Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Janasev 172/78
. 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
janasev

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2007 20:05:20


Ahoj, přidávám se k vám úspěšným, kteří mě na těchto stránkách super motivujete, abych konečně se sebou začala něco dělat
Vážím dnes hrůzných 78kg a mám příšernou fyzičku, po brouzdání na f-sport.cz jsem se dověděla jak správně jíst a jak cvičit , tak se o to pokusím a doufám, že vydržím.
Můj dnešní jídelníček vypadal takto:
stávala jsem pozdě takže v 11:00 jsem snědla: 175 g bílý jogurt ZOTT, 2 malá rajčátka, 1 mrkev, 0,3 l hrnek bílého čaje
13:00 - 3 racio chlebíčky, 50g nízkotučného sýra 30g tuku v suš.
15:00 - 20 g melounu cantaloupe - po půl hodinové jízdě na kole,1 káva s mlékem
15:30 - 30 g sekaného špenátu čistého neochuceného,1 celé vajíčko na měkko, 1 cereální rohlíček activia
17:30 - 1 cereální rohlíček activia
19:30 - 200 g kuřec. prsou na vodě s 200 g zeleniny - květák, brokolice, mrkev, petržel
za den vypito 2 l vody a 1 l zeleného čaje

escalate

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2007 20:34:59


ahoj, vítám tě tady.

I když jsem taky pořád začátečník, tak bych řekla, že bys měla kombinovat sacharidy s bílovinama v jednom jídle. Viz snídaně- chtělo by tam přidat nějaké sacharidy, předposlední jídlo- chybí bílkoviny a poslední jídlo zas chybí sacharidy.

Přesné množství jednotlivých složek si zjistíš na svojí váhu v tabulkách od Martina.

Tak teď doufám, že jsem ti to tu napsala správně, a kdyby ne, tak mě ti zkušenější určitě rádi opraví


janasev

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2007 21:01:56


jééé, ahojky, moc děkuju za radu,kouknu na tabulky a pozměním to

atlanta

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2007 21:42:03


ahojky,
taak přeji,ať se daří v hubnutí a jinak Ti už vysvětlila escalate,že ráno si dáš sacharidovou snídani v podobě vloček, emco kaše apod., a pak v každém jídle měj zástupce od sacharidů a bílkovin, v dopoledních hodinách si dáš víc sacharidů (brambory, rýže, pečivo, dexíky apod.) a odpoledne je začneš ubírat a přidáš víc bílkovin (kuřecí, krůtí maso, šmakoun, bílky, jogurty a tvarohy nízkotučné, ryby, bílky) a tuky se pokus držet do 20 g. Jez 6 - 7 za den aa hodně pij u toho a nesnaž se tlačit moc hodnoty dolů, je lepší mít vyšší,aby když se váha zastaví,tak abys měla kam popřípadně snižovat,ale když se budeš i přitom hejbat, tak to půjde

janasev

Člen

# Zasláno: 7 Čen 2007 22:11:56


Díky za dobré tipy, jíst tolikrát za den - toho jsem se děsila,ale je to v pohodě,protože ono to opravdu zasytí a když mně honí mlsná tak si představím, že za další dvě hodky budu jíst a přejde mě to ,zatím jsem nepřidala ještě tolik pohybu, denně jezdím tak pul hodiny až hodinu na kole

Brumle

Člen

# Zasláno: 7 Čen 2007 22:29:54


janasev
Ahoj dekuji za pochvalu!Popravde je to tu tezke,kdyz tu neni k dostani treba smakoun,tvaroh,tvaruzky,kase...............a plno potravin ale snazim se opravdu jak to jde!
Preji ti hodne zdaru a nepolev ono to pekne pujde hlavne procitej clanky a nech si i poradit kdyz nebudes vedet radeji se ptej

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 7 Čen 2007 23:24:22


janasev
Ahojky. Vítám tě tady.
Nechci kritizovat, ale jídelníčky Blabla jsou dosti hladové a sachry kolem 80g za den jsou málo! Určitě začni na sachrech aspon kolem 130g za den, i tak váha klesne Její denní příjem je malý, hladovět nemá cenu.

Lenyczka666

Člen

# Zasláno: 8 Čen 2007 07:46:11


janasev
taky tě tady vítám, hodně štěstí... a hlavně! silnou vůli!

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 8 Čen 2007 12:33:00


janasev
Ahojky. Tak kdy budou další jídelníčky?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Čen 2007 12:43:55


janasev
ahojky, tak už máš hotovou i stránečku.

alus

Člen

# Zasláno: 8 Čen 2007 13:19:34


Zdravím,

vítám tě v tvém deníčku!!! Já tu jsem také nová!!! určitě ti to půjde jak po másle!!!! Tak přeji hodně štěstí při schazování kilíček!!

Natalika

Člen

# Zasláno: 8 Čen 2007 14:08:58


Ahoj, vitam te mezi nami

Kesss

Člen

# Zasláno: 8 Čen 2007 17:13:44


Ahojda tak tě tu vítám mezi námi
Koukala jsem, že máme skoro stejnou výšku i váhu, tak můžeš některé jídeláky "zkopčit" ode mě
Přeji hodně štěstíčka a pevné vůle

janasev

Člen

# Zasláno: 9 Čen 2007 22:22:30


Všem moc děkuju za přivítání a motivaci a Martinovi za zřízení stráneček, jídelníčky ihned dodám - ale už vím, že dělám spoustu chyb, mám malý denní příjem B a S, tak po čtení jídelníčků u těch zkušenějších se budu víc inspirovat a pozměním to

janasev

Člen

# Zasláno: 9 Čen 2007 22:48:26


tak tady jsou jídelníčky uplynulého týdne - vím nic moc, já to ale určitě napravím
5/6
Salát ledový 400g 212kJ 2,80g 7,60g 1,20g 0mg
Dlouhozrnná rýže (Lagris) 30g 449kJ 2,01g 24,12g 0,12g 0mg
Kuřecí prsíčka 100g 366kJ 18,90g 0,30g 1,00g 50mg
Nízkotučný tavený sýr Dr. Halíř 50g 258kJ 6,90g 2,05g 2,85g
Křehké celozrnné rohlíčky Active Bona Vita (Pragosoja) 40g 662kJ 5,20g 27,20g 3,12g 0mg
Bílý jogurt (Zott) 175g 478kJ 8,22g 8,40g 5,25g
Ovesné vločky (Bílý mlýn Kepka) 30g 446kJ 3,90g 18,75g 1,86g 0mg

6/6 - tady jsem to nevychytala, měli jsme rodinou oslavu a já podlehla vinnému střiku - příště se polepším

jinak dělám si polévku ze zeleniny s kuřecím masem a zahuštuju jí solamylem - něco na způsob čínské polevky - co si o tom myslíte, asi bych to měla zrušit co?

Solamyl 20g 270kJ 0,08g 16,00g 0,08g 0mg
Víno přírodní bílé sladké 500ml 1 970kJ 1,00g 29,50g 0,00g 0mg
Křehké grahamové plátky (Michelské pekárny) 20g 320kJ 2,20g 15,26g 0,64g 0mg
Lučina Linie (Povltavské mlékárny) 100g 584kJ 9,80g 2,80g 10,00g
Dušená míchaná zelenina 1porce 511kJ 3,60g 16,60g 4,80g 0mg
Křehké celozrnné rohlíčky Active Bona Vita (Pragosoja) 30g 496kJ 3,90g 20,40g 2,34g 0mg
Vařené vejce 0,5porce 190kJ 3,70g 0,15g 3,35g 135mg
Dobrá Máma bílý jogurt (Danone) 125g 370kJ 5,25g 7,50g 4,12g
Křehké plátky rýžové (Racio) 20g 322kJ 1,84g 17,00g 0,06g 0mg

7/6
Cibule čerstvá 30g 41kJ 0,30g 3,18g 0,06g 0mg
Křehké plátky rýžové (Racio) 10g 161kJ 0,92g 8,50g 0,03g 0mg
Okurky salátové 70g 47kJ 0,49g 1,82g 0,14g 0mg
Dobrá Máma bílý jogurt (Danone) 125g 370kJ 5,25g 7,50g 4,12g
Nízkotučný tavený sýr Dr. Halíř 75g 388kJ 10,35g 3,07g 4,28g
Křehké celozrnné rohlíčky Active Bona Vita (Pragosoja) 30g 496kJ 3,90g 20,40g 2,34g 0mg
Křehký grahamový plátek (Nový věk) 30g 370kJ 2,85g 16,65g 0,45g 0mg
Rajčata 200g 168kJ 1,60g 7,60g 0,60g 0mg
Těstoviny 100g 1 491kJ 9,75g 76,62g 0,75g 0mg
Kuřecí prsíčka 100g 366kJ 18,90g 0,30g 1,00g 50mg
Bílý jogurt (Zott) 175g 478kJ 8,22g 8,40g 5,25g
Ovesné vločky (Bílý mlýn Kepka) 20g 297kJ 2,60g 12,50g 1,24g

8/6
Bílý jogurt (Zott) 175g 478kJ 8,22g 8,40g 5,25g
Ovesné vločky (Bílý mlýn Kepka) 30g 446kJ 3,90g 18,75g 1,86g 0mg
Křehké celozrnné rohlíčky Active Bona Vita (Pragosoja) 30g 496kJ 3,90g 20,40g 2,34g 0mg
Nízkotučný tavený sýr Dr. Halíř 50g 258kJ 6,90g 2,05g 2,85g
Dušená míchaná zelenina 0,5porce 256kJ 1,80g 8,30g 2,40g 0mg
Kuřecí prsíčka 50g 183kJ 9,45g 0,15g 0,50g 25mg
Chléb kmínový 100g 940kJ 7,30g 46,20g 1,20g 0mg
Krůtí prsa 100g 440kJ 24,00g 0,00g 1,00g
Okurky sterilované v kořeněném sladkokyselém nálevu (Bonduelle) 50g 75kJ 0,50g 3,75g 0,10g

9/6
Vařené vejce 1porce 381kJ 7,40g 0,30g 6,70g 270mg
Jahody 100g 180kJ 0,90g 8,80g 0,60g 0mg
Dušená míchaná zelenina 0,5porce 256kJ 1,80g 8,30g 2,40g 0mg
Kuřecí prsíčka 70g 256kJ 13,23g 0,21g 0,70g 35mg
Tvaroh bílý Milko (Polabské mlékárny) 50g 199kJ 4,05g 3,85g 1,75g
Toast celozrnný (Racio) 30g 487kJ 5,40g 19,80g 1,62g 0mg
Rajčata 100g 84kJ 0,80g 3,80g 0,30g 0mg
Okurky salátové 40g 27kJ 0,28g 1,04g 0,08g 0mg
Kuřecí řízek se sýrem 0,5porce 942kJ 18,35g 1,75g 16,00g 61mg
Jogurt Silueta - tropic/meruňka (Olma) 150g 285kJ 6,15g 10,65g 0,15g
Křehké kukuřičné plátky Active Bona Vita (Pragosoja) 20g 325kJ 2,12g 16,80g 0,08g 0mg
Pohanka 50g 739kJ 4,25g 36,80g 1,25g

jaký máte názor na pohanku - může se při dietě???

Jídelníčky si zapisuju do sešitku, ale ten kvůli stěhování nemohu nyní najít


, ale současně si to dávám i na e-kalkulačku na floře, tak jsem to jen zkopčila, takže se omlouvám , že u toho nemám uvedené časy , jím ale po dvou hodinách, max. odstup jídla jsem měla 3,5 hodiny, doplním hned jakmile ten můj hubníček najdu,

zajímaly by mě vaše názory co změnit a tak, vím, že je blbý , že nevíte kdy co jím přesně - ale snažím se dodržovat po doporučení vždy B a S dohromady, ráno více S, odpol. a večer spíše více B
vím, že ovoce vyjímečně a spíše po tréninku, no dnes jsem si dopřála, ale za to jsem celý den jezdila na kole a stěhovala ... - uff, to byla teda fuška

Hafi

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2007 08:35:17


janasev
Já jsem mám tady svůj deníček také jen pár dný (asi 3 týdny), tak jsem ti chtěla říci, že to chce jen trpělivost a hezky pomalu zjišťovat a sledovat svoje tělíčko, jak mu co vyhovuje. Nikdo není dokonalý a nikdo nemůže vědět všechno, takže se nenech odradit případnými prvními neúspěchny nebo něčím jiným.
Přeji hodně trpělivosti a sil a krásnou sluníčkovou neděli.

Kesss

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2007 17:19:22


janasev
ahojda. Vůbec nemáš za co děkovat, od toho tu přeci jsme, abysme si pomáhali

janasev

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2007 23:26:48


To je právě na tom nejvíc super - to , že tady všichni pěkně motivují//, už teď jsem odhodlaná na sobě pořádně makat, dneska
ráno - 40 g Active chlebíky, 50g sýr 30%
svačina - 1 knuspi, 3 rajčata
oběd - 100 g brambor, 70 g kuřecího
svačina - 100 g třešní, 2 knuspi - bohužel žádné bílkoviny
véča - 100 g kuřecího, 50 g brambor, 1/2 skleničky nízkotučného mléka - pohyb. - 28 km na kole svižným tempem a 50 dřepů

alus

Člen

# Zasláno: 11 Čen 2007 07:35:39


Dobré ránko,

moc děkuji za vzkazík v mém deníčku!!! Určitě to zmákneš!!! Vždyť ti to jde!!!!Já o víkendu nestíhala psát jídeláky, ale nijak jsem nehřešila!! Dneska už se těším do posilovny!!! Tak ti držím pěsti, ať ti kilča jdou hezky dolů!!! To já potřebuju dolů tak alespoň ještě 4 a pak chci budovat pořádný svalíky!!! Takže už se těším dneska do posilovny, i když v tom vedru je to o infarkt!!!

papapapa Aluš

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Čen 2007 12:25:14


janasev
moc se v těch jídelničcích neorientuji, nevidím co si kdy jedla. Tak jen, že tam vidím těstoviny, to raději nee. A pohanku můžeš, ale moc z ní nestrávíš, tak ať pak nejsi slabá.

janasev

Člen

# Zasláno: 12 Čen 2007 07:25:51


no u jídelníčků jsem neuvedla čas, protože jsem si to kopčila z flory.cz z kalkulačky, tak ted posilám i s časy včerejší jídelák:
7:00 - 50g oves. vločky + 1 lžíce jogurtu bílého
9:00 - 4 Racio, 50g 30% taven. sýra
11:30 - 60g natural rýže, 100 g kuřecích prsou, 50g zelenina - brokolice, mrkev, květák
14:00 - 2 Racio, 1 plátek eidamu 30%, 1 rajče
16:00- 30g olomouckých tvarůžků + 2 plátky Active chleb., zelenina
20:00 - 100 g treska, 30g neochuc. špenát, 50 g zelenina - brokolice, mrkev, květák
podle hodnot by to mělo mít 4054 kj, B73, S 155 - asi hodně co? T 10

atlanta

Člen

# Zasláno: 12 Čen 2007 09:19:47


Jídelníček máš pěknej a vůbec toho nemáš hodně

janasev

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2007 13:37:25


7:00 - 1/2 emco kaše s jahodami
9:00 - 40 g active křehké plátky + 50g apetito linie
11:30 - 100 g kuřecí prsa + 30g graham. chleb + rajčata
15:00 - 20 g graham. chleb. + 20g apetito linie
18:00 - 100 g kuřecí + 2 graham. chleb. + zelenina
21:00 - 1 graham. chleb. + 20g olom. tvarůžků

celkem 4179 kj B69 S96 T22

janasev

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2007 23:27:20


tak posílám ještě jídelák z dneška - jenom nevím, zda počet KJ není moc a sacharidy jsem asi taky dnes přehnala
7:00 - 50 g oves. vločky
9:00 - 30g knuspi cibul. - 4 plátky+16g apetito linie
11:30 - 100 g kuřecí prsa + 50 g rýže + zelenina /kukuř.+mrkev+hrášek asi 100g/
15:00 - 20g knuspi +175 zott bílý jogurt
18:00 - 50 g raciolky sýrové - bohužel bez bílkovin
21:30 - 50 g tuňák + 1 pl. finn crips - 12g
4888 kj B63 S 148 T 25

coo vy na tooo? není to moc??

misacek

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2007 00:11:37


no to by mě taky zajímalo většinou se obecně doporučuje pro redukční dietu do 5000kJ, já se taky pohybuju spíš kolem 4-5000, a mám pocit, že proti ostatním je to nějak moc

atlanta

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2007 06:09:48


misacek,janasev,
na počítaní KJ vůbec nekoukejte, soustřeďte se na poměr bílkovin, cukrů a tuků a jinak jídelníček máš dobrej..

janasev

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2007 10:48:39


Dobře, díky atlanto za radu , já jen že když procházím jídeláky ostatních tak tam opravdu mají toho méńe ,tak jsem spokojená, že ty jídelníčky se mi zatím daří

atlanta

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2007 11:08:53


Ostatní jídelníčky si ber jen jako pro inspiraci co se týče kombinaci jídel, ale jinak leckterý lidi tady hladoví a přitom nemusí..Řiď se hlavně dle svých pocitů a jez, tak aby si měla sílu do dalšího dne a pokud máš v jídelníčku dobré věci, tak se vyšších hodnot nemusíš bát a ještě když přitom hubneš..

janasev

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2007 13:04:49


tak to je super - jíst a hubnout, už mám za sebou týden a pul - vím , že to není moc ale pro mě úspěch, a víte co?
cítím se uplně líp než dřív, nejsem tak otekla a nafouklá , cítím i na oblečení , že už mi není tak těsný, jenom jsem zvědavá až si po těch 14 dnech stoupnu na váhu jestli bude něco dole, ted se raději ještě nevážím abych to pak nevzdala, ještě jednou díky za radu

flink

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2007 13:16:47


misacek
Je třeba si uvědomit, že tu nejedeš dietu, ale měníš svůj životní styl k lepšímu...takže si nepředstavuj, jak Tě nějaké datum vysvobodí a Ty začneš zase po starém...vyvíjela bys naprosto zbytečnou námahu...redukční dieta s výpočtem kcal je zavádějící: myslíš, že 1000kcal z čokolády je stených jako 1000kcal z rýže?

janasev
Začínáš příliš meditovat - atlanta Ti radí výborně...jako důkaz poslouží to, že spadla z původních 75kg o dvacet kg dolů...jí věřit můžeš, protože předvedla teorii v praxi...


. 1 . 2 . 3 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!