Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...


E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


 | Hlavní stránka | Registrace | Reagovat | Hledat | Statistika | Manuál |
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /  
 

Sapec , 44, 166cm/55 kg - udržování ve formě

 
 
Stránka  Stránka 4 z 82:  « Previous  1  2  3  4  5  ...  79  80  81  82  Next »

Autor butterfly
Člen
#31 | Zasláno: 12 Čvn 2008 11:39 
Jídla vhodná pro hubnutí:
ovesné vlo?ky
rýže
tmavé pe?ivo
ku?ecí prsa
krutí prsa
candát
treska
humr
lín
pstruh
štika
úho?
tu?ák ve vlastní š?áv? (konzerva)
hov?zí játra
sojové maso
šmakoun
cottage sýr
olomoucké syre?ky
jogurt Hollandia / Olma
nízkotu?né jogurty
nízkotu?né sýry
bílky z vajec
brambory
salát
salátová okurka
paprika
raj?e
zelí

dexi chlebíky a další suchary

Vhodná zelenina pro hubnutí:
?erstvé zelí
?erstvé papriky
salátová okurka
raj?ata

Tato zeleninka se ani nemusí po?ítat, narozdíl od ko?enové zeleniny a lušt?nin, které už jsou dost výživné.

Autor atlanta
Člen
#32 | Zasláno: 12 Čvn 2008 11:39 
sapec,
butterfly Ti to zhodila p?esn?...Pokud to budeš d?lat jako doposud, tak se v tom akorát budeš neustále plácat a nic neshodíš, prost? to chce mít nalajnovanej jídelní?ek den dop?edu, den p?edem p?ipravíš a druhej den bereš tašku s jídlem...

Autor butterfly
Člen
#33 | Zasláno: 12 Čvn 2008 11:42 
sapec
tady najdeš vzorový jídelní?ek pro za?áte?níky http://f-sport.cz/print.php?id=13

Každé jídlo se musí skládat ze složky bílkovinné a sacharidové!

Tak zkus to ješt? jednou a ho? sem n?jaký jídelník Uvidíš, že až si zvykneš, budeš se cítit dob?e, t?lo bude mít pravidelný p?ísun kvalitních potravin a kil?a p?jdou dol?

Autor sapec
Člen
#34 | Zasláno: 12 Čvn 2008 11:48 
butterfly
Super, díky za tipy. Ono to chce prost? si s tím pohrát, ale ten ?as, ten mi po?ád chybí. V té brokolici byl eidam 30%, jiný nekupuji.
Toho, že mám málo masa, jsem si v?doma. V podstat? jen o víkendu. I když ve?er pom?rn? ?asto jím rybi?ky - myslím že to jsou sardinky ve vlastní š?áv? s n?jakým tím papundeklem a cibulkou. Ovoce jsem vypustila, dávám jen k snídani pár kousí?k? do ovesné kaše.

Jinak kuchy?skou váhu mám, celkem dobrou.
Takže pomazánkové máslo taky vyhodit. Cokoliv mažu na chleba, tak opravdu v tenké vrstv?.
A co se tý?e ?as?, tak to taky není zrovna optimální. Pracuji v kancelá?i, kam chodí lidi, tak mi to ?asto nevyjde. V podstat? snídám až v práci mezi 7,30-8,00, sva?ina v deset, ob?d 12,00 - 12,30 a odpoledne tak kolem t?etí, pak v šest a ve?er tak v 20,00 - 21,00.

Autor sapec
Člen
#35 | Zasláno: 12 Čvn 2008 11:49 
Já vcelku chápu princip stravování, ale n?jak to neumím dát do praxe. Bu? mám moc sacharid? a po?ád dost málo bílkovin, tuhle jsem m?la skoro 40g tuk? za den, hr?za.

Autor butterfly
Člen
#36 | Zasláno: 12 Čvn 2008 11:51 
sapec
ješt? je d?ležité toto: dopoledne p?ijímej více sacharid?, s postupem dne je ubírej a p?idávej na bílkovinách.

Tady jsem ti ješt? jednou zkopírovala hodnoty, jak je navrhl Radekmatej:

?as sacharidy bílkoviny
7.00 24,00 5,00
9.00 18,00 10,00
11.30 18,00 10,00
14.00 18,00 10,00
16.30 18,00 10,00
19.00 12,00 15,00
21.00 12,00 15,00
celkem 120 75

Ráno: to si m?žeš dát t?eba mléko + vlo?ky (40g modrých vlo?ek Emco + 1dcl mléka je 25S)
Sva?ina 1: t?eba žitný chleba a jogugurt Hollandia, ob?as m?žeš i slazený, nebo smíchat 50g slazeného s 50g nízkotu?ného bílého atd.
Sva?ina 2: žitný chlebík + jogurt nebo šunka
Ob?d 1 ob?d 2: namíchej si t?eba mix rýže (nebo ryby)+ ku?ecích prsí?ek + zeleniny, p?lku té porce sn?z t?eba ve 12, další p?lku o dv? nebo dv? a p?l hodiny pozd?ji.
Ve?e?e 1: tady m?žeš zase žitný chlebík, nebo n?co leh?ího, t?eba rýžové chlebí?ky racio (jeden chlebí?ek má myslím 8 sacharid?, je to na tom obalu napsané) + syrovátkový sýr nebo šunka nebo tu?ák
Ve?e?e 2: na ve?er racio + tvaroh nebo tvar?žky jsou na ve?er super

+ b?hem dne ukusovat zeleninku, 2-3 litry vody nebo neslazeného ?aje


Autor sapec
Člen
#37 | Zasláno: 12 Čvn 2008 11:52 
atlanta
já vím
taky se mi zdá, že se v tom plácám

Autor sapec
Člen
#38 | Zasláno: 12 Čvn 2008 11:53 
butterfly
vytiskla jsem si to a to by v tom byl ?ert...

Autor butterfly
Člen
#39 | Zasláno: 12 Čvn 2008 11:53 
sapec
ty ?asové rozestupy nevypadají špatn? vím, že v práci to musí být náro?né

Autor atlanta
Člen
#40 | Zasláno: 12 Čvn 2008 11:55 
sapec,
tak se p?esta? v tom plácat a vlítni na to...motýlek Ti to p?kn? rozepsal, tak máš od ?eho se odpíchnout

Stránka  Stránka 4 z 82:  « Previous  1  2  3  4  5  ...  79  80  81  82  Next » 
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /
 Sapec , 44, 166cm/55 kg - udržování ve formě

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑