Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Janiac (23), 75 kg/165 cm, cíl 55 kg
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Autor Zpráva
Janiac

Člen

# Zasláno: 28 Kvě 2009 08:54:12


Janiac (23), 65 kg/165 cm, cíl 55 kg

Janiac

Člen

# Zasláno: 1 Čen 2009 21:52:47 ° Změnil/a: Janiac


Zdravím všechny,

dovolte, abych se Vám trochu představila. Jmenuju se Janka, je mi 23 let, studuji čtvrtým rokem právnickou fakultu a k tomu pracuju jako sekretářka.
Oba "úvazky" zvládám relativně v pohodě, ale sezení v práci a nad učením už si vybírá svou daň nejen v podobě přibývajících kilogramů, ale také v podobě naprosto příšerných a nesmyslných stravovacích návyků, které bych chtěla odbourat.

Zhubnout chci ze dvou důvodů- jednak je to už dlouho můj sen- být šlank, hezká holka bez spousty zbytečností, které často proklínám a taky bych se chtěla líbit svému novému příteli a trochu ho namotivovat- po úrazu s nohou potřebuje zhubnout možná víc než já.

Co se týče hubnutí, zařadila bych se mezi "falešné začátečníky"- mám načteno, "diety" z časopisů atp. nedržím ze zásady a už několikrát se mi povodlo vcelku úspěšně zhubnout, nicméně v krizových obdobích naberu vše zpátky. Po těchto zkušenostech mi chybí motivace cokoliv dodržet a také víra v úspěch.

Janiac

Člen

# Zasláno: 1 Čen 2009 22:03:27


A jako vzor, jak se to dělat nemá vkládám dnešní jídelníček

8:00 skořicová vrtulka (těsto jako na koblihy) a sladká káva
13:00 gnochi zapečené s kuřecím, sýrem a špenátem (dietářčin zlý sen)
14:00 presso s mlékem
19:00 zeleninový salát s jogurtovou zálivkou, pečené kuřecí stehno
19:30 80g 20% eidamu na dožrání

v průběhu dne jsem vypila asi 2l vody
běh 5 km + 15 min posilování na břicho 10x série po osmi+ důkladné protažení

bohužel, vzhledem ke skladbě jídelníčku nemůžu spočítat ani energetickou bilanci, tak nevím jak jsem dopadla.

na zítra ale plánuju něco lepšího.

Mispulak

Člen

# Zasláno: 1 Čen 2009 22:32:25


Janiac
Nazdárek,
takže na úvod.Vidno, že jsi nečetla rady pro začátečníky,to je to podstatné na začátek.Dozvíš se tam systém tohoto hubnutí, jak a z čeho skládat jídelák,kolik čeho a taté čemu se vyvarovat.Jídla máš šíleně málo a prakticky vše špatně.Pít aspoň 3-4 litry vodyPohyb je dobrý, ale pamatuj, že správná skladba jídla a jeho rozložení ahodnoty jsou to nejdůležitější,je to 80% úspěchu
Takže to prostuduj a zkuz nějaký ten jídelák složit.Začátky jsou krušné, ale stojí to za to.

Lili5

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2009 09:00:27


Janiac
Ahojky, vítám tě tady
První jídelníček dost bída, ale nikdo z nás na tom nebyl lépe, takže pročti vše co tady můžeš, chyť inspiraci a hoď sem nový jídelníček s případnými otázkami, bude jich zezačátku hodně.
Držim palce

Janiac

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2009 21:04:14 ° Změnil/a: Janiac


7:00 ovesná kaše
10:00 meloun 450g
12:30 kuře 200g
brambory 200g
16:00 salát s mozzarellou 817,15 kJ
knäckebrot 18g
jogurt 150g
20:00 mrkev 60g
tvaroh 125g

Celkem:
Bílkoviny: 87,867 g
Sacharidy: 112,17 g
Tuky: 25,245 g
Energie: 4907,2 kJ




Vody 2,5 l při vší snaze- víc jsem toho do sebe nedostala odpoledne byla jedna káva s mlíčkem
Běhat jsem se bohužel nedostala, doufám tedy, že jsem aspoň něco spálila při pilném plnění pracovních povinností.
Připadá mi toho docela dost, tak uvidím, jak dnes dopadnu.

Lili5

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2009 21:19:58


Janiac
Kočko, co to je???!!!
Tohle neni jídelníček.... Musíš psát hodiny, složení a hodnoty! Navíc co to je za složení...? Ty ty ty....svačina meloun????Večeře, mrkev??????
Četla jsi tady články pro začátečníky????

Janiac

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2009 21:22:37


Samozřejmě vím složení jednotlivých porcí, ale nevím, jak to sem naflákat, aby to bylo aspoň trochu čitelné. Mám to v excelovské tabulce, ale to se s touhle diskuzí nekamarádí.

Lili5

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2009 21:25:12


Janiac
Excelovskou tabulku můžeš zkopírovat do wordu a to ti pak přechroustá. . Taky jsem to řešila kvůli počtům. Jde o to, že když to sem pořádně nenapíšeš, tak ti nemůžemem pořádně poradit, protože nevíme co k čemu patří ve kterou hodinu a to je důležité. Je škoda ti neporadit pořádně. Já se taky bez rady neobešla

Janiac

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2009 21:33:48


Hele, Lili,

líbí se mi, jak mě tepeš stejně jako jsi před pěti nebo šesti týdny trpěla Ty

Lili5

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2009 22:02:00


Janiac
No taky vim vo čem mluvim

Janiac

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2009 22:04:45


Nejsem počítačovej mág a tabulka mi nejde ani propasírovaná přes word a dneska už na to nemám nervy. Zítra se na to podívám.

Ještě se Tě, coby zkušenější, zeptám, jak řešíš jídlo v kanceláři? Neustále se mi před stolem promenuje šéf a klienti. Nemůžu za pracovní dobu pětkrát svačit. To by mě asi přizabili.

Lili5

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2009 22:08:25


Janiac
Jj tak tohle jsem řešila a tvrdila jsem, že to prostě nejde...ale víš jak to dělám? Kašlu na to, prostě si na talířek dám žitňák a k tomu třeba otevřu jogurt a mám to na stole a ukusuju každou volnou minutu. je mi jedno, že každý kdo přijde říká: dobrou chuť, třeba 30x denně, dělám to pro sebe a nebudu se omezovat. Už mi to neni ani trapný, zezačátku bylo, ale sama na sobě cítím, že je mi prostě líp a líp mi to myslí, když se nadlábnu

Janiac

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2009 22:16:47


Lili5
No jasně- jenže pořád to vypadá jinak, když máš o deset kilo míň. Když někdo váží třičtvrtě metráku a ustavičně žere, není to zrovna šlágr.

Lili5

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2009 22:29:20


Janiac
Já tě chápu, ale tohle je otázka psychiky....pokud to chceš zvládnout, musíš si sama v hlavě urovnat to, že ti všichni okolo jsou víš kde a ty to děláš pro sebe a tohle za tebe nikdo neudělá. Člověk musí sám chtít....a jde to

Lili5

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2009 22:36:43


Janiac
Každopádně ti moc držím palečky ať to zvládneš a věř, že tady najdeš dost velkou podporu a velkou motivaci od cizích lidí

Lili5

Člen

# Zasláno: 3 Čen 2009 10:09:45


Janiac
Ahoj, tak jak to dnes jde?

Janiac

Člen

# Zasláno: 3 Čen 2009 10:50:48


Lili5
Mám napsaný jídelníček, v sobě svačinu (opravdovou, nekecám) a litr neslazeného ovocného čaje. Teď ještě nějaké pracovní výkony a budu málem dokonalá

Lili5

Člen

# Zasláno: 3 Čen 2009 11:12:28


Janiac
No super . Jsi jednička s takovým pokrokem! A to jsi zbaštila v práci? Šlo to? Nebyl problém?

Janiac

Člen

# Zasláno: 3 Čen 2009 20:31:52 ° Změnil/a: Janiac


No jo, v práci dobrý, šéfové tam dnes nebyli. Ale nějak jsem se nám rozežrala :-D

Pořád bojuju s vkládáním jídelníčku... náročná administrativa

Janiac

Člen

# Zasláno: 3 Čen 2009 20:54:29 ° Změnil/a: Janiac


7:00 zapečené vločky 12,725 g 32,4 g 10,16 g 1145,3 kJ
10:00 meloun 200g 2 g 10 g 0 g 220 kJ
jogurt 150g 6,45 g 0,1313 g 0,15 g 390 kJ
12:30
polentové placky 1,75 g 19,25 g 0,25 g 366,75 kJ
hovězí v mrkvi 22,034 g 15,779 g 12,927 g 1359,8 kJ
15:00 salát s mozzarellou 13,015 g 8,9525 g 12,028 g 817,15 kJ
knäckebrot 18g 1,26 g 13,86 g 0,18 g 264,06 kJ
17:00 tuňák ve vl. šťávě 13,975 g 0 g 10,075 g 614,9 kJ
inst. Polévka 4,23 g 15,27 g 2,55 g 426 kJ
19:00 tuňák ve vl. šťávě 13,975 g 0 g 10,075 g 614,9 kJ
21:00 tvaroh 125g 15 g 4,5 g 0,375 g 345 kJ


Hodnoty celkem: 106,41 g 120,14 g 58,77 g 6563,8 kJ

Janiac

Člen

# Zasláno: 3 Čen 2009 20:59:59


Zapomněla jsem doplnit:
voda 3,5 l

běh 5 km, moje chytré digitálky tvrdí, že jsem spálila 350 kcal, tj 1500 kJ, tak snad mi to trochu napraví reputaci

brambora

Člen

# Zasláno: 3 Čen 2009 21:06:41


Janiac

Ahoj!

Jsem tady taky nově, ale jestli ti můžu poradit, přečti si většinu článků, co tady je. Na hlavní stroje www.f-sport.cz je kolonka tabulky. Jedna z nich a názvem "Rozpočtení do denních porcí" ti podle zadaných parametrů ukáže, kolik máš denně sníst bílkovin a sacharidů a také ti je rozpočítá na jednotlivé porce.

Já to mám na 70kg a na začátek takto:

7.00 26,00 5,33
9.00 19,50 10,67
11.30 19,50 10,67
14.00 19,50 10,67
16.30 19,50 10,67
19.00 13,00 16,00
21.00 13,00 16,00
celkem 130 80

Ještě si v "poradenství" příliš nejsem pevná v kramflecích, ale rozložení hodnot máš určitě špatně.

Instatní polévka je určitě špatně. Je sice levná a máš pocit, že tě zasytí, ale je to prostě hnus.

V 19.00 máš málo sacharidů - 0g. To je špatně, ve 21.00 to samé.

Stejně tak máš málo sacharidů v 10.00, ale příliš ve 12.00. Zkus se na to znovu podívat a zítra to zkusit upravit.

Já sama už vím, že když to rozpočítám dobře, nemám celý den vůbec hlad. Ten příjde až těsně před další plánovanou porcí.

Jinak jídelníček bys měla psát den dopředu: tedy ten, co plánuješ jíst zítra, aby ti ho mohli ostatní zhodnotit a případně opravit.

Hodně štěstí, jsme tady obě chvilku, tak snad to zvládneme

brambora

Člen

# Zasláno: 3 Čen 2009 21:08:50


Janiac

Běhat jsi byla kdy? Co jsem zatím pochytila, tak běhat bys měla tak ideálně nejdřív hodinu po jídle. Těsně po tréninku si můžeš dát ovoce, které do jídelníčku nepočítáš, cukr spotřebují svaly. A nejpozději hodinu po tréninku si dát kvalitní bílkovinu, tedy kuře, rybu, tvaroh, tvarůžky apod.

Janiac

Člen

# Zasláno: 3 Čen 2009 21:32:06


Běhání: 17:30- 18:30- nejdřív půlhodinka běh, průměr 85% max. TF (magor), pak posilování a protažení.

Co se týče skladby- trochu jsem obšlehla jídelníčky, co se tady vyskytují, ale o zkouškovým studuju trochu jiné materiály. Hubnutí je koníček na plný úvazek (pořád jenom počítám, chystám nebo žeru a jsem z toho celá vedle). Taky jsem trochu zmagořená klasickou sacharidovou vlnou, tak proto ty chyby.

Hodně by mi pomohlo, kdyby mi třeba někdo upravil ten dnešní jídelníček tak, jak má vypadat a možná by mi to pomohlo se zorientovat. Čumím na to jako vejr a při nejlepší vůli stejně dělám všechno špatně, ach jo.

Mám pocit, že mám ve stravě hodně tuku (sbohem mozzarello) a to rozložení sachrů fakt nezvládám. Když si dám k obědu nějakou bělošskou přílohu, vyletí tak, že už mám útrum.

brambora

Člen

# Zasláno: 3 Čen 2009 21:43:31


Janiac

No, já se teda necítím ještě na to ti jej opravovat, jsem tady o pár dní déle, než ty. Ale možná ti pomůžou příspěvky, co jsou u mně: Holka24 a další holky mi tam opravovaly jídelníčky. Tuku máš určitě hodně, mělo by to být asi do 25g.

jitkajp

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2009 07:30:20


Janiac
Ahojky. Vítám tě tady. Trochu se ti pokusím rozebrat jídelníček. Nebudu se koukat na hodnoty, ale na složení.

7:00 zapečené vločky 12,725 g 32,4 g 10,16 g 1145,3 kJ Jsou to zřejmě ty kupovanané. Lepší je ráno smíchat ovesnou kaši Emco s ovesnými vločkami. Tyhle budou mít asi dost jednoduchýho cukru.

10:00 meloun 200g 2 g 10 g 0 g 220 kJ
Meloun Ty jsi ráno cvičila? Ovoce jen po cvičení jako odměna. Tudíž nebudeš cvičit - nebudeš mít žádné ovoce. jogurt 150g 6,45 g 0,1313 g 0,15 g 390 kJ
Podle hodnot to vypadá na nějakej light. To znamená málo tuku, ale dost rychlých sacharidů. Nejlepší jsou jogurty Holandia, ale ty taky jen občas. A pokud možno bez příchuti smíchaný s tvarohem. Jinak jogurt je bílkovina, kde máš sacharidy? Kvalitní sacharidy Třeba žitný chleba.


12:30
polentové placky 1,75 g 19,25 g 0,25 g 366,75 kJ
hovězí v mrkvi 22,034 g 15,779 g 12,927 g 1359,8 kJ

Sice nevím, co to je polentové placky, ale pokud je to z kvalitních sacharidů, tak by to mohlo být o.k. Jen ta mrkev a veškerá kořenová zelenina by se měla pro začátek vypustit.



15:00 salát s mozzarellou 13,015 g 8,9525 g 12,028 g 817,15 kJ
knäckebrot 18g 1,26 g 13,86 g 0,18 g 264,06 kJ
Salát dobrý, zelenina se nepočítá. Mozzarela je bílkovina, ale radši pro začátek zvolit třeba 20% eidam. Knackebrot si nech až na večer, tady by opět měly být kvalitní sacharidy. To znamená brambory, rýže, žitný chleba.

17:00 tuňák ve vl. šťávě 13,975 g 0 g 10,075 g 614,9 kJ
inst. Polévka 4,23 g 15,27 g 2,55 g 426 kJ
Tuňák Polévka Kam ti opět utekly sacharidy???



19:00 tuňák ve vl. šťávě 13,975 g 0 g 10,075 g 614,9 kJ Opět jako v 17:00
Tady bys už měla dát ten knackebrot.


21:00 tvaroh 125g 15 g 4,5 g 0,375 g 345 kJ Pro změnu ti zas chybí sacharidy, takže knackebrot.


Je to jasný? Každý jídlo musí obsahovat bílkoviny a sacharidy. Kvalitní bílkoviny a sacharidy Snad jsem tě moc neodradila. Nejdřív musíš pořádně vychytat složení, pak hodnoty. Snaž se.

jitkajp

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2009 07:34:30


Chtělo by to i sečíst celkový hodnoty za celý den. Podle mně máš mooc tuku, ale nesčítala jsem to. Musím letět s dětma do školy, tak zatím pa.

Lili5

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2009 08:40:26


Janiac
Jitka tady řekla vše potřebné....
Dodržuj zásadu, že každé jídlo musí obsahovat kvalitní S a B a ovoce nemůžeš nahrazovat za jídlo! Zkus se inspirovat nějakými jídelníčky co do složení a gramáž pak už vychytáš, důležité je vědět správné složení, hodnoty už se pak lehce doladí, ale 58 tuku je teda opravdu vážně sakra moc.

brambora
Promiň, neuraž se, ale jak můžeš radit ohledně S v určitou hodinu, když jí tam ty S úplně chybí Holky ať si v tom zezačátku neuděláte navzájem maglajs, bacha na to!

Janiac

Člen

# Zasláno: 4 Čen 2009 09:51:56


7:00 zapečené vločky 12,725 g 32,4 g 10,16 g 1145,3 kJ Jsou to zřejmě ty kupovanané. Lepší je ráno smíchat ovesnou kaši Emco s ovesnými vločkami. Tyhle budou mít asi dost jednoduchýho cukru.

jsou to vločky smíchaný s mlíkem, rozinky, trochu medu, na dvě porce jedno vejce a celé je to upečené v troubě, žádný jiný sajrajt v tom není.

10:00 meloun 200g 2 g 10 g 0 g 220 kJ

meloun má být údajně zelenina (?!) a měla jsem ho tam, protože jsem ze začátku hrozně málo pila, ale nebude problém ho vypustit

jogurt 150g 6,45 g 0,1313 g 0,15 g 390 kJ
Podle hodnot to vypadá na nějakej light


je to hollandia, jenom jsem to nějak blbě opsala , stydím se

polentové placky 1,75 g 19,25 g 0,25 g 366,75 kJ

je to upečená kaše z kukuřičný mouky, není to ani omaštěný, takže s tím by snad problém být neměl, ne?

17:00 tuňák ve vl. šťávě 13,975 g 0 g 10,075 g 614,9 kJ
inst. Polévka 4,23 g 15,27 g 2,55 g 426 kJ
Tuňák Polévka Kam ti opět utekly sacharidy???


a tady se projevil vlčí hlad, nevím, kde se vzal.

Moc děkuju za rozbor, nejsem si jistá v kramflecích, nevím, jak to stavět a skutečně tápu. Určitě mě to neodrazuje, stanovila jsem si vysoký cíl a jsem připravená na to, že minimálně do Vánoc bude každý můj den takový.
Moc si cením informací a ještě víc času, který jsi mi věnovala a byla bych moc ráda, kdyby mi někdo pomohl i dál. Jenom doufám, že budu dobrý žák a že se mnou nebude moc velké trápení.

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!