Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / sonka 25-71/174
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Autor Zpráva
sonkasonka

Člen

# Zasláno: 7 Čen 2009 17:48:45


chci shodit 5kg,ale špeků!!!!

sonkasonka

Člen

# Zasláno: 7 Čen 2009 17:55:37


Ahoj na tyto stránky jsem narazila již před časem. Líbí se mi jak jsou tu všichni úspěšní, články mám nastudované a musím přiznat, že jsem se dozvěděla hodně nových a hlavně důležitých věcí. S kamarádkou chodíme do posilovny a cvičíme hodně břicho, no a teprve z Martinových článků jsem se dozvěděla, že tuk mizí z těla stejnoměrně.

Mispulak

Člen

# Zasláno: 7 Čen 2009 21:41:07


sonkasonka
Ahoj,tak když už máš nastudováno,co takhle zkusit sesmolit nějakej ten jídelák?

sonkasonka

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2009 16:54:23


Tak jsem sesmolila jídelníček, můžete mě prosím někdo zkontrolovat?

Vyčetla jsem, že bych měla za den sníst 114S 72B 17T:

7.00 22,8S 4,8B
9.00 17,1S 9,6B
11.30 17,1S 9,6B
14.00 17,1S 9,6B
16.30 17,1S 9,6B
19.00 11,4S 14,4B
21.00 11,4S 14,4B


7.00 39g emco kaše natural (22,54S 4,17B 4,68T)
9.00 50g šmakoun, 21g kneckenbrot, 80g rajče (16,95S 9,44B 0,6T)
11.30 50g kuř.prsa, 20g rýže, 50g okurek(16,13S 11,24B 0,64T)
14.00 100g hollandie, 25g apetito linie, 1 kneckenbrot(16,25S 7,7B 6,57T)
16.30 40g tvaroh, 30g cel. chléb, 80g rajče(16S 10,08B 0,92T)
19.00 80g file, 30g chleba (10,64S 14,88B 0,68T)
21.00 2 bílky, 100g brokolice, 12g knuspi(10,74S 12,8B 1,22T)

No a k tomu 2krát týdně posilovna a 2 krát týdně hodinka spinningu/cyklistiky.

holka24

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2009 23:30:29


sonkasonka
Ahoj

Především tě chci upozornit, že ty hodnoty v těch tabulkách, jsou docela nízký a je lepší se zezačátku držet vyšších hodnot, alespoň teda co se týká sacharidů. U tebe bych dala 130-150, podle toho, jestli cvičíš nebo ne. Ono je důležitý nakopnout metabolismus a to dokážeš jen s vyššíma hodnotama a můžu ti říct, že některý holky s tvou váhou maj i 180S

Jinak k jídelníčku:
7.00 39g emco kaše natural (22,54S 4,17B 4,68T)
abys pak zvýšila hodnoty, tak je lepší dávat si jen půlku a dosypávat obyč vločkama, příp. dělat vlastní kaši z vloček, protože má kvalitnější sacharidy než ty instantní - záleží na tobě, jak ti to vyhovuje víc

9.00 50g šmakoun, 21g kneckenbrot, 80g rajče (16,95S 9,44B 0,6T)
knackebroty, polystyreny apod. si nech na poslední 2 jídla, není to kvalitní sacharidy, takže zařaď buď rýži, brambory nebo žitný pečivo, příp. žitnopšeničný, nebo můžeš dát druhý vločky

14.00 100g hollandie, 25g apetito linie, 1 kneckenbrot(16,25S 7,7B 6,57T)
u sacharidů to stejný viz výše + navýšit bílkoviny, např. tvarohem v jogurtu

16.30 40g tvaroh, 30g cel. chléb, 80g rajče(16S 10,08B 0,92T)


19.00 80g file, 30g chleba (10,64S 14,88B 0,68T)
příp. sem patří ty knacky apod.

21.00 2 bílky, 100g brokolice, 12g knuspi(10,74S 12,8B 1,22T)
brokolice teda nevim, ale bílky jsou ok a knuspi taky

Jinak je to jeden z nejpovedenějších prvních jídelníčků, co jsem kdy viděla

Piš taky pak celkový hodnoty, teď jsem koukala baj voko na tuky a mám pocit, že jich máš málo, tuky drž kolem 20g, max. 30. Pro hubnutí jsou taky důležitý. A ty sacharidy zkus navýšit alespoň na těch 130, pokud necvičíš. Pokud cvičíš, tak víc. Ono je možný, že bys dokázala jíst i při 110S, ale ne moc dlouho a měla bys často hlad a chutě, proto je lepší začít na vyšších a pak to podle sebe upravit

holka24

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2009 23:31:47 ° Změnil/a: holka24


holka24
jo teď koukám že cvičíš, tak to ty hodnoty dej i vyšší než 130, protože máš vyšší výdej energie a navíc čím víc cvičíš, tak tím rychlejc ti jede metabolismus a zákonitě musíš víc jíst

jo a zeleninu typu rajče, paprika, čínský zelí, okurek do hodnot vůbec nezapočítávej...stejně tak si po každým cvičení dej kus ovoce a taky ho vůbec nezapočítávej a taky jez tak hodinku před cvičením a do hodinky po cvičení jo

jitkajp

Člen

# Zasláno: 11 Čen 2009 21:07:01


sonkasonka

Teda na první jídelníček fakt SUPER. Poslechni, navyš sacharidy a bude to skvělý.

sonkasonka

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2009 10:38:13


Ok, tož já jdu vymýšlet zbrusu nový jídelák, díky za radu. Sachry navýším, ale to mám nechat bílkoviny na těch 72 či je taky zvednout?

jitkajp

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2009 11:28:27


sonkasonka

Bílkoviny nech. Navyš jen sacharidy.

sonkasonka

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2009 17:25:58


ewqew

sonkasonka

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2009 18:08:05


Zdravím zdravím, tož jsem si konečně sestavila další jídelníčky, snad teď budou v naprostým pořádku. Tak prosím jestli někdo z vás mi na ně může juknout, budu moc ráda
Jinak ono se to nezdá, ale strávila jsem u toho mraky času!

NEDĚLE
7.30
Ovesná kaše(Emco) 30g 491kJ B3,21g S17,34g T3,60g
Ovesné vločky 16 g 235kJ B2,08g S9,12g T1,12g

9.30
Sýr Cottage (Madeta) 60g 262kJ B6,90g S1,98g T3,00g
Chléb celozrnný(PENAM) 45g 423kJ B2,53g S19,42g T1,35g

12.00
Kuřecí prsíčka 65g 238kJ B12,29g S0,20g T0,65g
Rýže parboiled 25g 395kJ B1,75g S19,25g T0,08g

14.30
Chléb celozrnný (PENAM) 20g 188kJ B1,12g S8,63g T0,60g
Tvaroh bez tuku 50g 212kJ B9,40g S2,20g T0,40g
Jogurt ovoc.(Holland) 100g 390kJ B2,80g S12,00g T3,30g

17.00
Tvaroh bez tuku 30g 127kJ B5,64g S1,32g T0,24g
Chléb celozrnný (PENAM) 45g 423kJ B2,53g S19,42g T1,35g
Šunka kuřecí 15g 105kJ B2,64g S0,00g T1,58g

19.00
Bílek 66g 134kJ B7,20g S0,40g T0,20g
Chléb celozrnný(PENAM) 20g 188kJ B1,12g S8,63g T0,60g

21.00
Kuřecí prsíčka 65g 238kJ B12,29g S0,20g T0,65g
Chléb celozrnný (PENAM) 20g 188kJ B1,12g S8,63g T0,60g

Celkem 4 237kJ B74,62g S128,73g T19,30g






PONDĚLÍ
7.30
Ovesné vločky 16 g 235kJ B2,08g S9,12g T1,12g
Ovesná kaše(Emco) 30g 491kJ B3,21g S17,34g T3,60g

9.30
Tvaroh bez tuku 30g 127kJ B5,64g S1,32g T0,24g
Chléb celozrnný (PENAM) 45g 423kJ B2,53g S19,42g T1,35g

12.00
Brambory rané 120g 356kJ B2,04g S19,92g T0,24g
Krůtí prsa 40g 176kJ B9,60g S0,00g T0,40g

14.30
Chléb celozrnný (PENAM) 20g 188kJ B1,12g S8,63g T0,60g
Jogurt ovoc.(Holland) 100g 390kJ B2,80g S12,00g T3,30g
Tvaroh bez tuku 50g 212kJ B9,40g S2,20g T0,40g

17.00
Šmakoun (Protein Foods) 65g 143kJ B8,13g S0,01g T0,00g
Chléb celozrnný (PENAM) 45g 423kJ B2,53g S19,42g T1,35g

19.00
Sýr Olomoucké tvarůžky 45g 258kJ B13,46g S0,90g T0,36g
Knäckebrot - 15g 198kj B1,65 S9,48 T0,32

21.00
Kuřecí prsíčka 65g 238kJ B12,29g S0,20g T0,65g
Knäckebrot - 20g 264kJ B2,2g S12,64g T0,34g

Celkem 4 066kJ 76,03g 131,34g 14,03g

sonkasonka

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2009 18:10:09


jinak jsem si teda zvedla sachry tzn. B 75 S 130 T do 20

sonkasonka

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2009 18:17:32



OPRAVA[u][/u]

B 75 S 135! T do 20

S T
7.30 27 5
9.30 20,3 10
12.00 -"- -"-
14.30 -"- -"-
17.00 -"- -"-
19.00 13,5 15
21.00 -"- -"-


Tak takhle mi to vyšlo


Strnadka

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2009 21:37:23


sonkasonka
Super!! Asi jsi to opravdu důkladně pročetla na F-ku, všechny rady pro začátečníky, protože jsi najela fakt skvěle!! Neboj se těch sacharidů, já je hrozně škrtila a dojela jsem na to, dohnala mě mlsná a superžravý období Teď se z toho hrabu a výsledek je, že jsem 2kg přibrala, ale holky mě ubezpečují, že se to srovná a poleltí to dolů. A jsi hvězdička, že cvičíš

sonkasonka

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2009 23:22:45


To je tak parádní pocit, když vás někdo pochválí:n01ěkujíííí
Na tyto stránky jsem měla přijít dřív, ale zasejc lepčí někdy, než nikdy

sonkasonka

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 00:00:31


Ještě bych měla takový dotaz, dost lidí má v jídelníčku eidam 20%, můžete mi někdo napsat, kde ho seženu? Já ho hledala, ale bez úspěchu

dwidi

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 07:33:32


sonkasonka
vítám tě a jde ti to opravdu hezky
klobouk dolů.Jen to vydržet jíst
a řídit se radama,co ti holky radí!!!

dwidi

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 07:34:34


Ještě bych měla takový dotaz, dost lidí má v jídelníčku eidam 20%, můžete mi někdo napsat, kde ho seženu
já kupuju
20% krkonošský v Plusu.Je sice strouhaný,ale je 20% a pak h mají ještě někde.Mrkni do Lidlu tam by měla být celá firma Linesse zastoupená.sice ne tolik,ale tam maj i 17 % sýr

sonkasonka

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 08:53:20


dwidi
Díkec za tip na ten sýr, plus tu nemáme, ale do lidlu si skočím

No já měla ohromnou radost, že jsem po několika hodinkách strávených na e-kalkulačce vypotila jídelník, aby vše sedělo. Jo jo jenže s tou pevnou vůlí bude asi trošku problém, jako dám do toho všechno!!!!!!! Mám trochu problém s okolím, jaksi kam přijdu tam do mě ládujou co se dá. No oni ne, oni pouze nabízí a já statečně odolávám, odolávám až se to zlomí a vše je v háji. Ale dřív jsem dělala blbosti, spíš hladověla, jedla naposled ve15.00 atd. To až tady mě všecko došlo, líbí se mi jak je tu ve článcích vše vysvětleno. Jinde napíší jezte každé 3hodiny, ale už nenapíší proč, co se stane v těle když každé 3 hodiny jíst nebudu. Články fakt SUPER!!!!


Taky mě docela často honí mlsná, jenže jsem fakt jídávala málo sachrů, tak doufám, že těch 135 bude ok!

Mai

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 09:03:11


Piš taky pak celkový hodnoty, teď jsem koukala baj voko na tuky a mám pocit, že jich máš málo, tuky drž kolem 20g, max. 30. Pro hubnutí jsou taky důležitý. A ty sacharidy zkus navýšit alespoň na těch 130, pokud necvičíš. Pokud cvičíš, tak víc. Ono je možný, že bys dokázala jíst i při 110S, ale ne moc dlouho a měla bys často hlad a chutě, proto je lepší začít na vyšších a pak to podle sebe upravit


Holka24 ti krasne poradila ty tuky ZVYS pri nedostatku zdravych tuku telo de do stavu kdy vylucuje hormon ktery zveda chute a zabranuje hubnuti!!! 20g je na tvoji vahu uplne minimum!!! a hlavne potrebujes ty zdrave - ryby,orisky, oleje (repkovy,olivovy)..
k tomu jak tu uz po nekolikate pisu tak lidi kteri jedli zdrave tuky proti tem co meli nizkotucnou dietu zhubly mnohem vic kg sadla .

sonkasonka

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 09:36:08


Mai
Díkec, já myslela, že u těch tuků to tak rozhodující není, že když bude i okolo 15 tak to bude ok.
Včera jsem vymýšlela jídeláky na týden dopředu, ještě jsem je sem nestihla zadat. V nich se mi tuky pohybují okolo 18, nestačí to?

Mai

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 09:47:31


sonkasonka
ty zdrave rozhodujici sou hodne (kdyz ma telo nedostatek tak ma proste strach a zabrzdi se a setri a setri)

a jak pises tech 18tak to samozrjeme nech ale klidne si kazdej den pridej trochu orisku nebo nejakte rybky ci olivoveho oleje a tak (jen tech zdravych)

Mai

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 09:48:50


na netu najdes spoustu clanku o tucich a jak zjistili ze nizkotucne diety nemaji ucinek jak se driv predpokladalo takze je velmi zastaraly nazor ze tuky na minimum - ty nezdrave samozrejme ano ale tech zdravych je potreba hodne

sonkasonka

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 09:50:53


A co SŮL??????????????????????

Já musím solit tvaroh, rajče, okurek prostě bez soli to nepozřu. Někde jsem četla, že sůl vyřadit a nahradit pepřem, vyzkoušeno=nelze

Mai

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 10:05:44


http://hubnuti.doktorka.cz/i-pri-redukcni-diete-by-clovek-mel-konzumov at-tuky-/

tady napriklad jeden clanek

sonkasonka

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 10:06:47


VÁŽENÍ+MĚŘENÍ

váha:66 kg

pas: 60 cm
boky:87 cm
stehno(nahoře): 48 cm
(dole): 35 cm


jelikož se ani nedokážu pořádně změřit tak ty naměřené hodnoty, odpovídají co nejvíc staženému tělu

Mai

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 10:09:02


a tady jsou jeste myty o tucich

http://www.bylinka.estranky.cz/clanky/diety/tuky

Mai

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 10:11:03


jelikož se ani nedokážu pořádně změřit tak ty naměřené hodnoty, odpovídají co nejvíc staženému tělu

jo tak to sme dve taky to neumim delam to tak odhadem


sonkasonka

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 10:11:21


Mai
Díky, ja su fakt stará škola
No doplním jídelník, pač mi dal hooodně zabrat a příští týden se pokusím i ty tuky nahodit

Mai

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2009 10:15:38


sonkasonka
jo jinak se muzu podelit taky o zkusenost - ze zacatku sem na zaklde mylnych informaci z efka taky hodne skrtila tuky a od te doby co sem si zjistila ze je to blbost - a hodne prezity a stary nazor ktery jak uz je dokazano neni ani pravdivy tak to prestala tak hrotit a tuky zvysila a od te doby se mi hubnuti zas rozjelo!!! takze memu telu to urcite prospelo

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!