Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...


E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


 | Hlavní stránka | Registrace | Reagovat | Hledat | Statistika | Manuál |
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /  
 

Regenerace po vytrvalostním sportu-strava

 
Autor Biker1
Člen
#1 | Zasláno: 2 Srp 2019 09:18 
Potřebuji poradit a věřím že jsem na správném místě.Pořád se strácím jak správně jíst po vytrvalostním sportu (cyklistika) a následující den kdy regenerují,jak správně doplnit (Bílkoviny,Sacharidy,Tuky).Vždycky jsem totálně bez energie a jako vyždímaný Citrón.Momentálně nejím přílohy,ale pečivo si dopřejí (někdy až 8 Housek/den).Sacharidy držím cca 400g/den,mám je ve dny nic nedělání snížit?Bílkoviny držím cca 170g/den,Tuky držím cca 50-70g/den (někdy přestřelím cca 110g/den).Moc děkuji Všem zúčastněným za odpovědí,Maro

Autor Martin
Administrátor
#2 | Zasláno: 2 Srp 2019 13:49 
Biker1
Jak se dá z 8 housek udělat 400g sacharidů za den ????
Jinak to není dobré se takto omezit na jeden zdroj sacharidů. A ještě dost hrozný ...

Autor Biker1
Člen
#3 | Zasláno: 2 Srp 2019 20:22 
Martine necpu se jenom pečivem,nicméně jedná Vícezrnná Houska nebo Rohlík=cca 30g Sacharidů.Do jídelníčku taky zařazují Ovoce a Zeleninu které částečně pokryje denní příjem Sacharidů,jak už bylo zmíněno v první zprávě přílohy (Brambory,Těstoviny,Rýži atd.) nejím,tak je celkem obtížné najít potraviny obsahující komplexní Sacharidy.Pokud máte tip co zařadit,budu moc rád a děkuji.Dneska jsem doháněl včerejší Sacharidový deficitu cca 700g,včera jenom cca 110g/výdej-13 000kj.

Autor Martin
Administrátor
#4 | Zasláno: 4 Srp 2019 20:42 
Biker1
s proč se vyhýbáš bramborům a rýži? Jsou bez tuků a dobré.

Autor Biker1
Člen
#5 | Zasláno: 5 Srp 2019 08:15 
Martine před několika lety mě oslovilo nejíst Pečivo,potom jsem vysadil časem taky Přílohy.Doporučuješ znovu zařadit,hlavně když se věnují sportu?

Autor Martin
Administrátor
#6 | Zasláno: 5 Srp 2019 09:12 
Biker1
Rozhodně, asi jsi nechtě, takovým dlouhým vývojem nahradil rozumné zdroje méně vhodnými. Mrkni na článeček Jaké sacharidy jsou v jakém jídle

Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /
 Regenerace po vytrvalostním sportu-strava

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 








 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑