Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Janča 33 - 62/164
Autor Zpráva
jancaryb

Člen

# Zasláno: 27 Říj 2016 20:59:54


Jmenuji se Jana,
je mi 33 a jsem zatím na rodičovské s dvouletým chlapečkem. Chtěla bych zhubnou a hlavně zpevnit své tělo, abych měla příjemný pocit. Vždy se mi dařilo držet váhu na 55-58 kg, což se nyní vyhouplo výše až na 62 kg. Je to i tím, že jsem hodně stresem při učení na státnice zhubla, nemohla jsem jíst, zvracela jsem, tak mi váha padla. Po dvou měsících po této akci se to takhle zvrtlo. Neměla jsem váhu takhle nikdy vysoko a mít ji nechci, nebo alespoň se zbavit nepříjemného faldu kolem pasu a rosolovitých stehen. Budu ráda, když se zpevním tím, že budu jíst zdravě a né hladovkami, apod.

jancaryb

Člen

# Zasláno: 27 Říj 2016 21:04:56


Chtěla bych se zeptat zda, když si nastavím jídelníček na 6 až 7 porcí denně, zda-li po tom mém hladovění nebo jen jídle 3x denně nejprve nepřiberu. Také bych potřebovala vědět zda se suroviny váží před vařením v syrovém stavu nebo až po uvaření viz. taková rýže. A dále jak to mám udělat s jídlem před cvičením, když na cvičení mám čas až večer , když malý usne cca kolem 21 hod. Většinou jdu jen běhat. Mé dítě je totiž nespavec. Budí se i v noci stále 4 x za noc a po obědě spí 20 min. Moc děkuji za rady a omlouvám se za hloupé dotazy

smilingghost

Člen

# Zasláno: 29 Říj 2016 05:55:13 ° Změnil/a: smilingghost


To ti nikdo nerekne.Zkus nejdrive dle tabulek http://www.f-sport.cz/print.php?id=617 - nastavit hodnoty na stred a pak to trebas 14 dni drzet a podle toho, kam se to bude hybat, s tim pohnes nahoru nebo dolu. Priklad: za tech 14 dni nezhubnes ani kg ci cm,tak uberes o kousek sacharidy.

Suroviny se vazi v syrovem stavu pred uvarenim.

Jidlo by melo byt tak 2 hodinky pred cvicenim.

jancaryb

Člen

# Zasláno: 21 Lis 2016 15:11:03


Ahoj,

jsem tady po delší době a musím říci, že s pomocí mi to asi nepůjde.
Snažila jsem se dodržovat jídelníček, ale úspěch žádný po cca 3 týdnech nenastal. Spíše mi připadá, že mi narostl zadek a stehna. Vysoký podíl sacharidů. Pokoušela jsem si sestavit jídelníček na zítra.
1. 34 g ovesné vločky+60 ml mléka B 6,4 S 26
2. 30 g žitný chléb+60 g tvaroh B 9,5 S 16,9
3. 20 g rýže+ 50 g kuřecí maso B 13 S16
4.35 g žitný chléb+ tuňák 40 g B12,6 S 16,9
5. 20 g rýže+tuňák 45g B 12,7 S 16
6. 3x racio+3x bílek B 17,1 S 11,8

Celkem S 71, B 104, T 6 . tuky zvýším vlašskými ořechy, ale když je přidám postupně v ur.množství k jednotlivým jídlům, tak se mi zvýší hodnoty. Ach jo, jsem z toho trochu vedle. Prosím o shlédnutí a rady. Moc děkuji.
Pohyb-dnes jdu na zumbu, po uspání prcka večer domácí posilování, pokud to půjde. Bohužel mám problém s ledvinami a dnes po delší době uvidíme, zda mi půjde cvičení.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Lis 2016 22:59:49


jancaryb
Jídelniček vypadá rovnoměrný. Celkový výsledek 71g mi nesedí na to co vidím, já to sečetl na 103,6 (asi si jen prohodila B a S ?) tak to je minimum.
Tuky uměle nezvyšuj, podle mě tam musí být z chleba, mléka, tvarohu a kuřete dostatek.
Domací posilování + nějaká aerobní aktivita musí stačit

jancaryb

Člen

# Zasláno: 22 Lis 2016 00:17:22


Martin
Ahoj, máš pravdu. Prohodila jsem celkové B a S. Jídelníček mi trval pomalu dvě hodiny než jsem ho sestavila. Moc děkuji za komentář. Můžu se jenom zeptat? V některých deníčcích jsem četla, že není dobré držet tuky tak nízko, ale při nižší hodnotě je zvýšit pomocí oříšků. Pokud jsou údajně nízko, tak tělo nesahá do zásob, které má nastřádané. Omlouvám se za hloupý dotaz. Ještě jednou moc díky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Lis 2016 12:17:03 ° Změnil/a: Martin


že není dobré držet tuky tak nízko, ale při nižší hodnotě je zvýšit pomocí oříšků
Je to oblíbený nesmysl, který uslyšíš mockrát.

Jedine co hrozí je málo vitamínů a dalších nutrientů rozpustných v tucích a tím bys začala strádat. Aby to nastalo musela bys mít opravdu dlouhodobě okolo 5-10g tuků denně - třeba více než 4 měsíce. To myslím nehrozí.

Mám i podezření, že ten tvůj jídelniček obsahuje více tuků.

A když už budeš tuky zvedat, tak rovnoměrně a ne tak jednostranně. Své plusy mají i tuky z mléka, masa,ryb, rostlin - prostě všechny. Oříšky jsou jen módní (zejména, když někdo koupí 1000kg za 10000Kč a prodává to pak 0,1g za 100Kč

jancaryb

Člen

# Zasláno: 22 Lis 2016 19:54:47


Martin

Děkuji za informaci. Jídelníček jsem sestavovala dle kalorických tabulek na floře a tak mi to tuky spočítalo. Mám jídelníček rozpočítávat dle hodnot,které jsou uvedeny na obalech výrobků???

Martin

Administrátor

# Zasláno: 23 Lis 2016 07:41:57


jancaryb
Každy den ne, ale jednou to vyzkoušej, ať máš klid. Je opravdu rozdíl mezi například 7 12 g tuků denně. A pokud budeš mít pestrý příjem 12g, tak to ti bude stačit na celou dobu hubnutí. Při udržování formy, to pak už zvedneš.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!