Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak nabrat svalovou hmotu / Vege - jídelníček, no a vše co je třeba na "pozdním" začátku
Autor Zpráva
Vegemen

Člen

# Zasláno: 2 Lis 2016 19:27:47


Ahoj Martine,

dlouhá léta jsem vše odkládal a odkládal, jelikož stále ne a ne trefit na ty správné informace. Je to pár měsíců co jsem se odhodlal, že do toho jdu naplno.

táhne mi na 32 let.
má nynější váha je cca 77kg +- 3-4kg co klidně během týdne přiberu a zase ztratím.
měřím 187cm

Jsem Vegetarián
Nejím(dlouhá historie, prostě tak je od narození): Veškeré maso vč.ryb, máslo, veškeré sýry, žampiony, všelijaké zakysy.

Jím: soju, mléko, jogurty, tvaroh, ovoce a zeleninu, a další běžně dostupné suroviny které nejsou výše vyjmenované.

Mým snem bylo vždy vážit kolem 130 kg svalů. Na den dnešní bych se velice rád spokojil i s tou 100-vkou.

Problém který mám je základní vůbec mi nejde do hlavy jak si správně stvořit jídelníček a proto tě prosím o velkou pomoc a uveřejnění zde pro mně ideálního jídelníčku od kterého by se mohly i ostatní vegetariáni odpíchnout při jejich realizaci.


svůj jídelníček bych chtěl obohatit o tyto suplementy dle tvého poradníku:

Giant Mega Mass 4000 CARNIPURE Weider
Xtreme Napalm Pre-Contest Fitness Authority 500g a taky
The Curse Cobra Labs 250 g mám v plánu je střídat co týden pro zvýšení efektu nevím ale zda je to dobrý nápad.
Crea Core Fitness Authority
Taurin Mega Caps Explomax
Xtreme Beef Amino Fitness Authority - uvažuji ale píšeš že není potřeba pokud uživám gainer, platí to i pro mne jako vegetariána ( domnívám se že právě tento přísun by mi pomohl) (domnívám se, že tělo by proti tabletkám nemělo mít nic proti a dovolilo mi je pozřít bez vedlejších efektů)
Tribulus Terrestris 2000

zbytek přípravku jsem vynechal jak píšeš začíná se dle možných financí od shora dále bych pak chtěl celý jídelníček doplnit pitným režimem Ionto Vita concentrate Explomax

po tobě bych potřeboval doplnit zbytek a asi toho není málo. Nicméně věřím, že tvá snaha zde ti bude nejednou oplacena jelikož info pro vege-kulturisty je jek šafránu a časem jak by bylo sucho a ani ten nerostl.

tedy co bych od tebe potřeboval vědět:
co a kdy jíst
jak a kolik užívat přípravku které chci zakoupit
zda mám nějaký přípravek vyměnit, proč a za co

jak se stravovat a které doplňky užívat v dny cvičení a v dny kdy necvičím.

Chtěl bych jet na MAXA pokud by to šlo, prostě potřebuji vidět efekt.

doplním poslední vážnou věc, chodím do práce po-so práce začíná na 7 končí o 17:00 mezitím mám v polovině pauzu na oběd kolem 12:30-13:00 a kolem 9 a 15 mám 15 minutovku na sváču.

v práci si 1 za hoďku máknu a tlačím těžší vozík cca 70-200 kg no a nachodím za tu svou směnu tak 5-10 km denně. zbytek času moje tělo "odpočívá"

Na posilku mám volný den v neděli a chtěl bych jej doplnit i o cvičení v týdnu po práci jen váhám nad určením vhodných dní.

vím že o cvičeních je tu toho napsáno spoustu takže by mi vystačilo kdyby jsi mne nasměřoval na vhodný plán pro mne nějakým linkem na tvůj článek abych věděl kdy mám co dělat.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Lis 2016 16:08:38


Vegemen
musíš i bez masa dosáhnout na 400g sacharidů a cca 170g bílkovin.

U bílkovin to máš těžšií, musíš dosáhnout komplexního spektra, jinak to nebude fungovat.

Vegemen

Člen

# Zasláno: 4 Lis 2016 19:52:46


z toho co jsem se tak nějak dozvěděl by komplexní spektrum mohlo být díky soji a rýži.

Děkuji ti za odpověď.

Velice bych se chtěl přimluvit za podrobnější ( aspoň nějaký nástřel) toho jídelničku.

Moc ti děkuji

Vegemen

Člen

# Zasláno: 4 Lis 2016 19:59:31


Také se domnívám, že gainer by měl obsahovat všechny druhy bílkovin.

Proto bych rád ten jídelníček a jak užívat všechny ty suplementy jenž chci nakoupit.

Scim

Člen

# Zasláno: 5 Lis 2016 20:14:47


Ahoj, nejsem sice žádný profík přes jídlo nebo přes fitness, ale byl jsem v hodně podobné situaci co ty.

Je mi 33, vegetarián sem něco přes pět let, tvrdě cvičím asi tři roky, kdy jsem vážil cca 83kg (měřím skoro stejně jak ty - 188cm).
Teď sem rok skoro na 100kg (96-99kg), tak ti snad můžu poradit.

Hele, načteno mam za ty roky neskutečně moc a vím přesně, co mě vždy posunulo dál:

1) Přečíst co se dá na tomhle webu )

2) Začal sem s gainerem (GMM 4000) a creatinem a nešetřil s nima. Tohle + trénink a během půl roku bylo 10kg hore. Jasně - těžko říct co byly svaly, ale zaplácnul sem tu mezeru mezi žebrama a pánví a o to mi šlo jako první cíl

3) Na 90kg sem přešel na proteiny - jak píše Martin - pro tebe 170g. To je bez masa a suplementů (proteinu) děs. Jo, a přitvrdil s tréninkem - min. 3x týdně fitko a zvedat železo!!! Hodně železa!!!

4) Sója... tu jím jen výjimečně - co sem si pročetl kopec studií o využitelnosti a stravitelnosti a jídelníčky různých veganských sportovců, tak ani ti jí moc nejí. Kašli na ní taky Zaměř se na živočišný produkty, který ti Tvoje přesvědčení povoluje a jez jich prostě víc, než je v normálním jídle normální... Škoda těch sýrů - tvrdé sýry mají i 26g bílkovin a dají se jíst ke všemu. Proč nejíš sýry, když mléko, jogurty a tvaroh jo? Nepíšeš jestli jíš / nejíš vejce. Já je moc nechtěl (taky kvůli přesvědčení), ale našel sem si domácí farmu, kde slepičky žijou celkem spokojeně a začal je baštit více (6 vajec denně standart a i to mi přijde dost málo). Jíš tvaroh, tak ho jez po vaničkách Jogurty (Řecký má přes 10g bílkovin) taky. Prostě se zdroji bílkovin nešetři. K tomu dvakrát denně dávku proteinu a půjde to

S jídelníčkem bez tvrdých sýrů (tavený snad už nejí nikdo, ne?) ti bohužel neporadím ;( Ale co vím jistě je, že dokud nemáš aspoň tři čtvrtě bílkovin z jídla, tak hromadou suplementů to nezachráníš. Je to tu napsaný na každý druhý stránce - jídlo, trénink, spánek - dokud nebudeš mít tohle na max. jako denní rutinu, tak se na doplňky vykašli (kromě teda gaineru / proteinu - to papej pořád a na zbytek se zatím fakt vykašli a za ušetřený peníze nakup víc jídla a proteinu ). Taurin? Tribulus??? O těhle věcech začni uvažovat až budeš mít aspoň těch 100kg.

Držím palce a kdyžtak sem občas napiš, jak válčíš.

PS: Xtreme Beef Amino Fitness Authority je hydrolyzovaný hovězí protein z červeného hovězího masa kraviček...hanba ti! :P

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Lis 2016 10:48:44


Scim
Začal sem s gainerem (GMM 4000) a creatinem a nešetřil s nima. Tohle + trénink a během půl roku bylo 10kg hore.

Komu je rady, tomu je pomoci

Vegemen
soja obsahuje rostlinné prohormóny podobné ženským hormónům a není vhodná pro chlapy.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!