Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Gotis 30- 92/175 měl 87kg dnes 90kg
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . >>
Autor Zpráva
Gotis

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2005 07:51:10


Nazdar všichni.Konečně jsem našel tyto výborné stránky a rozhodl jsem se, že se sebou něco konečně udělám.Vždycky jsem měl dobrou postavu a na střední škole jsem docela dost cvičil.Jenže pak jsem se oženil,přišli děti a spoustu dalších starostí a na cvičení nebyl jaksi čas.Taky se u nás hodně slaví a griluje a samozřejmě pije a tak jsem se postupem času dopracoval k 98 kg. Mě samotnému to nějak nepřekáželo a nepřipouštěl jsem si, že jsem tlustý, ale po shlédnutí několika fotografií a videa mi to došlo a tak jsem se rozhodl bojovat. Bydlím na vesnici a manželka je na mateřské,takže mám omezené možnosti jak ve cvičení,tak v dietě,ale jsem rozhodnutý to dotáhnout do konce a mým cílem je 80 kg(pokud možno kvalitních) a chtěl bych to zvládnout do vánoc.

Gotis

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2005 08:19:07


Po úvodním slovu popíšu svůj jídelníček a trénink.Co se týče tréninku,v tom nemám problém,protože se cvičením mám bohaté zkušenosti jak teoretické,tak praktické.Pokusím se poslat nějaké fotky.Takže jsem začal trénink GTV - fáze 10x10.Co se týče jídelníčku vím, že tady to bude slabší. Z důvodu momentální neslavné finanční situace se budu snažit, aby moje úsilí přišlo rodinu na co nejmenší peníz. Jídelníček jsem se pokusil sestavit podle těchto stránek,nevím zda úspěšně,v rámci svých možností.Jsem normální zaměstnanec,takže vstávám v 5:00,proto ty časy.

5:30 1/2 kaše z ovesných vloček Emco,neslazený čaj
8:00 trojúhelníček nízkotučného sýru,plátek celozrného chleba
10:30 nízkotučný nebo bílý jogurt 125g
11:30 oběd v asijském bystru-kuře na zelenině,nudle(výborné)
14:30 trojúhelníček nízkotučného sýru,plátek celozrného chleba
17:00 nízkotučný nebo bílý jogurt 125g
18:00 trénink (pondělí,středa,pátek)
19:30 koktejl- sušená syrovátka,mléko,banán...co mám k dispozici
21:00 sýr cottage,plátek celozrného chleba nebo "polystyrenu"

Pozn. :nejím pořád to stejné, ale střídám potraviny podle chuti a možností.

Brunda

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2005 08:24:14


Gotis
Ahoj Gotisi,
vitam Te tu mezi nami a preji Ti hoooodne energie a sil v tomto boji.

Brunda

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2005 08:38:52


Gotis
Vikendy jsou krizovka Taky to znam....a to cerne svedomi potom

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Říj 2005 09:24:10


Gotis
no dieta je supr, že vlastně šetříš pročti si zde články o hubnuti a jídle a pochopíš

Nevím kolik máš zkušeností, ale začíná se základy, dát rovnou speciální trénink není moc dobré

k těm jogurtum to chce nějaké pečivo nebo knuspi

sušenou syrovátku vyhoď, a po tréninku si IHNEd dej ten banán a jiné ovoce, cca 60min. po tréninku už si dejj prvni jídlo

Gotis

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2005 10:11:44


Ahoj Martine,díky za odpověď a za cené rady.
K jogurtům přidám pečivo,syrovátku vyhodím.

K tomu tréninku. Cvičím od 16 let.Jsem absoluvent vojenských škol-jak střední tak vysoké.Cvičení bylo na střední dost dobré,na vysoké už hořší.Potom jsem stavěl barák (2 roky svépomocně) a celkově docela tvrdě pracuji okolo baráku. I když mám v současné době 92 kg,není to jen samé sádlo, ale občas se u mě vyskytuje i sval.S GTV opravdu nemám žádný problém,ale šlo mi o to vykonat v co nejkratším čase(rodinné povinnosti-mimino) a co nejvíce práce.Protože mím cílem je zhubnout možná namítneš,že to není nejlepší na hubnutí v tom případě si dám rád poradit.Ještě podotýkám,že vím o tom,¨že na hubnutí jsou nejlepší aerobní aktivity,ale fitko u nás není a běhání k smrti nenávidím,i když v zimě s tím hodlám něco udělat(teď mám moc práce na zahradě a okolo domu).
Ještě jednou díky a doufám, že mi zase poradíš.

Dita

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2005 15:40:26


Gotis
vítám tě tady,a přeju hodně úspěchů

Filip

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2005 22:48:12


GVT do diety...trénink je to odjakživa na objem,ale zkus to,docela by mě zajímalo co z toho vyleze

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Říj 2005 10:51:03


Gotis
dej si trénink 2x týdně a odjeď ho tak často jak to jen zvládneš

Gotis

Člen

# Zasláno: 14 Říj 2005 12:32:38


Ahoj Martine.

Tím tréninkem 2xtýdně jsi myslel 2xtýdně pro začátečníky hubnutí(to není nic pro mě) nebo 2xtýdně začátečníci nabírání nebo 2xtýdně pokročilý(ze nehož se považuji)nabírání.
Díky za rady a za odpověď.

Filip

Člen

# Zasláno: 14 Říj 2005 15:14:49


dyžtak je to GVT...

Gotis

Člen

# Zasláno: 17 Říj 2005 07:33:42


Filip[b][/b]

dyžtak je to GVT...

Samozřejmě,díky za upozornění,ani jsem si nedvšiml,GTV mít tak v garáži.

Nazdárek,je zase pondělí a jsem opět v práci a tak můžu sledovat dění.
O víkendu jsem trochu hřešil - nedodržoval jsem časy(přece nebudu vstávat v sobotu v 5:00) a taky jídelníček nebyl nic moc,navíc se bráchovi narodil syn,tak jsem měl včera asi 5 štamprlat slivovice.Na druhou stranu jsem v sobotu celé dopoledne štítal dříví.
Dnes je to týden, co se snažím a odpoledne se budu vážit.Jsem zvědavý jak to dopadne. Zítra se ozvu tak zatím čau

andi

Člen

# Zasláno: 17 Říj 2005 12:30:30


Gotis
Tak koukám, že porod se podepsal i na Tobě.
Je fajn, že chceš se sebou něco udělat.
Přijde mi, že chlapi to až tak něřeší.
Takže máš hned vstupní bod a moc Ti přeju, aby se Ti dařilo.
Těším se na zítřejší váhu.
Víkendy jsou horor, viď?
Ale to skoro pro každýho tady.
Tak do boje....

Verena

Člen

# Zasláno: 17 Říj 2005 13:56:38


Gotis

S těma porodama jsi mě rozesmál

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Říj 2005 14:48:06


Gotis
dej si 2x týdně začátečník. Ne proto, že jsi začátečník, ale ten trénink je základ

daff

Člen

# Zasláno: 17 Říj 2005 19:55:02


Ahoj Gotis
taky Tě tady vítám a věřím, že hned první vážení dopadne na výbornou. Nikomu to neříkej, ale to tak vždycky bývá. Já mívám krizi až tak po měsíci, ale mužský to prý mají lepší. Teda já to nevím, já jsem ženská, ale musíš uznat, že aspoň v představách vypadám dobře.

andi

Člen

# Zasláno: 18 Říj 2005 08:36:54


Gotis
Aha, tak Ty jsi taky rodil 2x?
Blahopřeju.
No jo, když nám miminka dávají v noci zabrat, tak je to potíž.
My jsme tohle zažili u prvního a manžel ani druhý moc nechtěl.
Ale naštěstí ten druhej byl
Tak ať mímo nezlobí.
Hezký den!

Filip

Člen

# Zasláno: 18 Říj 2005 08:43:47


čekám na výsledky

Gotis

Člen

# Zasláno: 18 Říj 2005 11:02:59


Nazdar bazar
konečně jsem se zase dostal k počítači
Včera proběhlo vážení. Po týdením úsilí jsem zhubl přesně o 1 kg tedy v současnosti mám 90.7 kg,ale co je potěšující,opticky se mi zmenšil pupek,takže už vypadám docela k světu(alespoň si to myslím) Jídelníček mám pořád stejný jako jsem uváděl na začátku,jenom střídám jogurty a celozrný chleba s polystyrenem.Je to celkem v pohodě,vůbec nemám hlad,ale musím bojovat s pokušením,protože u nás doma je spousta dobrot a "kokinek" pro děti a navíc nemám moc velikou podporu v rodině.

Martine,

pořád řeším ten trénink. Doporučuješ mi trénink pro začátečníky 2xtýdně. Díval jsem se na něj, je to dobré, ale má to jeden malý,pro mě však podstatný háček.Jak už jsem psal minule,bydlím na vesnici a možnosti a vybavení naší posilovny má své limity. Jakž,takž se tu dá zacvičit s činkymi,bradla,hrazda,lavičky, ale ze strojů zde máme jen podomácku vyrobený Total gym a multifunkční posilovací věž z MAKRA,kterámá spoustu možností, ale v podstatě je téměř k ničemu pro malý počet cihliček. Z tohoto výčtu je asi patrné,že dávám přednost činkám z důvodu praktických možností a že v tréninku 2xtýdně uváděné přinožování a zanožování není v mých silách. V současné době dojíždět do fitnescentra do města nepřipadá v úvahu z mnoha důvodů.

Prosím Tě proto a radu, jak z toho vybruslit a spojit snahu zhubnout s co nejefektnějším cvičením(vůbec mi nevadí,když to bude dřina,ba naopak, a miluji základní cviky-dřepy,MT,bench,zhyby,kliky na bradlech......)bez aerobní aktivity,pro kterou zatím nemám čas,prostor a možnosti a navíc ji nemám rád(radši budu zvedat tuny,než abych šel 10 minut běhat. Co se týče frekvence tréninků v týdnu je mi to celkem fuk protože posilovnu má 100 m od baráku s možností jít tam kdykoli.

Od včerejšího večera na mě něco leze(manželka to není a asi dlouho ani nebude :n07 a tak doufám, že se z toho dostanu bez větších problémů.

Jak mám možnost,tak brouzdám po těchto super stránkách a prohlížím diskusi a tak tímto všechny zdravím a přeji mnohop úspěchů a hlavně VYDRŽAˇT.

ČUS,BUS AUTOBUS(musím zase dělat,že dělám)

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Říj 2005 14:02:58


Gotis
tak ti to přiupravíme,
místo stahování kladky jeď franc. tah s činkou ve stoje
a na záda hrazdu a veslo
hm a je to

To bude asi chřipka, taky na mě leze, ale žádná erotika to není

Gotis

Člen

# Zasláno: 19 Říj 2005 08:23:09


Martin

Doufám,že si s chřipkou poradíš.

Možná jsem natvrdlí,ale zdá se mi,že ohledně mého tréninku,jsme každý posuzovali jiný trénink.Z tvé odpovědi jsem vydedukoval ,že jsi měl patrně na mysli trénink 2xtýdně začátečníci nabírání hmoty.Jestli je to tak, tak s tímto tréninkem nemám žádný problém a navrhovak bych četnost tréninků dle rozpisu po,út,volno,čt,pá,volno,volno a tak dokola. Dál by mě zajímalo po jakou dobu mám tento trénink cvičit(myslým tím kolok týdnů)
Díky za odpověď

Pro všechny
Je zajímavé sledovat,jak po ránu prudce vzroste počet členů a hostů.Kdyby nás tak viděli naši zaměstnavatelé


Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Říj 2005 09:10:00


Gotis
jj trénink 2xtýdně začátečníci nabírání hmoty jo jeď to jak píšeš, pokud budeš unaveny tak tam dej jinou aktivitu A cvič to tak 3-4 měsice a celou dobu se uč techniku ať cvičíš svaly a ne ať jenom zvedaš činky ...

Gotis

Člen

# Zasláno: 19 Říj 2005 15:00:48


Martin
Díky za odpověď.S to technikou mě silně podceňješ,ale vše Ti bude jasné,až pošlu fotky(musím si půjčit digi foťák).Opravdu jsem za svůj život něco nazvedal(Ty jsi někde psal,že cvičíš bicepsový zhyb s 75 kg tak věř,že mě nedělá problém 60 kg) a za současný stav postavy vděčím 3 letům neustálého přežírání a častého ožírání. Přesto Ti děkuju a budu se řídit Tvými radamy,protože nehodlám objevovat objevené

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Říj 2005 11:58:45


Gotis
nepodceňuji, člověk se učí a zlepšuje celý život

Gotis

Člen

# Zasláno: 20 Říj 2005 12:20:14


Martin

Svatá pravda.

Včera jsem měl první výpadek v tréninku. U nás doma teď vládne jakási "blbá nálada". . Za prvé jsou problémy s prachama a za druhé manželce už lezou naše děti a mateřská dovolená na mozek(vůbec se jí nedivím) a má pocit, že je na všechno sama a já jí s ničím nepomůžu(a ještě chci chodit do posilovny) i když to není vůbec žádná pravda a svůj denní režim bych nepřál ani třídnímu nepříteli.
Doufám,že včerejší výpadek dneska doženu a najedeme na nový trénink.
Jinak všechno při starém,dieta pořád stejná,už se těším na pondělí a na vážení

Gotis

Člen

# Zasláno: 21 Říj 2005 10:22:25


tak jsem si zkusil trénink pro začátečníky 2xtýdně nabírání hmoty a je to super . Dřepy jsme dělali se 100 kg a předtím rozcvičení 20x80 kg bylo dost husté. Shodli jsme se na tom,že jsme víc zničeni než z předešlého GVT(a to jsme cvičili v supersériích)

Taky jsem cvičně stoupnul na naši domácí nedigitální váhu a ukazovala 88 kg. Jsem dost zvědavej na pondělí,i když mám před sebou víkend a v něm nedodržuji zcela jídelníček,který mám v týdnu a to ve smyslu posunutých časů a taky na oběd nemám oblíbené maso se zeleninou u vietnamců, ale to, co zrovna manželka vaří(pro klid v rodině jsem upustil od vaření si zvlášť)

Přeji všem hezký víkend



andi

Člen

# Zasláno: 24 Říj 2005 12:24:03


Gotis
Tak copak váha?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Říj 2005 12:46:44


Gotis
šikovnej hlavně si to urovnej doma

Gotis

Člen

# Zasláno: 24 Říj 2005 14:02:25


Nazdar bazar
Je pondělí a opět se hlásím.Všiml jsem si že mi Martin připsal 88 kg,ale to bylo na nedigitální váze.Přesnější číslo bude zítra ráno(dnes odpoledne se jdu vážit na digitál) Vzhledem k tomu,že včera u nás byly hody(nevím jak se tomuto aktu říká v čechách.my jsme na hané),to znamená ,že na oběd byla husa,knedlík a zelí,pivo a nějaká slivovice a samozřejmě zákusky,jsem velice zvědav jak to dopadne.I když jsem docela úspěšně odolával a s výše uvedených pochutin ochutnal z každého jen trochu,kontrolní náhodné vážení na naší nedigitální váze bylo kolem 90 kg.Naproti tomu jsem byl v sobotu v lese na dřevě a byl jsem z té dřiny tak hotovej,že všechny tréninky GVT navyjímaje jsou procházka růžovým sadem a to něco vydržím.proto jsem pustil v neděli uzdu o trochu víc.
Taky to vypadá,že už na mě jdou vydět první pozitivní změny k lepšímu,takže manželka přestává být naštvaná a začíná mě podporovat.Asi k tomu nemalou mírou přispělo i to,že po tomto malém zhubnutí jsem přestal chrápat a to jsem se s tím v minulosti nepáral.Když jsem zabral,tak se třásly stěny..
Dneska jsem si v práci půjčil digitální foťák,takže večer udělám fotky a zítra je pošlu Martinovy.Taky jsem vytvořil pár fotek z letního firemního dne.Tam mám asi 95 kg. To jen pro srovnání.Kvalita těchto letních fotek je horší,protože jsem je upravoval(byly tam skupinky).
Jinak je všechno při starém.Dieta pořád stejná,v krku mě bolí už týden a doufám že to brzy přejde,ne že by mě to vadilo,ale je to nepříjemné.
Dneska mě čekají dřepy a vůbec se mi do nich nechce,ale vím,že je to základ,tak se s tím poperu

Všem přeji hodně sil v našem boji

Gotis

Člen

# Zasláno: 25 Říj 2005 07:48:20


Takže včera proběhlo vážení na digitální váze. Ať jsem ji dával jak jsem ji dával ukazovala 89,4 kg. To znamená dalších 1,3 kg dolů(i po té nedělní huse). Poslal jsem Martinovi nějaké fotky.Deska jdu k zubařovi(už tam chodím s jedním zubem 4 týdny) a možná budu mít do konce týdne dovolenou,protože je manželka nemocná a já budu možná muset hlídat děti.Kdybych se dlouho neozýval,tak to napravím v pondělí až se vrátím do práce.
Zatím čaumau

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!