Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Roni 31, 176/88kg dnes 78,9kg
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Autor Zpráva
roni



# Zasláno: 13 Bře 2006 13:34:23


Ahoj všichni.Moc vás obdivuji a po celoživotním boji s nadváhou, po přibrání v těhotenství a opětovného zařazení do pracovního procesu s minimem volného času se k vám přidávám. Snad mi pomůžete konečně a natrvalo sundat tak 20kg. Nechci se opět v létě stydět v plavkách a také bych si ráda brzy pořídila další dítě, ale mám hrůzu, jak bych dopadla po dalším těhotenství.POMŮŽETE MI?

budoucitycka

Člen

# Zasláno: 13 Bře 2006 16:39:42 ° Změnil/a: budoucitycka


roni
Ahoj vrstevnice. Kdy se chystáš mít dítě? Pokud opravdu brzy, měla bys asi opravdu trochu zhubnout (půjde ti pak možná i líp otěhotnět), upravit si stravování podle Martinových rad, ale asi by sis neměla nějak radikálně snižovat hodnoty, protože na těhotenství budeš určitě potřebovat hodně energie. Takže jíst to, co radí Martin, ale v dostatečném množství, ne mravenčí porce, a hubnout tak dvě kila za měsíc. Jinak já při obou těhotenstvích nabrala pokaždé 20 kilo a zhruba do půl roku jsem byla skoro na předtěhotenský váze. Mám holt v tomhle štěstí

budoucitycka

Člen

# Zasláno: 13 Bře 2006 16:42:56


A prostuduj si tu články a co nejdřív se pokus napsat sem svůj jídelníček tak, jak to dělají ostatní, ať ti ho můžeme zkontrolovat a případně opravit

roni



# Zasláno: 14 Bře 2006 08:59:22


budoucitycka

Ahojky. Jsem ráda, že mě konečně někdi přišel trošku podpořit. Včera jsem se zaregistrovala, zatím se rozkoukávám a studuju. Mimo to už druhý týden jím poměrně zdravě (mimochodem já se nikdy nepřecpávala. Jím opravdu málo. Žádné sladké, tučné. Až na to pivo) a každý den cvičím. Mám opravdu málo času hlavně kvůli hlídání prcka. Když byl ještě v kočárku, jezdila jsem s ním na in-linech a taky na kole. Jenže ač mu teprve budou v červenci 4 roky, je trochu přerostlej a má 20 kg na 110 cm.Takže na kole ho už prostě neuvezu. Ještě vloni jsem s ním vyšlapala Ještěd,ale už to prostě nejde. Takže to byly sporty,které jsem mohla s ním dělat. Teď jsem odkázaná na hlídání, tak si alespoň dopřávám 3xtýdně hodinový pilates a 3xtýdně 20 minut doma pilates. Docela mě to chytlo. Nejsem typ na poskakování na aerobiku. Jen bych ještě chtěla zapojit spinning.

roni



# Zasláno: 14 Bře 2006 09:01:06


budoucitycka

Jo a to mimčo plánuju až tak na podzim (otěhotnět), takže se moc šetřit nemusím.

roni



# Zasláno: 14 Bře 2006 11:41:30


Takže můj jídelníček pondělí:

8,00 ovesné vločky,lžíce tvarohu,dýňová,lněná a sluneč.semínka
10,00 0,5 podmáslí
12,00 2 plátky fit chleba s florou, rajče, okurka
14,00 zbytek tvarohu od rána, okurka
16,00 tyčka pařeného sýra
18,00 mražená zelenina s krůtím prsem a 1 vejcem
20,30 2 ks sushi s tuňákem

Je to hrůza, že jo. No musím se do toho dostat. Pomalu,ale jistě. Dneska je to asi trošku lepší. Začínám si to počítat a zjistila jsem, že ty semínka v ovesné kaši by být nemusely (dost tuku) a vloček jsem měla taky dost. Tak zítra to bude ještě lepší.

Jo a jaká je ta kaše Emco? Co v ní je? Jenom samotné vločky mě moc nejedou. Musím si je s něčím ochutit. Poraďte????

budoucitycka

Člen

# Zasláno: 14 Bře 2006 12:12:25


Emco kaše je výborná, už ochucená a dost sladká. Já ji ráda samotnou, ale někteří si ji míchají s tvarohem nebo s jogurtem.

semínka vynech, mají moc tuku

v každém jídle bys měla mít zástupce sachrů (chleba, knuspi, vločky, rýže, racio clebíčky, brambory...) a zástupce bílkovin (maso, sýry, jogurt, šmakoun, tvaroh...)

takže ty vlastně nemáš kromě snídaně ani jedno pořádné jídlo

měla bys začít potraviny vážit a spočítat si, kolik za den přijmeš bílkovin, tuků, sacharidů

jinak já mám doma taky takovýho přerostlíka, ale tomu už byly 4 v lednu

budoucitycka

Člen

# Zasláno: 14 Bře 2006 12:16:58


roni
jinak jídlo máš dobře časově rozložený, jen to složení musíš upravit

Andi 2

Člen

# Zasláno: 14 Bře 2006 12:17:57


roni
Je to přesně, jak Ti radila budoucitycka.
Zkus si ten jídelníček spočítat.
Emco kaše je ochucená.
Mě nejvíc jede s příchutí jablka a skořice.
Mají ji v Bille.
Stačí si dát jenom půl sáčku.
Ale pořádně to promíchej, abys měla obě porce stejně sladké.
Tak šup šup, hoď další jídelák.

roni



# Zasláno: 14 Bře 2006 12:38:01


Čavec. Díky za tipy. Teď zrovna tlacím oběd. Mám zbytek ze včerejší večeře. Mraženou zeleninu s krůtím prsem a 1 vejcem. Ale vůbec mi tomu nechybí nějaký sacharid. Je to problém? Dneska jsem ukradla holkám z účtárny digit. váhu na dopisy. Mám ji postavenou na stole a vážím a vážím. Ten dnešní jídelníček snad bude už lepší. Až na tu ranní kaši. Semínka omezím. Ale jsou prý strašně zdravá.???

roni



# Zasláno: 14 Bře 2006 12:39:49


Andi 2
budoucitycka

Prosím jak dostanu pod své jméno nějaký obrázek nebo fotku?

budoucitycka

Člen

# Zasláno: 14 Bře 2006 12:53:13


sacharid by k tomu měl být, abys měla dost energie a nehladověla. Zatím máš třeba pocit, že vydržíš, ale myslím, že s takovou bys nevydržela moc dlouho. Pročti znovu ty články, Martin to tam popisuje a vysvětluje jasněji. Semínka jsou zdravá, ten tuk, co je v nich obsažený je lepší než živočišný, jen se jaksi nehodí do hubnoucího jídelníčku (taky je mám ráda, ale teď si je odepírám)

budoucitycka

Člen

# Zasláno: 14 Bře 2006 12:56:25


Obrázek - uložíš si nějaký vybraný obrázek třeba na plochu, pak tady na stránce klikneš na preference a ve svým profilu si dáš myslím vložit ikonku, nebo tak něco

roni



# Zasláno: 14 Bře 2006 12:58:48


budoucitycka

Ok. Díky. Příště ho přidám. Já teda mívám hlad hrozně málo. A ani mlsná mě nehoní. Jsem asi exot se svou váhou.
Chodíte všichni do posilovny? Já to asi zatím zvládat nebudu.

Jo a ještě jeden dotaz. Jak to vypadá s kafem? Kofein by se taky prý neměl. Už druhý den zkouším kafe bez kofeinu,ale s mojím nízkým tlakem to asi nepůjde.Mám hlavu jak střep.Alespoň jedno kafe denně (ráno) budu muset.

budoucitycka

Člen

# Zasláno: 14 Bře 2006 13:05:42


Myslím, že všichni do posilovny nechodí, někdo cvičí i doma a někdo vůbec.
Ale nejdůležitější je upravit si napřed to jídlo.
S kafem neposloužím, nepiju, takže jsem se o to vůbec nezajímala

roni



# Zasláno: 14 Bře 2006 13:16:27


Já cvičím každý den Pilates jsem z něj docela urvaná. Koncem dubna máme jet do Francie na kola a s letošní zimou teda nevím, kdy začnu jezdit,abych měla něco v nohách. Potřebovala bych teda ten spinning. A taky se budeme brzy stěhovat a v ložnici budu mít konečně prostor na rotoped.

Andi 2

Člen

# Zasláno: 15 Bře 2006 08:43:52


roni
Nejlepší kafe je turecký bez cukru.
Martin ho tady doporučuje.
Takže jestli piješ ráno tohle kafčo, s chutí si ho dej, absolutně to není na závadu.
Je tu někde i článek o kofeinu.

Anonymní



# Zasláno: 15 Bře 2006 12:23:29


Ahojky. Tak jsem právě dorazila do práce - hladová od zubaře. Ráno jsem si šoupla celou kaši,abych neměla hlad. Je dobrá,ale na mě asi moc sladká. Budu muset něco vymyslet.
Jinak můj včerejší jídelníček(semínka jsem už vypustila a zjistila jsem,že musím vypustit i nivu :o(((( Mám pořád dost tuku (mimo jiné i v tabulkách):

8,00 60vločky, 20semínka,90jablko
10,00 50Fitneschleba,18Apetito,22paprika,40rajče,64okurka
12,00 75mraž.zelenina,12vejce(1/3vejce),33krůta
14,00 75 mraž.zelenina,12vejce,33krůta (prostě jsem to celý k obědu nesnědla)
17,00 120treska,100brokolice,67niva

4737KJ - B76,5 - S99,84 - T44,56

roni



# Zasláno: 15 Bře 2006 13:17:30


Ten tučnej včerejší den jsem byla samozřejmě já.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Bře 2006 15:47:32


roni
ty jsi šla spat v 6 hodin ? bo jinak ti tam pak chybi jídlo. ty tuky jjsou moc vysoko, chce to do 20g jiank tam máš základni chyby počti zde http://www.f-sport.cz/print.php?id=5

roni



# Zasláno: 15 Bře 2006 16:00:15


Martin

Ahoj Martine. Už jsem Tě čekala.Zatím se rozkoukávám a každý den je jídelníček lepší.Včera jsem udělala nájezd na Billu a nakoupila zásoby.Musím se naučit v čem je kolik tuku,protože jinak hodnotově (až na ten tuk)to docela sedí,ne? Akorát KJ mám docela moc.Večer jsem už nejedla.Neměla jsem hlad. Můj problém je,že jím fakt hrozně málo. Nechápu,kde se ta kila na mě berou. Článek jsem pročetla už párkrát. Jaké základní chyby myslíš?

budoucitycka

Člen

# Zasláno: 15 Bře 2006 20:30:41 ° Změnil/a: budoucitycka


roni

pokusím se nahradit Martina

8:00 jablko a vůbec ovoce jen po cvičení
10:00 OK, jen tam nemusíš psát tu zeleninu
12:00 a 14:00, máš dost bílkovin, ale žádný sachr, to je v poho, že sis to rozdělila
pak máš 3 hodiny pauzu, neměla by být větší než 2,5 hod a zase máš jen bílkoviny a žádný sachr
a pokud jíš poslední jídlo v 17:00, tak musíš jít spát nejpozději v 19:30 a to asi nechodíš, viď?

kila se ti berou právě proto, že málo jíš a máš zabržděný spalování. Musíš ho odbrzdit a pak to teprve bude jízdáááááá z kopce

a na kJ se tady moc nehraje, důležitý je sledovat B, T, S

roni



# Zasláno: 16 Bře 2006 09:15:19


budoucitycka

Ahojky.Děkuju moc za rady. Uvidíš,že to bude pořád lepší a lepší. Učím se. Ještě ten včerejšek nebude nic moc,ale dnešek bude vzorovej. Slibuju.
Včera jsem byla u zubaře,takže tam mám ráno dlouhou pauzu a ta niva k obědu taky nic moc.
Takže středa:

6,30 75Ovesná kaše
11,00 100Fitness Brot, 108Okurky ,30Paprika,48Rajčata, 40Jemná kuřecí šunka, 18Apetitto Light (Želetava)
13,00 24FINN CRISP Graham, 233Brokolice, 52Jemná kuřecí šunka, 44Niva 50 % t.v.s.
15,00 90Tvaroh jemný, 215Okurka
17,00 25Apetitto Linie (Želetava), 90Rajčata,100Fitness Brot
20,00 SUSHI (25Rýže,5Losos uzený,řasa NORI)
KJ 5376,24 B72,28 S140,40 T39,02

Kalorie mi to taky samo počítá,tak je budu psát.

Jo a taky jsem si konečně koupila osobní digitální váhu. Ráno jsem měla katastrofální hodnoty.
Váha: 87,2 kg, Tuk: 34,7%, Voda: 57,2 %


roni



# Zasláno: 16 Bře 2006 09:17:29


budoucitycka

Asi jsem úplně blbá,ale ta fotka mi tam nejde dát. Nemůžu najít preference

budoucitycka

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2006 09:37:26


roni

V okamžiku, kdy se přihlásíš jako člen diskuse, se ti na stránce objeví modře psaný nevýrazný řádek: Domů. Odpovědět. Statistika, hledat, FaQ, Preference a Odhlásit. V preferencích si pak nahraješ ikonku.

Jídelníček už je fakt lepší

v 15:00 chybí sachr a pak máš 3 hodiny pauzu mezi 17. a 20. hodinou, ale jinak fakt už mnohem lepší

Já jsem taky hroznej nivožrout, koukni ke mně do deníčku, jak jsem s tím bojovala ze začátku . měla jsem zbytek nivy a bylo mi jí líto vyhodit, tak jsem si jí nakonec po pár gramech sypala do zeleninovýho salátu

roni



# Zasláno: 16 Bře 2006 10:05:50


budoucitycka

Díky.Juknu na to.
Já mám v lednici taky zbytek a nechce se mi ji vyhodit. Ten muj sýry nejí vůbec,tak ji taky budu muse po troškách zlikvidovat.
Včera jsem večer cvičit,tak proto ta pauza. Hned jak jsem šla domů jsem si v posilce koupila Sushi. Můžu se po něm utlouct. Co myslíš, je to v pohodě? Bohužel ale nevím, jaké má hodnoty. Na krabičce,kde jsou 2 ks je pouze 85g a to je všechno. Mají s krab.tyčinkama,lososem,tuňákem a kuřátkem. Moooc dobrý. Dobrá varianta na druhou véču. Co myslíš?

roni



# Zasláno: 16 Bře 2006 10:11:42


budoucitycka

Fakt jsem blbá
Mám tam možnosti vložení pouze ICQ a URL,ale ikonku ne :o(.


roni



# Zasláno: 16 Bře 2006 10:12:09


Spíš

budoucitycka

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2006 13:23:41


roni

a když si zaroluješ ještě níž, tak tam máš kolonku zájmy a pak ještě níž kolonku ikonka ke jménu a buď si anhraješ novou a nebo si vybereš ikonku ze seznamu. neboj, jednou se to podařit musí

sushi vůbec neznám, takže nemůžu sloužit

roni



# Zasláno: 16 Bře 2006 13:41:54


budoucitycka

fakt to tam nemám. Mám tam re´gistrace a ne preference a když do toho vlezu, pod zájmy mám pouze dotaz,zda chci zveřejnit e-mail,ale žádnou ikonku

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!