Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Madagaskar 25 let 171cm/63 kg dnes 59kg
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Autor Zpráva
madagaskar

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2006 12:50:51


Ahojte,
před půl rokem se mi podařilo zhubnout 10 kg, od té doby se mi váha zastavila. Ještě bych ráda zhubla na zhruba 57 - 58 kg a proto jsem se rozhodla založit si zde deníček.
Doufám, že mi poradíte a v rámci možností pomůžete


Darien

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2006 19:20:06


madagaskar

Ahojky!! Vítám tě tady pčeji hodně úspěchů . Určitě to s námi zvládneš 5 kg, není zase tak moc.

1) Ze včeho nejdřív si přečni návod pro začítečníky
2) Až budeš mít vče pečlivě přečteno, sestav si jídelníček a napiš ho sem. Můžeš se také inspirovat u ostatních v deníčcích. Třeba LenkaD má v 1. deníčku mooc pěkné jídelníčky, díky kterým dokázala zhubnout 15 kg
3) Počkej, až ti někdo jídelníček upraví a poví, co děláš za chyby a pak se snaž poučit ze svých chyb...... Další jídelníčeky budou už určitě lepší a lepší....

Hodně zdaru


madagaskar

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2006 22:07:32


[b][/b] Darien

Ahojky Darien, díky moc za přivítání, já vím, že 5 kg není až tak moc, ale celkem dlouho už s nimi nemůžu pohnout
Dneska jsem se pokusila sestavit si jídelníček na zítřek, tak tady je :

(B/S/T)
7: 00 1/2 kaše Emco 40g 693 kJ - 3,28/26,72/4,8
tvaroh 30 g 130,5 kJ - 5,7/1,5/0
9:00 2 pl Wasa light 15 g 198 kJ - 1,5/9,57/0,26
tavený sýr 50 g 477,5 kJ - 6/2,5/9
11:30 rýže 20 g 340 kJ 1,6/15,8/0,2
soj granulát 50 g 206 kJ - 7/6/0,25
14:30 soj. jogurt 150 g 405 kJ - 1,8/10/1
wasa 1 pl. 7,5 g 99 kJ - 0,75/4,78/0,13
17:00 Wasa 2 pl. 15 g 198 kJ - 1,5/9,57/0,26
soj. pomazánka 30 g 211 kJ - 2,03/4,38/2,76
20:00 Wasa 2 pl. 15 g 198 kJ - 1,5/9,57/0,26
soj. pomazánka 30 g 211 kJ - 2,03/4,38/2,76

celkem: 3466 kJ - B: 35,44, S: 104,77, T: 21,81

Myslím, že mám hodně málo bílkovin, ale neumím je zvýšit aniž bych nepřekročila moc tuk

Díky za připomínky

Darien

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2006 11:14:13


madagaskar

Ahojky!!

Ideální hodnoty by pro tebe měli být přibližně 70B 17T 112S
takže bílkovin máš opravdu málo. Pokud chceš bílkoviny zvednout přidej třeba samotný bílek, kuřecí krútí a rybí maso, sýry( nevím, co to máš za tavený sýr, ale má docela hodně tuků, já osobně mám moc dobré zkušenosti s apettito linie a cottage sýrem), mléčné výrobky.

Jinak jídelníček celkem O.K. Dívala jsi se do ostatních deníčků? Mě to za začátku hodně pomohlo. Tak hodně zdaru a až se těším na dnešní jídelníček

madagaskar

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2006 11:38:16


Darien
Ahojky!!

Díky moc za zhodnocení, 70B no to se buu muset ještě snažit
Mám trošku problém v tom, že nejím maso kromě ryb, takže se to snažím dohánět sojou, šmakounem, tuňákem a tak

Večer pisnu jídelníček na zítřek, snad to bude lepší - teď mě čeká shopping



Jo jídelníčky ostatní jsem lehce šmírovala, z tama jsem odkoukala, že jíte tu půlku ovesné kaše ráno

Páček

Ochechule

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2006 12:50:50


madagaskar
Diky za podporu
Vazis skoro presne tolik, kolik jsem mela pri prvnim pokusu, i ta vyska je stejna, nesouhlasi pouze vek, jsem o dekadu starsi (ach jo...) . Ale co jsem to vlastne chtela... pokud by ti chutnala moje strava, tak mas pripravene jidelnicky na miru nekde na zacatku meho deniku ;-)
Drzim pesti a palce a vubec vse - at se ti vede

LittleLady

Moderátor

# Zasláno: 19 Srp 2006 18:18:26


madagaskar
Ahoj,
vítám tě mezi námi, když koukám na tvůj jídelníček, máš opravdu tragický nedostatek bílkovin a to ještě ne z moc kvalitních zdrojů, snaž se aspoň jíst maximum netučných ryb, když jiné maso nejíš a sýr s 9 g tuku na 50 g taky není to pravé ořechové. Koukala jsem na fotky, nepotřebuješ moc hubnout, spíše zpevnit, jak jsi na tom s pohybem?

madagaskar

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2006 20:10:17


LittleLady

Ahojky, jsem ráda, že jsi mi napsala. Jo fotky jsou celkem tragické, příště aspoň zatáhnu břicho

No dřív jsem dělala jenom jógu, v lednu jsem začala chodit do fitka a ted v létě jezdím tak 3x týdně na kole, ale fitko trošku flákám


Ve fitku mi na začátku instruktorka vysvětlila jak se co a na čem cvičí a jak mám zhuba postupovat, a¨le jinak se plácám sama tak že cvičím pořád to samé: 10 min rotped, pak cvičím břicho, záda, ruce, nohy a pak 20 min stepper.
tak hodku a půl

LittleLady

Moderátor

# Zasláno: 19 Srp 2006 20:18:09


madagaskar
já neřekla, že jsou tragické, podle mě je supr se pravidelně fotit, aspoň opravdu vidíš pokroky, když se vidíš každý den v zrcadle, tak ti to ani nepřijde. Asi by to chtělo obměnit trénink, po určité době si na něj tělo zvykne a stagnuje, možná by taky neškodilo si jej rozvrhnout do dvou tréninků a ty střídat

madagaskar

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2006 20:42:20


Ještě jídelníček na zítřek - ty bílkoviny jsem se fakt snažila, použila jsem snad všechny zdroje bílkovin co znám

7:00 1/2 kaše 40 g 613 kJ - 3,28/26,72/4,8 (B/S/T)
tvaroh nízk. 30 g 130,5 kJ 5,7/1,5/0

9:00 Vitalinea 0,1% 125 g 228 KJ 5/8,12/0,12
wasa - 2 pl. 15 g 198 kJ 1,5/9,57/0,26

11:30 treska - 100 g 310 kJ 16,5/0,1/0,4
rýže 20 g 306 kJ 1,34/16,08/0,08

14:30 cottage 50 g 201 kJ 6,75/0,5/2,1
wasa 2 pl. 198 kJ 1,5/9,57/0,26

17:30 rýže 20 g 306 kJ 1,34/16,08/0,08
tuňák ve vl. šť. 50 g 212 kJ 12/0/0,3
bílek 30g 62 kJ 3,3/0,2/0,1

20:00 wasa 2 pl. 15 g 198 kJ 1,5/9,58/0,26
cottage 50 g 201 kJ 12/0/03

celkem: 3163 kJ
B: 71,7 S: 98,02 T: 9,06

Myslím, že jsem se trošku polepšila - snad

madagaskar

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2006 20:45:24


LittleLady

myslíš jako třeba jeden den jet jen např. břicho, záda a ruce a druhý den např. břicho a nohy?
dívala jsem se na tvé fotky a řekla bych, že máš se cvičením celkem dost zkušeností

madagaskar

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2006 20:46:00


LittleLady
co ty bys mi radila?

LittleLady

Moderátor

# Zasláno: 19 Srp 2006 20:57:55


madagaskar
jídelníček je super Přesně tak jsem to myslela, odcvičit celé tělo ve dvou trénincích. Na první stránce v mém deníčku mám trénink, se kterým jsem začínala, zkus se na něj podívat.

Já cvičím teprve od listopadu, ale mám trenéra, který snad více zkušeností ani mít nemůže

madagaskar

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2006 21:05:34


LittleLady
ok na ten tvůj trénink se podívám, kdybych nějaký termínus technikus nevěděla, tak se ještě pozeptám, ju?
doufám, že nebudu moc otravná

madagaskar

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2006 21:06:57


Jo a chtěla jsem se zaptat, trenéři se ve fitkách platí? A nevíte kolik stojí by očko ¨na hodinu?
díky moooooc

LittleLady

Moderátor

# Zasláno: 19 Srp 2006 21:14:05


madagaskar
to je jak kde, někde se platí, někde ne. Chce si to obejít fitka v okolí, poptat se, nejlepší je pokud máš známé, kteří chodí cvičit a můžou ti dát refernce. Bohužel ne každý trenér tomu opravdu rozumí, chce to si pečlivě vybírat... a klidně se ptej na vše co tě zajímá, jen jedna věc, raději piš ostatním do jejich deníčků, tam to určitě nepřehlídnou

madagaskar

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2006 21:20:34


LittleLady
ok ještě nevím jak to tady chdí, ale poučím se

madagaskar

Člen

# Zasláno: 21 Srp 2006 07:38:21


Ahojky zdravím po víkendě

dneska jsem se vážila a 61,5

Ale beru to s rezervou, to bude asi nějaký kec



Nikol

Člen

# Zasláno: 21 Srp 2006 12:01:18


madagaskar
Ahoj
Koukam, ze vaha je na tebe mooc hodna.. Treba to neni kec..
Koukala jsem na tve fotky. Myslim, ze kdyz trosku posilis a zpevnis brisko, budes mit skvelou postavu..
Tak se mej krasne

Nikol

Člen

# Zasláno: 21 Srp 2006 15:43:04


madagaskar
Tak to se divim, ze ti to jeste nikdo nerekl.. Protoze je to pravda..

ZdenkaS

Člen

# Zasláno: 21 Srp 2006 16:55:50


ahoj preji hodne dalsich shozenych kil.


Ninkontinka

Člen

# Zasláno: 21 Srp 2006 17:47:34


Ahojky!Vítám tě tu!Vždyť vypadáš mooc dobře, souhlasím s Nikol...jen posílit bříško a budeš super!

smudla

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2006 08:13:56


Vážně obdivuju vás všechny. co sem dáváte ty fotky, na to já bych nikdy neměla Opravdu klobouk dolů a přeju a at se váha pohybuje tím správným směrem

Ivisek

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2006 08:44:22


madagaskar
Gratuluju ke klesající váze!
Tak teď už máš maličko motivaci a dál to půjde jak po másle, že?

madagaskar

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2006 08:56:12


Nazdárek
Díky mooc všem za podporu - dneska ovšem 61,8 - no holt jsem to asi zakřikla (a to se vážím úplně nahá a skoro nadskakuju, aby to ukazovalo co nejmíň :n04

Jo jo to bříško
věčný problém

madagaskar

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2006 08:57:23


smudla

taky jsem měla dilema s fotkama a přítel mi je dokonce zveřejnit zakázal, ale ukecala jsem ho nakonec

Nikol

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2006 09:47:03


madagaskar
No vidis, nejsem jedina, komu se tva postavicka zda dobra.. A kdyz ti tak hezky klesa vaha, za chvili budes spokojena i ty..
Ja mam taky nejaky fotky, ale nezverejnitelne.. ;o) Staci, kdyz desi me, kdykoliv se na ne podivam..
Jinak s tou babuckou.. Ona je strasne narocna, na kazdeho.. A sice nevypada jako modelka, ale kdyz jsem tam za ni ted byla naposledy, chlubila se, ze vazi jenom 57 kilo..
Mam to stesti, ze za ni nemusim jezdit tak casto, staci jednou za mesic.. Ale tak moc lituju mamku a tetu, ze museil v tomhle zit.. Taky si toho kvuli postave dost vytrpely, a ji to porad nedochazi, ze ten jeji pristup je proste prisernej.. Ale co, mne je to jedno, sice me to mrzi, ale vis co, jednim uchem tam, druhym ven.. ;o) Horsi to bylo s rodicema, v puberte jsem byla jako almara, a to jsem toho taky hodne vyslechla.. Ale ted uz jsem jenom tlusta, ne priserne tlusta..

Darien

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2006 10:12:28


madagaskar

Ahojky! Tak jakpak se vede? Koukám, že váha trošku klesla. Vidíš, ono to přeci jenom půjde. mě se taky tvoje postavička moc líbí a můžu tě ujistit, že to není zas tak strašné.Určitě souhlasím s holkama, že stačí trošku zaposilovat bříško a budeš mít moooc pěknou postavu . Tak hodně zdaru

madagaskar

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2006 11:03:59


Dnešní jídelníček:
6:30 1/2 emco
8:30 vitalinea 0,1% 125 g + kukuřičník 8 g
11:00 kuskus 25 g + šmakoun 50g
14:00 knuspi 2 pl. 15 g + 25 g apetitto linie
16:30 kuskus 25 g + šmakoun 50 g + patizon 50 g + tuňák 50 g
19:30 - to samé

Celkem: 3381 kJ
B: 69,45
S: 128,83
T: 7,05

Ivisek

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2006 15:41:59


madagaskar
Jj, rádo se stalo, každý potřebuje nějaké hezké slovíčko a pozbuzení, aby mu to lépe šlo, ne?
Jinak koukám, že máš krásnej dnešní jídleníček - i když já bych možná přidala trochu bílkovin na ten poměr sachrů.. ale toť jen můj názor . A jestli zatím žádnej hříšek, tak je to bomba!


. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!