Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / charlotten (Adéla) 18 /162/58
Autor Zpráva
charlotten

Člen

# Zasláno: 5 Lis 2007 14:00:22


Ahojda..
Jmenuji se Adéla a za nedlouho mi bude 19 let..Můj problém spočívá hlavně ve stravovaní..Od mala jsem vrcholove sportovala,ale pote jsem toho nechala a zaclo to byt hodne znat na me postave..Od te doby jsem blbla se svym jidelnickem a to tak,ze par dni jsem skoro nejedla a pak jsem se totatlne prejedla..Myslim,ze metabolismus dost utrpel..
Pak jsem jela na studijni pobyt do zahranici,kde meli jine stravovaci navyky,tedy nejvetsi jidlo v 10 vecer,tak jsem pribrala dalsi kilca..To jsem dosáhla i 61 kg..
Rozhodla jsem se s tim neco delat,tak jsem zacla chodit 3krat tydne do posilovny a nejist sladke (to je asi muj nejvetsi hrich) a zhubla jsem na 58 kg,na mé postave je to opravdu znat i kdyz to jsou teprve 2 mesice..Nyni jak zacla zima,sem porusila to pravidla a zacla opet jist sladke..chjoo,je to hrozna zavislost..
Vždycjy jsem byla takového drobnejsiho typu diky sportu a jedla jsem vzdycky co sem chtela,ale ted vetsinu casu soustreduju na skolu,tak mam opravdu jen cas na tu posilovnu..A rada bych se dostala tak na 52 kg..
Tak jestli by mi byl nekdo ochotny trochu pomoc,tak budu moc rada Diky..A mimochodem,pred treninkem beru cisty L-carnitin

Lenyczka666

Člen

# Zasláno: 5 Lis 2007 16:33:26


charlotten
ahoj vítám tě mezi námi... určitě to zvládneš.. první velký úspěch je to sladký.. vidíš, to já nezvládla... ale určitě se ti to podaří... stačí jíst 6-7x denne a zdrave... to je zaklad uspechu.. poradne rozproudit metabolismus...

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Lis 2007 16:54:37


charlotten
pročti Návod pro začátečníky ať víš co a jak a už se těšíme na první jídelniček

charlotten

Člen

# Zasláno: 5 Lis 2007 19:10:40


Diky moc za privitani Ale s tim stravovanim to u nas neni tak lehky..Mamka vyborne vari a zapojuje hlavne smetanu..ale pry kdyby tady nebyl bratr a tatka, ze by se klidne zapojila do hnuti zdrave stravy...Ale budu se snazit co sily mi staci
Ted jsem nemocna,tak nejak neni chut na nic a u cviceni bych se asi ted zhroutila,ale hned jak se uzdravim se na to zas vrhnu..tak jeste jednou dekuji

ayleen

Člen

# Zasláno: 5 Lis 2007 19:19:06


charlotten Vitaj a držím palce. No a s tým stravovaním si musíš rozmyslieť, či urobíš ústupok a príjmeš nejaké menej príjemné rozhodnutia ako napr. vynechanie smotany a už doma pripravených jedál a budeš sa stravovať inak ako brat s otcom, aj keď to asi nebude pohodlné. Bez zmeny stravy sa chudnúť nedá. Sama píšeš, že cvičíš a že tvojou slabinou je jedenie.

Takže vieš čo, v článkoch pre začiatočníkov nájdeš ako, no a v hlavičke si treba ujasniť repčo a motivovať sa

charlotten

Člen

# Zasláno: 6 Lis 2007 11:14:21


Tak pro zacatek bych tu napsala par cisel
Tedy:
Stehno- 55cm
pres zadek- 94 cm
pas- 67
ruka- 27
lytko- 34
Od ty doby co jsem zacla chodit do posilovny se mi vsechno zmensilo tak o 2 cm,ale rada bych o dalsi 2 to zmensila...No uvidime!!Nemoc me ted omezuje


ayleen

Člen

# Zasláno: 6 Lis 2007 13:58:20 ° Změnil/a: ayleen


charlotten Z uvedených mier nejako nevidím, čo chceš chudnúť. Skôr mi to pripadá, že máš nejaký tuk, asi na bruchu, ktorý ti vadí. Najskôr máš aj atrofované svaly, ak máš pri takýchto mierach ešte tuk. Pokračuj v cvičení ale nevidím dôvod, prečo zmenšovať

charlotten

Člen

# Zasláno: 6 Lis 2007 14:55:30


ayleen :Prave ze mam,uklada se mi hlavne kolem bederni casti,takze mam takovy boule na stranach,coz je hodne osklivy..bricho se mi zlepsilo,ale taky tam furt neco je...A pak stehna mam hodne tlusty,takhle z mir to nevypada,ale na fotce to je horzny

charlotten

Člen

# Zasláno: 6 Lis 2007 17:12:46


Jeste by me zajimalo..Cetla jsem neco o doplnku HCA...Co si o tom myslite??protoze ja jsem ten typ,kdy me chytne zrava a proste se prejim a veskery my usili je fuc,tak si myslim,ze by mi to pomohlo...co vy na to?

ayleen

Člen

# Zasláno: 6 Lis 2007 21:07:37


charlotten No, hlavne, ak nosíš holé kríže a bruško, tak si to odpusť. Lebo vtedy sa tam ukladá viac tuku, aby sa ochránili ľadviny. A cvičenie a cvičenie a podporiť ho stravou. Ale aj tak si myslím, že veľmi nemáš čo chudnúť, skôr tvarovať a naberať. Teda pokiaľ nechceš vyzerať ako modelka. U mňa sú to vychudnuté vešiaky, ale viem, že niektoré baby tak chcú vyzerať. Aj keď na úkor zdravia.
Možno skús poslať Martinovi foto, z toho sa to lepšie posúdi. Aby ti vedel povedať, načo sa zamerať. Možno ti zbytočne píšem, že nemáš čo chudnúť


charlotten

Člen

# Zasláno: 6 Lis 2007 21:32:47


Nee,tak vypadat opravdu nechci,jako modelky..Chci mit pekne vyrysovane a zpevnene telo...ale vim ze nejvetsi problem je v tom stravovani..

charlotten

Člen

# Zasláno: 8 Lis 2007 12:07:04


Tak jsem udelala radikalni rez a udelala sem si tabulku,kde si budu odskrtavat dny,kdy sem vydrzela bez sladkosti...Je zatim na 30 dni,tak snad to vydrzim..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Lis 2007 08:20:46


charlotten
na stránečce už se maká, jen předběžně, provlém je v pevnosti postavy. Ty tuky tam kde je máš tam více či méně patří, chce to jen narovnat postavu a zpevnit ji a bude to skvělé

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Lis 2007 08:21:03


ps. takže si do té tabulky píš i dny se sportováním

charlotten

Člen

# Zasláno: 9 Lis 2007 09:00:06


Martin Moc dekujuuu...Uz na tom pracuji a to se vlivem posilovani narovnaj zada samy nebo budu muset se vlastni vuli narovnat..to uz neni tak prijemny

charlotten

Člen

# Zasláno: 10 Lis 2007 20:15:00


tak posilam prvni jidelnicky za posledni 23 dny.Ja vim,je to nic moc,ale ja na to pocitani sacharidu,bilkovina tuku moc nejsem,ac se snazim..Ale jde mi hlavne o to,zpravidelnit strav.rezim

8.11.
snidane(8:30)-1/2 cel.chleb s activií
svačina(11:00)-mandarinka
oběd(12:00)-ryze s kur.masem
svačina (15:45)-kys.okurka,1 mini suchar s tuňákem(nemela jsem vubec hlad)
večeře(18:00)-actvia
večeře2 (20:00) - 2 suchary s kuř. šunkou

9.11.
snídaně (8:30)-cereálie s mlékem
svačina(10:30)-1/2 cel.chleb s kuř.šunkou,banán
oběd (12:00)-kuře s bramborem
svačina (14:15)-activia
posilovna (15:20-16:35)
večeře(17:15)- 4 suchary s tuňákem
19:30 jsem trošku zhřešila a dala si pár chipsů:-/

10.11.
snídaně(7:45)- cel.rohlík s cottage a kuř.šunkou
svačina(11:30)- kung pao
oběd(14:35)-mas.směs se zeleninou + cel.rohlik (odmitla jsem mamciny bramboraky
svačina (17:00)-activia
večeře(19:20)-4 suchary s cottage a šunkou + rajče

zvlast dneska to bylo tezky..odmitnout ty bramboraky

charlotten

Člen

# Zasláno: 10 Lis 2007 20:15:36


jee..jen za 3 dny..nee za 23

charlotten

Člen

# Zasláno: 10 Lis 2007 20:16:59


mimochodem..na tom jidle neco bude..prijde mi ze jim dost,ale ta pravidelnost dela divy..vaha mi klesla

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Lis 2007 21:27:24


charlotten
ahoj,
tak konečně jsem se k tomu dostal a máš už stránečku

charlotten

Člen

# Zasláno: 7 Led 2008 18:27:55


Tak sem zas tu..Ty Vanoce me jednou zabijou...Zima lenost a jidlo..no strasny..takze sem se asi na mesic na posilku pekne vybodla a zrala a zacla sem zas rosolovitet,takze zacinam znova..Jak na novej rok tak po celej rok

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!