Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Sunshine: 27 let, 71 kg, 168 cm, cíl: do konce roku zhubnout na 62 kg
Autor Zpráva
sunshine

Člen

# Zasláno: 28 Srp 2009 12:28:35


Sunshine: 27 let, 71 kg, 168 cm, cíl: do konce roku zhubnout na 62 kg

sunshine

Člen

# Zasláno: 28 Srp 2009 12:31:48


Ahoj,
už jsem se na sebe nemohla dívat a šmíruju vás tady už dlouho. Je mně 27 let, vážím teď 71 kg na 168 cm. Mým cílem je zhubnout do konce roku na 62 kg (může být i 60 ale vím, že níž už to nejde) a trochu zpevnit tělo. To bude trochu problém - jsem po úrazu zad a nemůžu jen tak něco dělat - mam potíže s vyhřeznutýma plotýnkama. Takže zatím se budu hodně zaměřovat na jídlo a cvičení až budou záda v pohodě (zatím cvičím jen na záda a břicho - cviky od lékaře).

jitkajp

Člen

# Zasláno: 28 Srp 2009 14:03:01


sunshine
Ahojky. Vítám tě tady. Zkus sestavit jídelníček. To je základ hubnutí. Jestli jsi četla stránky pro začátečníky, tak zásady znáš.

Marek

Moderátor

# Zasláno: 28 Srp 2009 14:31:29


sunshine
Ahoj, zpevňování tedy nech na potom a zatím se soustřeď na správnou stravu. Sestav si tedy nějaký jídelníček o 7-8 jídlech za den a pochlub se

sunshine

Člen

# Zasláno: 30 Srp 2009 17:37:40


Jídelníček:
8:30 vejce na měkko, 2x knuspi, rajče
10:30 jogurt yoplait, 30g Dobrá vláknina, broskev
13:00 treska 80g, brambory 100g, rajče
16:00 treska 80g, okurka, 2x polystyren
18:00 1/2 nápoje Activia light
20:30 tvarůžky 53g, okurka, 2x polystyren

No..asi jsem rozežraná, protože celý odpoledne jsem byla nervozní a hlídala čas, abych se mohla zase v 16:00 najíst. Asi mně to potrvá.
Navíc teď řeším problém, jak to udělat v práci, ráno doma kaši v 5:00, něco malého v 7:45, oběd je až ve 12:00 a pak než dorazím domů je 16:00 a čtyři hodiny mezi jídly jsou velké pauzy...a zvlášť, když má člověk takovej prťavej oběd

sunshine

Člen

# Zasláno: 30 Srp 2009 17:38:27


Jo a konečný součet hodnot: 3939kJ, 74B, 114S, 17T

sunshine

Člen

# Zasláno: 31 Srp 2009 11:06:46


8:00 ovesná kaše Emco (zkusila jsem celou - je jí dost, takže zítra jen půlku)
10:30 2 Racio chlebíčky, apetito linie,rajče, šunka 50g
13:00 treska 120g, brambory 70g, okurka
15:30 Activia nápoj lehká a fit
18:00 2 Racio chlebíčky, olomoucké tvarůžky, rajče

pokud bude hlad, tak si dám ve 20:00 pár rajčat s bazalkou (nepočítám rajčata ani okurku)

3830kJ, 65B, 112S, 22T

jitkajp

Člen

# Zasláno: 31 Srp 2009 11:29:19


Ahojky. Podle letmého zkouknutí jídelníčku, máš dost nerovnoměrně rozložený hodnoty jednotlivých jídel. Celá kaše Emco má rozhodně víc sacharidů, než bys měla mít. Nezáleží jen na celkovém součtu. Racio si nech až na večer. Přes den jsou lepší kvalitní sacharidy - žitné pečivo, rýže brambory.
A i těch 112 sacharidů se mi zdá docela málo. Ale to nechám na zhodnocení zkušenějších. Podle mě bys měla nastavit sacharidy tak na 130, bílkoviny 70. Takže tvůj denní rozpis jídel by vypadal takto:

čas sacharidy bílkoviny
7.00 26,00 4,67
9.00 19,50 9,33
11.30 19,50 9,33
14.00 19,50 9,33
16.30 19,50 9,33
19.00 13,00 14,00
21.00 13,00 14,00
celkem 130 70

S časama samozřejmě můžeš hýbat podle potřeby. Základ je jíst každé 2-3 hodiny po celý den. I večer! Poslední jídlo hodinu před spaním. Bylo by dobré, kdybys psala i hodnoty jednotlivých jídel, aby se právě dalo zkontrolovat to rozložení.

janiskaa

Člen

# Zasláno: 31 Srp 2009 12:07:00


Ahoj Sunshine,
Vitam te tady. Co tak koukam, myslim, ze to neni moc dobre. Teda ja jsem tady chvilku, tak nemuzu moc radit, ale myslim, ze teda tech brambor mas rozhodne malo, a Activia fit nestaci, nejaky sachr by to chtelo. A k veceri rajce s bazalkou? To neni vecere, to budes mit hlad Rozhodne lepsi by bylo mit 7-8 jidel, a pokud mas problem s pripravou pres den, tak si to muzes udelat den predem Rano jen zalijes vlocky a pak uz jen po dvou-3 hodkach budes dlabat co je pripravene Rozhodne bych pridala na tech sacharidech, jak pise Jitkajp, ono ubirat muzes dycky, a takhle bys uz nemela moc kam Preji Ti hodne uspechu

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Zář 2009 15:11:37


ahoj,

právě jsem ti udělal tu stránečku
http://www.f-sport.cz/print.php?id=526

atlanta

Člen

# Zasláno: 2 Zář 2009 20:22:55


Sunshine,
není to vzhledově žádná katastrofa, já bych to viděla na vytvarování nožek, trošku zhubnout na bříšku a celkově dát zpevněnější formu a bude to o.k. Samozřejmě dodržovat jídelníček se zbytečnými úlety

sunshine

Člen

# Zasláno: 23 Zář 2009 06:43:21


Ahoj, omlouvám se, ale potkala mě velmni nepříjemná rodinná událost..nějak teď jsem úplně mimo. Na jídelníček se budu moct pořádně soustředit, až to trochu pomine. Zatím se snažím se naučit jíst aspoň ty 2 - 3 hodiny denně, což je pro mě velmi nezvyklé. Začala jsem chodit na doporučení na cvičení na power plate..záda to zatím zvládají, tak dobré - a hlavně je nás tam pár, takže mě cvičitelka kontroluje. Určitě nekončím, jen to bohužel nepůjde tak rychle, jak jsem si myslela..

Marek

Moderátor

# Zasláno: 23 Zář 2009 09:59:53


sunshine
Jasně, jsou důležitější věci, hlavně ale jez, ať ti neni špatně ještě z nejedení. Držim palce ať to zvládáš a můžeš se pak zase pustit do jídelníčků

sunshine

Člen

# Zasláno: 11 Říj 2009 17:46:20


Ahoj... Mam novou práci, tak teď přemýšlím nad jídelníčkem, zatím budu obědvat v práci a zaměřovat se na jídlo před a po obědě. Zjistila jsem totiž, že nějaká rychlá totální přeměna jídelníčku je u mě nevydržitelná - to znamená, musím postupně upravovat a pomalu, abych to dokázala dodržet. Navíc, přemýšlím jak jíst, protože mám dané časy.. snídaně 5.15, svačina 8.00, oběd 12.00 (z práce odcházím nejdříve v 15hodin). Takže teď přemýšlím, nad jídlem dopoledne a případně co po tom obědě ještě v práci.. Jinak chodím cvičit na ten power plate, což je docela dobrý, hlavně na ty moje záda

sunshine

Člen

# Zasláno: 17 Led 2010 19:23:32


Ahoj,
tak mam teď 69,4kg..nějak se mně nedaří. Nezvládám to, když jsem ve stresu. Zaháním stres jídlem, což není dobrý
Ale nastává mě snad lepší období. Tak snad to půjde, zatím jsem se naučila jíst ráno a dopoledne, jídelníček pošlu brzy

sunshine

Člen

# Zasláno: 17 Led 2010 19:40:02


5:15 1/2 Ovesné kaše Bona Vita
8:00 jogurt light (Jogobella nebo Yoplait extra) a zatím sojový rohlík, chci přejít na plátek celozrnného chleba
11:00 jablko
12:00 jídlo z jídelny..objednávám si co jde, ale smažený nejím, vepřový a hovězí taky ne..a snažím se vybrat si i to nejméně kalorické

pak mam problém...stačí mně třeba až v 17:00 si dát celozrnný chléb s tvarůžkama...a hotovo

vím, že to musím ještě dotáhnout..musím se nejdříve naučit jíst dopoledne, což se mně daří, teď to dotáhnout do dokonalosti, pracovat na odpoledním jídelníčku a pak se zamyslet nakonec nad obědama..

jinak stereotyp ráno mně vyhovuje..akorát musím měnit příchuť jogurtu..

spillenka

Člen

# Zasláno: 17 Led 2010 20:09:37


sunshine
ahojky, měla by sis přečíst to, co ti tu bylo doporučeno v srpnu a ten jídelníček zkusit znovu, protože s takovouhle hladovkou se asi nikam neposuneš.
Snídaně o.k.
Sváča o.k., zařaď jiné jogurty, tyhle, ty co tam máš jsou plné cukru
Jablko si dej třeba 1/2 k tomu jogurtu, nebo do hodiny po sportu, ale jako samostatné jídlo nee
Oběd - dle výběru, nebo si dělej svoje krabičky.
Pak máš moc dlouhou pauzu až do 17.00, najez se dřív a pokud nechodíš spát v 6 večer, dej tam určitě ještě 2 jídla. Večer maso, ryby, tvaroh, tvarůžky...prostě bílkoviny a nějaká knäck, nebo sucher. A začni počítat podle doporučených hodnot, abys pochopila skladbu jídelníčku. E-kalkulačka je na www.flora.cz
Držím palce

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!