Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / dirigentos 115/188 dnes 109kg
. 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
dirigentos

Člen

# Zasláno: 28 Úno 2006 16:57:16


aha,to je fajn.dik.takze-merim 188,ted vazim 115kg,mam siroky ramena a mohutnej hrudnik,ale bohuzel,i kdyz mi vsichni rikaji,ze jsem tak akorat a ze jsem proste chlap,ja bych chtel shodit tak na 95+-.zkousel jsem vsechny mozne sporty,ale u zadneho jsem dlouho nevydrzel,protoze delam hudbu ten cas nezbyval..i kdyz pred 4lety se mi podarilo shodit ze 130 na 80kg,ale bylo to dost rychle,za 4mesice,a to jsem delal presne tak,jak se ma.(tj.dobra a kvalitni sportovni strava konzumovana 5-6krat denne,3krat poska,ale zameril jsem se spise na kolo a aerobik vubec,takze misto svalnate postavy jsem docilil pouze hubenosti a kuze,ktera mi stejne trochu visela).takze ted uz jsem zase o neco zkusenejsi,ale na co se vlastne chci zeptat.Ktery druh treninku je pro me nejvhodnejsi?je to klasicky objemak se zvysenou aerobni zatezi a stravou se snizenym mnozstvim tuku?jak rikam,uz nechci byt hubeny,chci mit soumernou a lehce svalnatou postavu,a samozrejme vubec nespecham..a druha otazka,je mozne odstranit casem(i dlouhodobe)tu hnusnou kuzi?snad nepokladam blbou otazku..dik za pomoc a mimochodem,tyhle stranky jsou opravdu skvele!!najdu tu vsechno.dik jeste jednou.Honza

ivanka

Člen

# Zasláno: 28 Úno 2006 19:27:28


dirigentos
vitam te mezi nama Martin se Te jiste brzy ujme zatim si procti clanky a cviceni pro zacatecniky a zamer se na jidelnicky v tabulkach najdes jakou davku sachru tuku bilkovi n bys mel mit za den a to vse rozdelit na 6jidel
preji hodne stesti

ivanka

Člen

# Zasláno: 28 Úno 2006 19:28:51


dirigentos
take je dobre vse si psat abys mel prehled http://www.flora.cz/eden_kalk.php

ivanka

Člen

# Zasláno: 28 Úno 2006 19:30:00


dirigentos
a udelat prvni nakup do lednicky http://www.f-sport.cz/print.php?id=295

Martin

Administrátor

# Zasláno: 28 Úno 2006 20:53:17


dirigentos
možná kdybys sis prvni přečetl návod pro začátečniky

dirigentos

Člen

# Zasláno: 28 Úno 2006 22:53:46


dik za odpovedi,ale ja jsem uz cetl vsechno,prijde mi spis,ze Vy jste necetli mou otazku..ptal jsem se hlavne na tu neprijemne visici kuzi,ktera i po mem pred 4 lety uskutecnenem zkubnuti stale otravovala..

dirigentos

Člen

# Zasláno: 28 Úno 2006 23:07:25


ale stejne Vam dekuju za zajem.Honza

kveta

Moderátor

# Zasláno: 28 Úno 2006 23:26:36


dirigentos
No asi by bylo nejlepsi se prvne zamerit na svaliky a pokud Ti ani to kuzi nenapne (coz u lidi, kteri hodne zhubnou neni nenormalni), tak pak uz je jen jedina cesta ... operacni.

Ale myslim, ze na tom tak spatne zas nebudes, tak prvne zacni s poradnym cvicenim ... pro zacatek by nebyl spatny osobni trener.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Bře 2006 14:05:56


dirigentos
asi si těžko četl všechno, když jsi tu založil 4 témata a ještě blbě a tvůj dotaz jsem už tu četl 1000x a je blbě postavený to je jako se ptát po které čokoládě se nejlépe hubne - prostě na blbě položenou otázku neumím odpovědět. Proto si každý přečte Návod por začátečníky a pochopí o čem je hubnutí

dirigentos

Člen

# Zasláno: 1 Bře 2006 15:22:50 ° Změnil/a: dirigentos


jdu študovat navody..

dirigentos

Člen

# Zasláno: 1 Bře 2006 15:38:02


OK,jdu jeste jednou proštudovat navody..

ivanka

Člen

# Zasláno: 1 Bře 2006 18:31:38


dirigentos

ahojky no s tou kuzi ja vazila 110 a zatim mi nikde nic nevisi zatim se to uspesne vstrebava jinak plasticka chirurgie kde umeji zazraky ale je take dulezite zda se ti jizvy nehoji jako keloidni pak by to nemelo vyznam ale to Ti kazdy chirurg vysvetli, jinak znam clovicka co si takto bricho nechal opravit za nekolik let nabral 30kg a bricho mu prasklo takze je nutne si vahu pak jiz neustale udrzovat renomovana klinaka je Esthe docent Jan Mestak zadne levnejsi verze sarlatanu bych neriskovala:

dirigentos

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2006 18:17:05


ahoj vsichni,ahoj Martine.mel jsi pravdu co se tyce mych nezkusenych otazek,a tak se omlouvam za podeziravost z ignorance..precetl jsem si a stale ctu vsechny clanky a pokyny,a zacal jsem se jimi ridit.3krat poska,jim podle pokynu,jen mam celkem potiz naplnit hlavne hodnoty bilkovin,cpu toho do sebe dost.veci jako Cattage,tunaky,Smakouna,bilky i vejce sem tam,a porad je tech bilkovin min nez je uvedeno v tabulce na techto strankach..tak nevim..ale nerad bych te otravoval,pokud je tohle blba otazka..snad neni.dik.Honza
p.s.za 3 tydny mam 3kg dole.

dirigentos

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2006 19:16:02


ahoj vsichni..chci Vas pozdravit a podelit se o vysledky..za 6 tydnu mam kolem 4,5 kg dole s tim,ze to s dietou neprehanim a obcas si dam i svoje oblibene pivko..takhle vypada muj jidelnicek.takhle nejak zhruba.
rano-L-carnitin base, kase Emco(s jahodami,chutna mi nejvic)
dopoledne-100g Cottage,nejaky tmavy platek(fitness chleb nebo sojovy rohlik),k tomu nejaka okurka nebo rajce
pak trenink(bud poska,nebo doma v podstate takovy rychly kruhovy trenink),pak jablko nebo banan,BCAA-pure form(od Nutrendu)
pak naka ta tycinka(bud proteinova nebo si dam i muesli)
pak koktejl z bananu,mleka a susenych bilku(od Nutrendu)
pak vetsinou salat z tunaka nebo kureci prsicka pecena v alobalu v troube s ryzi nebo bramborami,ktere se pecou primo v tom alobalu.
no,a vzhledem k tomu,ze ty porce jsou dost male,mam skoro porad hlad,takze si klidne vecer dam pred spanim jeste okurku,rajce,nebo pulku Cottage,jogurt..a pak jeste trochu toho koktejlu s bilkama.
prosim Vas nekoho o zhodnoceni toho jidelnicku.dik.
a co se tyce treninku,2krat ta poska,a pak jeste treba spinál,nebo doma mam "revolucni pristroj" Orbitrek,takze se snazim hybat minimalne 4 az 5 krat tydne..citim se mnohem lip,dobehnu lepe autobus atd..tak doufam,ze nekdo zareaguje.dik.Honza
p.s.zapomnel jsem rict,ze uz ted,po tak kratke dobe mam pocit,ze mam uzsi pas..
jo,vyska/vaha- 188/110
az budu jeste lip na tom,poslu fotky pred a po..mejte se.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Bře 2006 10:28:08


dirigentos
hmm pěkná hladovka, to vypadá tak ještě na 1-2kg tuků dolu, k tomu ještě 3-5kg svalů a co pak ?

dirigentos

Člen

# Zasláno: 21 Bře 2006 18:36:20


aha,dik,takze je toho malo?co bys doporucil pridat?dik

melanie

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2006 11:20:01


dirigentos
zkus to vypsat s časama a množstvím, tak jak to dělají jinde, ať je to přehlednější a nejlépe i s nějakýma celkovýma nutričníma hodnotama. ale vypadá to, že jíš tolik co tady některý holky 170/70, který necvičí

Martin

Administrátor

# Zasláno: 23 Bře 2006 09:33:00


dirigentos
jasně, počti si články, mrkni to vyživových tabulek, je tam kalkulačka a mrkni i do deničku k blechovi pro inspiraci

dirigentos

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2006 12:39:47


ok,Martine,dik,udelam co rikas.H

dirigentos

Člen

# Zasláno: 12 Říj 2006 16:35:09


ahoj,jsem tu po odmlce opet.
abych nezdrzoval kecama,tak tady je jidelnicek
rano-8.00-kase EMCO-jahodova
10-muesli tycinka,banan
11.30-cottage,nebo eidam platky+celozr.rohlik,1kus nebo slunecnicovej chleb,apod.(2platky)
13-obed ve skolni jidelne,kde ucim(proste normalni porce normalniho jidla,je to levne..)
16.30-platky chleba slunec.,nebo fitness chleba,cottage nebo jogurt Dobra mama
18-kureci rizek jako rychlej steak,se sojovkou,na vode nebo trosce oleje,brambor nebo ryze(2-3 velky brambory,nebo sacek ryze)
20-salat z okurek,rajcat,paprik+platek chlebiku slunec.,nebo fitness
v pripade hladu pozdeji vypiju napr.3dcl mleka odstredeneho
prosim opravit,pokud se Vam komukoliv nebude cokoliv zdat.
snazim se porad cist clanky na techto strankach a inspirovat se pribehy a prispevky ostatnich.
ted trenink.po-nohy-drepy s cinkou,legpressy,dost intenzivne
ut-svihadlo,nebo kolo(orbitrek)
st-zada-mrtvy tah,zdvihani velke cinky v leze na brichu
triceps..
pa-prsa-benchpress,jsem sam v posilovne vzperacu u nas na skole,kde jsou pouze velke cinky a benchpress,takze sam toho moc nezvednu,snazim se tedy delat vic opakovani pri nizsich vahach.
no a biceps..
a pokud je cokoliv co muzu delat,snazim se to delat.(tenis cele leto,ted zacinam hokej)
tak to je zatim vsechno,a budu se tesit na Vase napady a pripominky či kritiky.
dik.Honza

dirigentos

Člen

# Zasláno: 23 Říj 2006 17:24:39


ahoj,psal jsem pred par dny,a cekal jsem nejakou reakci,ale nic..tak bud nikdo neodepsal,nebo jsem to napsal do blbe kolonky..
tak jeste..
Jidelnicek ted mam zhruba 170g bilkoviny,sacharidy kolem 200 a tuky kolem 40-50(vim ze podle tabulek mam dobry bilkoviny,ale trosku vic tuku a malo sachru),tak prosim o kritiku.
takze-8-Kase EMCO
10-banan,pripadne muesli tycka,yogurt Dobra máti,
12.30- chleba Fitness-celej Cottage(1 platek nebo 1 celozr.rohl.)
14.30 yogurt s rohlem nebo eidam s rohlem ci chlebem,okurka ,paprika
17-kureci,nebo ryby,vetsinou 250gramu prsicek,brambor nebo ryze,(rad varim,tak zkousim ruzne,pokud mozno nizkotucnejsi recepty)
19.tunak s chlebikem nebo celozr.rohlem,mleko,zelenina(okurka salatova ,paprika)
21.30 sklenka odstredeneho mleka,nebo tvaroh,nebo varene nesolene vejce
.tak,k tomu jeste trikrat tydne posilovna,bezne treninky podle navodu na techto strankach(blizi se k treninku 3Krat tydne pro zacatecniky-hubnuti)
a ovsem pak,kazdou nedeli si dopreju jednu sladkost,resp.vetsinou jedno Magnum,a to je asi zatim vse.
Byl bych moc vdecnej,kdyby se nekdo ozval a zareagoval.
Honza

Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Říj 2006 13:06:28


dirigentos
píšeš to dobře, ale málo vytrvale
8-Kase EMCO
banan,pripadne muesli tycka
21.30 - chybí sachry

zkus to spočítat, chceš ať někdo reaguje, ale není moc na co ...

dirigentos

Člen

# Zasláno: 24 Říj 2006 14:23:03


dik Martine za odpoved.
takze to zkusim trosku lip..
8.00-kase EMCO-jeden sacek
10.00-150g Cottage(Madeta)-jeden platek Fitness chleba nebo jeden cornspitz,salatova okurka-5cm dlouhy kus
12.00-jogurt Dobra mama+platek fitness chleba nebo cornspitz
14.00-cottage-150g-platek fitness chleba+okurka a kus papriky
16.00-treska na vode s korenim-200g+2 stredni brambory
(nebo alternativa-250g kureci prsa na vode nebo trosce oliv.oleje s korenim+brambory(2stredni)nebo jeden sacek ryze dlouhozrnne
19.00 cca 100g eidamu 30procent tuk,platek fitness chleba nebo cornspitz
21.00-21.30 sklenka mleka,varene vejce+pulka cornspitzu,okurka(kousek)
mozna jsi,Martine,mel taky na mysli vazeni vseho co sporadam,jako to tu takrka vsichni delaji.Zatim nemam tu spravnou vahu kuchynskou,ale snad tohle bude stacit na zhodnoceni jidelnicku.
snad jsem to napsal vse.
dik,Honza

dirigentos

Člen

# Zasláno: 24 Říj 2006 14:24:52


ale prece jen jsem zapomnel..,vychazi to na 169g bilkovin,220g sachru,a 48g tuku..

cikorka

Člen

# Zasláno: 25 Říj 2006 10:18:03


dirigentos
Ahoj Jendo ,
no myslím, že jídelníček dobrá kombinace, ale přeci jenom v těch hodnotách ti vychází moc tuků ! Zkus místo Eidam 30% -20% (Tesco ) chce to hledat u zdrojů bílkovin ty s nízkým obsahem tuků, to samé se sachrama, takový müsli má všeho dost, ale zároveń i dost tuků ( to tam ale zařazený nemáš v jídeláku ) , prostě je to otročina, ale chce to trochu hledat a pokud vydržíš psát poctivě jídeláky za chvíli už budeš vědět co si můžeš dovolit a co ne. Je to o zvyku a výdrži . Co se týká vážení jídla, taky doma váhu nemám, ale můžeš se řídit popiskama na obale potravin a ostatní věci odměřuj třeba po skleničkách nebo si najdi nějakou míru a za chvíli to budeš v mít v oku . Nějaké aktivity budou ? Jo a fotečky pošli a´t tě to motivuje

dirigentos

Člen

# Zasláno: 25 Říj 2006 12:06:20


ahoj Cikorko,
dik za odpoved a rady.
Aktivita samozrejme je ..
po-nohy(ucim ve skole,kde je vzperacska posilovna,tj.same velke cinky,krome legpressu a stroje na bench a peck-decku)
takze nohy=drepy,legpressy a vypony ve stoje s velkou cinkou na lytka
ut-cca 20-30minut lehky jogging nebo rychla chuze+bricho
st-zada=mrtve tahy,pritahy velke cinky ve stoje
pa-hrudnik-bench,ruce=tricepsove zdvihy se zavazim za hlavou,bicepsovy zdvih s velkou cinkou
plus navrh sem tam nakej ten florbalek,a v lete hraju skoro denne tenis,na tom jsem zavislej.
Takze myslim,ze kdyz budu trosku striktni v jidelnicku,dokazu to..
Budu vzdycky rad za kazdou pripominku ci kritiku.
No,a fotku asi poslu,pokud teda zjistim jak..
zatim pa,
Honza

cikorka

Člen

# Zasláno: 25 Říj 2006 15:40:42


dirigentos
Fotky můžeš poslat na adresu http://www.f-sport.cz/ Martinovi a ten ti už nástěnku udělá . Jo pohyb určitě zařaď, máš dost cukrů v jídeláku, tak a´t pěkně makaj a spalujou se, jinak bílkoviny drž nahoře pod stovku nechoď. Tak to je pár "rozumů" od neználka a nezapomeň si sem psát jídeláky, určitě bude na ně reagovat i někdo zasvěcenější, takže držím

dirigentos

Člen

# Zasláno: 25 Říj 2006 17:22:36


CIKORKA
Diky Ti moc,fotky poslu,a zamazu si na nich ksicht..
jidelaky taky posilat budu.
jen jeden mensi postreh..-jim ted uz nekolik tydnu presne jak se ma(nebo resp.tak jak pisu),a nemam ani naznak toho,cemu se rika "chute"..je to skvelej pocit..
tak Tobe taky preju hodne sily.
mimochodem,na tech fotkach ses v poho..ale chapu,ze kazdej chce se sebou neco udelat(kdo sem chodi),resp.nikdo neni se sebou nikdy spokojeny..a to je dobre.
tak pa

FanynkaS

Člen

# Zasláno: 25 Říj 2006 18:31:55


dirigentos
a jak se ti vůbec dařilo ten třičtvrtě rok? dodržoval jsi jídelníčky + v pátek Magnum? chodil jsi cvičit? a co výsledky? jsou vidět? jak jsi na tom teď?
Jinak ti přeji at se ti hodně daří.

dirigentos

Člen

# Zasláno: 25 Říj 2006 20:21:48


FanynkaS
ahoj FanynkoS,
dik za zpravu,ten trictvrte rok jsem byl mimo CR,takze jidelnicky ani cviceni nic moc..bylo hodne prace atd..nevymlouvam se,to urcite ne,ale az opet ted jsem zacal pred par tydny znovu makat s tim,ze uz neprestanu,a to i kdybych zase nekam vyjel..
takze soucasna forma=opet 180/115-vek 27
mam ted spoustu energie diky hejbani se a jidelnickum,takze verim,ze to zvladnu,muj cil je-do leta byt pod 100kg,coz neni zas tak extremni ubytek,ovsem rad bych si pak tu vahu uz udrzel a zustal fyzicky aktivni..
takze zatim se mej moc fajn,
Honza

. 1 . 2 . 3 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!