Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Astley (Peter) 26- 91/175 bylo 80kg dnes 86,4
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>
Autor Zpráva
astley

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2005 18:08:15


Ahojte! Zdravim vsetkych prima ludi na tejto stranke, ktori sa rozhodli robit nieco so svojou postavou. Je skvele ze som objavil tuto stranku na ceste k svojej premene. Obdivujem ludi ako je Martin a spol., ktori dokazu kvalitne poradit, povzbudit a motivovat na tejto nie vzdy lahkej ceste. V mojej skorej mladosti som 10 rokov aktivne hraval hokej a moja postava bola lepsia ako priemer. Po zaveseni korculi na klinec sa z mojej postavy stalo jedno velke tukove kladivo { 175/91 }. Vdaka tejto stranke som sa po 4 rokoch necinnosti upevnil v rozhodnuti vratit svojmu telu to, co mu dlhujem, cize lepsiu zivotospravu a pohyb. Dufam, ze s vasou pomocou, radami a tipmi sa mi to podari. Mojim cielom je 81kg svalovej a zaroven symetrickej postavy. Tesim sa na vsetky vase postrehy a rady.

astley

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2005 18:33:37


Myslim si, ze vase stranky mam dostatocne prestudovane, takze prejdem hned k svojmu jedalnicku a pohybu. Co sa tyka pohybu, navstevujem fitnescentrum s tymto cyklom: 2dni trening, 1 den volno. Moj trening sa sklada zo 60% aerobnej a 40% posilovacej aktivity. Teraz k mojmu jedalnicku : 7.00 - 80% protein s mliekom, 9.00 - 2 celozrne toasty + rajce, 11.20 - 180g vareny hovezi + zeleninova obloha a pohar pomarancoveho dzusu, 13.30 - 100g vareny kvetak { trening } 16.00 - 80% protein, 18.30 - 150g file z tresky + zelenina, 21.00 - 2 x pomaranc. Vypijem cca 1.5l vody + cca 1.5 l zeleneho caju aj pocas treningu. Takto idem uz 2 tyzdne a zhubnul som 2.5 kg. Martin, zaujimaju ma tvoje postrehy pripomienky k mojmu jedalnicku a treningu. Samozrejme privitam aj postrehy vas vsetkych. vdaka.

astley

Člen

# Zasláno: 26 Čen 2005 22:12:27


No vidim ze ku mne este asi nikto nezabludil a neskrytizoval moj jedalnicek.Momentalne som po druhej vecery a neako si neviem rady kolko ziest tej ryze.Cele to vrecusko ma 125g ale neni to trocha moc sacharidou naraz?Zase pol vrecuska je ako pre zenu

petr

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2005 08:41:46


astley
Tak mi dovol abych Tě zde přivítal. Nás chlapů je zde jak šafránu o to více mne těší, že se další odhodlal se svoji váhou něco udělat. Gratuluji že jsi zde a že jsi objevil tyto super stránky.
To, že je zde více zastupců něžného pohlaví je dáno tím, že jsou ochotny dělat více pro svoji krásu, aby se nám více líbili. A je to pěkné a správné.
Vše Ti martin upraví. Na to se spolehni. Na Tobě je ze začátku vše pěkně prostudovat. Takže začni pěkně článkama o hubnutí. V tom jídle nemáš ráno žádný sachry. Chyba! I celkově jich máš málo a ty pomeranče večer. Nevím, nevím. Jedině po tréninku si můžeš dopřát. Jinak ne. Ale to Ti upraví vše Martin.
Takže Ti držím palce. Ať se daří.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Čen 2005 13:37:56


astley
ráno potřebuješ dlouhé sachry - optimální jsou vločky
v 9.00 ti naopak chybí bílkoviny
pomerančový džus a pomeranče jen po cvičení, je to obyč cukr
13.30 ti chybí bílkovinové jídlo
v 16.00 ti chybí jídlo úplně protein je doplněk - ne náhrada stravy
v 18.30 ti chybí sachry
a o pomeranči už jsem psal
Denně bys měl vypít 3-5l vody + cca 1l na tréninku

A začni si to počítat potom sam uvidíš, kolik toho sníš doopravdy - takhle je to jen hrubý odhad

astley

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2005 17:09:18


Nazdar.Dik ze ste si ma vsimli.Martin viem ze v tom mam chyby ,ale na zaciatok ze bol aspon zdravy.Predtym to boli same udeniny a tucne jedla.Tak ja si idem napravit ten jedalnicek a potom ho sem hodim ci je lepsi.Inak co ten moj trening?Je vhodny takto rozdeleni na boj s tukmy?Tak ja uz idem na ten jedalnicek.Zatim

astley

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2005 17:49:59 ° Změnil/a: astley


Martin tak jedalnicek prerobeny a prehladnejsi najdes nizsie.

astley

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2005 17:54:58 ° Změnil/a: astley


Inac vsimol som si ze nikto neje cornflakes.Zeby kvoli tym 5g cukru,lebo pri porovnani s vlockami su sacharidy skoro vyrovnane.Viac mi chutia ako vlocky.

astley

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2005 19:58:24 ° Změnil/a: astley




astley

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2005 20:14:55 ° Změnil/a: astley


Celkom-7.209 kj

astley

Člen

# Zasláno: 28 Čen 2005 00:36:12


MOJ JEDALNICEK 27/06/2005
VAHA-92KG

7.00 -90% Protein s mliekom+50g ovsenych vlociek
9.00 -2ksToast tmavy+paradajka+bielok
11.00 -150g Hovadzie maso+zeleninova obloha
13.30 -100g Vareny karfiol+50g tuniak
TRENING
16.00 -90%Protein s mliekom+30g cornflakes
18.30 -150g File z tresky+60g ryze
20.30 -90%Protein s vodou
21.30 -Jogurt biely nizkotucny

Proteiny Tuky Sacharidy
203g 23g 182g

Celkom = 7,209 kj.


Martin tak som sa s tymtrocha pohral a urobil ti to viac prehladnejsie.Takze to nad tym si nevsimaj.Dik

petr

Člen

# Zasláno: 28 Čen 2005 07:34:21


astley
Ahoj. No tak první jídelníček je zde. Je to dobře, protože není třeba ztrácet čas. Máš tam ještě mezery, ale to Ti Martin upraví.
Já jsem ze začátku ráno jedl jogurt + Musli. Ty ale mají dost cukru a ikdyž ráno je bylo možné dát, přešel jsem na vločky, a to hlavně kvůli ceně. Musli - okolo 40-50kč a vločky - 10 Kč a žádný jednoduchý cukr.
Vcelku mi ale nejde na rozum, kde jsi nabral 182 g sachrů? Nezdá se mi to, vzhledem k těm jídlům co tam máš.
Jinak díky za nakuk do mého deníčku. Mám radost, že Tě motivoval. To, že jsi šéfkuchař je na jednu stranu super. Dovedeš si udělat určitě skvělé jídlo. To já se s tím moc nemazlím. No a pak to taky tak někdy vypadá a moje holky potom už nemůžou kuřecí prsa ani vidět. No a s druhé strany vydržet ty chutě a nedát si, to chce pevnou vůli, co.
No a taky na Tvém místě bych trochu přehodil jídla po tréninku. Po cvičení jídlo s obsahem B a S. Klidně 100g a 100g. Protein až tak 1-2hoďky po cvičení a spolu zase s jídlem, které zase má mít B a S, ale už v menším složení. Protein prostě ber jako doplněk, protože když cvičíš potřebuješ více bílkovin a taky Ti chrání svaly před úbytkem. Sachry dodávají energii.. Vše je v článcích o hubnutí.
Takže - do toho. Ať se daří.

astley

Člen

# Zasláno: 28 Čen 2005 11:53:20


Nazdar Peter!Ja som bol tiez prekvapeny kde mi naskocili tie sachry,ale podla vypoctou mi to sedi.Ved ked som zjedl len ty 2 tmavy toasty tak som prijal 40g,ryza 47g,vlocky 34,cornflakes 25.2g,mlieko 12.5g. Dik za podporu.Ja se vecer este ozvu

Martin

Administrátor

# Zasláno: 28 Čen 2005 13:58:17


astley
trénink začneme řešit až budeš mít dobrý jídelniček, do té doby je to jedno co děláš

cornflakes maji mnohem více jednoduchých cukrů a vůbec neobsahuji tak dlouhé sachry jako vločky.

v 11.00 ti chybí sachrové jídlo
ty cornflakes dej fakt pryč a nepoužívej protein místo bílkovinového jídla (ráno k vločkam to ještě jde, ale cornflakes s proteinem nee)
v 20.30 ti chybi jídlo - protein je doplněk a ne nahrada jídla
v 21.30 ti chybí nějaké dlouhé sachry na noc

zvedni sachry k 200g

astley

Člen

# Zasláno: 28 Čen 2005 16:35:13


OK Martine ty cornflakes vyhodim.Ja v tom jedle o 11.00 myslel ze ty sachry v hovezim je dost.Ale ak tak to napravim.Dik

astley

Člen

# Zasláno: 28 Čen 2005 17:21:56


A este Martine viem ze spalovace moc neuznavas,ale ja som si
ho uz kupil a snad mi len pomoze a nezhorsi.
Vyrobca:PROLAB
Nazov: Cuts II Lipotropic Formula
Zlozenie: B6-40mg
Calcium-140mg
Chromium Picolitane-13mg
Potasium-34mg
L-carnitine(carnitine HCL)-550mg
Lecithin-500mg
Choline-500mg
Inositol-500mg
Methionine-200mg
Linoleic Acid-100mg
Oleic Acid-50mg
Chlorophyll-2mg
Parsley-200mg
Grapefruit-100mg
Herbal-600mg

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Čen 2005 08:25:01


astley
jsem mrkl na ty tvé fotky a myslím, že trénink řešit nemusíme - nějaké svaly tam jsou a myslím, že jsi trefil i tu cílovou váju okolo 80kg.

Bude to docela náročné, protože to jsou fakt dobře zakopané špeky, takže bych to vzal docela ostrou dietou s těmi 200g dlouhýýýýých sachrů a 2g bílkovin, tuky podržíme k 20g a dáme tam spoustu zeleniny a to konkrétně papriky, zelí, salátových okurek - vše čerstvé, žádné leča a spol

Pokud vydržíš být na sebe TVRDÝ tak dva měsíce tak výseldek bude obrovský.

K těm doplňkům - to co píšeš je fakt k ničemu, protože účinné jsou efedrin (zakázaný) , kofein (tablety nebo hořké opravdické kafe) a i další "drogy" jako nikotin a pod ... Takže důležité je roztočit metabolismus a na to stačí kofein a pokud seženeš nějaké Mahuang doplňky ...

K tréninku cvič cokoliv, cvič 3x4 týdně, třeba zdejši tréninky pro začátečníky, budeme používat trénink jako ochranu svalů. Pak bych ti doporučil nějakou aktivitu typu kolo/brusle/fotbal aspoň každý druhý den něco vymyslet

astley

Člen

# Zasláno: 29 Čen 2005 18:04:08


Ahoj Martine.Dik za povzbudenie a ver ze budem na seba tvrdy!Petrovi som hovoril ze robim sefkuchara a ze je niekedy tazke odolavat.Ale uz 2 tyzdne som nemal ani stipku sladkeho a ziadne masove vyrobky.Jedine ciste maso.(Kuracie,Hovezi a ryby).Vecer ti tu hodim jedalnicek a moju momentalnu vahu.Neboj budem tvrdy

astley

Člen

# Zasláno: 29 Čen 2005 19:44:57 ° Změnil/a: astley


MOJ JEDALNICEK 29/06/2005
VAHA-90,9Kg

7.00 -90% Protein s mliekom + 50g vlociek
9.00 -2ks Toast tmavy+paradajka+2 bielky
11.00 -150g Hovadzie maso+30g ryza+zelenina
13.30 -100g Brokolica+50g tuniak
TRENING
16.00-90% Protein s mliekom Protein s mliekom +30g vlocky
18..00 -150g File na citrone+60g ryza
20.00 -90% Protein+30g vlocky
21.30 -Jogurt biely nizkotucny

Proteiny Tuky Sacharidy
212g 23g 200g

petr

Člen

# Zasláno: 30 Čen 2005 06:49:07


astley
Ahoj. Díky za povzbuzení u mne.
Psal jsem to správně. To odolávání Ti teda nezávidím.
Líbí se mi v tom jídelníčku ty jídla "filé na citróně....." - no jo šéfkuchař.
Tak bojuj. Ať se daří.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Čen 2005 11:31:04


astley
máš to dobré zajimavé jídlo protein s vločkama i to file bys pak mohl hodit par fitnes receptů pro ostatní

Právě jsem ti spustil stránky

runnis

Člen

# Zasláno: 30 Čen 2005 13:43:14


astley
Ahojky, tak jsem právě dočetla Tvůj deníček a vedeš si skvěle! Teda na to, že děláš šéfkuchaře a máš kolem sebe samý laskominy...., to chce neskutečně pevnou vůli. Obdivuju chlapy, kteří se rozhodnou se sebou něco dělat, protože v mém okolí jsou převážně takoví, kteří se drží hesla: "není nad to se pořádně nažrat" Mrkla jsem i na fotky a z ženského pohledu: když se Ti podaří něco shodit, tak to bude samozřejmě lepší, ale nejsi extrém, takže se za tolik netrap a hlavně hubni s dobrou náladou, třeba s hříškem a pomaleji, hlavně v pohodě. Jsi ve výhodě, protože většina ženských chce mít vedle sebe kus chlapa a nad nějakým tím špíčkem přimhouří očko, kdežto chlapi většinou chtějí vedle sebe drobka. Jednak to líp vypadá a jednak se cítí jako ochránci Tak hodně úspěchů, ať jsi brzo spokojenej se svojí váhou, protože pak se člověk cítí daleko líp

astley

Člen

# Zasláno: 30 Čen 2005 18:21:40


Runnis,Peter Dakujem vam Spolu to dokazeme

astley

Člen

# Zasláno: 30 Čen 2005 18:36:43


Dik Martine.Ano urcite sa podelim s ostatnymi a hodim tam neake fitness recepty.A k tym vlockam neako mi nechutili a tak som ich skusil zaliat kvalitne rozmixovanym 90% vanilkovym proteinom a mozem ti povedat ze je to ako mucnik poliaty pudingom. Ja som si to zamiloval a to som vlocky neznasal.Takze mam sacharidy a este mi ostane protein na zapitie

daff

Člen

# Zasláno: 30 Čen 2005 21:06:13


Ahoj astley
to víš, že i mužský by měl vypadat sexy a spousta z nich určitě vypadá, tak proč nerozšířit jejich řady Takové okrasy nikdo doma nechce.

Filip

Člen

# Zasláno: 30 Čen 2005 23:17:09


Ty jsi kuchař?Viď že se nám časem poohlédneš po nějakých fitness receptech?Já už pomalu nevim co jíst

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Čec 2005 10:27:06


astley
a ještě napiš jak ty vločky upraviš než je zaliješ a zda to zaliješ na studeno nebo na teplo a bude na světě prvni recept od šéfkuchaře

astley

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2005 15:28:51


Cau Martin,Dnes vaha 90.4kg.Vaha ide pomalsie ale co som si vsimol tak za 6dni mi percento tuku zliezlo z 38,4 na 36,2 a to si myslim ze je lepsie ako vaha.Co ty na to?A tie vlocky +par receptou prihodim teraz cez vikend

daff

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2005 21:14:17


Krásný večer astley
ten tuk mě tedy moc zajímá. Ten se mi nechce hnout za nic na světě. Ten tuk se mě drží, jako by byl můj vlastní. I když mě se teď nehýbe ani ta váha. Není se čemu divit, pořád mám výmluvy a skutek utek. A to, že tady držím náladu? To je jedinné co umím. Povídat a všechno okecávat, je to v podstatě moje práce. A protože je práce i mým koníčkem, tak se tady každý večer pěkně vypovídám a dám doma aspoň pokoj. Jak říká můj drahoušek. Měj se krásně a ať se Ti daří.

astley

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2005 22:47:20 ° Změnil/a: astley


JEDALNICEK 01/07/2005

7.00 -90% Protein s mliekom + 50g vlociek
9.00 -2ks Toast tmavy+paradajka+2 bielky
11.00 -150g Hovadzie maso+30g ryza+zelenina
13.30 -100g Brokolica+50g tuniak
TRENING
16.00-90% Protein s mliekom+30g vlociek
18.00 -150g-Kuracie prsia+vela zeleniny
20.00-50g Kuracie prsia+dietny suchar
22.00 -90% Protein s mliekom

Proteiny Tuky Sacharidy
223g 23 g 199g

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!