Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / MichalPM 29 130/188 dnes 88 kg
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Autor Zpráva
MichalPM

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2008 07:51:32


ahoj,zdravim vsechny.nebudu zdrzovat zbytecnyma otazkama,pustim se do cteni clanku pro zacatecniky,resp.do jejich zbytku,uz ctu par dni.vazim 130kg a to uz je opravdu moc,chci zhubnout,a metody,popsane zde,se mi moc libi.jiz mam naky zkusenosti,pred par lety jsem zhubnul celkem dost,ale i kdyz jsem si myslel,ze jsem jedl dobre,tak jak tady tak koukam,jedl jsem zatracene malo.techa par dnu,co si tu procitam veskere mozne deniky,jidelniky a clanky,jsem se podle nich zacal uz ridit,takze jsem si psal jidelniky,ktere taky poslu,jen co zjistim,jestli jsem twma zalozil dobre.budu se tesit na "spolupraci". a musim rict,ze nekteri z vas me opravdu fascinujou..Michal

MichalPM

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2008 08:27:31


tak tady pro zacatek par jidelniku.vim,ze nejsou dokonale,ale ja je vyladim..

20.3.08
8.00-Emco kase
10.30-1/2 tuna konzerva+1 rohl.
12.30-1/2 tuna konzr.+1 rohl
15.30-prirodni tvaruzky. 100g+1rohl
17.15-pizza se syrem
19.00-jogurt good mother+1 rohl.
spani

21.3.08
6.40-emco
9.00-prir.tvar.100g+1rohl
11.00-cottage 180g+pl.fit chleba
13.30-kureci smes 150g+200g ryze
16.15-50g eidam 30%+2pl. chleba
18.15-50g eidam,1pl.chl.
19.10-good mom+1pl.chl.
21.30-1/2 tuna+2pl.chl

22.3.08
8.30-emco
10.45-kure 150g+150g ryze
13.35-good mom+1rohl
16.20-100g tuna+1pl .chl.
19.05-2pl chl+100g eidam
22.00-1/2emco natural s mlekem 250ml
½ cokolady

23.3.08- stejne

24.3.08
9.45 emco
10.45-1rohl+30g ement+4minirajcata+1vejce
Tenis
13.40-1houska+100g eidam+4minirajcata
cokolada
17.20-1houska+2vejce+4minirajcata
20.40-1 ½ chl.+150g tuna+3minirajcata

25.3.08
7.25-emco
9.40-4pl racio chl+100g eiadam+med
12.00-100g cottage+2pl racio
14.20-100g cottage+2pl racio
17.05-200g rizoto kureci
20.00-100g rizoto

26.3.08
8.40-emco
11.00-2pl chl+50g eidam
13.00-200g rizoto+okurek+pl eidam
15.30-150g riziko+okurek+pl eidam
17.45-2pl chl+50geidam+2minirajcata+okurek
20.15-3pl chl+50g eidam+2rajc+okurek

ondrapav

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2008 10:22:51


MichalPM
Ahoj, držím palce.
Psaní jídeláků je dobrý začátek. K nim se ti vyjádří ti, co tomu rozumí líp než já. Jenom si dovolím poradit místo Emca raději poránu vločky s mlékem, snaž se psát i motnosti potravin (půl plechovky může být 50 i 100 g). Doporučuju, aby sis pořídil váhu na jídlo, protože to che fakt vážit přesně, pečivo (rohlík, houska) vyměň za žitný chleba, knäckenrot, rýžové chleby atd. Na závěr každého dne by to chtělo napsat hodnoty bílkovin, sacharidů a tuků (celkem za den).
Možná se to zdá moc, ale jak najedeš do denní rutiny, tak to fakt zabere tak 10 minut denně.
A rozhodně se neboj, že budeš mít hlad. Chce to jenom jíst ty správné věci.
Takře se drž

MichalPM

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2008 10:37:57


OndroPav,
diky moc za zpravu.housky a rohliky bile vubec nejim,ale mam tuseni,ze i ty co vypadaji tmave jsou jen obarvene,coz je desny..takze si nakoupim tmavej opravdovej chleba nebo snad nakej ten cornspitz(ten je ok?).vahu si taky koupim,at to je opravdu precizni...koukam na tabulky,a vypada to,ze na konci dne i ty hodnoty napisu..

ondrapav

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2008 11:05:39


MichalPM
Výborně. U pečiva se řiď složením (čili ne pšenično - žitný ale žitno - pšeničný chleba). Barva není podstatná. Já ho kupuju v Kauflandu, ale asi se dá sehnat i jinde.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2008 11:56:47


ok.prave sem prisel z nakupu.
tmavy zitny chleba,tunaky v konzerve ve vlastni,zelenina(okurky,papriky,rajcata,zeli),racio ryzove chlebiky,
kureci prsa,kruti prsa,ovesne vlocky,polotucne a nizkotucne mleko(docetl jsem se tu,ze nizko je tzv. k hovnu),prirodni tvaruzky a nekolik krabic ruznych druhu ryze.(chci okusit i ty špecielní,ale cetl jsem,ze je to v podstate jedno,takze kdyz ji hodlam bastit casto,tak abych nezkrachoval,budu asi davat prednost obycejne ryzi)

ondrapav

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2008 12:09:26




MichalPM

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2008 12:25:58


taky zvazim moznost poslat sem fotky,ale nevim,jestli neni lepsi je poslat najednou Pred i Po..abych neodradil dalsi potencionalni hubnouci ctenare

ondrapav

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2008 12:58:28


neboj neodradíš, klidně posílej

MichalPM

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2008 13:23:51


tak ok,udelam si fotku,a poslu ji.jen mi moc neni jasny,kam.zajimalo by me,jestli tu je nejakej podobnej typ jako jsem ja,tj.kolem tech 185-190cm, a pres 125kilo.mrknu se..

MichalPM

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2008 15:31:39


tak si zatim pocitam hodnoty tech svejch predchozich jidelniku,a zatim to vychazi v prumeru na 190S 150B a 38T,takze pridam sachry i bilkoviny

ondrapav

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2008 15:39:04


MichalPM
Měl bys mít B:180, S:255, T:32, takže přidat bílkovin a sachry a ubrat tuky, ale k tomu se postupnou úpravou jídelníčku dopracuješ.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2008 08:54:10


vcerejsi jidelnik(chl=chleba zitny),racio=ryzove racio platky

8.15-emco merunka
10.30-2pl chl+50g eidam+rajce
12.15-4pl racio+80g eidam+5g med
14.55-3pl zit chl+130g tuna+okurek
17.55-100g cottage+2racio
20.10-120g treska+mr zelenina+150g ryze-zapecene

B 155, S 200, T40.porad sem to nevyladil..dnes na tom zapracuju

MichalPM

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2008 09:07:43


jo,zapomnel jsem napsat,ze za 8 dni mam 1.5kg dole,tj. vaha 128.5

radekmatej

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2008 19:30:18


MichalPM
za 8 dni mam 1.5kg dole
supr, to je tak akorát, a netlač na pilu

hodnoty ti napsal Ondra, klidně si na začátku ještě trochu přidej, do 190B a 270S to bude O.K., časem určitě ubereme, až půjde váha víc dolů.

tmavy zitny chleba,tunaky v konzerve ve vlastni,zelenina(okurky,papriky,rajcata,zeli),racio ryzove chlebiky,
kureci prsa,kruti prsa,ovesne vlocky,polotucne a nizkotucne mleko(docetl jsem se tu,ze nizko je tzv. k hovnu),prirodni tvaruzky a nekolik krabic ruznych druhu ryze.(chci okusit i ty špecielní,ale cetl jsem,ze je to v podstate jedno,takze kdyz ji hodlam bastit casto,tak abych nezkrachoval,budu asi davat prednost obycejne ryzi)
... no comment, nemá to chybu ...

zajimalo by me,jestli tu je nejakej podobnej typ jako jsem ja,tj.kolem tech 185-190cm, a pres 125kilo.mrknu se..
jo, já mám 192cm a na začátku jsem měl 118kg , první deník mámtady

ještě technická poznámka, jez klidně ještě 40-60 minut před spaním, metabolismus jede pořád

MichalPM

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2008 15:05:05


cau.zdravim vas vsechny.otazka-vy vsichni,kdo jite jak jite, predpokladam,ze je to normalni a mate to tak vsichni?,kazdopadne pro me je to nezvykle,ovsem velmi prijemne..kdyz ted jim 6-8 jidel za den,prijde mi to fantasticky,ale ja nemam vubec chute na sladkosti ani na jiny veci,ktery jsem driv porcoval po kilech.je mi jasny,o co jde,ale i tak sem prekvapenej.takze ja proste nemam vubec hlad,za ty skoro dva tydny mi snad ani jednou nekrucelo a pritom mi prijde,ze se skoro furt cpu.no,a navic-mam dole presne 2kg a 2cm v pase,ja se z toho..
jidelniky dodam vecer nebo zitra,pisu si je denne,takze mam kontrolu.ale prumer mam 215-230S,170-200B a 30-40T(ty tuky jsem porad nesundal,ale pokusim se s tim neco udelat).je to zvlastni pocit,ze si proste muzu dat v 10 vecer svym zpusobem normalni jidlo,takze se vlastne neomezuju,protoze vzhledem k pocitum,ktery ve mne prevladaji-je lepsi si dat 8krat za den mensi a lehci jidlo nez se precpat srackou,a ono skutecne,telo neni popelnice,a tak je jasny,kdyz se k nemu clovek chova jako k popelnici,jako popelnice i vypada,zejo..no jen sem se chtel podelit o to,jak vlastne clovek svoje telo malo zna,ze ho muze leta tak huntovat,a pritom zbytecne..a jak tak ctu nektery jiny denicky,prijde mi,ze nekteri to porad berou spis jako mega omezeni nez spis jako jen upravu skladby a rozlozeni potravy,jak se to snazim brat ja.kazdopadne vsem tady patri-respect

ondrapav

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2008 15:10:04


MichalPM
Mám stejné pocity. Žádný stres ani hlad, snad jen to pivko chybí.
Hoď sem ty jídeláky, které si tak poctivě píšeš a třeba se najde prostor, kde ty tuky ubrat. Tak hlavně vydrž.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2008 12:04:56


zdravim vsechny.
jidelniky.
pl chl=platek zitneho..

29.3
9.15-emco=cela kase merunka/natural nebo jahody
11.15-50g eidam+tmava baule 80g
13.15-50g eidam+tmava baule+paprika
15.10-150g cottage+tmava baule+paprika
17.15-130g tuna+100g ryze
20.15-120g tuna+80g ryze
22.30-80g eidam+1 cornspitz+minirajc

30.3.
8.15-emco
10.00-hollandia 250ml+3pl chl
12.00-hollandia 250ml+3pl chl+paprika
14.30-130g tuna+3pl chl+paprika
17.00-150g ryze+130g tuna+minirajc
19.45-120g ryze+kurkoz 120g+minirajc+redkvicky
22.00-50g eidam+1pl chl+250ml mleko polo

31.3
8.30-emco
11.00-50g eidam+3pl chl
14.00-70g eidam+3pl chl+redkvicky
16.45-120g ryze+150g kurkoz+okurek
19.15-100g ryze+120g kurkoz+okurek
22.00-75g tuna+2pl chl

kazdy den to vychazi na cca 240S, 150-190B,40T

tuky furt trosku vic,a uz jsem prisel na to,proc..(resp.jsem automaticky bezmyslenkovite jedl v oleji a uvedomil si to az ted)
jak jednoduchy..olej samozrejme vylejvam,ale je to jasny..

ves

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2008 13:08:01


MichalPM

No vidíš,ty aspoň nacpeš tu emco kaši,když já si na ovesné vločky
nemůžu zvyknout,když tak má teď koupené ovesné vločky křehké
a ty teď cpu všude,jen jako hlavní jídlo né.Výborné jsou zamíchané
do bílku,jako smaženice a s houbami ,tak ty můžu,ale zase po ránu smažené vajíčka nemusím.
Jsem ráda,že taky někdo čte mé výlevy,kdysi by mi vadilo přiznat
svoji váhu,ale dneska se s ní dokonce chlubím

MichalPM

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2008 13:37:51


ty nemuzes vlocky?no,ja je taky nemusim jako cerstve udelany,jsou takovy rozblemcany,ale kase emco je moc chutna..a jak ses na tom s tim fitkem?ja ted hraju trikrat tenis,protoze me hodne bavi,a hraval jsem ho zavodne jako malej,a chci k tomu pridat brusle,ktery me taky moc bavi,no a nejaky ty drepy a tlaky,o jejichz ucinku jsem se presvedcil uz kdysi..ale stejne je desne fascinujici,ze-teoreticky-kdyby clovek sedel celej den doma a jedl takto spravne,tak stejne bude hubnout,to je parada.ten pohyb je,jak jsem se tu docetl,v podstate doplnek,kterej to urychli a je celkove vhodnej kvuli i zdravi(vhodne zvolenej)

ondrapav

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2008 13:41:19


MichalPM
Doporučuju ti spíš vločky než Emco. Ptal jsem se na to ve svém deníčku (str.3) a RadekMatej mně to vysvětlil.

ondrapav

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2008 13:42:14


MichalPM
Jinak s tím pohybem je to pravda. Prakticky se nehýbu (1 - 2 týdně nějaký hokejbálek) a váha padá pořád dolů - zatím. Základ je v dobré stravě.

radekmatej

Člen

# Zasláno: 1 Dub 2008 21:32:46


MichalPM

zdá se to všechno postavený na hlavu, ale je to tak ...

a další vtip je o tom, že když si takhle zvykneš jíst, a po shození si pak lehce přidáš, vůbec nic se nestane, a nenabereš.

další fáze pak může bý to, že na stará kolena zcvokatíš jako já a začneš navštěvovat fitko pravidelně, přičemž zjistíš, že ta váha zase není tak úplně to nejdůležitější, a při pohledu do zrcadla je pořád na sobě co vylepšovat

to nemám ze sebe, to mi poradili Martin a Mahamottim

MichalPM

Člen

# Zasláno: 2 Dub 2008 08:34:31


jo,jo,je mi to jasny,proto je spravny zacit radeji na o neco vyssich hodnotach a pak v pripade potreby ubrat,nez naopak,je to vlastne uplne logicky.
vcerejsi jidelnik:

8.55-emco
11.45-good mom+3pl chl
13.50-100g cottage+3pl chl
15.30-100g cottage+2pl chl
17.45-100g kurkoz+60g ryze+okurek
20.00-80g kurkoz+60g ryze+okurek
21.30-65g eidam+2pl chl

220B 185B 35T

mezi 1. a 2. jidlem byla vetsi pauza nez bych chtel,a pak to bylo znat k veceru,byl vetsi hlad nez kdyz mam ty pauzy kratsi.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 2 Dub 2008 08:35:30


jo a navic jeste jako druhy jidlo byl z nouze jen jogurt,a pak se ani nedivim ze byl k veceru hlad..

birma

Člen

# Zasláno: 2 Dub 2008 11:12:54


MichalPM
díky moc za podporu

ondrapav

Člen

# Zasláno: 2 Dub 2008 11:23:27


MichalPM
Vím, že se ti do toho nechce, ale vločky jsou fakt lepší než Emco.
Hodnoty dobré, lepší jsou menší intervaly mezi jídly dopoledne a když už větší, tak odpoledne. Já moc taky nemám co mluvit, dopoledne mám jídlem problém, ale snažím se.
Co takhle zkusit místo toho jogurtu třeba nízkotučný tvaroh?

ves

Člen

# Zasláno: 2 Dub 2008 11:24:37


MichalPM
No ten jogurt fakt nic,moc.Já teď řeším zapomínání jídla tak,že mám
na stole pořád třeba racio chlebíčky,aby mi to připoměly.
Dřív jsem měla v šuplíku aspoň pytlík s bonbony,nebo oplatek,teď
tam mám záplavu polystyrénů a obrázek prasátka,to když by mě
chytala mlsná.
Jinak cvičit jsem začala trošku víc pod dozorem včerá a to tak,že budu střídat bazén a šlapání na kole.Před tím tak doma rotoped a cvičení v místním babském spolku.
Takže držím palce ať ti jde váha dolů

MichalPM

Člen

# Zasláno: 2 Dub 2008 12:02:52


ves

jo,jo,tak to je skvely kolik mas pohybu,ja mam 2krat tenis a doma delam drepy a kliky 2krat tydne(kdysi jsem cvicil kliky pravidelne a neuveritelne jsem se za par tydnu zlepsil-na zacatku treba 4poctive a po cca 2mesicich treba i 15,ale to byvavalo).takze brzo zacnu taky uvazovat nad fitkem,prece jen je to asi nejlepsi a ti lidi tam mi nevadi,spis naopak.musim jeste uvest,ze v roce 2001 jsem shodil pres 25kg,ovsem do dvou let to bylo zpet a casem i s uroky navic..a ted uz vim proc-jedl jsem straaasne malo(5krat denne,ovsem opravdu nuzacky porce,jako pro 50kg slecnu snad..a do fitka jsem tehdy chodil i 4krat,jenze cinkam jsem dal tak 25minut a zbytek treba 50minut jsem travil na rotopedu,takze jsem shodil dost rychle a hodne,ale byl sem kost a spek-visici kuze,proste nic moc).no,a nastesti jsou tu tyto stranky..

ves

Člen

# Zasláno: 2 Dub 2008 22:37:22


MichalPM
25 kil do už bylo něco,jenže opět jojo efekt ,to znám a všechno snažení je v
Ale mi teď na něj za pomoci ostatních vyzrajeme,už víme kde jsme udělali chybu

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Toto téma je uzavřeno. Nemůžete zaslat odpověď.