Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Pajucha2 25let 158cm/56kg dnes 52,5kg
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Autor Zpráva
Pajucha2

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2006 18:18:29 ° Změnil/a: Pajucha2


Protoze jsem bez dozoru naprosto neschopna, o cemz svedci ma nynejsi vaha, tak se znovu prihlasuji s cilem shodit tech 8 zatracenych kil. Je tu spousta novych tvari, tak se na vas tesim

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 20 Bře 2006 20:30:48


Pajucha2
Zdravím tě a vítám tě opět tady. Ani nevím, jsem pro tebe nová? Nemá cenu psát ti, čím začít, pravděpodobně vše víš. Takže ti alespon popřeji mnoho úspěchů v hubnutí (potřebuješ vůbec hubnout?)a pevnou vůli!

kiki



# Zasláno: 20 Bře 2006 21:28:11


Taky Tě tu vítám a držím palečky!!!!

Když nás na to bude víc, tak to zvládneme, uvidíš. :

Měj se hezky!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Bře 2006 11:32:43


Pajucha2
však použivej raději původní jméno i deníček jo, tenhle smažu

Pajucha2

Člen

# Zasláno: 21 Bře 2006 11:42:12


Martin
To jsem moc nechtela, ale budiz, at se tak stane. V tom pripade, pripade prosim o aktualizaci dle soucasneho stavu

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Bře 2006 12:19:31


Pajucha2
jeje já si to spletl s Pumpkin, ta už píše do starého deníčku

tak si to udělej jak chceš jo

Pajucha2

Člen

# Zasláno: 21 Bře 2006 14:37:31 ° Změnil/a: Pajucha2


Martin
Tak ja zustanu uz tady
Prikladam vysledky ranniho mereni :
Váha - 56kg
prsa - 90
hrudník - 78
pas - 73,5
břicho - 83,5
zadek - 93,5
stehno - 53,5
lýtko - 32,5
biceps v akci - 27,5

Kdyz to porovnam s hodnotama, ktere jsem mela asi pri 51 kg, tak je to vsude (na inkriminovaných místech) min. o 3,5cm víc.
Škoda, že nemám předchozí číselnou evidenci.

O víkendu bych chtěla taky udělat nějaký fotky a dopošlu. Tak alespoň uvidím rozdíl a taky vaše objektivní hodnocení

Pajucha2

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2006 15:33:22


Martin
Tak jsem spatlala prvni jidelnicek.

Úterý 21.3.2006

6:00 – ½ instantní ovesné kaše Emco-meruňka=32,5g + ovesné vločky 20g + lněná semínka 5g

7:00-8:30 – English class

10:00 – jogurt Activia bílý (přírodní) 200ml + 3ks=22,5g knupsli sýrové

12:50-13:05 – zeleninový salát (rajče 83g okurka 120g, led.salát 75g, ředkvičky 75g) + tuňák ve vl.šť. 65g + 1rohlík Kornspic=60g

15:40-15:55 – zeleninový salát (rajče 83g okurka 120g, led.salát 75g, ředkvičky 75g) + tuňák ve vl.šť. 65g + 1rohlík Kornspic=60g

17:30 – jogurt Vitalinea-višeň 125ml + 3ks=22,5g knupsli sýrové


carnitin 15ml
18:30-20:15 – trénink - lodě (posilovna + pádlování v bazénu)
jablko 168g

22:00 – sýr cottage bílý 90g + pečivo-corny sezam ½=50g + rajče 100g

Celkové hodnoty : 6 260KJ / B 85,89g / S 210,82 / T 22,73g (+ jablko S=24,19g)

Martin

Administrátor

# Zasláno: 23 Bře 2006 10:29:37


Pajucha2
je jídelniček

co je to english class ??

skládáš to pěkně, jenom je to celkem málo jídel a timpádem dost velké mezery.

Kolik máš za týden aktivit a cvičení ? 210S je pro hodně aktivní dívku s rychlým metabolismem.

Pajucha2

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2006 14:33:03 ° Změnil/a: Pajucha2


Martin
Středa 22.3.2006

6:50 – ½ inst.oves. kaše Emco-meruňka=32,5g + ovesné vločky 20g + lněná semínka 5g + skořice


8:00-9:00 – powerjoga
9:00-10:00 – bodystyling
jablko 160g

11:05 – jogurt Hollandia bílý 200ml + knupsli sýrové 3ks=22,5g

13:35-13:45 – ledový salát 100g + směs se šmakounem(šmakoun 50g, dušené zelí bílé 50g, česnek 5g, koření) + rýže Paraboiled 32g

15:45-16:00 – ledový salát 100g + směs se šmakounem(šmakoun 50g, dušené zelí bílé 50g, česnek 5g, koření) + rýže Paraboiled 32g

18:00 – jogurt Vitalinea ananas 125ml + knupsli sýrové 3ks=22,5g


carnitin 15ml + kafe s polotučným mlékem 80ml
19:00-20:00 – HI-aerobic
jablko 160g

21:45 – sýr cottage 90g + pečivo-corny sezam ½=50g + rajče 100g

Celkové hodnoty: 5 789KJ / B 62,66g / S 177,08g / T 23,52g (+ 2ks jablek S=46,08g)

Pajucha2

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2006 15:23:11


Martin
"English class" = hodina anglictiny, uvadim, protoze ma vliv na jidelnicek

Jidel mam 6, coz by mohlo zatim stacit, nez se zase trochu chytnu ? Na druhou stranu je pravda, ze ty UT a CT, kdy mam rano anglictinu a vecer trenink, jsou dlouhe a tudiz by jidel melo byt vic.

Rozpis cviceni dam do kupy a poslu.

Jinak zatim mam trochu pocit prazdnoty, hlad to ne, ale kdybych se nehlidala, tak bych se najedla vic. Asi jsem ted rozezrana, protoze jsem jedla tak 5x vic (i kdyz samozrejme samy desivy veci)

Pajucha2

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2006 16:35:33 ° Změnil/a: Pajucha2


Martin
Čtvrtek 23.3.2006

6:00 – ½ instantní ovesné kaše Emco-meruňka=32,5g + ovesné vločky 20g + lněná semínka 5g + skořice

7:00-8:30 – English class

10:00 – jogurt Hollandia bílý 200ml + 1rohlík Kornspic=60g

12:50-13:05 – Rolnický chléb 50g + zeleninový salát (červená paprika 65g, led.salát 100g, červená řepa 36,5g) + tuňák ve vl.šť. 65g

15:45-16:00 – Rolnický chléb 50g + zeleninový salát (červená paprika 65g, led.salát 100g, červená řepa 36,5g) + tuňák ve vl.šť. 65g

17:30 – jogurt Vitalinea ananas 125ml + knupsli sýrové 3ks=22,5g


carnitin 15ml
18:30-20:15 – trénink lodě (posilovna + pádlování v bazénu)
jablko 160g

21:30 – tvaroh netučný Vitalinea 125g + 1rohlík Kornspic=60g

Celkové hodnoty: 6 128 KJ / B 87,57g / S 206,13g / T 20,6g (+ jablko S=23,04g)

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 23 Bře 2006 17:10:36


Pajucha2
Ahojky....pocit prazdnoty časem pomine. Žaludek se trochu smrskne a bude to lepší. Měla jsem to ze začátku diety podobné. Ted už mívám "jenom" chutě

Irena

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2006 12:56:16


Pajucha2

máš stejnou výšku a stejnou váhu jako já, jenom o 9 roků méně, tak se tady občas stavím omrknout , jak Ti to jde....zatím držím pěsti

Pajucha2

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2006 16:08:43 ° Změnil/a: Pajucha2


Pátek 24.3.2006

7:00 – domácí kaše na pánvi (ovesné vločky 50g, pšen.otruby 5g, pšen.klíčky 5g, lněná semínka 5g, med 10g, skořice)


8:00-9:00 – power joga

10:00 – ½=50g finský rohlík + jogurt Activia bílá přírodní 150ml

13:45-14:00 – rýže Paraboiled 32g + směs se šmakounem dělaná na pánvi (cibule 40g, hovězí bujón 3g, šmakoun 50g) + zelenina-rajče 100g, okurka 100g

16:00-16:15 – rýže Paraboiled 32g + směs se šmakounem dělaná na pánvi (cibule 40g, hovězí bujón 3g, šmakoun 50g) + zelenina-rajče 100g, okurka 100g

17:30 – ½=50g finský rohlík + jogurt Jogobella 0,1%T_lesní směs 150ml

20:00 – 50g Rolnický chléb + tvarohová pomazánka (tvaroh netučný 125g, cibule 25g, česnek 10g, koření-sůl, pepř, paprika) + zelenina (rajče 100g, okurka 100g, cibule 25g)

Celkové hodnoty : 5 889 KJ / B 72,33g / S 241,62g / T 13,98g

Dneska mám nějak vysoké hodnoty S. To dělá ten med ráno do kaše, sladký jogurt, sice bez tuku, ale s cukrem a místo finského rohlíku jsem do tabulek zadávala „bagetu“, protože jednotlivé druhy pečiva v tabulkách moc nejsou k nalezení a tento se moc tmavému pečivu nepodobá.

Rovněž dnes už žádné cvičení, asi jenom protažení, abych měla dost síly na cvičení v SO i v NE.
Jinak v poslední době nejsem moc vyspalá, každý den chodím domů asi ve 21:30, takže stihnu jen to nejnutnější a věci se kupí. Zkusím se na všechno večer vrhnout, protože mám nějaké chutě, tak musím bojovat.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Bře 2006 14:17:10


Pajucha2
skládáš to moc pěkně

Pajucha2

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2006 16:25:02 ° Změnil/a: Pajucha2


Martin
Po vikendu tu mam dva dalsi jidelnicky. Je to dobre poskladany, ale moc deravy. Holt vikend. Zkusim na nich zapracovat.
Takze :

Sobota 25.3.2006

8:15 – domácí kaše na pánvi (50g ovesných vloček, 10g lněná semínka, skořice, sůl)


před cvičením…carnitin 20ml
v průběhu cvičení …inťák Re-gee 10ml
po cvičení…jablko 160g
9:30-10:30 – HI-aerobic
10:45-11:45 – Bodystyling

14:45-15:00 – rýže Natural 37,5g + ryba-filety z tresky 250g + 2/3zelenin.salátu(rajče 100g, okurka 100g, červená řepa 36,5g, jarní cibulka 25g)

18:40 – rohlík selský 56g + kefírové mléko 250ml

21:45 – chléb Rolnický 50g + kuřecí prsa 100g + 2/3zelenin.salátu z oběda

Celkové hodnoty : 4 913 KJ / B 89,76g / S 140,34g / T 14,48g (+ jablko po cvíku S=23,04g)

Pozn. Situace se má tak, že oběd jsem měla mít uvařený od přítele, jenomže když jsem přišla, nebyl ani oběd, ani nákup a doma opravdu nic k zakousnutí, tak jsem se musela sebrat a pro něco jít, proto tak velké zdržení.

Ty ryby mělo teoreticky být 250g, ale podle těch 2 malých sušinek, co jsem měla na talíři, tak to bylo i s tou vodou, co po rozmrazení vytekla a s tou, co se v troubě vypařila

Pajucha2

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2006 16:41:33 ° Změnil/a: Pajucha2


Martin
Neděle 26.3.2006

9:30-9:45 – domácí kaše na pánvi (40g ovesných vloček, 10g pšen.otruby, 10g lněná semínka, skořice, sůl)
kafe + 150ml polotučného trvanlivého mléka (1,5%T)

13:20-13:35 – rýže Natural 37,5g + ryba-filety z tresky 250g + zelenina(rajče 60g, okurka 80g, kedlubna 50g, cibulka jarní 15g, 1 malá feferonka)
kafe + 150ml polotučného trvanlivého mléka (1,5%T)

15:45-18:15 – kino – Febio Fest

18:30 – rolnický chléb 50g + kuřecí prsa 100g + rajče 110g

20:30 – rohlík selský 56g + kefírové mléko 250ml

Celkové hodnoty : 4 997 KJ / B 99,34g / S 150,07g / T 18,27g

Pozn.
Ryba k obedu byla stejne jako v sobotu trochu pofiderni !
Mala feferonka k obedu neni zapocitana.

Jinak dnes prvni den menstruace , je mi , takze vynechavam a snazim se v ramci moznosti

Pajucha2

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2006 10:26:34 ° Změnil/a: Pajucha2


Martin
Pondělí 27.3.2006

7:50 – ½ inst.oves.kaše Emco_meruňka 32,5g + 5g lněná semínka, 5g pšen.otruby, 5g pšen.klíčky, 20g ovesné vločky

9:00-10:00 – Power joga

11:15 – jogurt Hollandia bílý 200ml + ½=50g finský rohlík

14:40-14:50 – zeleninový salát(rajče 165g, červená řepa 36,5g, okurka 75g, ledový salát 100g, kedlubna 95g, jarní cibulka 50g) + tuňák ve vl.šť. 65g + slunečnicová bulka 60g

16:40-16:50 – tuňák ve vl.šť. 65g + knupsli sýrové 2ks=15g + rajče-z oběda


carnitin 15ml
17:30-18:30 – spinning
jablko 160g (S=23,04g)

20:30 – kuřecí prsa 100g + rýže Natural 37,5g + zelenina-zbytek z oběda

Celkové hodnoty: 5 314 KJ / B 83,04g / S 163,04g / T 20,03g (+jablko po cvíku S=23,04g)

Pozn.
…jogurt mi nesednul a dlouho ho "cítím"
...ranní powerjoga dobrá, jen se necítím a jsem dneska nějaká nervózní

Pajucha2

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2006 10:30:36


Martin
A jestli přežiji dnešek, tak zase zítra něco pošlu
Preji hezky den, i kdyz se nam slunicko schovalo

Cokiska

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2006 10:31:03


Pajucha2

Ahoj Malicka

Pokud me ma pamet neklame....nemela jsi na tom nedavno byt s vahou priblizne jako Ja

Ale obula jsi se do toho krasne

Drzim palecky

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 28 Bře 2006 10:31:49


Pajucha2
Ahojky, tak at se co nejdřív cítíš lépe a v pohodě Já si v poslední době dávám hollandii ochucenou - čokoláda nebo nugát, ale asi bude mít trochu větší hodnoty než hollandia bílá.Pa

Cokiska

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2006 20:44:38


Pajucha2

Prave,ze si nemuzu dat ani jeden cokoladovy bonbonek...jak dam jeden ..tak uz se vezu

Me se,ale zda,ze mas porad tech jidel nejak malo

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Bře 2006 10:37:05


Pajucha2


Pajucha2

Člen

# Zasláno: 29 Bře 2006 14:11:16 ° Změnil/a: Pajucha2


Martin
Tak jsem prohopkala úterkem do středy, takže tady je :

Jinak se cítím super, tak se moc raduju

Úterý 28.3.2006

6:00 – ½ inst.oves.kaše Emco_meruňka 32,5g + 5g lněná semínka, 5g pšen.otruby, 5g pšen.klíčky, 20g ovesné vločky

English class

10:00 – slunečnicová bulka 60g + sýr cottage bílý 60g + rajče 75g

návštěva lékaře a blbosti ve městě

12:50-13:00 – 1.½ oběda (200g vař. brambor, 75g vař. mrkve, 100g kuřecí prsa, 10g jarní cibulka) + kafe se 100ml polotuč.trvanl.mléka

15:15-15:30 – 2.½ oběda

kino-Febio Fest

17:45 – jogurt Hollandia bílý 200ml + ½=50g finský rohlík


carnitin 15ml
18:30-20:15 – trénink lodě (posilovna + pádlování v bazénu)
jablko 160g (S=23,04g)

22:00 – 2ks knackebrot žitný + 1/4 tvarůžková pomazánka + okurka 110g

Celkové hodnoty : 5 626 KJ / B 79,75g / S 176,56g / T 24,1g (+ jablko po cvíku S=23,04g)


Pozn.
sváča v 17:45…už jsem ho snědla docela pozdě a na tréninku jsem ho „cítila“ a rozhodně to ovlivnilo můj předvedený výkon.
véča ve 22:00…nemám vůbec hlad, mám pocit, že jsem zalepená tím jogurtem.

budoucitycka

Člen

# Zasláno: 29 Bře 2006 14:37:50


Pajucha2
děkuju za přání, oslavy už naštěstí proběhly s předstihem v pondělí, takže se dnes nemusím obávat žádných lákadel.
Ty jíš pěkně, tak doufám, že to oceňuje i tvá váha a ukazuje úbytky

Pajucha2

Člen

# Zasláno: 29 Bře 2006 14:42:19 ° Změnil/a: Pajucha2


Martin
Jeste jsem stihla zpracovat dnesek :

Středa 29.3.2006

6:30-6:45 – domácí kaše na pánvi (ovesné vločky 40g, pšen.otruby 10g, lněná semínka 5g, skořice, sůl) + kafe s 150ml pototuč.trvanliv.mléka (1,5%T)


před cvíkem…carnitin 15ml
v průběhu…ionťák 10ml
8:00-9:00 – Power joga
9:00-10:00 – Bodystyling
jablko 196g

11:50-12:05 – rohlík sojový 60g + sýr cottage bílý 60g + rajče 108g + čer.paprika 59g

14:50-15:05 – rýže Natural 37,5g + kuřecí prsa 100g + jarní cibulka 10g + led.salát 100g

17:15-17:30 – rohlík sojový 60g + sýr cottage bílý 60g + rajče 108g + čer. paprika 59g
kafe s 100ml pototuč.trvanliv.mléka (1,5%T)


v průběhu…ionťák 10ml
19:00-20:00 – HI-aerobic
20:00-21:00 – P-class
jablko 196g

22:30 – 2ks knackebrot žitný + 1/4 tvarůžková pomazánka + led.salát 50g

Celkové hodnoty : 5 932 KJ / B 82,97g / S 170,37g / T 19,33g (+ 2x jablko po cvíku S= 56,45g)

Pajucha2

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2006 16:39:12 ° Změnil/a: Pajucha2


Martin
Čtvrtek 30.3.2006

6:00 – domácí kaše na pánvi (ovesné vločky 40g, pšen.klíčky 10g, skořice, sůl)

English class

9:30 – jogurt jemný bílý Danone 150ml + 3ks=22,5g knupsli sýrové

13:00-13:15 – zeleninový salát(kedlubna 145g, ledový salát 105g, jarní cibulka 20g, rajče 216g) + tuňák ve vl.šť. 130g + tmavý rohlík 65g
kafe s 80ml polotuč.trvanliv.mléka (1,5%T)

15:15-15:30– 2.1/2 oběda ze 13:00 hod.

17:30-17:45 – sýr cottage bílý 60g + tmavý rohlík 65g


carnitin 15ml
18:30-20:15 – trénink lodě (posilovna + pádlování v bazénu)
banán 100g (S=23g)

22:30 – 2ks knackebrot žitný + 1/4 tvarůžková pomazánka

Celkové hodnoty : 5 421 KJ / B 92,4g / S 166,73g / T 17,51g (+ banán po tréninku S=23g)

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 31 Bře 2006 13:43:10


Pajucha2
Ahojky. Jdu ti popřát pěkný víkend.
Jídelníčky máš skvělé, pohyb nechybí, no prostě Pa

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Bře 2006 13:58:04


Pajucha2
jde ti to moc pěkně

. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!