Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / EMK - 185/100 - nyní 90
. 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
emk

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2015 07:31:33


Zdravim, tak jsem se rozhoupal si také založit deník Z důvodu přežírání, resp. i jezení nezdravých jídel jsem se jako vždy hubený člověk co to nemusel řešit dostal po střední na váhu 100kg (jednou jsem mel snad i 103). Mohla za to hlavně i sedavá práce blízko mekáče a podobnejch "restaurací". To bylo před třemi lety.. po roce jsem práce zanechal a začal nějak jezdit více na kole a do toho zkusil svůj první doplněk - carnitin. Dlouho jsem to více neřešil a až před necelými 3i měsíci kdy bylo na váze 96kg jsem do toho dupnul. Jak jsem ale dupnul, tak jsem přestal. Nyní ale od cca 11.8. držím určitý jídelníček a jdi do toho naplno..

Mám nové silniční kolo, které je mou drogou. Navštěvuju pravidelně fitko nebo cvičím doma, začal jsem poprvé v životě běhat a chodim i na tenis. Od té doby cítím větší sílu a širší ruce, vytvarovanější prsní svaly a o hodně svalnatější nohy. Nyní mám 90kg a můj cíl není ani tak zhubnout na nějakou váhu, jako spíše zbavit se tuku a nabrat svaly. Proč ale píšu, rád bych kdyby jste mi řekli pár slov ke cvičení, jídelníčku apod.

emk

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2015 07:38:57 ° Změnil/a: emk


Můj jídelníček:

Snídaně - 5:45 Jogurt s ovesnými vločkami / Nesquik kuličky s mlékem / Ovesná kaše Emco

Svačina - 9:30 Křehké plátky rýžové (ne racio) a k tomu rajče, nebo samotné

Svačina 12:00 Opět křehké plátky rýžové, nebo nějaké pečivo.. podle chuti - většinou ale (4 z 5 dní) plárky

Oběd 16:00 Kuře se zeleninou / Mlété hovězí se zeleninou, nebo pečivem, salátem, rajčetem

Večeře 19:00 většinou Rajče, nebo pečivo, nebo protein s creatinem a beef amino

Druhá večeře 21:00 Protein

________________________

Co užívám za suplementy:

fat burn: http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2222
Většinou 2 kapsle ráno, pak jednu před obědem v 16:00

kofein: http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2289
45minut před fitkem, kolem, nebo během

Protein: http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2267
Když nemam hlad, ale vím že bych měl něco přijmout, nebo na večer.

Creatine: http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=103
Většinou když si beru protein beru aji creatin.. Snažim se ho ale nyní brát 3x - 4x denně nehledě na to co jím.

Amino: http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2230 Beru k proteinům, nebo po fitku a kole

Pak ještě většinou do fitka ionťák, na kolo do jedné flašky ionťák, do druhé L-carnitin.

Mám tyto:
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1218 - carnitin
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1902 - Ionťák

emk

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2015 07:44:04


Jak se hejbu:

Pondělí - Cvičení doma - Cvičím sedy lehy, kliky a dřepy, nebo se jdu proběhnout.
Úterý - Fitko ho'dku a čtvrt.. Teď se snažím hlavně benč, "motýla" a činky
Středa - Tenis a před tenisem si jdu zaběhat 3km
Čtvrtek - Cvičení doma - Cvičím sedy lehy, kliky a dřepy, nebo běh.. opět 3km.
Pátek - VOLNO
Sobota - Kolo - většinou kolem 80km
Neděle - ve 12:00 fitko.. Zase benč, motýl, činky.. Vždy k fitku dávám aji chvilku pás na rozehřátí a než se odeberu do šatny. Potom ještě většinou od 16:00 kolo - kolem 50km.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Zář 2015 09:37:30 ° Změnil/a: Martin


emk
Nesquik kuličky s mlékem - to nejez ani za prachy

Svačina - 9:30 Křehké plátky rýžové (ne racio) a k tomu rajče, nebo samotné - to si nech na odpoledne či večer, dopoledne upřednostní opravdické pečivo.

Večeře 19:00 většinou Rajče, nebo pečivo, nebo protein s creatinem a beef amino - a sem si právě dej to, co jsi měl dopoledne

S tím jen proteinem v 21:00 předpokládám, že v 21:15 už jdeš spát.

Ten Thermolean už kofein obsahuje, tak pozor na tu kombinaci s kofeinem před cvičením, ať se nepředávkuješ.

Amina nikdy neber k proteinu, to je jako by je vyhodil. Ber je právě v jiných mezerách mezi jídly.

A osobně bych teď dal creatin pryč, stejně tak kofein a pořídil raději NOčko před trénink (a pak opět pozor na tu kombinaci se spalovačem!).

Ve fitku rozjeď i dřepy a mrtvé tahy. Pořádné a těžké cviky s těžkou váhou jsou základem pro správnou změnu postavy.

emk

Člen

# Zasláno: 4 Zář 2015 11:29:16 ° Změnil/a: emk


Nesquik kuličky s mlékem - to nejez ani za prachy
Ok, to jsem si myslel

S tím jen proteinem v 21:00 předpokládám, že v 21:15 už jdeš spát.
Ano většinou to beru chvíli předtím, než jdu do postele. Občas tento protein vystřídám odtučněným tvarohem.

A osobně bych teď dal creatin pryč, stejně tak kofein a pořídil raději NOčko před trénink (a pak opět pozor na tu kombinaci se spalovačem!).
po NOčkách už jsem pokukoval a objednám je tedy s dalším proteinem, jaké bys mi doporučoval? Myslíš, že creatin se teď nevyplatí brát? Aby sis mne představil.. mám pocit že 90% tuku mám v břiše a zadku.

Ten Thermolean už kofein obsahuje, tak pozor na tu kombinaci s kofeinem před cvičením, ať se nepředávkuješ.
Blbě jsem to formoval.. když vím, že budu odpoledne dělat něco náročnější, vystřídám thermolean s kofeinem.. Ráno ho ale beru pravidelně, vadí to i tak? Nepiji kafe, čaje nic.. jen čistou vodu, max iont.

za připomínky k jídelníčku a amina děkuju.. upravim to


emk

Člen

# Zasláno: 5 Zář 2015 14:43:40 ° Změnil/a: emk


Jídelníček 04.09.2015:

5:30 Ovesné vločky čisté s bílým jogurtem Hollandia
9:00 Křehké plátky sýrové
12:00 Rýžové racio foukané chleby - dojídal jsem zásoby
16:00 Kuřecí prsa s vařenou zeleninou
20:00 Tortila s kuřecím.. dopřál jsem si

V průběhu dne jsem pil Creatin rozpuštěný v kohotkové vodě a zapíjel tím beef amino.
Žádné cvičení.

Jídelníček 05.09.2015:

10:00 Kukučičné lupínky s mlékem
14:00 Vařená kapusta s uzeným
17:00 Vařená kapusta s uzeným
21:00 Protein

Cvičení na doporučení Martina dřepy se závažím a mrtvý tah + posilování lýtek na takoym stroji (nevim jak se tomu říká). Byl jsem pak rád, když sem sešel ve zdraví schody z fitka

Hodinu před cvičením 2cps Thermoleanu, po cvičení 5cps beef amino

emk

Člen

# Zasláno: 6 Zář 2015 15:51:45 ° Změnil/a: emk


Neděle 06.09.2015

8:00 Ovesná kaše
11:00 Pšenično-žitné dva bochánky.. od 12i chodim do fitka, tak jsem se nechtěl narvat.
14:30 Vařená Kapusta
18:00 Protein
21:00 Protein

Dnes jsem si po včerejšku, po kterém stále nemůžu pořádně chodit zase do těla.. tentokrát to schytalo břicho, boky, prsa a ruce.. nádhernej pocit.. Jeden z nejlepších dní ve fitku Zítra si dám určitě aerobní.. asi kolo pokud bude hezky.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Zář 2015 09:55:41


emk
Kukučičné lupínky s mlékem - nejíst
Vařená kapusta s uzeným - asi také spíše nee
neděle je tak celkově dost špatná, k těm bochánkům asi chybí nějaká bílkovinová část (např. šunka) a zbytek je taková katastrofální hladovka naháněná proteinem - nějaký výlet ?

emk

Člen

# Zasláno: 7 Zář 2015 19:13:11 ° Změnil/a: emk


Nakonec jsem místo toho prvního proteinu v neděli dal ještěkuřecí steak se zeleninou.. Psal jsem to dopředu a plány se změnily

Pondělí 07.09.2015
5:30 Ovesné vločky s bílým jogurtem
10:00 Rohlík se sýrem
13:00 Křehké plátky se sýrem
16:00 Kuřecí steak se zeleninou
19:00 Protein
21:00 si dam taky protein před spaním.

Dnes pouze procházka se psem 3km výletní tempo.. Pořád cejtim nohy ze soboty, asi jsem to přepískl

Dost mi chybí nějaká rozumná večeře na tu sedmou. Cottage do sebe nedostanu a lososa pořídím zítra, co makrela, může se?

A Martine prosím, jaké bys mi doporučil koupit NO? Brzo u tebe budu dělat zase objednávku a už po nějakých pokukuji.. A máš nějaké zkušenosti s http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=4021 ? Potřebuju změnu od toho 85 Amixu, už je to moje asi 4. bedna a dost se mi znechutil.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Zář 2015 14:00:07


emk
tak zkus dávat pokaždé večer večeři

Pokud hodně citíš nohy, je třeba ten trénink odjet znovu. Zní to divně, ale funguje to a má to své důvody.

Makrela je moc tučná, ale jsou tam i další a lepší "bílé" ryby

Whey Core 100 Nutrend je fajn protein, ale jestli chcečš zkusit špičku, co se týče chuti, tak sáhni po Efectiv Whey Professional Series

NOčko do startu zkus Napalm je nejsilnější a aspoň tak rychle jistíš co ti sedí a co ne

emk

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2015 07:27:02 ° Změnil/a: emk


Úterý 08.09.2015
5:50 - tři sušenky.. totálně jsem zaspal a v tom spěchu jsem sežral tři sušenky po cestě do práce v autě.. tak blbě jsem se už dlouho necítil.. jakobych byl půl roku zpět, kdy jsem se tak cítil pořád. Rozhodně dobrý lekce a motivace pokračovat.
11:00 Rýžové chleby racio
15:30 Hovězí přední - steak se zeleninou
19:00 samotná malá pixla tuňáka
20:30 beef amino před spaním

V 20:45 už jsem usnul.. Byl to strašnej den.

Pohyb 0 :/ Odvolal jsem kamošovi fitko, protože jsem se pořád nemohl hýbat. Dneska to jdu rozhejbat.

Jinak jsem se ráno vážil a mám 93kg, přitom mám v pase (břiše) a stehnech menší obvod - žeby svaly?

emk

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2015 07:28:12


Co je dobré jíst k tomu tuňákovi na večer? Nakoupil jsem si asi 9 balení

emk

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2015 20:21:25


Středa 09.09.2015

5:30 Ovesná kaše a bílej jogurt
9:00 Žitná placka a prsní kuřecí šunka
12:00 Žitná placka a prsní kuřecí šunka
16:00 Bílej jogurt
20:00 Mozarella a tuňák

Dneska jsem rozhejbal ty záda na pásu a pak vesele mohl cvičit ruce, prsa.. Zase o 5kg všude více

emk

Člen

# Zasláno: 10 Zář 2015 08:07:31


Dneska budu dělat objednávku těch NOček a přemýšlím jaký fatburn..

jestli

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2222 nebo
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2059

S tím od amixu jsem spokojenej, tak nevím jestli riskovat.. třeba http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=3339 (můj první) mi přišlo že neni tak dobrej jako ten thermolean.

emk

Člen

# Zasláno: 11 Zář 2015 08:00:01


čtvrtek 10.9.2015

5:45 Bílej jogurt s ovesnymi vločkami + jsem si tam hodil pár rozinek
9:30 Rohlík se šunkou
12:00 Rohlík se šunkou
16:00 Mleté hovězí s mozarelou a ledovej salát
18:00 Fazole s jedním tortilovým chlebem
21:00 Protein

Pohyb jentak kolo jen nachvilku.. hroznej vítr, párkrát mě to odválo téměž do pole

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Zář 2015 19:10:59


emk
navečer se dají baštit různé Dexi chlebíky, ale i brambory nebo rýže.

Já mám radší ten Thyroburn, ale zákazníci to vidi jinak a berou mnohem víc tenThermoLean - to chce fakt zkusit. Já můžu poradit co má cenu zkusit a co ani nezkoušet, ale to je tak všechno.

Fazole moc nejíst

emk

Člen

# Zasláno: 11 Zář 2015 19:55:01


Díky, nakonec jsem se rozhodl to nerisknout a ráno objednal ten thermolean + další věci do zásoby.. na ty NOčka se těším a jsem zvědav

Pátek 11.09.2015
5:30 Ovesná kaše
10:00 Žitná houska se šunkou
15:00 Kuřecí steak se zeleninou
18:00 Protein
20:00 Protein

Děsně jsem dnes nic nestíhal a tělo si o jídlo neřeklo, tak jsem tam nechtěně jedno vynechal

Pohyb: Cvičení doma 30m..

Už je to dva dny bez fitka/kola a začínám mít absťák.. asi mne to fakt začlo bavit O víkend si to vynahradím

emk

Člen

# Zasláno: 14 Zář 2015 06:37:52


Hezký začátek týdne přeju..

Sobota 12.09.2015
10:00 Ovesná kaše
14:00 Kuře se zeleninou
18:00 Kuře s těstovinami
22:00 Protein

Ve fitku dřepy, legpress, předkopávání apod.. super pocit po sobotě

Neděle 13.09.2015
8:00 Ovesná kaše
11:30 Knupsi chleba
14:30 Kuře se zeleninou + trdelník: byl mi dovezen a nemohl jsem odmítnout.
18:30 Kuře s těstovinami a sýrem
21:00 Protein

Ve fitku ruce, prsa, břicho.. pak ještě cca dvě hodinky na kole 62km

emk

Člen

# Zasláno: 16 Zář 2015 18:45:10 ° Změnil/a: emk


Hezkej střed týdne deníčku.. u mě jídelníček pořád stejnej

Po/Út/St

- Ráno kaše
- Dopoledne rohlík se šunkou (jedl jsem obyčejné a odedneška jsem našel pekárnu kde mají vždy žitné)
- Ve dvanáct racio nebo křehkej platek se šunkou
- Ve 4 hodiny mletý hovězí se zeleninou nebo kuře se zeleninou
- Večer si dávám tuňáka s ledovym salátem
- Na spaní protein

Pondělí pohybové volno
Úterý jsem si dal ruce prsa ve fitku
Středa procházka se psem a nějaký dřepy doma

- Na pátek sobotu a neděli mam naplánované každý den fitko, tak se těším! Doufám že dorazí ty NOčka a fat burn, jsem na nule

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Zář 2015 08:40:40


emk
18:00 Protein
20:00 Protein

18:00 Kuře s těstovinami
22:00 Protein

18:30 Kuře s těstovinami a sýrem
21:00 Protein


tyhle kombinace nejsou dobré, ty začneš prvni polovinu dne pěkně a pak to nějak dolátáš. Chce to zkrotit i tu druhou polovinu dne
Těstoviny ne, ale něco lehkého jo, třeba si to rozděl na dvě porce a dvě půlky proteinu - budeš to mít rovnoměrnější

emk

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2015 20:07:37 ° Změnil/a: emk


ty začneš prvni polovinu dne pěkně a pak to nějak dolátáš.

Máš naprostou pravdu.. jsem dost bezradnej, co si vlastně koupit k obědu.. a i tim ze chodim od šesti do práce a obědvam až doma ve 4+- to mám celé posunuté a pořád nevím jak se s tím poprat. Teď jsem zase dokoupit tuňáky, tak se snažím to... To stejné dnešek, šel jsem na tůru a jediné co bylo po ruce byla proteinovka, které se snažím jíst co nejméně..

Čtvrtek 17.09.2015
6:00 Ovesná kaše
8:00 Beef Amino
9:00 Křehké plátky se šunkou
11:00 Beef Amino
12:00 Křehké plátky se šunkou
15:00 Kuřecí s vařenou zeleninou
17:00 Protein low carb bar od nutrendu
19:00 Tuňák s ledovym salátem
20:00 Protein a du spát

Pohyb: Vyběhli jsme si dnes místní vrch..

PS: Dnes mi došel balíček od f-sportu a už si tu přijdu jak dealer Nevím pořádně jak se s tím poprat. Creatin jsem přestal brat, když beru thermolean a občas kofein (ten beru opravdu minimálně). Kofein asi vysadím uplně.. protože beru ráno thermolean 2cps a 1cps před obědem ve tři. Tuhle předobědovou capsli vyměnim za NO před tréninkem ve fitku, když bude makací den. A carnitin můžu pít během dne jako limonádu? Myslíš že by to takhle šlo, nechci se překofeinovat aby to semnou pak na nějakém kopci na kole neseklo ?

PSS: Vzal jsem si ten napalm s tričkem a došlo Mko.. tak má mladá na ven se psem nové :-D

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Zář 2015 12:44:12


emk
Creatin ber jen po silovém tréninku, tak 3-5g.
Jinak to máš namyšlené dobře.

Tak to má teď lepší tričko než ty a když ji vyfotiš venku, jak zatím psem běží, tak můžeš vyhrát tu soutěž na FB

emk

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2015 20:45:18


Tak test NOček proběhl výborně.. Cítil jsem slušnej nával energie a makalo se mi jak nikdy

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Zář 2015 10:21:50


emk


emk

Člen

# Zasláno: 23 Zář 2015 16:48:18 ° Změnil/a: emk


Zdravím po pětidenní odmlce.. jídelníček mi ujel trochu o víkendu skrz vinobraní (třetinka burčáku a kousek trdelníku - nic hroznýho). Začal jsem pravidelně dávkovat amino mezi jídly - jsem zvědav jestli to něco pomůže. Víkend jsem měl jinak ale dost sportovní, výšlap na kole 1400 m.n.m. v dost svižným tempu a tři silové training dny po sobě.. Teď jsem dával pondělí uterý úplné leháro a dnes jdu zase na věc

Jaký máte názor na sóju k obědu místo kuřete?
PS: U toho napalmu jde krásně poznat, kdy začíná učinkovat.. začně mě svědět celé tělo

arnold

Člen

# Zasláno: 23 Zář 2015 19:05:56


Jaký máte názor na sóju k obědu místo kuřete?

Když ti to chutná tak proč ne.


Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Zář 2015 09:05:19


emk
americká armáda přestala sóju brát a vrátila se ke kukuřici i když byla dražší. Důvodem bylo, že sója funguje jako tribulus pro ženy = stimuluje produkci estrogenu. Což snížovalo potenciál zabijáků v US uniformách.
Ja si svého času tuto zprávu přežvykal a přestal jíst sóju taky - i když teda nikoho nestřílím
Je fakt, že už to nikdo další nijak nezkoumal ...

arnold

Člen

# Zasláno: 24 Zář 2015 14:20:53


Martin

Když si to dá jednou za čas a ve fermentované podobě ta se z toho nepo...
je ,ale pravda jak říká Margit že je spousta lepších potravin.

https://www.youtube.com/watch?t=5&v=qTTOzlBdz-I

emk

Člen

# Zasláno: 24 Zář 2015 20:47:34 ° Změnil/a: emk


za video díky.. já si dával nějaké sója kostky, měl jsem na ně prostě chuť Tak toho raději nechám Kuře to jistí, to mne naštěstí neomrzí..

Včera cardio + nohy (ne dřepy) - teklo ze mě jako z vola
Dneska 41km na MTB slušným tempem (25kmh), zejtra si dám asi lehčí procházku, nebo elegantní road bike ve vyšším tempu

Co říkáte na banán po tréninku? Dnešní jídelníček 24.09.2015

5:30 Thermolean
5:50 Ovesná kaše
7:30 Amino
10:00 Žitná placka se šunkou
11:00 Amino
15:15 Kuře se žampiony a vařenou zeleninou
18:30 Párek v rohlíku a malinovka u hospůdky
20:00 Hned jak jsem dojel z kola jsem si dal creatin a banán
20:50 Protein drink

Poznatek: Strašně mě ta žitná placka narvala že jsem nepociťoval hlad až do pooběda.. Je docela velká, rozdělit ji napůl na dvě jídla? Celkově tam mám strašné mezery a nevím jak se s tím poprat

emk

Člen

# Zasláno: 24 Zář 2015 20:51:42


Napadlo mne koupit si nějaké to beef jerky a jíst to ikdyž nemam hlad prostě v danej čas.. Podezřívám se ale, že si dávám velké porce a pak dlouho tělo nehlásí hlad. Přejedený se necítím, jím menší porce než dřív.

. 1 . 2 . 3 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!