Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Katka 31 - 66/167 ... dostat se zpět na 58
Autor Zpráva
KatiaF

Člen

# Zasláno: 4 Úno 2018 22:22:49


Hezky vecer všem,

Jdu si pro rady co delat lépe... převážně se mi vse drží bricho a boky...proste pneu kolem pasu. Už je to rok po porodu a stále neslo.
No ted jsem upravila stravu a za měsíc 4,5 Kg dole a 5 Cm přes bricho. Mam mírný rozestup břišních svalu, tak nemůžu posilovat přímé břisaky. Do posilovny nemám kdy, mam roční dítě a chlap jezdí pozdě. Doma mam běhají pas, zvednou sklon a ob den rychla chůze.

Otázky:
- optimismus dle výpočtu na mou výšku, váhu a vek je 1900 kcal a pro hubnutí asi 1200 kcal. Jsem zmatená, kdyz cvičim a spalim 500 kcal, tak příjem musí byt o to vyšší, tedy 1700 kcal nebo stále stejna???
- poraďte mi jake proteiny pro me nejlepsi a kdy, jak, množství?

Jídlo kdyz necvičím:
9:00 snídaně
11:00 káva a svacinka
13:00 oběd
16:00 svacinka
20:00 večeře

Jídlo kdyz cvičim ob den:
8:45 banán nebo proteinova tyčinka
9:45 - 10:30 rychla chůze rna pase
11:00 snídaně/svacina (vločky nebo spaldove cornies s mlékem)
13:00 oběd
16:00 svacina
20:00 večeře


Moc diky za postřehy a co delat pro dobre výsledky ;-)

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Úno 2018 11:36:14


KatiaF
ono cvičením břicha se stejně nehubne břicho, takže to nevadí, že cvičíš břicho omezeně. Naopak, pokud by se ti povedlo na břiše a v pase vybudovat velké svaly nebude to vypadat moc štíhle.
Článek jak mizí tuky z těla napoví: Jak a kudy mizí tuky z těla

Cvičit musíš velké svalové partie. Protože hodně hýbajících se svalů znamená velký vliv na pálení tuků a velký výdej energie.
Viz článek Cvičení na doma pro ženy

Cvič jindy tyto silové cvičení. Nejlépe 2x týdně cca 40minut. A jindy ty aerobní. Taková kombinace tréninků je nejúčinnější.

K jídlu:
Časy máš OK.
Cornies nejez.
Proteinové tyčinky jen v nouzi nejvyšší.
Je lepší po ránu pidi množství vloček s banánem. A po tom ranním cvičení to dojíst.

Pak je ještě otázka, CO obsahuje to další jídlo a kolik ti to za den dá sacharidů a bílkovin?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Úno 2018 11:36:28


KatiaF
ono cvičením břicha se stejně nehubne břicho, takže to nevadí, že cvičíš břicho omezeně. Naopak, pokud by se ti povedlo na břiše a v pase vybudovat velké svaly nebude to vypadat moc štíhle.
Článek jak mizí tuky z těla napoví: Jak a kudy mizí tuky z těla

Cvičit musíš velké svalové partie. Protože hodně hýbajících se svalů znamená velký vliv na pálení tuků a velký výdej energie.
Viz článek Cvičení na doma pro ženy

Cvič jindy tyto silové cvičení. Nejlépe 2x týdně cca 40minut. A jindy ty aerobní. Taková kombinace tréninků je nejúčinnější.

K jídlu:
Časy máš OK.
Cornies nejez.
Proteinové tyčinky jen v nouzi nejvyšší.
Je lepší po ránu pidi množství vloček s banánem. A po tom ranním cvičení to dojíst.

Pak je ještě otázka, CO obsahuje to další jídlo a kolik ti to za den dá sacharidů a bílkovin?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Úno 2018 11:37:27


KatiaF
ono cvičením břicha se stejně nehubne břicho, takže to nevadí, že cvičíš břicho omezeně. Naopak, pokud by se ti povedlo na břiše a v pase vybudovat velké svaly nebude to vypadat moc štíhle.
Článek jak mizí tuky z těla napoví: Jak a kudy mizí tuky z těla

Cvičit musíš velké svalové partie. Protože hodně hýbajících se svalů znamená velký vliv na pálení tuků a velký výdej energie.
Viz článek Cvičení na doma pro ženy

Cvič jindy tyto silové cvičení. Nejlépe 2x týdně cca 40minut. A jindy ty aerobní. Taková kombinace tréninků je nejúčinnější.

K jídlu:
Časy máš OK.
Cornies nejez.
Proteinové tyčinky jen v nouzi nejvyšší.
Je lepší po ránu pidi množství vloček s banánem. A po tom ranním cvičení to dojíst.

Pak je ještě otázka, CO obsahuje to další jídlo a kolik ti to za den dá sacharidů a bílkovin?

KatiaF

Člen

# Zasláno: 5 Úno 2018 22:22:18


Díky za odpovědi, ok pokusím se jen vločky s banánem ráno....ale ted to čtu, napsala jsem to asi blbe, neni to spaldove cornies ale takové ty lupínky ...to je v pohodě???

Jinak denně jim průměrně 1200-1300 kcal bez ohledu jestli ten den cvičim nebo ne. Většinou kolem 85 g bílkovin, 30 g tuku, 130-140 g sacharidů (nevím jak to omezit, načítání se mi i z okurek, rajčat, Cottage, jsou všude

Jídla jim následující: bíle jogurty bez laktozy, tvaroh s kouskem ovoce, tuňák ve vlastní šťávě, Cottage, zeleninu salát, okurky, rajčata... Těchto potravin asi nejvíce.
Obědy pak různě celozrnne těstoviny, Celozrnný kus kus, brambory, sem tam polévka s červené čočky, kvetakovy mozeček s vajíčky atd...

Jsem úplně bez sladkostí, pečiva, to pouze Celozrnný chléb takový ten lisovaný a nebo kukuřičné cornies se lnenym seminkem (pufovane plátky)

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Úno 2018 18:20:54


Lupínky nebrat

Kalorie opravdu neumím, počítám vždy samostatně bílkoviny a sacharidy.

Do sachrů nemusíš počítat ty nestravitelné jako je paprika nebo salát.Ale okurky a mléčné holt ano. Aspoň právě vidíš, jak se ti tam cpou. Hodně lidí má pocit, že tloustně ze vzduchu, dokud si to nespočítá. Ty sachry buď spáliš v posilovně silovým cvičením nebo je musíš holt omezit.Ale stejně pod těch 100g se dlouhodobě nechodí. Mnohdy pomáhá si vymyslet další jídlo - třeba bílky. To je nula sacharidů a čisté proteiny.

KatiaF

Člen

# Zasláno: 6 Úno 2018 20:27:34


Ok tak alespon ted vím... A jak si mam tedy spočítat kolik potrebuju bílkovin a sacharidů kdyz cvičim a kdyz den necvičím??? Dle tabulky mi tady vyjíždí ted na 66 Kg ze mam pro hubnutí jist 114 g sacharidů a 86 bílkovin ale vždy ???

KatiaF

Člen

# Zasláno: 6 Úno 2018 20:29:58


Ok tak alespon ted vím... A jak si mam tedy spočítat kolik potrebuju bílkovin a sacharidů kdyz cvičim a kdyz den necvičím??? Dle tabulky mi tady vyjíždí ted na 66 Kg ze mam pro hubnutí jist 114 g sacharidů a 86 bílkovin ale vždy ???

KatiaF

Člen

# Zasláno: 6 Úno 2018 20:31:50


A poradit mi nějake spalovače nebo proteiny? Jak by to mělo u me význam?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Úno 2018 11:47:47


KatiaF
Zatím to jez každý den stejně. Jen po silovém cvičení si dej navíc to ovoce po tréninku.

Spalovač má určitě význam a protein hodně pomáhá. Doporučil bych tento balíček:
http://www.f-sport.cz/obrazky/vyrobky/explomax/balicek-09.jpg[img][/im g]

arnold

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2018 20:22:38


Díky za odpovědi, ok pokusím se jen vločky s banánem ráno....ale ted to čtu, napsala jsem to asi blbe, neni to spaldove cornies ale takové ty lupínky ...to je v pohodě???
KatiaF

Banán s vločkami bych při hubnutí celkově moc nedoporučoval, spíš bych se zaměřil na celozrnné pečivo s nízkotučnými mléčnými výrobky, např. zákysem, jogurtovým mlékem, 30% eidam apod.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!