E-SHOP  
RADY, informace a články  


Nejnovější diskuse | Domu | Registrace | Reagovat |
Hledat | Počty | Návod |
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /  
 

Marek-43/180/73kg start-cíl 67kg

 
 
Stránka  Stránka 2 z 4:  « Previous  1  2  3  4  Next »

Autor Martin
Administrátor
#11 | Zasláno: 5 Srp 2019 16:29 
Takže jde spíše o návrat k klasickým zdrojům a nekomplikovat si to.

Autor Biker1
Člen
#12 | Zasláno: 5 Srp 2019 21:59 | Změnil(a): Biker1 
Martine tak se zbytek jmenovaných potraviny není problém?Ani polotučný Tvaroh nedoporučuješ když nejedu na objem?Možná jsem nechápavý,proč ne Eidam 30% a Goudu light když v článku ,, CO MÁTE MÍT V LEDNICI " se píše nízkotučné sýry?

Autor Martin
Administrátor
#13 | Zasláno: 6 Srp 2019 12:03 
Biker1
PŘIROZENĚ NÍZKOTUČNÉ SÝRY
Eidam 30% není nízkotučný a ve skladbě jídelníčku to tak musíš brát a být si toho vědom. = pokud nemáš špeky, tak si to můžeš občas dovolit.
"light" je zase voda se škrobem, takže špatně z druhé strany. U tebe o to hůř, že tedy chceš nějak hlídat a mít rozumné sacharidy a pak je do sebe nacpeš ty nejhorší ...

Autor Biker1
Člen
#14 | Zasláno: 6 Srp 2019 13:34 
Trošku mě šokovalo že třicetíprocentní Sýry nejsou nízkotučné.U jídelníčku na hubnutí se zařazují,ale nechám si poradit zkušenějším a budu se soustředit na výrobky ,,CO MÍT DOMA V LEDNICI".Povolíš mi polotučný Tvaroh nebo raději v mém případě přenechat Kulturistům?Jako cyklista svaly honit nepotřebují.

Autor Martin
Administrátor
#15 | Zasláno: 8 Srp 2019 10:51 
Biker1
Tvaroh klidně, nic kulturistického na něm není.

Autor Biker1
Člen
#16 | Zasláno: 22 Srp 2019 19:01 
Zdravím Martine,co je špatného na Luštěninách když je nedoporučuješ,kromě toho že nadýmaji?

Autor Biker1
Člen
#17 | Zasláno: 25 Srp 2019 18:38 
Určitě jdu špatným směrem,ale hlavně že budu hubnout a je mi jedno jestli svaly nebo Tuky.Pět dnů jedu přibližně:3800Kj (můj bazál 6930Kj),Bílkoviny-50g,Sacharidy-130g,Tuky-25g.Hazard se zdravím ale funguje.
Momentálně ležím v nemocnici,minimalni výdej tak mi to stačí,zatím nekolabují.

Autor Martin
Administrátor
#18 | Zasláno: 26 Srp 2019 12:41 
Biker1
Luštěniny obsahuji kromě sacharidů (které se úpravou dále zkracují až na cukry) i rostliné steroly, které stimulují růst, v kombinaci s tím složením, nejspíše tukových zásob.

Autor Martin
Administrátor
#19 | Zasláno: 26 Srp 2019 12:43 
Biker1
Biker1:
Bílkoviny-50g,Sacharidy-130g,Tuky-25g

- to ale není až taková hrůza. 25g tuků - pokud jsou z pestrých a rozumných zdrojů (mléko, maso) stačíhooooooodně dlouho na přisun důležitých látek. 130g sacharidů je drsné, ale ne pod limit. Akorát těch 50g bílkovin může vést k rychlé ztrátě svalové hmoty.

Pokud by se to doplnilo aminokyselinami a vitamíny, pak by to bylo drsné, ale dobré.

Autor Biker1
Člen
#20 | Zasláno: 26 Srp 2019 17:04 
Ano Martine,Tuky pocházejí ze živočišných výrobků-Šunka,libové vepřové,Cottage,Tvaroh.Momentálně nemám takový výdej tak sachry cca 130g/den stačí.Jak bylo zmíněno výše ležím v nemocnici,až se vrátím domů tak navýším podle potřeby cca 250g/den a uvidím,popřípadě doladím.

Stránka  Stránka 2 z 4:  « Previous  1  2  3  4  Next » 
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /
 Marek-43/180/73kg start-cíl 67kg

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑