Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Jak nabrat svalovou hmotu / Jak přibrat velké a kvalitní svaly
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Autor Zpráva
Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Úno 2013 10:46:38


A 83/186 už asi bude to udržování, že - když tak si založ deníček.

lukas Muller

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2013 16:28:31


no dobre ja treba ten creatin beru mesic pak vynecham 2 az 3 tydny a zase beru

hubasino

Člen

# Zasláno: 3 Dub 2013 22:58:58


co doporučujete sníst poslední 2-3hod před objemovým tréninkem z normální pevné stravy?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Dub 2013 12:26:28


hubasino
Ve vztahu k tomu tréninku už je to jedno. Z normalní stravy už se do svalu nedostane nic. Takže jde jen o to si nerozhodit inzulín a nepřecpat se.

Při tréninku nesmí být hlad, ale ani nacpaný žaludek.
A nesmíš si zvednout inzulín sladkým, protože pak si rychleji vystřílíš sacharidy a neudeš mít po cca 20ti minutách žádnou sílu.

hubasino

Člen

# Zasláno: 4 Dub 2013 23:56:11


O.K., takže když si dám těsně před tréninkem banán nebo rejžovej chlebík tak je to O.K.?

papricka28

Člen

# Zasláno: 5 Dub 2013 17:34:03


hubasino
Přesně o tomhle Martin píše, samý rychlý sachry, které ti ten inzulín zvednou ...ty jedině po cvičení...před bych zkusila pšeničné pečivo s nějakou lehčí bílkovinou

hubasino

Člen

# Zasláno: 6 Dub 2013 07:04:09


O.K. Ještě dotaz ohledně nabuzení před tréninkem , který nechci řešit NOčkem, lze použít např. šálek kávy? Pokud ano jaké zvolit načasování před samotným tréninkem.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Dub 2013 11:54:52


hubasino
ano, kofeinem se nabudíš. Ale šálek kávy v kombinaci s dobře provedenou stravou ten den do tréninku většinou způsobí, že trénink prosedíš na záchodě.

V sekci stimulanty najdeš i hodně levné doplňky na stimulaci - rozhodně levnější než kafe na baru (a prosezena hodina cvičení na velké )
Stimulanty v E-shopu

hubasino

Člen

# Zasláno: 8 Dub 2013 20:05:46


Hmm tak to mám nějakej plechovej zažívací systém. Před týdnem jsem začal dávat cappucino cca 15-20min před tréninkem a že bych měl nějakej průjem ani vidu, ani slechu Stolice jako víno a řízená strava jakbysmet

Co tvůj názor na tribulus nebo tu už pletu jabka s hruškami

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Dub 2013 10:52:45


hubasino
No stejně jako puzle to nesložiš, když nevíš co je cílem. Takže když se mě ptáš na další jednotlivost, tak ti řeknu jo tribulu jo, ale stejně z toho nic nesložíš

Jestli chceš rysovat, pak mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro udržování formy, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=590
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se udržuje forma je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=3

VildaCZ

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2013 09:55:32


Ahoj...začal jsem s tréninkem na nabrání svalové hmoty. Přečetl jsem si tady všechno o tom jak správně jíst a na jaký styl trénku se zaměřit...jak je tady v jednom s článků napsáno.. intenzita, tvrdost a krátkost... tak jsem se tohodle hesla držel... to že ty svaly potom budu cítit, to mě je jasný táta mi vždycky říkal...co bolí, to roste
ale nevím jestli je v pořádku, že ruce 2 dny po tréninku "propnu" jen do úhlu 90stupňů nechci dopadnout tak jak kluci který se v posilce dřou půl roku, ale jen proto že dělají něco špatně, tak se na nich skoro nic nemění díky za radu

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Dub 2013 10:11:35


VildaCZ
z tohodle příspěvku opravdu, ale opravdu nic nepoznám.

Buď si tady založ deníček, kde o sobě napíšeš víc. Anebo si dej pár tréninku pod vedením trenéra.

hubasino

Člen

# Zasláno: 8 Kvě 2013 16:50:16


36/188/90
Jelikož žeru jako prokopnutej, respektive držím se řízené stravy v období objemovky.

Jak na cca jednodenní detoxikační kúru nebo i vícedenní. Řeší to úplné vysazení jídla a udržovat se pouze pitím vody, speciálních čajů a maximálně vybrané ovoce a zeleninu?

Na toto téma jsem zde moc nenašel. A vzhledem k tomu, co člověk všechno sežere a prožene tělem, tak je nabíledni pravidelně čas od času zauvažovat jakým způsobem jít na očistu těla a po jakou dobu?

Jak to řešíte Vy ostatní?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Kvě 2013 14:03:23


hubasino
neřeším

balboa

Člen

# Zasláno: 6 Říj 2013 21:05:11


Ahoj. Mal som 100kg. Po operácii vo februári som schudol na 82 kg. Predtým som cvičil bolo to na mne vidieť len nikdy som nebol vyrysovany. Vždy som bol ako keby v objeme. Mám 24/186/84 cvičím už 3 mesiace vidno to na mne som spokojný.momentálny jedálniček má 120b/200s/22t. Chcel by som nabrať 5-6 kg čistých svalov bez tukov. Je mi jedno či to bude trvať 3-6-9 mesiacov. Do jedálničku pridám proteín čiže hodnoty budú 205b/225s/28t. Nechcem sa púšťať do objemu a potom chudnúť. Chcem pomaly naberať a neviem či mi stači proteín alebo si mám kúpiť spaľovač tukov. Brať to naraz alebo jeden mesiac proteín druhý mesiac spaľovač. Moj trénink je že 3 dni cvičím jeden deň voľno. Ďakujem za rady

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Říj 2013 08:33:09


Chcel by som nabrať 5-6 kg čistých svalov bez tukov
To nejde, tělo tak nefunguje. Zvláště pokud už 3 měsíce cvičiš, tak už si maximum neobjemového nabral. Každý další skok v růstu už bude jen přes objem. Může to být co nejslušnější objem, ale musí být postaven na přebytcích.

balboa

Člen

# Zasláno: 7 Říj 2013 19:57:40


Dobre. takže so svalmi budem naberať aj tuk. Nato aby som naberal čo najmenej tuku môžem pokračovať v tom čo som písal vyššie ? Alebo mi vieš niečo ešte poradiť? Ohľadom stravy , doplnkov ? A ešte môj tréning trvá 50 minút + 10 minút brucho. A ďakujem za radu vyššie mám v tom jasnejšie

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Říj 2013 15:12:40


Nato aby som naberal čo najmenej tuku
balboa

Na to budeš jíst sice hodně, ale kvalitně a tvé tréninky budou sakra tvrdé

60minut trénink ještě jde. Cvičit každý den břicho je nesmysl. Cvič ho stejně jako třeba biceps - je tak podobně široký.

Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro nárůst svalové hmoty, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=615
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se dělají velké svaly je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=2

balboa

Člen

# Zasláno: 10 Říj 2013 10:24:04


Články už mam preštudované. dík za rady

chameleonek

Člen

# Zasláno: 10 Úno 2014 21:30:29


zdravím osazenstvo, také bych měl dva dotazy: jednak jaké doplňky při nabírání jsou minimem pro člověka jako já, 38 let co to konečně po 20ti letech začal brát vážně (nyní už cca rok) a taky jestli tréninky jsou stejné nebo kvůli věku nějak omezené. Snažím se do toho dát maximum.
díky za odpověď
Robert

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Úno 2014 11:04:26


chameleonek
Minimum doplňků záleží jen na peněžence. Nemusí bý žádné, jen je o to více třeba dřít a správně jíst.

Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro nárůst svalové hmoty, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=615
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Tréninky jsou omezené třeba kvůli věku 68let. Ale v 38 bych se ještě nepohřbíval
Jak se dělají velké svaly je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=2

Sasesta

Člen

# Zasláno: 12 Bře 2014 13:43:03


Ahoj
tak před dvěma týdny jsem začal s cvičením, chtěl bych nabrat cca 75-80kg.
Četl jsem tady plno ruzných článku a už jsem z toho trošku jalovej :-D

Zatím jsem si neudělal žádný jídelníček časy atd...prostě jednou vstanu v 7 ráno, potom třeba v 10h atd...ale zato se snažím jist každé 2-3h až do večera..ráno si třeba dam mysli s jogurtem nebo chleba potom to stejně, pak příjde oběd atd..nemam to přesně rozepsané ale žeru pořad....samozřejmě 3 týdně cvičím
Jsem tu noví a má otázka je taková jestli mužu přibrat svaly tímhle stylem? každá rada dobra, ale at z toho nejsem jalovej
prostě jednoduše ?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Bře 2014 10:38:26


Sasesta
ne, nemůžeš

Je to jednoduché, když tomu rozumíš. Jak se dělají velké svaly je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=2

Je tvá volba jestli věnuješ pár dnů studiu a pak to půjde lehce
anebo celý život věnuješ tomu, že to nepůjde ...

Adys97

Člen

# Zasláno: 8 Říj 2014 23:35:16 ° Změnil/a: Adys97


Ahoj lidi. Je mi 17 let měřím 185 cm važím 71 kg...(chtěl bych vážit 80 kg)

Já vím jsem asi 1 000 000. v pořadí, ale potřeboval bych radu

Cvičím/posiluju 4x-5x týdně. Většinou každý den jedu to samé- Biceps, záda, ramena, prsa a občas břicho (nohy nejedu a hraju fotbal) to vše v jednom téninku, který trvá hodinu a půl Měl bych si to nějak rozvrhnout ? Mám v hlavě nevytísnitelnou doměnku, že když určitý sval např. biceps jeden nebo dva dny vynechám tak neporoste

Taky bych chtěl přibrat jde mi to těžko kvůli rychlému spalování
A jak by jste zhodnotili tento protein ? Je kvalitní ? A kolik toho mám brát a kdy ? Před cvičením, po cvičení či ráno večer ?

http://sacharidy-gainery.heureka.cz/muskulvit-mass-up-3600-2500-g/#utm _medium=cpc&utm_source=google&utm_campaign=Dynamicke-reklamy&utm_term= _inurl:.heureka.cz/&gclid=CKmi-_P7ncECFQQcwwodbQsAQQ

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Říj 2014 08:52:16


Adys97
Nohy jeď taky a solovku dávej 3x týdně. Jen si to rozvrhni a přehazuj tak, abys neměl důležité zápasy cca 2 dny po nohách.

V objemu potřebuješ gainer, ne protein.

Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro nárůst svalové hmoty, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=615
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se dělají velké svaly je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=2

Pro doladění dalších detailů, odstranění skrytých chyb a případné dotazy je nejlepší využit diskuse, kde Vám poradím já nebo některý zkušený moderátor: http://www.f-sport.cz/bb/index.php
Při dlouhodobější spolupráci se vždy odhalí i veškeré drobné chyby, které Vám podrážejí nohy.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Říj 2014 08:57:57


Adys97
už se mi to prokliklo, to je Dextróza s cca 12% WPC, to je dost záhul na inzulín navíc potřebuješ cca 20tku a určitě raději s nějakým rozumnějším mixem sacharidů.

Adys97

Člen

# Zasláno: 9 Říj 2014 18:31:03


Díky !

No trochu jsem s tím počíta, že to nebude bůh ví jakej zázrak :
Jeden z gainerů co navrhujete na stránkách si určitě pořídím přímo tu 20tku
Ale když už mám ten protein tak ho mám brát po tréninku nebo někdy během dne ?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Říj 2014 08:57:58


Adys97
nevím, s tou dextrózou je to o zdraví. Šlo by to používat v dávce cca 50g jako nápoj pro rozpouštění creatinu a brát to tak 3x denně.

fitmishka94

Člen

# Zasláno: 17 Říj 2014 13:04:17


ahoj, jmenuju se míša z červenýho kostelce a cvičim tady www.fitnessdk.cz a měla bych dotaz zdali se vyplatí brát gainer s vyšším obsahem proteinů nebo je jen zbytečně dražší? potřebuju nabrat cca 5kg hmoty z 49 na 54

arnold

Člen

# Zasláno: 17 Říj 2014 15:30:41


fitmishka94

Já jsem na přibrání gainery nikdy v životě nebral.
Takže za mě , je to jedno jestli bereš gainer ,nebo protein'ák

Příbírání je o něčem jiným.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!