Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Tylda 26 let 176/87 nyní 80,6 kg cíl 75
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
Autor Zpráva
Tylda

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2009 12:02:18


Ahoj, konečně jsem se odhodlala se taky přihlásit. Chodím sem na stránky už skoro 4 roky, mám to vyzkoušené, vím, že f-ko funguje. Z čehož je jasné, že jsem to nezvládla jako změnu životního stylu a to bych teď chtěla napravit. Můj problém je totiž asi hlavně ve slabé vůli, protože jsem vždycky schopná jíst cca 14 dní podle f-ka a pak dostanu chuť na něco špatnýho a už se vezu. Nejhorší je, že si to špatný nedám jen jednou, ale třeba 3 dny v kuse a pak jsem zase na začátku.
Chtěla bych vás poprosit, abyste mě vzali mezi sebe, protože sama to asi nedávám.
Posledních 14 dní jsem jela správně, jídelníčky, běhání a fitko a teď aktuálně od sobotu sežeru na co přijdu. V sobotu jsem měla 84,6 kg, dnes jsem se neodvažovala vlézt na váhu, ale hádám, že budu zae na "svých" 87 kg. Ráda bych zhubla aspoň deset. Není to sice moc, ale opticky je ten rozdíl velký a myslím, že mi to tak bude vyhovovat. Ono je to taky nejmíň, co jsem kdy v dospělosti vážila
Děkuji všem co to dočetli až sem a jak to spočítám, tak sem hodím jídelníček, chci radši začít na maličko vyšších hodnotách, abych měla do budoucna co ubírat. Vidím to tak na 90B, max 25 T(ale spíš tak 22-23) a 150-155 S

trisha

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2009 12:13:36


Tylda
Ahojky,
máš muj obdiv, ze ses odhodlala a jdes do sebe, to se mi moc libi. Slaba vule je previt, ale pokud tu budes mit podporu a kontrolu, verim, ze to bude lepsi a bude te to vic motivovat.

Nejak se mi nezda, jak jsi napsala, ze v sobotu jsi mela 84,6 a dneska to hadas na 87. Nerikej mi, ze mas takovy zachvaty "zrani", ze bys dokazala nabrat dve a pul kila za par dni.
Kazdopadne si myslim, ze pokud mivas tyhle stavy, kdy se nekontrolovatelne vrhas na jidlo ruzneho druhu, nebude tvuj jidelnicek dobre sestaven. Pises, ze jidelaky mas zmakly, vis, ze funguji, ale i tak po 14dnech zacinas znovu. Mozna spatne volis sacharidy. Zkus se hodit nejaky jidelnicek, at na to spolecne koukneme.

Deset kilo urcite neni malo, jakmile budou dole, zmena bude dost radikalni. Pokud budes pilne psat jidelnicky a pripravovat si je dopredu, uvidis do mesice vysledky, ktere te nakopnou pokracovat. Hod sem taky miry, at je co srovnavat.

No a jinak: Jedeme!!!

prdelacka

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2009 12:24:42


Tylda
Vítám Tě, zase jedna vysoká, mám radost

Tylda

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2009 12:27:56


Ahojky, děkuji za první povzbuzení
Ono to jsou taková kila nekila, když teď budu zas jíst hezky podle f-ka, tak je mám za dva tři dny pryč. Neříkám, že mám jídeláky dokonalé, ale spíš je to v mé rozežranosti, začnu myslet na něco, co bych si dala a pak si to jdu koupit, už jsem si zkoušela takhle utracené peníze i sečíst a představit si, co bych si za to mohla koupit(třeba hadry) a nic. Ale doufám, že nejsem nenapravitelnej případ
Tak a už jdu počítat ten dnešní jídelák(jinak den předem samozřejmě)

Tylda

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2009 13:52:31


Takže můj dnešní jídelníček, není připravený dopředu,ale odpoledne jdu nakupovat, takže si je budu chystat.
6:00 5.7B 3,3T 32S vločky(rozmočené ve vodě+lžíce sušené syrovátky, kterou nepočítám-nevím jak a přiznávám, že tam mám 10 g sušených meruněk,ale strašně se na ně vždycky ráno těším a už tu kaši nemusím doslazovat sladidlem)

8:00 20g vločky+100g jahodový Vian 5.4B 4.9T 25.6S
10:00 30 g knackbrod(jak na potvoru jsem si dnes doma zapomněla chleba) a 50 g cottage 10.3B 3.3T 21.5S
12:20 a 14:20 (mám to rozdělené napůl) 25B 8.1T 39.8S
je to 50gkachních jater,50 g kuřecí stehno a 50 g rýže, vím, že to není úplně ideální maso, je to trochu pro změnu chuti a odpo valím koupit prsa
zatím celkově 46B 19.6T 119S

Koukám, že díky těm stehnům budu muset přiškrtit tuky

Tylda

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2009 13:57:51


Prdelacka

děkuji za přivítání

vysoká, ale těžká jak sfiňa

Tylda

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2009 14:12:19


Tak jsem to ještě dotvořila do konce dnešního dne:
17:00 50 g kuřesí stehno,100g peč.brambory 11.5B 1.7T 13.5S
19:30 bílek, 14 g WASA 5.4B 0.42T 9.7S
22:00 50g tvargle, 14g WASA 16.4B 0.92T 10.7S

takže celkem 79.3 B 22.6T 153S

Pohyb dneska bohužel nebude, bo zítra dělám zkoušku,tak se musím učit, ale je úplně poslední tak pak se budu i hýbat

Tylda

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2009 18:28:08


Raději jsem zvážila ty meruňky a ono to bývá cca 16 g plus jeste 6 g mandlí, musím bejt poctivá, jinak to nemá cenu
Tak tedy ještě jednou celkem(už s těma mandlema a meruňkama:
80.5B 25.9T 157 S[b][/b]

trisha

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2009 20:25:47


Tylda
Koukam na ten jidelnicek...
Prvni jidlo, ktere si jiste davas do pul hodiny, co vstanes, by melo byt nejhodnotnejsi.

Podle tech hodnot to mas spravny, ale z vlastni zkusenosti ti mohu jen doporucit tu snidani klidne jeste navysit. Zalezi samozrejme na tom, jak te to nasyti, jestli do dvou hodin po jidle necitis hlad nebo chute. Ty merunky neschvaluju, i kdyz tomu rozumim, ale rika se, ze jak si z rana das nejakej cukr, tak to nastartuje chute a ty te pak dozenou behem dne

Rozpocet na den:
sacharidy bílkoviny
30,0 6,0
22,5 12,0
22,5 12,0
22,5 12,0
22,5 12,0
15,0 18,0
15,0 18,0
150,000 90,000

Myslim, ze se ti dari to drzet, ale... Ten knackerbrot spis vecer, ale to sama vis, uz jsi se hned zminila o chlebu, tim myslis jiste zitnej, ze?
No a ty prsa jsou fakt lepsi
K tomu stehynku jsi mela pečené brambory? Vařený by byly vhodnější
Ostatni jidla dobry!

Jinak mame stejne nastavene hodnoty a nejake ty jidelaky mam u sebe, kdybys chtela inspiraci

Drz se a hlavne dodrzuj intervaly mezi jidly. Kdybys mela krizi, hned pis, zatim papa

Tylda

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2009 19:25:07


Ahojky, tak jsem dnes ráno provedla vážení a měření a naštěstí to není zas až tak hrozný, jak jsem myslela
I když 85,6 je pěkně příšerný
No ale když sem budu každej den psát jídeláky, tak se budu kontrolovat
míry
prsa 106
pas 81
špek(no ta pneumatika pod pasem 96
boky 101
zadek 106
stehno 66

Jak to píšu tak veřejně, tak to vypadá ještě hůř, než když si to píšu do svého deníčku, což je fajn

No a dnešní jídelníček, ty meruňky jsem ještě měla a rozhodla jsem se, že to budu střídat jeden den jo a druhej ne, snad mě ty 3 g krátkých sachrů poránu nerozhodí
4:00 vločky(40)
7:00 vločky(20) a jogurt(100, chtěla jsem o hoďku dřív,ale nestíhala)
9:00 cottage 50, chleba 50-slunečnicovej z Alberta, kupujete ho někdo? moc mi chutná, 9.9B 36.9S 7.5T na 100g, žitná mouka celozrná, žitná mouka a až pak pšeničná celozrná, tak doufám, že je ok,
12:00 rýže 25 a kuřecí prsa 50
14:20 to samý
17:00 tuňák 50, protlak 50, vařený brambor 114
Proč jsou vařené lepší než pečené?Hodnoty jsou skoro stejný? Že by GI? Mě ty pečený(na papíře bez tuku) moc chutnaj
20:00 kuřkoz 50,knuspi 14
23:00 tvargle 20,knuspi 7

Celkem
80B 21T 155.5S

Tylda

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2009 19:45:46


trisha
děkuji za komentáře, na jídelníčky určitě ráda nakouknu

zlatkan

Člen

# Zasláno: 8 Kvě 2009 12:56:04


Tylda
Ahojky,vítám tě

Tvůj jídelníček na začátečníka neni špatný
Jen bych ve 23.00 přidala na tvarůžkách alespoň na 50g,ať má tělo v noci kvalitní bílkovinu

Ty pečené brambory v troubě na pečícím papíře taky dělám.Syrové je nakrájím na čtvrtky a upeču.Pokud nejsou předsmažené,tak by vadit neměly.Teda doufám,kdyžtak mě prosím opravte

Tylda

Člen

# Zasláno: 8 Kvě 2009 14:05:30 ° Změnil/a: Tylda


tak jídelníček dnešek:
8:45 40 g vločky
běh cca 50 min

jablko
11:50 100g ovesných placek 20g šunka 17 g sýr(30%)
14:30 100g placek, 70 g kuřecí prsa,60 g bílý jogurt s okurkou
17:00 100 g placek 80 g kuřecí prsa
19:30 70 g placka,30 g tvaroh, 17 g sýr
22:00 12 g rýžový chleba, 20 g šunka
a pak ještě možná jeden rýžový chleba s tvarglema, jdu totiž večer na párty, tak doufám, že tam nebude raut a nevím,kdy půjdu spát
celkem 84 B 25T 140 S (počítáno bez toho posledního jídla, který není jisté)

co se týká placek, tak to bylo 300 g vloček, 1 vejce, 140 g mkve, 100 g celeru a nějaká brokolice-tu jsem zapomněla zvážit, hodnoty to mělo 5,7 B 3,5 T a 25,7 S na 100 g a jsou mňam mňam

Tylda

Člen

# Zasláno: 8 Kvě 2009 14:07:49


zlatkan
děkuji za přivítání, jojo ty brambory jsou mňamka, akorát jich z těch 100 g po upečení moc nezbyde, což je škoda, ale o to víc si je vychutnávám

shakira2

Člen

# Zasláno: 8 Kvě 2009 22:19:45


Tylda
drzim palce do dalsiho patku...drz se

zlatkan

Člen

# Zasláno: 9 Kvě 2009 11:47:08 ° Změnil/a: zlatkan


Tylda
Řekla bych,že jídelníček máš pěkný Je vidět,že máš nastudováno.

Rýžový chleba s tvarglema na závěr,je správná volba Já osobně,ty noční jídla taky nezapočítávám.Jíme,dokud nepadneme únavou.



ROMISZKA

Člen

# Zasláno: 9 Kvě 2009 12:16:30


Tylda
Ahoja, koukám, že máme docela podobný proporce.. můžem možná porovnat výsledky, až nějaký budou..

Moc zdravím a přeji výýýýdrž!!!

Tylda

Člen

# Zasláno: 9 Kvě 2009 13:12:22


Tak jídelníček dnešek
8:00 vločky
10:00 46 g chleba,17 g sýr, 30 g tvaroh
běh
hrozny
13:00 150 g brambory, 50 g žralok(akorát jsem ho nenašla nikde v žádných tabulkách, tak ho počítám jako pstruha za jakýkoliv jiný typ budu vděčná
15:30 to samé
17:30 tvaroh 20 g, šunka 20 g placky 100 g
20:00 tuňák 50 g, WASA 21 g
22:00 rýžový chleba+50 g tvargle-když jsem za ně byla pochválena
celkem 83 B 18 T 143 S
Ty sachry už zaboha nevytáhnu, je to těma bramborama no snad nebudu mít hlad

Tylda

Člen

# Zasláno: 9 Kvě 2009 13:54:01


shakira2
děkuji,nápodobně motivaci mám velikou...

zlatkan

Člen

# Zasláno: 9 Kvě 2009 14:21:50


Tylda

Je to mooooc pěkný jídelníček


Tylda

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2009 15:32:40


zlatkan
děkuji

Tylda

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2009 15:35:50


Tak jídelníček dnešek
8:00 vločky 40 g
10:30 chleba 50 g, tvaroh 30 g,sýr 17 g
pak jsem ve dvanáct usnula,protože posledních pár dní vstávám na mě nevídaně brzy, tak jsem se musela dospat, ve tři jsem se vzbudila a teď vařím
15:45 25 g rýže, 60 g kuř.prsa
pak půjdu fo fitka a na bazén

holka24

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2009 16:00:26


Ahojki, tak tě tu taky vítám mezi náma

Koukám, že jsem na tom výškově a váhově plus mínus skoro stejně. Podle váhy bych měla mít 144 sacharidů, ale holky mi tu spíš doporučily začít na 180, což jsem nakonec udělala, protože původně jsem mívala mezi jídly hlad a po zvýšení už nemívám, takže kdybys měla mezi jídly hlad tak se ty S neboj zvýšit já je zvýšila a i tak hubnu kilo za týden

Jinak jsem zkoušela pohledat toho žraloka, ale nikde nic

Tylda

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2009 21:53:22


holka24
Ahojky, děkuji za přivítání
já jsem ty sachry taky původně plánovala vyšší, ale hlad nemám, musela bych to do sebe cpát už moc, kolikrát skončím kolem 130 S a pak zkoumám, kde bych ještě mohla přidat
s tím žralokem jsi moc hodná, já jsem ho zkoušela i vygooglovat(jsem v tom docela šikovná:lol ale nenašla jsem ho, no hlavně, že je dobrej a zdravej

Tylda

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2009 22:02:23


Tak zbytek jídeníčku
po fitku jsem měla jablíčko a po bazéně hrozny, akorát než jsem se vrátila, tak bylo dost pozdě
20:20 25 g rýže, 80 g kuř.masa s vločkama(kdyby to někoho zaujalo, tak je to maso ve vločkách obalené a pak "smažené"na vodě, fakt mňamka
22:30 50 g tvargle, 12 g rýžový chleba

celkem
80 B 22T 98 S
Vím, že je těch sachrů málo, těch jídel taky, ale je to tím, že jsem odpo 3 hoďky spala, to fitko pak bylo 1,5 h a bazén hoďka

Tylda

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2009 22:07:24 ° Změnil/a: Tylda


A konečně jsem se dokopala udělat jídelníček na den dopředu
5:20 vločky 40 g mléko 70 g
7:30 vločky 20 g jogurt 100 g
10:00 chleba 50 g pomazánka:50 g tvaroh, 20 g šunka,10 g olivy
12:00 rýže 25g, kuřkoz 50 g
14:30 to samé
17:00 50 g chleba, bílek-rozhodla jsem se zvednout ty sachry
19:30 50g kuřkoz,100 g pečené brambory

22:00 tuňák 50 g WASA 14g

doufám, že půjdu i běhat, takže bych tam měla i jablíčko

celkem
83,7 B 22T 153 S
-----------------------------------
tak nakonec jsem ten jídelníček nějak nezvládla
do 14:30 to bylo ok
17:00 už jsem měla 70 g tvargle,100 g bílý jogurt a 100 g chleba
20:00 50 g kuřecí, 7 g Wasa
Celkem:
94 B 25T 160 S
Trochu mi to ujelo, ale už půjdu spát
jo a běhat jsem nebyla, protože začalo pršet, tak zítra určitě půjdu

holka24

Člen

# Zasláno: 11 Kvě 2009 09:48:30


Tylda
no 130S je pro tebe fakt dost málo přidej si je spíš ráno než večer, ale těch dnešních 153 je už docela fain zkus dyžtak psát ty hodnoty B a S i u jednotlivých jídel, abysme věděli, jestli ti B správně rostou a S klesaj jo

Tyna

Člen

# Zasláno: 11 Kvě 2009 21:08:13


Tylda

zdravím .. ten žralok je na Floře jako pangasius


Tylda

Člen

# Zasláno: 11 Kvě 2009 21:16:07


Tak jídelníček na zítra, ten určitě dodržím
5:45 vločky 40 g mléko 60 g
8:00 vločky 20 g tvaroh 37 g jogurt 55 g
10:30 chleba 50 g nízkotučný tvaroh-tvarohová svačinka(tu jsem taky nenašla, tak doufám, že je nízkotučný 60 g
12:50 rýže 25 g kachní játra 100 g
15:15 to samé
18:00 ovesné placky 70g,sýr 17 g
běh a jablíčko
20:30 bílek,14 g WASA

celkem 90,5 B 27 T 146 S

Tylda

Člen

# Zasláno: 11 Kvě 2009 21:17:25


Tyna
děkuji

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!