E-SHOP  
RADY, informace a články  


Nejnovější diskuse | Domu | Registrace | Reagovat |
Hledat | Počty | Návod |
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /  
 

Beria 171/57/28 - celkov? zpevnit a cca 4 kg dol?

 
 
Stránka  Stránka 1 z 14:  1  2  3  4  5  ...  11  12  13  14  Next »

Autor Anonymní
Návštěvník
#1 | Zasláno: 9 Úno 2005 09:43 
Ahoj Martine,
Tvoje stránky se staly mým denním "chlebem", protože už se skoro rok snažím skloubit, práci, dcerku, cvi?ení a k tomu všemu ješt? zdrav? jíst. a p?i tom všem být veselá a usm?vavá to je nadlidský výkon!!!

Jenže se mi neda?í
Cvi?it se pokouším 3x týdn? ve fitku - ale jenom po dobu 45 minut - více ?asu nedokážu vyšet?it.
Te? mám v pláno za?ít jezdit doma na rotopedu po ránu alespo? 20 minut na la?no..? prý se tím nastartuje metabolismus.Zkusila jsem to, je to OK. K tomu ob?as squash a bazén.
Problém vidím asi nejvíce v jídle
Mám všechno prostudované a neda?í se mi...nedokážu se ovládnout. Jím hodn? zeleniny, ovoce jsem opravdu vynechala, až na pomeran? - ten n?kdy fakt pot?ebuju - jenom š?ávu z n?j
sýry cottage, ráno jogurt s lupínkama, ve?er ?asto va?enou zeleninu, ?i zeleninu na másle s r?zným ko?ením, celozrnné a sojové pe?ivo.
A ne a ne se ru?i?ka váhy pohnout a výsledky na sob? n?jaké extrémní nevidím. Co bys mi poradil? Budeš se v?novat mému jídelní?ku? jenom na zkoušku dnes jsme zatím m?la:

6:30 jogurt fantazia + obilné kuli?ky

8:30 müsli ty?ka

a plánuju:

10:30 paprika zelená a p?l velkého sojového rohlíku

12:30 p?l sojového rohlíku a kelímek sýru cottage

15:00 raj?e, paprika, pe?ivo?

18:00 zelenina na másle ?i zape?ená brokolice se sýrem

K tomu piju neslazené ?aje a vodu.
Tak te? nevím, co mi ?ekneš.
Jinak díky za l-karnitine, který si u Tebe objednávám - fakt mi hodn? zabírá - hlavn? na rotoped - d?ív bych nevydržela.
Hezký den a prosím o odpov??
Beria

Autor Beria
Člen
#2 | Zasláno: 9 Úno 2005 11:11 
Omlouvám se Už jsem si vzpomn?la na heslo a už nejsem anonym

Autor Martin
Administrátor
#3 | Zasláno: 9 Úno 2005 12:29 
Anonymní
pro zpevn?ní 3x45min ve fitku sta?í pro tu kondi?ku to pak chce další aktivitu, t?eba ten rotopéd a n?jakou zábavu
Cvi?iš-li na la?no metabolismus naopak zabrzdíš sn?z p?edtim aspo? t?i chlebíky dexi
obilné kuli?ky v?tšinou obsahuji moc cukr? co ty tvoje
musli ty?inky tež byvají n?kdy moc sladké
Máš to celkov? hodn? rozbité ono hodn? lidi si myslí, že to odhadne, ale je t?eba to vážit a po?ítat jinak to nikdy nezvládneš od oka to nejde musíš se co nejlíp vlízt do tabulky http://www.f-sport.cz/print.php?id=5


Autor Beria
Člen
#4 | Zasláno: 9 Úno 2005 13:43 
Jsem ráda, že jsi odpov?d?l. pouštím se do tohoPro?ítala jsem si jídelní?ky BlaBla a zaujaly mne. Od zít?ka to vyzkouším, ale nevím, jestli vydržím...
O cvi?ení na la?no jsem ?etla pokaždé n?co jiného, tak nevím...Jde mi o t?ch 20 minut ráno, protože nemám p?íliš ?asu šlapat jindy a najíst se p?ed asi nestihnu
Zkusím si to i po?ítat, ale pochybuju, že to zvládnu..
Ješt? - ohledn? tréninku: je lepší jet aerobní ?innost (cca 20 - 30minut) p?ed posilováním nebo po?? Názory se r?zní...dám na Tebe, vidím, že máš zde na stránkách celkem úsp?ch. Nejsem nijak "tlustá", ale vadí mi jisté partie na bocích a pot?ebuju zpevnit zade?ek. Mám vše pro?tené, takže snad budu v?d?t, jak na to.Díky

Autor Martin
Administrátor
#5 | Zasláno: 9 Úno 2005 14:00 
Beria
pokud budeš prvni cvi?it a pak jíst tak se zablokuješ, protože t?lo je nouzi, to je laicky ?e?eno, teprve když je prvni blahobyt a pak maka?ka tak je t?lo v klidu a nebrzdí metabolismus
Aerobka p?ed je super, takže pokud vybíraš tak p?ed, ale lze dat oboji p?ed i po

Autor Beria
Člen
#6 | Zasláno: 9 Úno 2005 14:25 
Jo, tak d?kuju
a kdybych cht?la opravdu za?ít hodn? makat hlavn? na tom rýsování, tak stojí za to, nechat si ud?lat trénink od n?jakého trenéra? Ty je ned?láš? myslím samoz?ejm? za penízky

Autor Martin
Administrátor
#7 | Zasláno: 9 Úno 2005 14:55 
Beria
nechat si d?lat trénink je zbyte?né, lepší je když ti ukáže jak správn? ty cviky provád?t, za to stojí zaplatit

Autor Beria
Člen
#8 | Zasláno: 9 Úno 2005 15:02 
OK tak to bych snad m?la mít zmáklé. Moc díky.

Autor Beria
Člen
#9 | Zasláno: 9 Úno 2005 16:19 
Uff tak jsem si vytiskla jídelní?ky dle BlaBla a vrhnu se na to. Nev??ím si, protože nemám v?li... a "vo tom to je"
Takže ješt? jednou díky za rady.
Jenom ješt?, abych si to shrnula: v dopoledních hodinách je lepší jíst tm. pe?ivo a sacharidy v podob? jogurt? a sýr? a odpoledne zelenina a r?zné racio chlebí?ky...
No, jsem zv?davá, jak to zvládnu. M?j vytoužený cíl: do ?ervna 53-54 kg a vyrýsovaná (aspo? trochu) postavi?ka

Jde se na to

Autor Martin
Administrátor
#10 | Zasláno: 10 Úno 2005 08:36 
Beria
nezapome?, že jsi skoro o 20cm vyšší, takže trochu p?idej množství na cca 60g bílkovin a 80-90g sachr?

Stránka  Stránka 1 z 14:  1  2  3  4  5  ...  11  12  13  14  Next » 
Osobní deníčky - hubnutí www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - hubnutí /
 Beria 171/57/28 - celkov? zpevnit a cca 4 kg dol?

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑