Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Felis 19 - 49/157
Autor Zpráva
Felis

Člen

# Zasláno: 16 Zář 2009 20:32:44


Ahoj,
mým cílem není zhubnout kila (mezi nabírající jsem se nepřihlašovala, zdálo se mi to jako dost silné kafe ), ale spíš zpevnit postavu, žít zdravěji. Doufám, že to přinese i pozitivní výsledky na psychiku, přesně to maturant potřebuje .

Felis

Člen

# Zasláno: 16 Zář 2009 20:35:57


přidávám plán pro zítřek (nevím úplně na jakých bych měla začít hodnotách, zkoušela jsem se trefit do 75 B a 130 S, nevím, jestli to při mé váze není moc, snad dobrá duše poradí ):
7:00 40 g ovesných vloček + 100 ml mléka B 7,75/ S 24,65/ T 3,95
9:30 50 g žitný chléb + 35 g nízkotučného taveného sýru B 7,71/ S 19,06/ T 3,37
11:30 40 g žitný chléb + 50 g tofu B 10,3/ S 20,25/ T 2,15
14:00 40 g žitný chléb + 50 g tofu B 10,3/ S 20,25/ T 2,15
16:00 50 g žitný chléb + 50 g krůtí šunka B 12/ S 19/ T 1,01
V případě ucházejícího počasí kolo (cca hodinka a půl), v případě nehezkého rotoped
19:00 15 g racia + 60 g tuňák B 15,6 / S 12,3/ T 0,53
21:00 15 g racia + 60 g tuňák B 15,6 / S 12,3/ T 0,53
Celkem: B 79/ S 128/ T 13,69

tuky vyšly dosti nízko, tak asi přidat oříšky?
s těmi by celková hodnota byla: B 81/ 130 S/ 18 T

díky moc za kontrolu

Marek

Moderátor

# Zasláno: 17 Zář 2009 08:23:31 ° Změnil/a: Marek


Felis
Ahoj, to je dobře, že se při své váze nesnažíš shazovat Proto bych hodnoty klidně ještě trochu zvednul, hlavně sacharidy, ale i bílkoviny, pokud jezdíš denně na kole/rotopedu. Tuku máš vážně málo, takže oříšky budou fajn. K jídelníčku nevidím co dodávat, je vidět, že místní články jsi četla. K zpevnění celého těla kolo ale nestačí, chce to ještě nějaký další sport nebo cvičení, nedá se nedoporučit posilovna
Jinak s udržováním váhy ti asi nejlíp poradí atlanta, určitě se tu staví

atlanta

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2009 09:56:48


Felis,
Marek Ti poradil dobře, pokud Ti nejde o úbytek,ale o udržovačku a třeba i o větší zpevnění těla či nabrání svaliků, tak určitě bych zvedla sacharidy ke 150 , bílkoviny takhle po nech a tuky drž do 25 g. A jinak s prvním jídelníčkem si dobře odstartovala,ale jak jsem napsala,tak klidně přidej na hodnotách, jsi mladá holka,která se i bude věnovat cvičení

Felis

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2009 20:08:24


atlanta,
Marek
Díky za kontrolu, jo, přes prázdniny jsem studovala
V posilovně mě bude čekat premiéra, vzhledem k tomu, že jsem naprostý amatér, tak se pokusím sehnat nějakého trenéra, aby mi vysvětlil, co a jak.

A jídelníček na zítřek:
7:00 45 g ovesných vloček + 100 ml mléka B 9,05/S 30,45/ T 3,65
9:30 40 g tmavého chleba + 60 g cottage B 11,06/ S 23,00/ T 3,40
12:30 40 g tmavého chleba + 60 g cottage B 11,06/ S 23,00/ T 3,40
14:30 40 g tmavého chleba + 60 g cottage B 11,06/ S 23,00/ T 3,40
16:30 40 g tmavého chleba + 40 g tofu B 10,84/ S 23,48/ T 1,60
19:00 15 g knaeckebrotu + 50 g syrečků B 15,21/ S 9,6/ T 0,49
21:00 15 g knaeckebrotu + 50 g syrečků B 15,21/ S 9,6/ T 0,49
Celkem: B 83,49/ S 142,13/ T 16,45
S oříšky: B 85,18/ S 144,49/ T 20,87

Sportovní aktivitu se mi snad podaří zařadit, časově je to teď špatné, radši vůbec nepřemýšlím, jak to bude vypadat v dubnu

Marek

Moderátor

# Zasláno: 17 Zář 2009 20:37:03


Felis
Zase ale málo u čeho se odreaguješ tak jako u sportovní aktivity, fitko je přímo balzám na nervy

Felis

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2009 20:59:49


Marek
jo, to je pravda

Felis

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2009 19:49:05


Zítra se obávám prvního , čeká mě vybíraní brambor kombinované s pozváním na rodinný oběd ... ale bude kuře s bramborem (i když tedy ne na vodě). takže ráno pojedu vločky, na svačinku balím apetito s žitným chlebem, k obědu menší porci kuřete s bramborem, na svačinu I a II chleba s kuřšunkou, večeře syrečky s knuspi.

Na neděli připravím klasický jídelák.

atlanta

Člen

# Zasláno: 18 Zář 2009 20:48:47


Felis,
není se čeho obávat...neříkej si den před nějakou návštěvou,že bude prasečinkovat apod., oslavy, rodina, večeře s přáteli tohle vše patří k tvému životu a není potřeba se od toho izolovat i když hubneš, vždy se to dá nějak udělat,aby člověk udržel chutě na uzdě,ale nevzdal se svého osobního života..Źivot je třeba si prožít a né jím jenom proplout, takže ani v tvém případě není třeba mít obavy z něčeho co není problém . Já vždycky říkám,že na oslavy chodím slavit a né se tam naž... ,ale samozřejmě,že také ráda ochutnávám a dá se i v dietě si občas něčeho dopřát,ale i kdyby si nehubla, tak není potřeba se přejíst,ale stačí ochutnat a tvou snahu o hubnutí to skutečně neohrozí

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Zář 2009 23:22:56


Felis
ahoj, už jsem ti udělal tu stránečku
http://www.f-sport.cz/print.php?id=527

z fotek a i z váhy je jasné, že tlustá nejsi - jen to jen kapku rozměklé a ve špatné formě. Chtělo by to kapku nabrat formu - lehce opalené to vždy vypadá pevněji a začit nějaké pohybové aktivity. Když budeš jíst rozumně a dost se hybat, tak to budeš mít supr bez větší námahy

atlanta

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2009 05:41:10


Felis,
zhlédla jsem tvé fotky a přesně jsem si myslela,že hubnout potřebovat nebudeš akorát jak píše Martin,že to chce zpevnit a rozumně začít jíst..

dadaF3

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2009 07:10:42


Felis
davaj si pozor na slane potraviny a pridaj nejake vitaminy rano (kvoli celulitidie)

Felis

Člen

# Zasláno: 20 Zář 2009 08:00:09


Díky za stránky, posouzení a doporučení, příští týden mám konečně naplánovanou posilovnu, jsem na zvědavá. Ke sportu mám všeobecně kladný vztah, není důvod, proč by mě nemělo nadchnout i tohle zvláště až uvidím první výsledky, to bude paráda

Felis

Člen

# Zasláno: 20 Zář 2009 08:01:38 ° Změnil/a: Felis


A jídelníček na dnešní den:
7:00 45 g ovesných vloček + 100 ml mléka B 9,05/S 30,45/ T 3,65
9:00 40 g ovesných vloček + 35 g nízkotučného taveného sýru B 10,91g/ S 23,36g/ T 5,67g
11:30 30 g rýže + 50 g kuřecí prs B 11,12/ S 22,97/ T 0,60
14:00 50 g žitný chléb +75 g tvaroh nízkotučný B 11,38/ S 21,13/ T 0,95
16:30 50 g žitný chléb +75 g tvaroh nízkotučný B 11,38/ S 21,13/ T 0,95
19:00 20 g knaeckebrotu + 50 g syrečků B 15,78/ S 12,80/ T 0,57
21:00 20 g knaeckebrotu + 50 g syrečků B 15,78/ S 12,80/ T 0,57
Celkem: B 85,4/ S 144,64/ T 12,96
S oříšky: B 87,94/ S 148,18/T 19,59


v průběhu dne je naplánovaný rotoped, kdyby se to vybralo, tak kolo + se sestrou tenis

dadaF3

Člen

# Zasláno: 20 Zář 2009 09:48:57


Felis
rajcata mozes kludne,to som asi zle napisala.na celulitidu je najlepsi pohyb a spravna dieta na precistenie organizmu.ak odstranis tuk ,sa ti o dost upravi.
podla fotiek si v zaciatocnom stadiu (ked zadrziavas tekutiny v tele).
tak to za mesiac upravis ako nic.pozor na sodik v potravinach,ten viaze vodu.tak vsetko, co je slane a konzervovane(tuniak,slane syry,vela soli)
a zelenina,vlakniny,ovocie a hlavne VODA!-cize vitaminy su velmi dolezite.
mas iba 19,to je dobre,mas to lahsie.
menu mas fantasticke,len si pridaj do kazdej porcie aj vitaminy(cize rano ovocie a potom zelenina)

atlanta

Člen

# Zasláno: 20 Zář 2009 10:32:20


Felis,
jídelníček máš sestavený hezky, je vidět,že si pochopila princip.
Jinak tělo sůl potřebuje,ale není potřeba to s ní přehánět, takže já osobně už dosoluju jenom málo,protože ve všech jídlech,které konzumuju je sůl, tak si tím pokryješ svoji potřebu soli.
Zeleninu si můžeš dávat ke každému jídlu kousek a ovoce spíše po cvičení,ale já osobně nejsem proti, když si jej někdo dá ráno do vloček či k jiné snídani.
A posilky se neboj, je to dobré sportovní vyžití, nech si poradit od trenéra (pokud ho mají),aby Ti ukázal stroje, cviky, kontroloval Ti chvilku techniku, a pak už můžeš jet sama a abys neměla jednotvárný sport, tak si můžeš klidně zařadit i nějaké aerobní cvičení (kolo, tenis apod., prostě co Tě chytne), nezapomínej také na odpočinek,který taky hraje velkou roli v hubnutí.

Felis

Člen

# Zasláno: 20 Zář 2009 20:25:57


Zeleninu si dávám zhruba ke každému nebo každému druhému jídlu, ale nepočítám ji, tak ji nevypisuji. Ovoce po cvičení dodržuji. Na normální poměry solím hodně málo, ale vzhledem k tomu, jak se obecně solí, bych ještě mohla ubrat .

Felis

Člen

# Zasláno: 20 Zář 2009 20:26:49


a menu na zítřejší den:
6:30 45 g ovesných vloček + 100 ml mléka B 9,05/S 30,45/ T 3,65
8:30 40 g moskvy + 40 g kuřecí šunky B 11,68/ S 20,72/ T 4,84
10:30 40 g moskvy + 40 g kuřecí šunky B 11,68/ S 20,72/ T 4,84
12:30 110 g brambor + 70 g file treska B 10,23/ S 20,07/ T, 0,53
15:30 40 g moskvy + 35 g taveného sýra B 10,35/ S 21,28/ 3,51
18:30 35 g moskvy + tři bílky B 14,86/ S 18,73/ T 0,86
21:00 15 g knaeckebrotu + 50 g syrečků B 15,21/ S 9,6/ T 0,49
Celkem: B 83,06/ S 141,57/ T 18,72

Felis

Člen

# Zasláno: 21 Zář 2009 06:33:53


včera večer jsem bohužel nestihla poslední jídlo - v osm jsem padla do postele mrtvá a vyčerpaná...

tak abych mohla zkoumat výsledky:
pas 60,5
boky 78,5
stehna 52
zadek 91,5
snažila jsem se metr neutahovat, mít ho rovně aj., ale stejně mám pocit, že to měření byla trochu alchymie

Felis

Člen

# Zasláno: 21 Zář 2009 21:09:05


menu na zítřejší den:
6:30 45 g ovesných vloček +100 ml mléka B 9,05/S 30,45/T 3,65
8:30 35 g moskvy +100 g bílého jogurtu B/ 9,22/S 26,89/T 3,80
10:30 35 g moskvy +40 g tofu B 10,26/ S 20,89/S 1,52
13:30 35 g moskvy +40 g tofu B 10,26/S 20,89/T 1,52
16:00 35 g rýže+40 g tofu B 11,10/S 22,49/T 1,49
18:30 15 g knaeckebrotu +50 g syrečků B 14,86/S 18,73/T 0,86
20:30 15 g knaeckebrotu +50 g syrečků B 15,21/S 9,60/T 0,49
celkem 79,96 149,94 13,33
s oříšky: 82,50 153,48 19,96

dneska jsem jezdila na kole (30 km), využila jsem rotoped (půl hodinka)

v okolí jsem si našla fitko, na středu jsem domluvená s trenérem


Felis

Člen

# Zasláno: 22 Zář 2009 18:37:49


menu na zítřejší den:
6:30 45 g ovesných vloček + 100 ml mléka B 9,05/S 30,45/T 3,65
8:30 50 g žitno-pšeničného chleba 35 g nízkotučného sýra B 8,03/ S 28,79/T 4,24
10:30 40 g žitno-pšeničného chleba + 35 g nízkotučného sýra B 7,47/ S23,39/ T 4,15
13:30 110 g brambor 50 g kuřecí prsíčka B 11,43/ S 20,17/T 0,83
15:00 posilovna
17:00 40 g žitno-pšeničného chleba+ 50 g tofu B 9,43/S 19,65/T 1,47
19:00 15 g knäckebrotu + 100 g tvarohu B 14,71/ S13,6/T 4,74
21:00 15 g knäckebrotu + 50 g syrečků B 15,21/ S 9,60/ T0,49
celkem: 75,33 145,65 19,57

Veriska

Člen

# Zasláno: 22 Zář 2009 20:29:07


Ahoj Felis, koukám, že ty máš jídeláky docela promakaný. Já si k tomu budu muset zítra taky pořádně sednout. pořád mám z těch čísel v hlavě docela guláš..

Felis

Člen

# Zasláno: 22 Zář 2009 20:39:12


no promakaný... přiznávám se, že jsem v průběhu prázdniny sem tam pročítala - články pro začátečníky, ostatní diskuze.... postupně se to člověku dostane pod kůži. Zjišťuji, že taky budu muset sem tam něco uvařit, abych nebyla pořád o chlebu zítra se do toho pustím, vyzkouším třeba špenát s rýží.

Nemá někdo zkušenosti s uchováváním jídel v mrzáku (jaký má mrzák vliv na uvařené kuřecí maso aj.)? díky

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 22 Zář 2009 20:57:19


Felis
žádnej... já když chodila do práce a neměla čas každý den vařit, tak jsem si navařila vždycky v neděli na celý týden, dala do krabiček maso s rýží i zeleninou, ráno vždycky jen 3 krabičky vytáhla a přes den házela bv práci ohřát do mikrovlnky a pohoda

atlanta

Člen

# Zasláno: 23 Zář 2009 05:24:50


Felis,
jak Ti píše FG, když není čas každý den vyvářet, tak stačí zamrazit..

Felis

Člen

# Zasláno: 26 Zář 2009 08:16:33 ° Změnil/a: Felis


díky za rady, mrazák se začíná plnit

pár dní jsem neměla možnost se dostat na internet, ale strava byla efková když se člověk naučí používat různé bylinky, tak i chuťově je to excelentní

a výsledky (v porovnání s měřením 21.9., není to sice celý týden, ale neudržela jsem se, když jsem viděla, že mi jsou kalhoty volnější ):
pas 60 (- 0,5 cm)
boky 78,5 (stejné)
zadek 90,5 (-1 cm)
stehna 51 (- 1 cm)



Felis

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2009 22:15:40 ° Změnil/a: Felis


Bohužel jsem poněkud zlenivěla, jídelníčky jsem si nepřipravovala, ale zásady jsem se snažila dodržovat... dnešek se bohužel moc nevyvedl, za oběť mi padl pouťový koláč nicméně byl dobrý. Každopádně mi přijde lepší mít jídlo dopředu naplánované, takže se budu snažit psát jídeláky.
Takže menu na zítřejší den:
7:00 50 g ovesných vloček + 100 ml mléka B 9,7233,20 5,00
9:00 40 g ovesných vloček 35 g nízkotučného sýra 10,91 23,39 4,15
11:30 40 g žitno-pšeničného chleba 1 vejce 8,82 23,36 5,67
14:00 40 g žitno-pšeničného chleba 60 g tuňák 14,24 21,60 0,66
16:30 40 g žitno-pšeničného chleba 60 g tuňák 14,24 21,60 0,66
19:00 15 g knäckebrotu 50 g syrečků 15,21 9,60 0,49
21:00 15 g knäckebrotu 50 g syrečků 15,21 9,60 0,49
88,35 142,35 17,12
s oříšky 90,04 144,71 21,54

Felis

Člen

# Zasláno: 27 Zář 2009 22:18:49 ° Změnil/a: Felis


a cvičení - absolvovala jsem dvě lekce s trenérem a je to vážně skvělé

systém sportu bych viděla asi takto: jeden den posilovna, druhý den aerobní cvičení, toto třikrát zopakovat, pak den úplně volno. Bude to tak akorát (měla bych se pustit i do článků o cvičení, ale nějak to odkládám na dlouhé zimní večery)?

atlanta

Člen

# Zasláno: 28 Zář 2009 10:03:00


Felis,
3 - 4 x v týdnu cvičení + den odpočinku je dobré

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!