Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Piškot-178,73Kg,17let chci tak 82KG
Autor Zpráva
Piskotek

Člen

# Zasláno: 20 Kvě 2008 20:26:15


Zdravim cvicim skoro dva roky,mam 72Kg tuku si troufam rict moc neni,chtel bych nabrat tak pozvolna 10KG, ale kvalitne s co nejmensim prirustkem tuku.Prozatim bych chtel mit tento jidelnicek tak se chci zepta jestli je to dobry?

1)100g oves.vlocky+250ml odtučněné mléko,(1 lžička granka na dochucení)
2)150 nizkotučny bily jogurt,50g toustovy chleb nebo 3 ks racio chlebiků
3)cotage 150g+100g chleba
4)75g jemné tvarůžky+50 chleba,+25g protein
5)oběd nějake maso,sýr cca 200g+100 rýže,špagety
6)po treninku 40g gainer+25g protein
7)130g tuňák ve vl. šťávě nebo 6 bílků 1žloutek+ 100g chleba,rýže
8)250g odtučněný tvaroh (granko na dochucení)
celkem to je cca 150B nepočitam protein a B v chlebu,rýži.......s tim to je tak 200g
370g S bez gaineru
45g tuky
doufam ze sem to spocital dobre

trenink chci zaradit korteho+nejaké doplkové cviky

Rall

Moderátor

# Zasláno: 20 Kvě 2008 22:13:34


Piskotek
Ahoj, vítej tu
Zběžně jsem to projel, vypadá to dobře, jak složením, tak i rozvržením, ale chtělo by to trochu víc bílkovin a víc sacharidů, v každým jídle postupě trošku zvyš porce a bude to v pohodě .
Korte je dobrý nápad, s tím se přibírá samo (pokud teda máš toho jídla dost)

Piskotek

Člen

# Zasláno: 21 Kvě 2008 06:47:26


Rall:[b][/b]
tak jo zatim to skusim takhle pak pridam jidla.Jinak diky pak dam vedet jak sem na tom

Piskotek

Člen

# Zasláno: 21 Kvě 2008 19:04:16


Rall:
pls jeste k tomu treninku ja nemuzu delat MT a drep protoze mam skoliosu tak sem to nahradil legpresem a shybama muze to byt?
a jeste nemuzes mi doporucit naky cviky ktery by aspon z casi nahradili MT?diky

Rall

Moderátor

# Zasláno: 21 Kvě 2008 22:46:08


Piskotek
To je pořád dokola.... Skolióza nemá s cvikama jako jsou dřep nebo MT vůbec nic společnýho, resp. maximálně (a často se tomu stává) si ji můžeš zlepšit tím, že ti zesílí hluboké zádové svalstvo, protože v jeho ochablosti je většinou příčina skoliózy. Pokud bys to cvičil blbě, tak si tu skoliózu nezhoršíš, ale můžeš se samozřejmě jinak zranit (výhřez plotýnky, uskřípnutí nervu, apod...).
Jde ale taky o to, jak dlouho cvičíš, jestli máš zpevněný trup. Pokud ne, tak je potřeba pořádně zesílit břicho a spodní záda + současně dřepy a pozvedy s lehkou vahou pro naučení techniky a postupně přidávat. Pokud máš trup zpevněný, což asi ne, když máš skoliózu, tak jet korteho normálně podle rozpisu.


Piskotek

Člen

# Zasláno: 22 Kvě 2008 14:56:41


Rall:

Jo ale jeden trener mi rikal ze drepy MT a aji třeba lytka ve stoje (kdyz zavazi pusobi na ramena) ze bych to delat nemel tak ja nevim.
Dřepy sem dělal když sem o těch zadech ještě neměl páru nedržel sem záda rovně pak se mě uskřípával nerv mezi plotynkama.

A u toho MT když jdu dolu tak je tuplen neudržím rovně když se normálně ohnu tak je dole mam pořád kulatý.

Kdybych ještě skusil ty dřepy jen třeba s tyčkou tak mam je dělat radší s tyčkou za hlavou nebo před?[b][/b]

Rall

Moderátor

# Zasláno: 22 Kvě 2008 17:08:12


Piskotek
No zatížení páteře je jedna věc, samozřejmě, že tyhle cviky páteř určítým způsobem zatěžujou, ale když začneš pomalu (věk už na to máš), tak ti to jedině prospěje, svaly to posílí a na tu zátěž se přizpůsobí, dobrá technika je ale základ, tu se prostě musíš naučit od začátku s malýma váhama, radši začít s prázdnou osou než vůbec, a pak postupně přidávat. Dřepy ze začátku zadní. Zkus to třeba natočit a pak tu techniku můžem probrat a vylepšit

Piskotek

Člen

# Zasláno: 23 Kvě 2008 13:49:34


Rall:
Tak ja zacnu zkouset ty drepy a MT vse zatim jen s tou osou.A jeste musim trochu protahnout slachy (jako na nohach), protoze kdyz sem zkousel u toho MT jit s tou osou dolu tak ze zacatku v poho ale jak me to zacne tahnout na nohach tak ty záda ohnu a je to v pr....
Jinak díky za rady

Piskotek

Člen

# Zasláno: 25 Kvě 2008 20:13:10


Rall:

mám tu nějaký ty fotečky jak dělám doma s osou MT a dřep tak mohl bys na to mrknout?kdyby jo tak nap. kam je mám dát jestli sem nebo tobě na mail?díky

Rall

Moderátor

# Zasláno: 26 Kvě 2008 12:04:37


Piskotek
tak buď je nějak dej sem, nebo mi to pošli na mail (např. andrej.beran@seznam.cz) a mrknem na to .
Protahování určitě, to je důležitý, ale ne před cvičením, až po něm nebo v samostatný den; já se protahuju dycky po tréninku

Piskotek

Člen

# Zasláno: 26 Kvě 2008 19:45:31


Rall:
Tak sem ti poslal fotky na ten mail.

Je tam jedna kdyz sem normal ohlej pak u Mt a drep kdyz ho delam jen s osou a bez podlozky pod nohy a s podlozkou.

Ja sem si pod hohy soupl jen deku slo me jen o to jak budu mit ty zada.

Tak snad tam neco poznas ty fotky nejsou nak extra

Jo a proč se nehodí protahovat před tréninkem?

Rall

Moderátor

# Zasláno: 26 Kvě 2008 21:58:27


Piskotek
Dyť to má 20MB Podívám se na to a napíšu, buď dnes večer nebo zítra

Piskotek

Člen

# Zasláno: 30 Kvě 2008 21:36:24


Martin:
Tak už to mám tady:

1)ke každymu creatinu se musi jist jednoduchej cukr je to tak?

2) budou prázdniny a první měsíc si asi budu muset dát pauzu,takže takový to uplny zregenerování,tak se ptám jestli měsíc není moc dlouho?

3)přoč jsou do objemu lepší proteiny s nižším obsahem bilkovin?
např. P63 než P70,82.Vím že P63 obsahuje vyvážený poměr bílkovin a sachrů ale ty sachry jsou jednoduché ne?a nemají na stravitelnost žádný vliv (pokud tam není creatin).Tak mi pls řeni proč to tak je?

neberu v potaz trenink tam ty sachry chapu ale když tam dam vysokoprocentni s gainerem tak to taky jde ne?

Jinak jsem se rozhodoval mezi:
Vitalmax: P63,70,82
San:Volu Mass 5.0
Dymatize:Elite Whey Isolate
co by jsi z toho doporučil do objemu?
(mam 78 Kg,179cm)

Rall

Moderátor

# Zasláno: 30 Kvě 2008 22:26:29


Piskotek
Jee, tak koukám, že jsem ti pak zapomněl napsat. Na fotky jsem se díval. Dřep je relativně v pohodě, dělej to bez podložky, to už máš pak ta záda nepřirozeně rovný - mírný předklon nevadí, ale musíš mít záda prohnutý - ve smyslu hyperlordózy (bederní), ale dělej ten dřep hloubějc. Co se týče MT, tak tam máš sice záda rovný, ale činku máš půl metru před nohama, tahej jí těsně po holeních

Piskotek

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2008 14:58:57


Rall:
dobře díky žes na to mrknul.
Jinak chci jet tento trénink ale až po pauze co budu teď mít.Co na něj říkáš?

Pondělí

Nohy
· Dřep 3.s (jen s osou)
· Leg press 3-4s.

Prsa
· Benč- hlavou dolů,střed,nahoru – 4s (od každého). 6-8 opak

Záda
· Hyperextenze 5s. (s vlastní váhou)
· Shyby (metoda 50 opak.)
· Veslování (s oporou o hrudník) 3s. 8-10 op.
· Kladka (se zhora úzký úchop) 3s. 12-14 op.

Břicho


Středa


Ramena
· Tlak s velkou činkou 4s. 7 op.
· Rozpažování v předklonu 5s. 8-10 op.
· Trapéz – jednoručky nebo velká činka (přítahy k bradě))
. Doplňkový cvik na zadní rameno
Triceps
· Kliky na bradlech 3s. 8 op.
· Úzký benč 3s. 8 op.
· Jednoručka za hlavu 3s. 8 op.
(nebo něco jiného)

Biceps
· Shyby 5s. 10 op.
· Velká činka ve stoje 3s. 10 op.
(nebo něco jiného)

Hamstringy
· Zakopávání 6s., 8-10 opak.


Pátek

Nohy
· Dřep 3s. (jen s osou)
· Leg press 3s.
. Předkopávání 3s.

Prsa
. Rozpažky 4s. (10-14 opak.)
· Tlaky s jednoručkami 4s. (10-12 opak.) hlavou nahoru nebo rovně))
· Pullover 3-4 s. (10-12 op.)
· Jinak kladky,pek-dek 4.s (10-12 opak.)

Záda
· Hyperextenze 5s. (vl. váha.)
· Kladka 4s. (místo shybů, ale užší úchop)
· Přítahy jednoručeks. 7-10 opak.

Břicho

Piskotek

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2008 15:01:42


Jinak sem si teď četl článek o jednom profi kulturistovi a říkal že v mimosoutěžní formě dokázal udržet svaly třeba i se 100g bílkovin na den tím že zvýšíl příjem sacharidů.
Sice vím že berou steroidy atd. a že jeto 140Kg hovado
ale co na to říkáte?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Čen 2008 21:51:06


Piskotek
tak už máš ty stránečky

Piskotek

Člen

# Zasláno: 3 Čen 2008 21:59:22


Martin:
oki díky
jo mohl bys mi prosim jeste vysvetlit to s tema proteinama?

Obycejny clovek

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2008 18:12:00 ° Změnil/a: Obycejny clovek


Piskotek
Ahoj fotky dost slušný, ještě těch 10kg by to určitě chtělo, dát tomu trošku objem.

Piskotek

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2008 19:15:12


Obycejny clovek:
díky
ted mam pauzu nakej ten tyden pak zase zacnu posilovat tak chci tak na tech cca 82

Piskotek

Člen

# Zasláno: 29 Lis 2009 20:50:25 ° Změnil/a: Piskotek


zdravim, pls cim je způsobeno ze se pri cvičeni začnu třepat třeba posledne když sem jel benč, začnou se mě třepat cuce a už neudržím tu dráhu pohybu, má to něco společnýho s cukrem??


jinak sem měl přes půl roku pauzu v posilce kvůli rameni, tak sem si pěkně jedl a šlo to až na 95kg, tedak už je to rameno lepší tak cca 2 měsíce cvičím a mam 90kg, chtěl bych ještě tak 5kg dolů.

do posilky chodím tak 2* týdně víc nestíhám, ale odjedu to co potřebuju protože nemůžu cvičit nohy, a chodím tak 1-2 týdně na thai box.

Jídelníček je skoro stejnej jak je nahoře:

snídaně 100g kukuřičné lupínky+300ml mléka

svačina:300g nízkotučný jogurt+6ks racio chlebíku, nebo chleba 100g+2vejce,šunka

svačina2:cottage 180g + chleba 100g

po tréninku 35g glukopur po 20 min. 30 g protein 82

oběd: to je vždycky něco jinýho

svačina:100g jemné tvarůžky+ 100g chleba,nebo tuňák + rýže

na noc 250g nizkotučný tvaroh

Logan

Člen

# Zasláno: 29 Lis 2009 22:08:17


Piskotek
stímhle jídlem si nabral 90 kilo?

Piskotek

Člen

# Zasláno: 29 Lis 2009 22:33:15


Logan

nn hele já to před závodama trochu přehnal s dietou takže sem potom hodně jedl a necvičil kvůli tomu ramenu a vyžral sem se na 95 kg samozřejmě ne svaly a tedka potřebuju shodit, jinak sem začal jíst cca toto co mam napsaný nahoře a cvičit a mam 90 a jde to pomalu dolů tak chcu vidět co na mě zůstane

Piskotek

Člen

# Zasláno: 17 Srp 2010 20:18:18


Zdravim, je lepší po tréninku vzít 50% protein přesněji

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=58

nebo maltodextrin

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1294

a cca po 30 minutách k tomu protein např. matrix

díky

Piskotek

Člen

# Zasláno: 19 Říj 2010 17:23:14


zdravim v současne době mam 85 kg, a držim tento jidelniček

1) ovesne vločky 100g, 300ml polotučné mléko
2)protein 25g
3)celozrnný rohlík 100g, šunka (kuřecí, krůtí, dušena...) 100g
4)chleba 120g, cottage 150-180g
5) oběd - nějaké maso, rýže těstoviny atd...
6) po tréninku aminokyseliny aminofuel = 50ml , po 30 min protein pure whey
7) tuňák 135g, rýže 100g
8) 200g tvaroh před spaním

chci ce zeptat u tý dvojky jaký bych měl brát protein jestli třeba matrix ten sem bral doted ale je vícesložkový nebo nějaký jiný nekombinovaný - když je to po ránu díky

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!