Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / veverka_1 (věra) 24 let, 64/162
. 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
veverka_1

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 11:42:13


Ahojky, tak jsem rada, ze jsem narazila na tyhle stranky. A konecne me to podpori neco se sebou delatRada bych se konecne dostala pod 60 kilo, coz se mi nepodarilo uz asi 10 let V lete ma segra svatbu, tak je to takova motivace pro me, abych s tim konecne neco udelala a nevypadala jak

atlanta

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 11:47:44


veverka_1,
tak hurá do toho , návod pro začátečníky prostudovat, pak sestavit jídelníček, nakoupit zásoby zdravého papání a hurá na kilča

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Dub 2008 12:11:43


veverka_1
tak teď už se mi ta stránečka povedla

ondrapav

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 12:25:06


veverka_1
Šup sem s jídelníčkem a uvidíš, jak to pojede!

veverka_1

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 13:13:17


diky za stranecku!!!!!!!!!!!!!!

MichalPM

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 13:18:00


veverka_1
ahoj,vitam te tu.tak honem nastudovat navody a napis jidelnik..preju hodne sily

veverka_1

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 13:18:43


no tak sem hodin vcerejsi jidelnicek, vim ze nebyl idealni, malo bilkovin, ale snazila jsem se

8.30 ovesna kase 40g
10.30 2xkneckebrot se syrem light, rajce a kousek okurky
12.00 2xsuchar se syrem, rajce
14.00 50 g testovin s paprikou a sojov.omackou
rajce
17.00 2xkneckebrot se syrem, rajce
19.00 100 g kureci maso, zelenina
21:00 3xryzovy platek(polystyren:lol
150 g jogurtu- bily light

no mela jsem vecer teda trosku hlad, ale snad se to nejak upravi

veverka_1

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 13:20:24


snazila jsem se i pocitat hodnoty, no ale nevim jestlije to spravne
B 50 S 126 T 10

Dagie

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 13:24:08


veverka_1

Těstoviny neee. Rýže, brambory, pufovaný chlebíky. A právě na ten oběd nemáš žádnou bílkovinu, a večer ke kuřeti nemáš zase žádnej sacharid

veverka_1

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 13:32:02


dobreja si ale koupila nejaky tmavy bezvajecny testoviny, to taky ne? Ja totiz ted pracuju v BG a tady maji velky obchodni retezec Waitrosse, kde je vsechno bio a organic a zdravyJsou tady na to docela ujety. Tak nakupuju tam, tak jsem myslela ze takovy testoviny bych mohla:n28obre, takze je skrtam ze seznamuJa vim,ten obed byl osizeny, ale nemela jsem zadny maso. Dnes jsem ale byla na nakupu a vse jsem doplnila- kureci, ryby. Tak uz to bude lepsi. Diky

veverka_1

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 19:56:52


jeste jsem se chtela zeptat, mam jednu nerest a to, ze jsem zavisla na cernym caji, ale bohuzel slazenym. Bude vadit tak jednou dvakrat denne? Ted sladim hnedym cukrem. Existuje neco, co neni tak zakerny jako cukr? Nebo neni zadna varianta a musim se rozloucit s cajemtedy slazenym

veverka_1

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 21:56:04


a jeste bych mela dotaz. cvicim i na rotopedu a tak zhruba po pul hodine me zacinaji bolet kolena. Kolena me pobolivavala vzdycky. Muze mi nekdo prosim doporucit nejaky doplnek, vitamin nebo neco na klouby? Diky

marmelada

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 22:24:43


veverka_1
Existuje neco, co neni tak zakerny jako cukr?

Umělý sladidlo ... Sice jsem se naučila pít čaje hořký, ale občas mám chuť na sladkej čajíček, tak do hrnku lupnu 1 - 2 bobule (1 odpovídá 1 kostce cukru) sladidla a je to dobrý. Mám koupenej sacharin v takový malý bílý krabičce s červenou etiketou, maj ho v Bille a v Kauflandu myslim taky.

veverka_1

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 22:28:49


nekde pisou, ze umely sladidlo je jeste horsi nez cukr. Pak se v tom ma clovek vyznatTakze myslis jeden no spis dva cajiky denne se sladidlem neuskodi

marmelada

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 22:37:00


veverka_1
nejsem odborník přes výživu, ale tohle je úplně obyč sladidlo, třeba pro lidi, který nemůžou sladit vůbec. Myslim, že v malých dávkách neuškodí... a navíc takový ty rady typu "jedna pani povídala"
Určitě ti písnou i ostatní a podělí se s vlastníma názorama.
Já sem zastánce toho, že pokud se správně jí, cukr (tím myslim ten bílej/hnědej na slazení) vůbec k životu nepotřebuješ. Cukrem si akorát rozhazuješ chutě a máš pak větší tendence mlsat. Někde to tady Martin popisuje v článku pro hubnoucí.

marmelada

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 22:38:51


proč nás honí mlsná

veverka_1

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2008 22:41:34


tak dikyzkusim tedy to sladidlo a pak treba casem nebudu potrebovat ani to

marmelada

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2008 07:20:18


veverka_1

Ahojky, tak co jaký byl včerejší žrádelníček?

veverka_1

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2008 13:07:57


tak vcera jsem tedy zblajzla

10.00 3 suchary se syrem, 100 g jogurt
12.00 2xkneckebrot, syr, rajce
14.00 130 g losos, 80 g brambor, cerstva zelenina
16.00 2xkneckebrot, syr, rajce
18.00 2 suchyry, 100 g jogurt
20.00 100 g kure, 88 g brambor, cerstva zelenina
21.30 2xkneckebrot, syr, rajce

a docela me sokovalo kolik tuku ma losos!!!!!! Nejak se mi to nezda, to je opravdu tak tucny? v e kalkulacce bylo ze na 130 g ma 17 g tuku. Delala jsem ho bez tuku. Tak nevim
a hodnoty by mely byt B 71g S 114g T 29g, ale to je ti m lososem ach jo dnes dam tresku

MichalPM

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2008 13:31:15


veverka_1
ahoj,losos je moc dobrej,ale fakt ze tucnej..a ty suchary taky nevim,jestli jsou to klasicky suchary,tak bych rek radsi kup zitnej chleba.a neni toho celkove nejak malo?ale jestli ty hodnoty odpovidaji tvoji vaze,tak v pohode..a jekej jogurt?a kolik syra?ale kdyz to mas spocteny,tak to mas asi i zvazeny,vid..

marmelada

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2008 13:54:49


veverka_1

- Určitě vytáhni sachry, tak na 120-130g.
- Bílkoviny by mohly bejt taky vyšší, 80-90g.
- Tuky drž do 20g.
Losos v přiměřené míře jednou za čas neuškodí.
Jak píše Michal, místo sucharů, kup chleba. Dobrá je taky rýže.
Asi by chtělo upřesnit, co za jogurty, sýry atd. jíš a kolik toho jíš.
Místo sýra zkus třeba cottage nebo, pokud ti nevadí, olomoucký tvarůžky - obsahují mnohem víc bílkovin a míň tuku než tavené sýry.



veverka_1

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2008 13:59:04


jojo ten syr je 60 g, light syru s cesnekem a bylinkami a je to soucet z celeho dne. jogurt jim bily bez tuku. dobre suchary nahradim. Ja jsem je koupila omylem, pripletly se mi k tem polystyrenum. Je to stejne baleni. Az je dojim, uz je nekupuju. Jsou totiz bile

veverka_1

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2008 14:01:23


diky za radu, jdu sesmolit novy jidelnicek na zitra

marmelada

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2008 18:53:14


veverka_1


veverka_1

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2008 19:31:24


do dnesni jidelak asi nic mocmela jsem porad hlad tak jsem porad jedla ach jo, hodnoty jeste musim spocitat, ale ani se mi nechce, bojim se co mi vyjde

8.30 ovesna kase
10.30 2xkneckebrot,syr light, rajce
12.00 2xkneckebrot, syr light, rajce
13.00 3 suchary se syrem
14.00 150 g kure, dusene s paprikou a sojov.omackou
53 g brambor
15.00 1kneckebrot, syr light rajce
16.00 2xkneckebrot, syr light, rajce
18.00 150 g jogurt bily, 2xkneckebrot,syr light
20.00 100 g kure, 50 g ryze
22.00 150 g jogurt

marmelada

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2008 20:13:16


veverka_1

Máš nějak přesejrováno....nízkotučnej sýr není nějak extra kvalitní bílkovina, omez ho na max.2x denně a zařaď si do jídelníčku víc kvalitních bílkovin - kuřecí, krůtí prsa, kvalitní hovězí, tuňák, cottage, tvarůžky, tvaroh...

bojim se co mi vyjde
toho se neboj, to už stejně nezměníš...spíš se soustřeď na zítřejší jídelák

a co nějaký aktivity, byly by ??

veverka_1

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2008 20:15:06


no dneska jsem absolvovala jen pul hodky prochazky se psy. no nic moc a chci se vrhnout na ten rotoped. mozna jeste dnes uvidim. stacil by rotoped 3x tydne na hodku? A jednou pilates?

veverka_1

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2008 20:21:19


no tvaruzky asi vynechamzkusim ten tvaroh. a co treba nejaky kureci salam na ty kneckebroty, muzu? asi ne co

marmelada

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2008 20:22:13


veverka_1
Určitě, všechno se počítá !
Možná si zkus k tomu rotopedu přidat i nějaký domácí posilko, aby se ti hezky začalo tvarovat tělo.
Víš, spíš místo hodiny šlapání si dej jen půl hodiny a další půl hoďku posilování.
Posilko pro začátečníky najdeš tady:
trénink 2x týdně
trénink 3x týdně



veverka_1

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2008 20:28:44


no asi bude lepsi pul hodka rotoped a pul hodka dalsi cviceni, hodina na rotopedu me fakt neba. uz se tesim az bude tepleji a vyrazim na kolo. to je jina.

. 1 . 2 . 3 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!