Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...


E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


 | Hlavní stránka | Reagovat | Hledat | Statistika | Manuál |
Jak nabrat svalovou hmotu www.f-sport.cz Forum / Jak nabrat svalovou hmotu /  
 

Jídelák pro nabrání svaloviny

 
Autor kewit
Člen
#1 | Zasláno: 21 Srp 2017 08:57 
Zdravím, jsem docela zoufalí, p?es rok chodím do fitka. za?al jsem chodit abych nabral svalovou hmotu a celkov? p?ibral. Výsledek po roce je takový, že svaly se mi vyrýsovávají ale váha je stále stejná, a to cca 57 kg (24 let a 163 cm). Má n?kdo tu zkušenosti s n?jakým jídelní?kem na nabrání? Samoz?ejm? ne tuku, p?ikládám jídelák, který bych cht?l od zá?í za?ít plnit, tak jestli je to ok. Je mi jasný, že musím i zvedat v?tší váhy ve fitku, ale jídlo je d?ležité.

Jídelák

5h 100g ovesná kaše, banán ?i jablko


8h 30g syrovátkový Protein, 1ks banán + 60g rýžové chleby, 40g arašídy


11h 30g syrovátka Protein, vani?ka 250g polotu?ný tvaroh, ovoce


13h Ob?d neovlivním, vzhledem k závodnímu stravování. Bude snaho o dr?beží maso, rýže ?i n?jaké t?stoviny


15h P?ed tréninkem – banán ?i jablko. Mimo tréninkové dny – bílý jogurt s ovocem a müsli a protein


17h Po tréninku – syrovátka proteinu


18:30 - 19h Konzerva tu?áku 120g, rýže ?i couscous. Nebo ku?ecí maso s rýží ?i t?stoviny. Nebo jídlo z vajec


21h 60g arašídy + vani?ka 250g polotu?ný tvaroh


Rozhodl jsem se za?adit do stravy kreatin. V plánu mám klasické cykly nasycení a udržovací fázi.
Takže první týden bych kreatin za?adil takto: 5g snídan?, 5g p?ed tréninkem, 5g po tréninku a 5g p?ed spaním.
Další týdny (cca 4 týdny) tréninkový den: 5g po cvi?ení. Mimo tréninkové dny: 5g ráno b?hem snídan?. Kreatin budu brát zárove? s glukopurem (hroznový cukr).

Autor Martin
Administrátor
#2 | Zasláno: 21 Srp 2017 14:00 
kewit
ahoj,

v 18ti jsem m?l ten samý problém. Cca 3 roky mi trvalo, než jsem pochopil, že tá blbá hláška, kteoru jsem po?ád slyšel je rada "nažer se". Když jsem to pochopil, tak jsem nabral za p?l roku. Stihneš to d?ív?

To co máš má málo sacharid? už od pohledu, musíš se dostat na 300g a pak až na 400g denn?

Proteiny ber mezi jídly a ne s jídlem - budou tak fungovat lépe.

Ten jídelni?ek opravdu vypadá, jako bys cht?l hubnout.



A až to p?ed?láš, tak do toho prdni gainer a creatin. Gainer za?ní s menšími dávkama (2 x denn? 75g) a skon?í s 3x denn? 150g. Blíží už se stejn? zima, takže do února to m?žeš vytla?it na 85-90kg a za?neš to rýsovat na sezónu. Další rok to zopakuješ n?kam pod 100kg a bude z tebe ?ízek.

Autor Herman85
Člen
#3 | Zasláno: 9 Lis 2017 14:06 
Herman32/92/170
500-1000g masa nejlip hoveziho a 500gryze natural,barabolied,basmati, 100-200g vlocek rozmixovat s mlekem a proteinem. To vse rozdelit do 6-7 jidel..

Autor Jirina94
Člen
#4 | Zasláno: 20 Led 2019 17:21 
Dobrý den snažím se ud?lat si vlastní jídelní?ek pro nabíraní sval? ale moc si nevim rady. M?žete mi n?kdo poradit ?ím za?ít? D?kuji

Autor Martin
Administrátor
#5 | Zasláno: 21 Led 2019 10:45 
Jirina94
Zkus si založit vlastní dení?ek, jak je popsáno zde: http://www.f-sport.cz/print.php?id=281

A pak se dá opsat jídelni?ek od n?koho s podobnými parametry a m?žeme za?ít

Jak nabrat svalovou hmotu www.f-sport.cz Forum / Jak nabrat svalovou hmotu /
 Jídelák pro nabrání svaloviny

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®
 ⇑