Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...


E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


 | Hlavní stránka | Reagovat | Hledat | Statistika | Manuál |
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /  
 

Jirakos 190/33/125kg

 
 
Stránka  Stránka 5 z 5:  « Previous  1  2  3  4  5

Autor Martin
Administrátor
#121 | Zasláno: 4 Led 2019 09:27 
Neberu ho p?ímo denn?, mám ampule a beru ho po náro?n?jších trénincích, v?tšinou na noc. Nárazov? se dají vzít až 2 ampule za den.

Autor jirakos
Člen
#122 | Zasláno: 5 Led 2019 23:09 
Ahoj, Ahoj Martine,

za celou dobu jsem tady nedál žádné cvi?ení, tak dnešní cvi?ení doma:

Zkracova?ky 10x15, obrácené zkracova?ky 10x10
P?ítahy ?inky v p?edklonu 2x12 40kg, 2x10 45kg, 1x10 50kg
P?ítahy jednoru?. v p?edklonu 2x10 18kg, 1x12 25kg
Bicepsový zvih s ?inkou - 2x15 30kg, 2x10 35kg, 1x10 45kg
Izolovaný bicepsový zdvih s jednoru?kami - 3x12 18kg, 2x10 20kg, 1x10 28kg
Kladivové zdvihy 2x12 18kg, 2x10 20kg, 1x10 25kg
Tlak s jednoru?kami na šikmé lavici 2x12 25kg, 2x10 30kg
D?ep s ?inkou 5x12
Kliky na lavici 6x25
Klasické kliky 6x30

Autor Martin
Administrátor
#123 | Zasláno: 6 Led 2019 12:36 
jirakos
Na bicepsy dávej klidn? mén? sérii, je to p?ece jen malý sval.

Autor jirakos
Člen
#124 | Zasláno: 7 Led 2019 20:28 | Změnil(a): jirakos 
Martin
Ahoj Martine,

po?et opakování na biceps upravím, dává to cvi?ení smysl? Jinak váha dnes 81,3 kg. Hodn? lidí okolo m? se ptá, zda nejsem nemocný, že prý vypadám jako z Dachau. A korunu tomu dnes dala moje drahá polovi?ka, která mi ?ekla, že mám na b?icho ?ern?jší než hlavu, co na to ?íct. Všichni jdou po mn?

B?icho se pomalu a jist? zlepšuje, ale opravdu pomalu.
https://jirakos.rajce.idnes.cz/Ja/#ja2_1.jpg

Díky

Autor Martin
Administrátor
#125 | Zasláno: 8 Led 2019 08:55 
jirakos
Je to na kondici a formu a to chceš, takže ano, máš to cvi?ení fajn
Váhu si za?ni hlídat, spadnout p?i tvé výšce pod 80kg by už zase nebylo dobré. Hodn? pom?že za?adit po?ádné posilování nohou, to jak p?idá váze, tak pomáhá i udržení svalové hmoty na horní polovin? t?la.

Autor jirakos
Člen
#126 | Zasláno: 8 Led 2019 21:11 | Změnil(a): jirakos 
Dnešní jídelní?ek - p?es celý den zelenina ( 3 papriky, dv? mrkve a kousek balkánského sýra)

Snídan?
Med V?elí, 1 ounce 92 23g 0g 0g
vlocky - vlocky, 60 g 222 43g 0g 2g
Banan, 1 banan (175g) 149 35g 1g 2g

Sva?ina 1
Racio - Celozrné chlebí?ky rýžové, 13 gram 50 10g 0g 1g
Boni - Tvaroh Nízkotu?ný, 120 g 78 4g 0g 14g
Prom-In - Hydro Optimal Whey, 30 gram 119 1g 2g 24g

Sva?ina 2
Generic - Vejce, 2 kus (cca 50gr) 150 1g 10g 12g
Sýr - Madeta Madeland Fitness 10%, 30 g 67 0g 3g 9g
Šunka - dusena, 3 plátky 85 2g 2g 13g

Ob?d
Nasi Goreng - Nasi Goreng, 200 g 184 26g 3g 11g
Pórková polévka, 200ml 94 10,4g 4,8g 1,8g

Sva?ina 3
Zelenina - Kedlubna, 2 ks 17 4g 0g 1g

Ve?e?e 1
Sýr - Madeta Madeland Fitness 10%, 50 g 112 1g 5g 16g
Šunka - Kr?tí, 100 gram 126 2g 5g 18g

Ve?e?e 2
Racio - Celozrné chlebí?ky rýžové, 26 gram 101 21g 1g 2g
Prom-In - Hydro Optimal Whey, 30 gram 119 1g 2g 24g
Boni - Tvaroh Nízkotu?ný, 240 g 156 9g 1g 29g

Celkem S 195 T40 B 180


Voda 4,5L, 3xZMA, 2xReflex, 2 Omega


Dnes kardio 90 minut

Autor Martin
Administrátor
#127 | Zasláno: 10 Led 2019 14:08 
jirakos

Autor jirakos
Člen
#128 | Zasláno: 11 Led 2019 19:51 | Změnil(a): jirakos 
Ahoj, Ahoj Martine,


další milník v diet? - dnes nové jeany z p?vodních 42/32 na dnešních 32/34, akorát ta cena je po?ád stejná. A tri?ka ze 4XL na L

Autor Martin
Administrátor
#129 | Zasláno: 14 Led 2019 10:56 
jirakos
ud?lá to radost, ale pssst a? se nám holky nesm?jou

Autor jirakos
Člen
#130 | Zasláno: 14 Led 2019 20:00 | Změnil(a): jirakos 
Martin

Martine, a? se klidn? sm?jí, mám ze sebe radost a jsem na sebe hrdý, kam jsem to dotáhl. Není to vychloubání apod., to ne!

Autor Martin
Administrátor
#131 | Zasláno: 15 Led 2019 09:36 
jirakos

Autor jirakos
Člen
#132 | Zasláno: 30 Led 2019 19:41 | Změnil(a): jirakos 
Ahoj Martine,

jdu si zase pro radu a poradu. Posledních 14 dní jsem trošku p?idal v jídelní?ku cca 2000 cal (B230,S200,T60), zvýšil jsem bílkoviny a trošku tuky. Jím více zeleniny papriky, okurka, raj?ata, mrkev. Oproti d?ív?jšku mám te? v?tší pocit hladu. Snížil jsem po?et opakování, ale p?idal jsem na váze v posilování. Druhý den mám Hiit 90 minut. Ale váha vylezla nahoru o 1,5 kg. Nepanika?ím, jen to nechci rozjet. M?že na to mít vliv více zeleniny apod. D?kuji

Autor Martin
Administrátor
#133 | Zasláno: 1 Úno 2019 11:59 
Za?ni si m??it tuk kaliperem na b?ichu. A? poznáme, co jsou svaly a co tuky. T?ch 60T m?že d?lat dost, nejenže jsou p?ímá zát?ž, ale ješt? 2x v?tší než sacharidy. Neboli pro názornost 280S+20T by bylo podobné a je vid?t, že to je dost. Ale t?eba to spálíš.

Autor jirakos
Člen
#134 | Zasláno: 9 Úno 2019 13:45 
Ahoj Martine,


d?kuji za odpov??. Vrátil jsem jídelní?ek zp?t a co jsem p?ibral je pry?. Te? váha ukazeje 80kg, takže 55kg fu?. Možná jsem p?išel na d?vod toho p?ibrání, t?ch tuk? byl více než jsem psal, protože mi jídlo p?ipravovala manželka. Kalipetr jsem objednal, ale asi blabá otázka, ale kde na b?iše to m??it, protože mám p?ebyte?nou k?ži....

Autor Martin
Administrátor
#135 | Zasláno: 10 Úno 2019 16:45 
jirakos


na b?iše si najdi ZAPAMATOVATELNÉ místo, t?eba na spodní kostce vedle pupíku, nebo na bocích. Podle toho, kde vidíš, že se ten tuk nejvíce drží.

Autor jirakos
Člen
#136 | Zasláno: 20 Úno 2019 20:03 | Změnil(a): jirakos 
Ahoj Martine,

tak dalších 14 dní za mnou, váha ukazuje 80kg +− 2 kg. Cvi?ení po?ád dokola, jen jsem ješt? za?al ráno b?hat. No, nedá se tomu úpln? ?íkat b?h, ale... V pití jsem úpln? vypustil slazené nápoje ( Cola, Pod?bradka) a už valím jen vodu. Poslední dobou mám trochu problém se záp?stím, ale to se poddá. B?icho je zase o kousek lepší. Zasílám aktuální foto, tak hurá do m?

https://jirakos.rajce.idnes.cz/Ja#ja3.jpg

Autor Martin
Administrátor
#137 | Zasláno: 22 Úno 2019 12:23 
jirakos
Je to až neuv??itelné, jak to t?lo dokáže samo zregenerovat, že ? Opravdu gratulace. Na jaro to bude skv?lé
Vyrob pak p?ed/po fotku. To bude šupa.

Autor jirakos
Člen
#138 | Zasláno: 22 Úno 2019 21:26 
Martin

Máš pravdu Martine, byl jsem také p?ekvapen. Ruce, prsa a nohy dobrý, b?icho bude horší, ale nedá se nic d?lat. P?íští týden bude kone?n? klec, tak budu moct za?it po?ádn? nohy.

Autor Martin
Administrátor
#139 | Zasláno: 23 Úno 2019 23:24 
Když budeš tvrdé cvi?it nohy, tak to hodn? pom?že, protože to je obrovský impuls pro organismus.

Stránka  Stránka 5 z 5:  « Previous  1  2  3  4  5 
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /
 Jirakos 190/33/125kg

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 
 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®
 ⇑