Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / ZuzanaM 165/80 - cíl 58 kg
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>
Autor Zpráva
ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 26 Zář 2007 18:02:04 ° Změnil/a: ZuzanaM


Ahojte jsem tu nová a ráda bych zhubla 15kg měřím 165cm a vážím 76kg.každá rada dobrá. Navíc mám problém spovoleným bříchem mám ho jako pneumatiku

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Zář 2007 18:04:33


ZuzanaM
přečti si Návod pro začátečníky

Karmelka

Člen

# Zasláno: 26 Zář 2007 18:05:27


Ahoj vítám tě tu

tak články už máš přečtené vid tak hod návrh na jidelák a všichni tě pak zavalí svymi radami-neboj to zvládneš

ahoj

ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 26 Zář 2007 18:09:05 ° Změnil/a: ZuzanaM


Martine prosím tě proč mi to napsalo že mám 156cm kdyžn jsem psala že mám 165cm?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Zář 2007 18:18:12


ZuzanaM
protože jsem to za tebe musel opravit ručně a přepsal jsem se

ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 26 Zář 2007 18:26:20


Martin
aha a moh by jsi mi to opravit? prosím

ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 26 Zář 2007 18:27:23


Karmelka
děkuji za radu


ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 26 Zář 2007 18:28:55


Martin
mám na vás jednu prosbu potřebovala bych poradit:
Mám povyslou kůži na briše hlaně v dolní polovině bříška jsem 9 let po porodu zkoušela jsem cvičit a jelikož po 1.měsíci ce nic nezměnilo tak jsem to vzdala.byla jsem s toho jednu dobu tak něštˇastná že jsem uvažovala i o plastice břicha.Chtěla jsem se zadlužit protože 30000kč a víše na to nemám.Doktor obvodní mi tvrdí že se to dá cvičením zpevnit ale jak?jaké cviky mám dělat aby se mi zase břicho zmenšilo a ta pneumatika zmizela.Doufám že m i poradíte.Mohl by jste mi odpověd poslat na E-mail:Machalovazuzana@seznam.cz.A klidně odpovězte i tu aby ostatní věděly kdyby měly stejnej problém děkuji Zuzka

ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 26 Zář 2007 18:29:47 ° Změnil/a: ZuzanaM


Martin

Lindik

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 09:08:31




Lindik

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 09:24:28


ZuzanaM
dala bych si neco dobreho, ale to sem asi nepatri

ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 10:09:40 ° Změnil/a: ZuzanaM


Lindik
Tak si dejale pak neskuhrej

ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 10:12:40


Martin
Dobré ránko, dnes jsem si přečetla vše pro začátečníky a zajímalo by mne jestli se do pohybu započítává j hodinka šlapání na Ministeperu a jestli to k něčemu je.chci začít chodit 2-3x týdně na spinning a zajímalo by mne jestli opravdu po spiningu roste zadek jak se povídá.děkuji

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Zář 2007 10:53:44


ZuzanaM
a co jídelniček ?

blecha

Moderátor

# Zasláno: 27 Zář 2007 11:55:10


ZuzanaM
Vyprdni se na spinning a vlez v posilce, pkud to tam maji, na kros trenazer - takovej ten profesionalni jako Orbitrek. Co vsichni blbnou s tim spinningem nechapu. To fakt vsechny zensky chteji mit jako tvarovanej spodek s tema nevyvazenejma nohama a pritom rosolovitej sadelnatej vrsek. At zije blbnuti na kvadrat, hlavne, ze je to v mode! A tem co to organizujou se tocej prachy.

radekmatej

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 12:44:59


ZuzanaM
a co jídelniček ?
... taky se přidávám s dotazem, pokud baštíš chleba se sádlem, nebude ti cvičení celkem na nic ...

ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 12:59:16


radekmatej
jídelníček už mám taky změněnej ale nevím ještě přesně jestli je dobrej
8.00 hod-250ml sojového mléka
10.30hod sojové maso s dušenou zeleninkou+ vařenej brambor
ve 13.30 hod si dám celozrnej rohlík se sojovou ponazánkou
16.30hod pufovej rýžovej chleba s Light sýrem+ rajčátko
19.30hod okurek+ rajčátko

ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 13:05:04


blecha
díky za radu vím co to je trenažer cvičila jsem na něm denně v posilovně v Lázních.A co říkáš na tem Ministepre?

Lindik

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 13:14:14


chybi ti gramaz,a le to nacvicis, si sikula

radekmatej

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 13:21:18


ZuzanaM
no tak nechci te úplně naštvat, ale jídelníček je

každá rada dobrá takže si v klidu a aspoň třikrát přečti
Návod pro začátečníky a odkazy v tomhle článku. Pak ti to bude určitě jasnější, proč je to špatný

a pak to naplánuj na zítřek a napiš to sem ještě dneska večer

kveta

Moderátor

# Zasláno: 27 Zář 2007 13:23:43 ° Změnil/a: kveta


ZuzanaM
Ministepper je na prdku, si radsi skoc v okoli do panelaku a nekolikrat si vybehni schody nahoru a dolu ... mas to bez fronty ve fitku a zadarmo.

Ty ses vegetarian?

Spinning je v poho a po hodine 2-3x tydne ti zadek teda nenaroste. Nechapu kde se ty famy berou. Presne tak jakoze kdyz cvici zenska s cinkama, tak bude namakana jak chlap ... Jinak koukam, ze planujes same cardio. A co treba nejaky cinky ve fitku? Na zpevneni lepsi vec neznam.

dejsina

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 14:08:05


ZuzanaM
ahoj,
pro snadnější sestavování jídelníčků se jukni k někomu kdo má podobné míry jako ty a okopči si je. Po čase si vytvoříš svoje (ale než se do toho dostaněš tak ti pomůžou jiní)
Hezký den

ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 14:16:19


kveta
nejsem vegetarián ale nemiluji maso nemusím ho i 14 dní ale zase jsou dny kdy kdy si ho ráda dám.
Ministeper mám doma ve fitku bych na něj nešla

ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 14:17:54


dejsina
už jsem se koukala a inspirovala

kveta

Moderátor

# Zasláno: 27 Zář 2007 14:27:55 ° Změnil/a: kveta


ZuzanaM
Tak napis novej jidelak a nezapomen, ze zelenina je jen priloha a v kazdym jidle maji byt zastoupeny jak bilkoviny tak sacharidy. V cem jsou, najdes ve clancich v sekci pro zacatecniky.

Karmelka

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 14:59:17


ZuzanaM
ahoj neboj se ničeho a koukni na ostatní jaký mají jídelníčky tím si to nejlíp představíš co a jak + články co sis přečetla a za chvilku už to bude ok

a maso začni papat

ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 17:10:52


Karmelka
děkuji snažím se tak uvidím

ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2007 17:12:05


kveta
děkuji jo vím rozumím tomu ale mne takové jídlo vyhovuje ale jsem v začátcích a každý se s chyb učí že?


ZuzanaM

Člen

# Zasláno: 30 Zář 2007 12:55:22


Ahojte ráda bych slyšela názor co si myslíte o Dělené stravě?já jsem na ni zhubla 12kg.

Makynka

Člen

# Zasláno: 30 Zář 2007 15:11:19


ZuzanaM

Vídím na tobě, že máš velké odhodlání shodit nadbytečná kila ..... každému takovému v tom fandím. Hlavní je si nastudovat veškeré články na F-sportu a především nevzdávat se ......... vždyť to děláš hlavně pro sebe, aby ses cítila lépe a samozřejmě se ti zvedne i seběvědomí s novým vylepšeným tělíčkem
Držím ti palce a věřím, že dosáhneš toho, co chceš

Na posilování spodní části břicha je výborný cvik:
- Leh na zádech - nohy natažené rovně na zemi a horní část těla mírně zvedej nad podložku, tak abys cítila spodní část břicha. Hlavní zátěž musí být na břicho, ne na záda.
- Leh na zádech - ruce jsou pokrčené v loktech, o které se opíráš na podložce a nohy pravidelně natahuješ a pokrčuješ před sebou - snaž se cvik několikrát zopakovat a nedotknout země.
Tyto cviky mi pomáhají posilovat spodní stranu břicha, u všech ostatních posiluji pouze horní část.
Hodně štěstí v cvičení

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!