Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Sally 35-80/178 dnes 78,5kg
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>
Autor Zpráva
Sally

Člen

# Zasláno: 25 Dub 2006 17:44:27


Ahojky, jmenuju se Sally a přišla jsem mezi Vás abych měla nějakou pomocnou ruku (radši několik). Můj cíl je upravit jídelníček, který je katastrofální a když to půjde dobře, tak snad dám dolů i těch 9kg kterých se nemůžu po dětech zbavit. Snad mi pomůže když někdo na mě dohlídne a pokud mě opustí víra v úspěch, mě takříkajíc nakopne. Zítra si poznamenám co jím a předvedu se Vám.
Ahoj Sally

cobram

Člen

# Zasláno: 25 Dub 2006 17:56:39


Sally
Ahojky, vítám tě tu , bojujeme tu všichni, léto se blíží a špíčky musí pryč..
Těšíme se zítra na tvůj jídelníček, kukni k ostatním, jak to píší a přečti si návod pro začátečníky. Pa a pěkný večer

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 25 Dub 2006 20:45:07


Sally
Ahojky, také tě tu vítám. Určitě to dokážeš!!! Ze začátku to možná bude trochu složitější, ale výsledek stojí za to!!!
Napiš jídelníček, do začátku si klidně okopíruj jídelníček některého hubnoucího člena.....třeba můj A můžeš napsat na kolik chceš zhubnout, kolik ti je, cvičíš???? Jsem zvědavá Pa

Sally

Člen

# Zasláno: 26 Dub 2006 06:56:29


LenkaD
Ahoj Leni, děkuji za milé přivítání. Ještě se tady tak dobře nevyznám a tak jsem nenašla jídelníčky na okopčení. A něco o mě: Je mi 34, už tři roky mám sedavé zaměstnání a jde to poznat na proporcích. V mládí jsem dělala závodně atletiku, ale co přišli děti jsem pořádně nehnula zadkem. Jsem taková nárazová sportovkyně, do něčeho se vrhnu, nastuduju spousty teorie, potom přijde nějaká malá praxe a konec. Je těžký si to přiznat, ale je to tak. Takže oblíbeným sportem je dobré jídlo a s tím je to stejný. Pár dnů se držím té teorie kdy, co jíst a za pár dnů je všechno jinak. Hrozný co? Tak to jsem já.

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 26 Dub 2006 07:57:07


Sally
Ahojky! Taková jako jsi ty je nás většina Já to tak vedla hodně dlouho. Ted už snad konečně vím "jak na to".
Otevři si můj deníček a tam jsou i jídelníčky, ale radši se koukni na jídelníčky z února-března, poslední dobou jsem polevila A napiš nám co a kdy jíš ty, my ti pak jídelníček opravíme a napíšeme co vylepšit. I můj jídelníček byl ze začátku děsný, takže žádné "mindráky". Koneckonců chybami se člověk učí Určitě se ti podaří zhubnout, ovšem chce to do začátku trochu pevné vůle Pa

Sally

Člen

# Zasláno: 26 Dub 2006 19:22:02


Tak jsem tady a už se na sebe zase zlobím. Můjdnešní jídelníček.
26.4.
7,30 - 2x krajíce chleba 50g, cotage 100g, kafe s mlíkem a sacharýnem- piju NESCO
9,30 - 2x cereální sušenka
12,00 - 3 plátky filé, 150g zelenina (mrkev,hrášek,kukuřice) obojí dušené
15,00 - 150g ovocný tvaroh B12g,S21g,T3g + 4ks Racio puf. pšeničné chlebíčky
TEĎ TO PŘIJDE
18,00 - marmeládový šáteček domácí - maliiiinkatý
18,30 - 1 krajíc chleba 25g + máslo (malinko)
19,00 - 3x domácí sušenka 30g
Za celý den 1l černého čaje, 0,5l nesladké vody

To je hrůza co? Poraďte jak přestat mít tak hroznou chuť na sladké.

cobram

Člen

# Zasláno: 26 Dub 2006 21:09:11


Sally
No já radši budu chodit ve starých hadrech, než nahá ,jsem půl roku po porodu a tělo není pevné
Díky za chválu v mém deníčku, ale já si ji opravdu nezasloužím, ještě jsem nic nedokázala, přesto 3 dny jsem bez hříchů...uvidíme jak dlouho.
Na to sladké mi přijde ještě větší chuť, když se tady omezujeme...Ale všichni tady snídáme vločkové kaše a ta je sladká, ta ti zažene chutˇ na sladké..
Pokud teda máš ráda vločky...dá se koupit instantní, tu miluji jen s jahody.
Ale pokud nemáš, mám tu recept od budocityčky.
Večer namoč do 60g nízkot.mléka 20g vloček, posyp skořicí, dej do lednice. Ráno ohřej v mikrovlnce a rozmačkej si do toho banán, já dávám 50g, je to mňamka, k tomu si dám instantní kávu s mlékem a mám pocit, že sedím v cukrárně
Tato kaše má hodnoty :630Kj 5,5B 1,84T 29,3C
Aby šla váha dolů, je potřeba počítat, pokud jsem pochopila, tvůj cíl je 71kg, takže máš mít za den 3981Kj 72,5B 18,5T 119C.
Pokud máš více aktivity(sportování),můžou se sachry zvednout.
Zkus si začít trochu počítat, to nevadí, že budeš mít více...Já jsem začínala s 50T
Jinak jak máš staré děti??? Ahoj a pěkný večer

Sally

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2006 08:09:25


Tak já se na to počítání podívám. Snad to budu umět. Děti už mám velký, holce je 14 a klukovi 16 takže dokážu pochopit maminy který mají chvilku po porodu jako ty a nebo mají doma prťata kolem kterých se všechno točí a čas na sebe si musí urvat. Proto si nemůžu stěžovat, ale práve proto je to možná pro mě těžší že už jsem zpohodlněla. Když jsem měla fofr kolem dětí tak mi to hýbání dělalo menší problémy. Ahoj ještě napíšu

Anonymní



# Zasláno: 27 Dub 2006 08:43:57


Sally

Ahoj nová! Nejsem tu dlouho, ale něco už jsem pochytila.
Ovoce jen po cvičení. Pokud chceš být důsledná, žádné sušenky, žádné müsli tyčinky, pečivo jen křehké, nebo cereální. Každé jídlo se musí skládat z bílkovin a sachrů. Jíst 7-8x denně malé porce.
Snaž se nakupovat všechno nízkotučné. A poslední jídlo tak max.
2hodiny před spaním. Otevři si nahoře výživové tabulky a vypočti si dávky dle váhy, potom denní rozpis a ve výž.tabulkách máš hodnoty potravin, časem se naučíš vše spočítat, já se snažím nakupovat potraviny jen s tabulkou hodnot, abych měla větší přehled. Hlavně to chce si s tím ze začátku trochu pohrát.
Měj se a nedej se odradit! Hodně úspěchu!!!

PETRAD

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2006 08:47:55


Pardon, Anonyn je PETRAD. Jsem.

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 27 Dub 2006 10:36:59


PETRAD



Sally
PetraD má pravdu....hlavně vydrž, na začátku tápeme všechny


PETRAD

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2006 10:45:02


LenkaD

Promiň, že jsem zasáhla, ještě že dobře.
Ale vím jak vždycky čekám, až mě někdo navštíví a poradí.
Když už jsem tu byla, tam jsem se znažila pomoct.

Sally

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2006 12:03:38


Děkuji za podporu, dnes už od rána myslím na to co jím a taky už jsem vypila 1,5l Magnezie a načnula jsem právě druhou lahev. Večer napíšu co jsem dnes všechno spořádala, snad budete mít ze mě radost.

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 27 Dub 2006 12:15:29


Sally
Také věřím, že nás tvůj deníček potěší!!! Pa

Sally

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2006 17:27:45


LenkaD
asi nepotěší, přišla jsem domů z práce, dala jsem si malou svačinku a když jsem si v tabulce ověřila jaký to má hodnoty tak jsem došla k tomu, že tuky jsem překročila jenom tou svačinkou. Ale uklidňuju se tím že než si pořídím přesnější váhu, můžou tam být nějaký nepřesnosti. Večer napíšu. Ahoj

Sally

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2006 21:00:26


Tak jsem tady, můj dnešní jídelníček:
27.4.
7,00 - 50g chleba, 80g cotage, kefe,mlíko,cukerýn
9,15 - 1 korbáček
12,00 - NEZDRAVÉ file, brambory, smetana, sýr
17,30 - 50g chleba, 10g máslo, 30g losos drcený
za celý den 3l Magnezie (grepová)

Dnes jsem si pročítala jídelníčky a slibuju vám, že přes víkend si je opíšu, taky si seženu alespoň dva druhy kaše Emco protože se mi zdá že jím docela dost chlebíku. Vyzkouším rohlíčky Active (ne zelené) , protože když čtu jídelníčky tak vidím že nezřízeně doslova žeru
Musím se pochválit, protože jsem včera byla běhat 2km, 1km rychlé chůze a v posilovně jménem obývák jsem cvičila s činkama 25min. Snad mi to vydrží Ahoj zítra a díky za podporu

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 28 Dub 2006 08:40:15


Sally
Hm, hm....tak to se budeš muset polepšit Ale ty to zvládneš, neboj. Moje první jídelníčky také nebyly na pochvalu Tak chválím alespon sportovní aktivity Takže nakup vhodné potraviny, mrkni do deníčků a napiš jídelníček...přijdu na kontrolu A zprávy pro ostatní piš do jejich deníčků Pa a pěkný víkend

PETRAD

Člen

# Zasláno: 28 Dub 2006 09:04:26


Sally

Mám takový dojem, že jsi si nepřečetla NÁVOD pro začátečníky /viz nahoře/, nepodceňuj je a hezky si přečti všechny články. Hodně ti to pomůže, jíš velké porce málokrát za den špatně vyvážené.
Chce to trochu času, zvládneš to


cobram

Člen

# Zasláno: 29 Dub 2006 06:35:21


Sally
Ahojky, píšeš nezdravé filé, naopak doporučuji, okořeň a hoď bez tuku na teflonku, kýbl zeleniny, trochu brambor a je to zdravá mňamka!!!!

Podívej se ostatním na jídelníčky, dost jsem se inspirovala a opisovala. Teď jsem zahrnula rýži s kuřátkem(opsala jsem od Lenky), jím ho každý den a zatím se mi to nezprotivilo.Navařím a navážím dopředu a jen vytahuji...Jinak bych se zbláznila každý den si vařit pro sebe, manžela a děti zvl8šť...to bych opravdu jen stála u té plotny...
Tak se měj hezky, vylepšuj a pěkný víkend

lucisseek



# Zasláno: 1 Kvě 2006 11:07:58


Sally
Ahooj...zdravím...a k tomu tvému jídelníčku PETRAD má pravdu máš za den málo porcí nejlepší sou tak 5 až 6(nebo i 7)tak to zkus vylepšit...a držím palce

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 1 Kvě 2006 16:43:06


Sally
Já už si dávám ráno trochu mléka pouze do kafe. Snídám kaše Emco 25g v suchém stavu. Potom zaliji vodou a přidám 30g nízkotučného tvarohu. Je toho víc a není to tolik sladké. Dřív jsem si dávala mléko do jiné kaše, to jsem ještě neměla zakoupenou tu od Emca. Active rohlíčky kupuji v tescu nebo v Intersparu. Pa

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 2 Kvě 2006 13:21:59


Sally
Ahojky . Hodnoty knuspi nevím, bohužel. A na www.flora.cz jsi je nenašla?

Sally

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2006 09:20:46


Můj jídelníček
2.5.
7,30 - 20g kaše, 50g banán
10,00 - 75g jogurt Vitalinea bílý, 2g ovesné vločky
12,30 - 23,3g sýr, 100g rajče, 25g knuspi
15,00 - 20g kaše
17,30 - 40g celozrnný rohlík, 15g cottage, 2g ředkvičky
20,00 - 75g file dušené, 100g zelenina
2916,4 Kj 37,6 B 12,44 T 99,54S

Jestli budete tak hodní tak mi na to mrkněte Snad to není tak špatný

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 3 Kvě 2006 12:24:51


Sally
Ahojky, moc tě nepochválím Ovoce jen po cvičení, ve 20hod chybí sachry (k file baštím brambor). V 15hod si dej něco většího. Ale hlavně máš strašně málo bílkovin. Ty musíš mít tak na 65g.
Já si ráno do kaše přimíchávám 30g nízkotučného tvarohu....je toho víc a máš i víc bílkovin. Uvař si třeba bílky....1bílek=4g bílkoviny. At mají z čeho žít tvoje svalíky. Mrkni ke mně, co tak jím....pa

cobram

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2006 14:08:15


Sally
K tomu filé hoď bramburku nebo knuspíček, aby byly sachry.
Tomu Martinovi, napiš dotaz do svého deníčku a on poradí , odpoví.
Daří se mi dobře, i s jídelníčky, ale mám chutě a cpu se sice zdravím jídlem, ale cpu, snad to pomine....po neděli se chci zvážit, tak to musí skončit, zatím pa
Jinak na nějaké drobnosti j, jídelníček super, ještě koukni k Lence, co papá...ať se inspiruješ, ahoj a přežij ten hlad

Sally

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2006 20:45:06


Dnešní jídelníček
3.4.
7,30 - 20g ovesná kaše, 3g tvaroh
10,00 - 12g sýr, 25g tmavý rohlík, 25g šunka krůtí
12,30 - 50g brambor, 25g tvargle, 2 bílky
15,00 - 25g knuspi, 23,3 sýr, 50g rajče
17,30 - 12g sýr, 25g tmavý rohlík, 25g šunka
20,00 - 50g kuře, 75g fazolky, 50g brambor
2770,2 Kj , B 58,54, T 8,76, S 90

Snad dobrý to jsem ale šikulka.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Kvě 2006 14:04:46


Sally
moc pěkně se zlepšuješ na 80kg a docela vysokou postavu 178cm začni raději s hodnotama okolo 80g bílkovin a 130g sacharidů

Sally

Člen

# Zasláno: 4 Kvě 2006 20:25:04


dnešní jídelníček
4.5.
7,30 - 20g ovesná kaše, 3g tvaroh
10,00 - 50g tmavá bageta, 40g cottage, 25g šunka, rajče
12,30 - 20g rýže, 50g kuře, 35g zelenina mražená
15,00 - 25g bageta tmavá, 30g cottage, 20g šunka, salát ledový
17,30 - 25g knuspi, 20g šunka, rajče
19,30 - 75g file, 50g brambor, 75g brokolice
3 033 Kj / 58,2 B / 9,09 T / 9,26 S

Asi to dělám špatně, něco navážím na oběd na svačiny jím co asi mám sníst a na večeři taky vážím. Ale potom při večerním zůčtování zjistím že mám třeba málo Sachrů nebo Bílkovin ale už s tím nemůžu nic dělat. Prostě nepočítám dopředu
Ale co je pro mě moc pozitivní nemám chutě na sladký Musím říct že beru Chrom ale ten beru dlouho a přitom jsem mohla spořádat kila sladkostí. Ale moje dny už brzo přijdou a to mě prověří.

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 4 Kvě 2006 22:05:06


Sally
Ahojky. Já si také jídelníčky neplánuji dopředu, ale před večeří si zadám jídlo za celý den do výživových tabulek a hned vidím, co si ještě můžu dovolit sníst. Asi je lepší mít vše připraveno a odváženo předem, ale k tomu jsem se nikdy nedopracovala. Pa

_med_

Člen

# Zasláno: 5 Kvě 2006 13:55:43


Sally

Jen 3g tvarohu možné ses jen přepsala,ale 3 je strašně málo, asi tam mělo být 30 a to ti hodnoty zvedne, rýže 20 je doufám v syrovém stavu a 9,26 sachrů je taky asi jen překlep. Teprve si začala, tak určitě v jídle přidej ať máš později z čeho ubrat, protože když začneš moc nízko s hodnotama, tak sice zhubneš, ale poději se nehneš, nebudeš mít kde ubrat a kdybys chtěla víc cvičit, tak nebudeš mít sílu.

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!