Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / chilli_chocolate jak shodit 3 kilča? :-) 58/166
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Autor Zpráva
chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:12:24


Čauky všem aktivním lidičkám!
jsem studentka, měřím 166cm a před 14 dny jsem vážila 58 kg. Po tom, co jsem si tu něco přečetla a sestavila jídelníčky jsem už kilo zhubla. Chtěla bych skončit na 55, ty 3 kg navíc jsem přibrala za poslední rok a už se jich dýl nemůžu zbavit. Pohybu mám dost - chodím na aerobic, spinning nebo do posilky - celkem tak 3x týdně. Tak jsem se s váma chtěla poradit, zda dělám vše správně za chvíli pošlu nějaký jídelák, co jsem pracně dala do kupy, haha, je to makačka na mozek, jako nějaká matematická rovnice nebo hra

Roni

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:22:35


chilli_chocolate
Ahoj čokoládko. Vítám tě mezi námi.Když jsem si Tě všimla, myslela jsem si, že jsem nějaká schíza, trpím rozdvojením osobnosti a znovu jsem se zaregistrovala. Chilli čokoládka je totiž téměř jediná sladkost, na které ujíždím.
Tři kilča dáš pod dohledem zdejších borců co nevidět dolů. Ač vím, co dělat, myslím si, že s mojí slabou vůlí Ti nemám co radit. Ale neboj, někdo Ti určitě poradí co děláš dobře a co ne a já Tě sem budu chodit podporovat a zpytovat svědomí při pohledu na Tvou přezdívku.
Držím palce

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:24:16


Koukala jsem do diskuzí - LenkaD - to je teda machr
tady je to, co jsem vyplodila, když jsem se u ní nechala inspirovat:

snídaně: 636 kj, 40g vločkové kaše, malá lžička medu, skořice, čaj
svačina: 451 kj, 100g nízkotučného tvarohu + 20g ovesných vloček
oběd: 544,5 kj, 50g kuře, cnackebrot, nízkotučný sýr
svačina - po cvičení: 540 kj, 150 g bílá activia + jablko
večeře: 906, 5 kj, 50g kuře, 40g rýže
svačina: 337 kj,100g brokolice přelité rozpuštěným nízkotučným taveňákem

celkově 3415 kj b:64,96 s:104,41 t:15,55

postupně budu uvádět další, jestli mi to schválíte už jich mám tak 20

jinak se chci zeptat, jak je to s podpůrnýma pilulema jako třeba bio C.L.A.1000 apod. Mám totiž pocit, že mi s tím kilem šly malinko dolů i prsa - haha a jakože už takhle je nemám - mám ses tím smířit, nebo to jde nějak napravit?

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:25:35


Ahoj Roni, díky! jej, tak to seš můj člověk, proto jsem si tu přezdívku dala - chilli a 85% od Lindu - ach můj bože - to jsou moje hříchy

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:32:10


chilli_chocolate
ahoj, na 3kg zadny podpurny prostredky nepotrebujes. Co pozoruju, tak 2kg jdou dolu uplne samy, pokud nehresis maximalne do 3 dnu. 3kg mas dole za tyden. problem bude to udrzet, protoze jakmile se najis, naplnis vnitrnosti a budes zas trosku tezsi
takze pokud chces shodit ty 3 kg, mozna by bylo lepsi shodit 4 a pak udrzovat.

jidelnicek mas hezkej, jen tu ryzi co mas na veceri bych dala driv, je to hodne sacharidu, a vecer uz bys mela mit spis vice bilkovin, min sacharidu.
taveny syry tu lidi docela kritizovali. na noc je asi opravdu nejlepsi tvaroh, a kdyz se ho naucis dobre pripravit, je to i moc dobry. Ja, a eveningstar se vzdycky cely den tesime na ten nocni tvaroh
(namocis tak 2 hodky predem 2 lzice vlocek do mlika, rozdrtis tam kulicku sladidla, a pred jidlem tam pridas kus nizkotucnyho tvarohu. po zamichani je to takovej mekkej sladkej tvaroh, a ty vlocky tomu daji taky zajimavou chut. )

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:33:30


jídelák 2: jen do mě )

snídaně: 636 kj, 40g vločkové kaše, malá lžička medu, skořice, čaj
svačina: 503,5 kj, nízkotučný tvaroh 50g + nízkotučný jogurt 62,5 g + 20g vloček + 45g jahod
oběd: 995 kj, 100g kuře + 150 g brambor + pár cherry rajčat
svačina: 503,5 kj, nízkotučný tvaroh 50g + nízkotučný jogurt 62,5 g + 20g vloček + 45g jahod
večeře: bílek + tuňák + cnackebrot, čtvereček čokolády (před cvičením)
svačina: lečo s tuňákem

celkově: 3400 kj, b:70 s:102,4 t:14,5

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:36:05


hm, zní to dobře, tvaroh fakt miluju, jím ho prakticky denně. no, klidně bych dala dolů i 4 nedovedu si představit občas nehřešit. i teď se mi stane, že neodolám sušené štvěstce nebo kousíčku čokoládky...ách jo
já jinak třebas vůbec nejím uzeniny, smažený, bílý pečivo a tak, ale na sladký to já jsem ďas

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:36:51


no, jak uz sem psala.. tvaroh je lepsi na vecer, protoze jsou v nem bilkoviny uvolnujici se pomalu. kdezto v mase jsou bilkoviny lepsi na jidlo pres den. takze posledni dve jidla bych prehodila s tema svacinama..

(cokoladu si dej po cviceni, a ne pred a nechapu jak nekdo muze zvladnout jen ctverecek.. ja bych ji dieta nedieta sezrala celou )

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:38:42


chilli_chocolate
tak to sladky nejez vecer ale spis rano, nebo nejlip hned jako prvni jidlo po treninku. doporucuju treba udelat ryzoto (ryze, kureci maso, zelenina) a do toho dat trosku arasidu a rozinek. pozor v arasidech je dost tuku, v rozinkach cukru.. ale zase je to vpodstate mlsani, i kdyz jde o regulerni jidlo

atlanta

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:39:48


tak na sladký jsem taky úchyl :-D,ale Tě obdivuji,že si dáš jeden čtvereček čoklisky a po další nešáhneš :-D, to mně ten cukr dycky nabudí, že to sežeru všecko

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:42:06


jinak já většinou dopoledne pracuju, takže to nemám moc čas jístteplý - dělám na recepci a večer chodím cvičit tak od 7 - i tak tu rýži nevyužiju? zkusím ji teda jíst třebas nastudeno dopoledne

jídelák 3:
snídaně:snídaně: 636 kj, 40g vločkové kaše, malá lžička medu, skořice, čaj
svačina:598 kj, 100g nízkotučný tvaroh, lžíce mléka, 20g vloček
oběd:525 kj, tuňák, cottage, rýžové plátky
svačina:441kj, rýžové plátky, tuňák, rajčátka
večeře: 914 kj, hovězí zadní 100g, brambory 100g
svačina:306 kj, nízkutučný tvaroh 50g, cnackebrot

celkem: 3420 kj, b:64 s:120,5 t:16,3

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:42:15


atlanta
presne. ja uz vim ze zacinat si v diete se sladkym neni dobry ) reknu si ze ochutnam, a nakonec jdu na koleji kolem automatu a koupim si rovnou dve sladky tycinky, a kdyz uz hresim, tak ten den pak fakt stoji zato ))

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:44:42


čjá to dělám tak, že si ho dám, když nejsem doma. vyrazím cvičit a dám si ho když předtím kecám s kamrádkou, nabudím se tak na cvíčo a nemůžu si dát další a přitom si ho vychutnám, tělíčko je spokojený a mozek taky, páč ví, že to vycvičí. jinak bych se taky horkotěžko ovládla ale hlídá mě teď doma přítelík )))
před 2 dny jsem dostala od klienty igelitku plnou ferrero roche a kinder bueno - zatím jsem neměla ani kousek, rozdávám, kde se dá ))) ale asi mi šibne

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:45:17


chilli_chocolate
ja si varim vzdycky tak na 3 dny dopredu.. v diete je toho na 3 dny do hrnce tak akorat ) pak to staci zastudena hodit do zavarovacky, vzit do prace, tam to treba hodis na talir a do mikrovlnky, nebo se to da jist i za studena. Nebo kureci maso muzes klidne prikusovat v praci ke kdecemu
ja si obcas do skoly davam do malinke zavarovacky par lzicek vlocek namocenych v mlice, a k tomu prikusuju nakej ten syr nebo sunku. ty rozmoceny vlocky mi nak zachutnaly, a navic v nich jsou nejlepsi sacharidy.

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:50:26


jídelák 4:
snídaně:636 kj, 40g vločkové kaše, 1 jahody na kousky, skořice, čaj
svačina:598 kj, 100g nízkotučný tvaroh, lžíce mléka, 20g vloček
oběd:561,5 kj, 25g těstovin, tuňák, 1/2 bílek, rajčátka
svačina:598 kj, 100g nízkotučný tvaroh, lžíce mléka, 20g vloček
večeře: 561,5 kj, 25g těstovin, tuňák, 1/2 bílek sýr, rajčátka
svačina: 850 kj, kuře 50g, bílek, cnackebrot s máslem

celkem:3378 kj, b:64,4 s:99,2 t:15,6

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:55:36


jo, to zní rozumně...zkusím. a máte nějaký zkušenosti s tím hubnutím prsou? chápu, že se asi hubne rovnoměrně všude - chjo, proč ne jen břicho, zadek, že? - ale dá se s tím nějak bojovat?

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 11:56:36 ° Změnil/a: WildOrchid


mno, opet bych to kure vymenila s nekterym z tvarohovych jidel..
a maslo vyrad uplne, to jsou zbytecny tuky navic..
u te prvni svaciny mas tech bilkovin zbytecne moc. ja jedno baleni tvarohu rozdeluju na dve jidla na vecer. kdyz se pres den dost najis, tak vecer uz hlad mit nebudes.
jinak, v jedne lzici mleka ti asi ty vlocky proadne nezmeknou ne?

2 a posledni jidlo vymen, kurete tam dej klidne 100 nebo 150g, bilkoviny navic ti neublizej, obzvlast kdyz jich vetsinu prijimas tim tvarohem..
kdyz to kure udelas na panvicce, na malym mnozstvi vody, jako platek, nebo kdyz ho rovnou udelas v mikrovlnce, tak nebude mokry, a muzes to vpohode zabalit do sacku a v praci prikusovat. mam to ozkouseny dokonce jsem si takhle na brigadu delala rybi file..

edit:
ja pres prsa hubnu taky v diete.. holt kazdej zacina hubnout jinde. co proti tomu muzes delat.. chodit do posilovny, a cvicit prsa. zvetsis sval, ten ti prsa opticky zvedne, zpevni, a vlastne i podlozi svalem takze budou vetsi. Eveningstar (ma tu taky denicek) toto docela pozorovala, kdyz zacala cvicit, rikala ze hubla pres boky a prsa ji vyrostly..

prijed v dubnu na sraz f-sportu do Prahy a v posilce ti kdyztak poradime jak cvicit spravne.

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 12:05:38


jídelák 5: snad mi to tu někdo postupně všechno zhodnotí

snídaně:700 kj, 40g vločkové kaše, 2 sušené švestka na kousky, skořice, čaj
svačina: 598 kj, 100g nízkotučný tvaroh, lžíce mléka, 10g vloček
oběd: 304,5 kj, 56g tuňák, 50g brokolice
svačina: 658kj, krajíc chleba s máslem, rajčátka
večeře: 800,5 kj, 100g kuřecí, 50g brambory, 50g brokolice
svačina: 487 kj banán - po cvičení

celkem: 3550 kj, b:62,6, s:97, t:17,2

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 12:09:27


dobře, díky, dám tvaroh navečer, prima, když ho můžu sníst i malinko víc, chutná mi a maso dám dopoledne třebas na studeno k chlebíku.

jinak počítá s u toho jídelníčku s pohybem? já mám třebas 90minut aerobic a ten den mám fakt hlad

tak já budu makat víc prsní svalíky kdy bude sraz? já bydlím na okraji Prahy, mám to kousek

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 12:10:12 ° Změnil/a: WildOrchid


dyt to mas uplne stejny.. nebo aspon skoro stejny.
obycejnej chleba je spatnej. kdyz uz tak nakej celozrnej, nebo moskvu, nejlip zitnej, ale pak si musis uvedomit ze jeden platek ma 40g, coz co diety je docela hodne.
maslo opravdu vyrad. nevim jak ho pocitas do tech tuku, ale lepsi je prijmout tuky treba z orisku nebo seminek. treba na mandle tu kdysi byla diskuze, ze mozna podporujou ubytek tuku.. nebo jakze to psali.. a urcite i na snidani do ty kase by byly lepsi mandle nebo liskace nez susena svestka, ktera ma toho cukru fakt hodne. pocitala jsi ji vubec? v jednom 100g baleni jich je asi 5 ne?

pred spanim jen banan po cviceni? jeste bys mela nez pujdes spat mit alespon jedno jidlo. treba prave ten tvaroh, se lzici vlocek.

mrkni do te casti fora jak tam je modrej plesatej pan trhajici si vlasy ) tam najdes povelikonocni sraz i s datumem.

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 12:18:19


jinak má se počítat třeba i energie v paprikách a rajčatech? já to nedělám. počítám jen brokolici, fazolové lusky, popřípadě mrkev a hrášek do rizota apod.

taky jím ráda oříšky, ale zahrnuju je do rozpočtu, sem tam třeba 15g mandlí nebo ořechů - do tvarohu a tak, je to ok?

jinak největší trable s dodržováním budou asi u rodičů, kde se zdržuju na víkend - vždy od pátku do neděle odp, takže celá sobota je domácí jídelníček...čemu se nejvíc vyhnout?

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 12:25:07


na pána mrknu
tvaroh přeřadím na večer.
snídám stejně, jelikož je to rychlé, jsem v práci od rána, takže kaše mi vyhovuje a na jogurty a tvaroh jsem taky zvyklá. obměňuju spíš obědy a večeře, různá masa a ryby, střídám přílohy, dělám rizoto i těstoviny, saláty
už i takhle mi to přijde pestřejší než třeba u LenkyD, to mi přišlo dost monotónní.
chudák máslo , no já mám chleba domácí - peče mamka - z celozrnné a žitné mouky s přídavkem semínek, ale počítala jsem ho v hodnotách jako nějaký semínkový, co jsem našla.
švestku jsem započetla dle flory kalkulačky, ale dobrá, budu se držet víc semínek a oříšků, mám je ráda taky.

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 12:36:45


chilli_chocolate
tak u toho domaciho chleba, vis slozeni ne? tak zvazit vsechno zvlast, natukat do kalkulacky, tam je myslim i mouka a seminka, propocitas si celkovy hodnoty celyho chleba, zvazis, vydelis.. ale je to zbytecne moc prace ja chleba jim jen v objemu. do diety mi to prijde jako moc sacharidu v malo jidla, coz se moc nehodi.

ja uz doma problemy nemam, vzdycky kdyz jedu domu za rodicema, tak je poprosim at mi koupijou tvaroh, eidam 20% a kureci prsa, a pak jim vetsinou co si sama udelam. Oni se mi dycky smejou ze jim kazdy 2-3 hodiny ) ale uz to berou. A kdyz tata vari neco s ryzi a kuretem, tak se ptaj jestli si dam taky, nebo jestli si to udelam po svym bez tuku. ale pokud jde jen o vikendy, tak si jidlo dej. v tydnu to pak zase spravis .

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 12:44:37


ok, u nás se nijak tučně nevaří, ale přecijen asi ne ideálně co se diety týče
v nejhorším tam sednu na rotoped
já mám pečivo ráda, tmavé mi chybí

napiš mi nějaký svůj jídelníček, nebo já k tobě mrknu ať se porozhlídnu

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 12:46:03


no, ja tam mam i objemovy jidelnaky, takze pozor.. ale pod tim jsou vzdycky hodnoty, tak se muzes ridit podle toho.
z dnesniho jidelnaku si ale priklad neber ) to se jen snazim o naky mini vlnky

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 22 Bře 2007 12:48:45


chilli_chocolate
LenkaD - to je teda machr - jéééé, sama bych potřebovala ta poslední 3kg sundat, už se o to snažím skoro rok

chilli_chocolate

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 13:02:46


Ahoj, páni to je pocta vzkaz od tebe - fakt super tvůj deníček! já se právě taky snažila už dřív, ale moc to nešlo, asi že jsou to jen ty 3 - právě že nechci hubnout ani svaly ani prsa, ale ty mrchy tuky co se tak držej

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 22 Bře 2007 13:06:15


chilli_chocolate
Také si někdy myslím, že poslední kila jsou nejhorší. Prvních 5,5 bylo pryč za měsíc - ale to jsem se opravdu snažila Minulé léto jsem se dostala na 55,3kg, jenže ted jsem ráda za 58kg a za to, že aspon nenabírám.

Lenyczka666

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 13:58:31


chilli_chocolate
to je pravda... mě by taky stačila 3kg dolů abych měla těch 50kg... ale je to těžký... asi se spokojím s tím co mám a budu jen rýsovat...

Roni

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2007 15:44:15


chilli_chocolate
LenkaD
Lenyczka666
Mně by taky stačila jen 3 kila dolů....................alespoň do konce března. Ovšem to s mým přístupem asi nedám.

chilli_chocolate
Od začátku ledna jsem sundala 12 kg. A v centimetrech to bylo: 11 cm prsa, 17 cm pas, 10 cm zadek, 9 cm stehno. Taky bych to potřebovala sundávat od spodu. Bohužel si nevybereš.

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!