Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Lucka 168cm/78kg
Autor Zpráva
Lucka123

Člen

# Zasláno: 2 Úno 2018 11:38:35


Dobrý den, jdu si k Vám pro radu a podporu.
Vaše stránky mám celkem nastudované a už měsíc držím dobře stravu, si tedy myslím, pak napíši ukázku jídelníčku, ale váha se mi pořád drží, cvičím doma cca 3x týdně posilovací cviky nebo piloxing či zumbu u televize,na jaro se těším až vyběhnu ven,ale zatím není hlídání a na profi hodiny finance.
Prvních týden jsem nezhubla ani deko, pak za deset dní 2,5kg a ted 14dní zase nic.Myslela jsem,že s nadváhou to půjde líp.
Jídelníček mi nevadí držet denně stejný,ale potřebovala bych motivaci ve formě úbytku na váze.Vážila jsem 78kg a ted mám 75,5 až 76 a dolů to nejde, chtěla bych dát do května tka 69 kvůli dovče.Všude čtu, jak to všem funguje a na začátku hubnou i více kilo týdne a já nic.
Jsem typ člověka co moc nejedl ,vždy celkem zdravě a pak až večer nejvíc,takže ted mám co dělat přes den vše sníst a tím,že nehubnu mám nutkání si zas jídlo ubírat.a večerní jídlo u tv mám saláty s bílkovinou, což si už moje hlava myslí,že tloustnu po zelenině.

ukázka jídelníčku:
8h: plátek žitného chleba 56g, plátek šunky a eidamu 30%, kafe s mlékem (toho se nedokáži vzdát)
10h:stejné jako snídaně nebo občas změna bílá activie,trocha vloček s mandlemi plus šlupky z jablka či hrušky když mimču strouhám ovoce
12h:100g vař.rýže či brambory/kuskus/těstoviny a 100g kuř.prsou
15h:jako snídaně občas si vemu jen 3/4 chleba a kafe s mlékem
18h: 2knakebroty se šunkou či sýrem a miska zeleniny (1rajče,1/4 papriky,led.salát) kterou pak chroustám spíše kolem 20h až uložím děti.přidávám do ní bud kousek kuřete/50g tunáku a 1vejce/50g balkánu,100g cottege/100g olomoucých

jednou max dvakrát týdně hřeším 2skleničkama vína

prosím kde dělám v jídle chybu či mám ubrat sacharidy? jíst max v šest mi nevyhovuje,chodím spát asi v deset,ale v noci často vstávám k mimču.
prosím tipy na osvědčené cviky na pneu po porodu a vnitřní stehna

omlouvám se za román, potřebovala jsem se vypovídat





Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Úno 2018 11:47:00


ahoj,

na začátek
Všude čtu, jak to všem funguje a na začátku hubnou i více kilo týdne a já nic.
- to neber vážně, jak říkáme my se zkušenostmi, když si zajdu dobře na záchod, tak jsou dvě kila pryč

Ale vážně, opravdu jen obsah střev a voda v těle jsou až 6kg. Takže mnoho prvotních "úspěchů" nemá nic společného s tukem. I proto je lepší spoléhat se na kaliper než na váhu.
Dalším argumentem je to, že svaly jsou 2x těžší než tuky. Pokud tedy nabereš 2kg svalů, abys byla hezčí a pevnější, tak musíš pro váhu spálit dvojnásobný objem tuků. Takže váha nic nevidí, ale ty už jsi reálně štíhlejší o 2kg svalů.


K jídlu:
Mandle do sebe necpi "navíc"*
Zkus si najít dietnější sýr, nemyslím diet, ale ty, které jsou přirozeně méně tučné*
těstoviny nejez
u zeleniny pozor na kořenovku
víno v tomto množství nevadí

Bylo by dobré si to přepočítat, podle mě tam máš zbytečně moc tuků a málo bílkovin. Chyby, kde jsem dal * jsou jen teď na nastartování, až se posuneš s váhou, tak si to zase budeš moct dovolit.

Zkus to přepočítat a teď při dietě více pracuj i s formou sacharidů. Tedy dopoledne klidně chleba, odpoledne spíše dexi nesmysly.
Naopak hlídej dostatečný příjem bílkovin během dne. Mám tu i kalkulačku na rozpočet živin do dne a ta ti to ukáže:
Užitečné tabulky

A tady praktické ukázky v konkrétních jídelníčcích:
Jídelničky

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!