Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Veveruska 50 - 157/90
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 22 . 23 . >>
Autor Zpráva
veveruska

Člen

# Zasláno: 10 Led 2010 08:18:41


Ahojky, tak tady přidávám ten jídelníček. Je na dnešek
8:00 ovesná kaše EMCO 50g S/31,85 B/5,25 T/5
10:00 jáhlová kaše 30g S/25,03 B/5,75 T/2,19
12:00 rýže 30g.králík 100g S/23,6 B/14,64 T/6,6
14:00 chléb žitný 40g,šunka krůtí 50g,bílek 30g S/15,28 B/14,58 T/1,61
16:30 brambory 100g,králík 100g S/20,87 B/14,04 T/6,2
19:00 knuspi 14g, tvaroh 125g S/13,53 B/16,19 T/0,61
22:00 knuspi 14g, tvaroh 125g S/13,53 B/16,19 T/0,61

Celkem S/143,69 B/86,64 T/23,01

Hodnota tuků se zvýšila díky králíkovi, i když je dietní ,tuků má požehnaně a tím pádem mi to zkreslilo celý výsledek jídelníčku. Sachry mám nížší a bílkoviny taky.
Však posuďte sami.díky

spillenka

Člen

# Zasláno: 10 Led 2010 11:03:29


veveruska
hezké, hezké, takové pestré
Ty tuky nejsou žádná trgédie. A králík je fajn.


veveruska

Člen

# Zasláno: 10 Led 2010 11:29:37


spillenka
Ahojky, díky za pochvalu. To se hned líp sestavuje jídelák při pochvale. Už mám ten parní hrnec a je to paráda. Brambory tam chutnají uplně jinak než uvařené ve vodě. Jsou takové žlutější a chuť mi připomíná bramboru z ohně.
Ještě se vrátím k otázkám. Stále na něco narážím na netu. Jsou to informace ohledně výživy a stravování. Je pravda, že každý má na zdravé stravování jiný názor, ale snad se dozvím něco, co mě uspokojí.Na jedněch webových stránkách píšou že by jídlo mělo obsahovat jak sachry tak bílkoviny v jednom jídle a na druhých stránkách píšou zase o dělené stravě. Tak například dietolog Vít \Chaloupka napsal knihu o dělené stravě. Zatím jsem ji nečetla ale kdysi dávno když jsem bojovala s dietami, vyzkoušela jsem i dělenou stravu Lenky Kořínkové. Bylo to hodně náročné a moc jsem u toho nezhubla. Takže by mě opravdu zajímalo kde je ta pravda ? Tady s Vámi zatím výsledky mám a takové stravování mi vyhovuje, ale chci znát názory jiných.
Díky

spillenka

Člen

# Zasláno: 10 Led 2010 12:08:16


veveruska
těžko říct, i někde tady na stránkách se dělená řešila. V úvodních článcích Martin poměrně srozumitelně vysvětlil, proč má jídlo obsahovat sachry i bílkoviny, tahle strava mi maximálně vyhovuje, váha i postava se mi upravuje, takže se po pravdě o dělené stravě vlastně ani nepídím.
Osobně si myslim, že i taková Kořínková je z velké části o tom, že šlověk musí přemýšlet, co sní a ne zbouchat bezhlavě páté přes deváté.

veveruska

Člen

# Zasláno: 10 Led 2010 13:29:16


spillenka
No na tuto myšlenku o dělené stravě mě vlastně navedl Chaloupka-dietolog když byl na Silvestra v telce a kecal tam o výživě. Neřeším to nijak, jen jsem chtěla znát názor jiných a jelikož mám s tím nějaké zkušenosti ,tak mě vyhovuje tato strava jakou tady máme všichni.
Navíc tedy nemám co dělat tak si brouzdám na netu. Až budu chodit do práce tak na to nebudu mít čas.

veveruska

Člen

# Zasláno: 10 Led 2010 17:53:55


Jídelníček na zítřek pondělí
8:00 müsli 50g, jogurt holandia 80g S/35,35 B/ 6,57
10:00 müsli 30g, jogurt holandia 100g S/23,03 B/5,71
12:00 kuřecí prsa 50g, zeleninová polévka S/28,03 B/16,49
14:00 tzaziky 100g, kornspitz 50g S/24,1 B/13,5
16:30 bramborové placičky 70g, kuřecí prsa 80g S/ 16,51 B/21,56
hodnoty dohromady:
19:30 tzaziky 50g,tvaroh 80g,knuspi 14g
22:30 tvaroh 120g S/ 23,89 B/31,05

CELKEM S/150,91 B/94,88 T/20,29
Snad by to tak mohlo být.
Zeleninová polévka ta je uvařená z brambor, mrkve, cibule, květáku a hlívy ústřičné. Bramborové placičky jsou pouze nastrouhané brambory, česnek,bílek sůl, pepř
Navykla jsem si docela rychle pouze na bílek a žloutek vůbec nepoužívám. Stejně je nezdravý, obsahuje hodně cholesterolu a ten mi trochu přebývá.

veveruska

Člen

# Zasláno: 10 Led 2010 19:53:10


Ahojky
mám takový dotaz. Moje drahá polovička by se chtěla taky tak stravovat jako já a tak se ptám, jaké by měly být hodnoty, když měří 185 a váží 112kg.
Budu vařit aspoň jednotně a ne jak v restauraci několik jídel.

spillenka

Člen

# Zasláno: 10 Led 2010 20:16:46


veveruska
tak to je super, to vám to pofrčí
Podle místních tabulek mu vychází 165 B a 230 S. Pokud jedl dosud, jakože nejedl a večer nálož,a bude třeba rozpohybovat metabolismus, nebála bych se 250 S. Pokud bude s tebou cvičit a měl by hlad tak ještě přidat, to musíte odzkoušet.
Tak vám držim palce

veveruska

Člen

# Zasláno: 10 Led 2010 21:33:06


spillenka

Díky ti za ty hodnoty pro mou drahou polovičku. On se rád předhání a je takový soutěživý typ takž to půjde dobře.

veveruska

Člen

# Zasláno: 11 Led 2010 14:44:03


Ahojky, tak už jsem tu zas. Na oběd jsem udělala podle jídelníčku zeleninovou polévku. Snědla jsem ji, a za půl hoďky jsem měla děsný hlad. Tak to fakt nechápu. Maso tam bylo a byla hustá. Takže se ptám jestli ta zelenina co byla v polévce se započítává do hodnot a nebo ne. Dala jsem tam brambory tak to je jasný. Pak hlíva, mrkev, květák a cibule. Co jsem udělala špatně?

milanm

Člen

# Zasláno: 11 Led 2010 18:44:10


Na oběd jsem udělala podle jídelníčku zeleninovou polévku. Snědla jsem ji, a za půl hoďky jsem měla děsný hlad.

Zelenina se nezapočítává.

28 sacharidů, to je asi 150g brambor, 40g rýže syrové, tj asi 100g vařené
Po tom by jsi neměla mít hlad, pokud jsou i jídla předtím pořádná. Kukni na to musli, jestli to neobsahuje cukr.
Pokud by Ti to nedělalo problém, alternativa vločky + cokoliv je lepší a levnější.
Já už jem zrušil i tu Emco kaši, kukal jsem, že jsi ji taky měla. Bylo to z 70 procent vločky + oříšky a stálo to 2,5x více.

spillenka

Člen

# Zasláno: 11 Led 2010 19:10:28


veveruska
nic špatně jsi neudělala, vařená zelenina se jako že počítá, ale krátké cukry v ní obsažené se vařením ještě zkrátí a výživová hodnota vař. zeleniny je tedy nevalná. Tos dohnala bramborem. Maso taky bylo. Prostuduj pořádně to müsli, bývá v něm spousta cukru a tuku. Pokud je ok., ber to třeba jako rozmar tvýho těla, nervy, holčičí věci..kdoví? já měla v pátek takovou chuť na sladký a to jsem snídala vločky a žitňák. Zřejmě ne všechno jde odůvodnit

veveruska

Člen

# Zasláno: 11 Led 2010 20:08:55


To müsli je sypané a obsahuje ovesné a žitné vločky tak jako bych koupila vločky samostatné. V tom je rozinka a nějaké to slunečnicové semínko jak jsem se dočetla. Když tak to dojím a budu si připravovat müsli sama. Ovesné vločky mám, rozinku a sušenou meruňku taky. Večer si to buď namočím do mléka a ráno to ohřeju a nebo si to dám s bílým jogurtem. Tak to mám moc ráda.Jinak takové to müsli zapečené nejím.

spillenka

Člen

# Zasláno: 11 Led 2010 20:15:48


veveruska
tak to by mělo být ok. já měla ma mysli takový ty super fitness rteklamní zázraky s máslem a cukrem, v lepším případě medem

veveruska

Člen

# Zasláno: 11 Led 2010 20:57:13


takové ty lupínky a fitness linie nekupuju protože mě to řeže do dásní a stojí to hodně peněz. Ty vločky jsou přijatelné po všech stránkách. Navíc obsahují hořčík a ten mi chybí dle lékařských výsledků. Takže mi přijdou vhod abych se nemusela dopovat nějakým magneziem a podobně.

milanm

Člen

# Zasláno: 11 Led 2010 21:00:35


budu si připravovat müsli sama



veveruska

Člen

# Zasláno: 12 Led 2010 09:14:51


Ahojky,
další dotaz pro zkušené. Rybí pomazánka- tu děláte z jakých rybiček?
Tuňák je hodně suchý, můžou se použít i sardinky ve vlastní šťávě nebo nějaké jiné rybičky?
A jaký názor máte na krabí tyčinky Surimi? U někoho v deníčku jsem četla, že nejsou nic moc na kvalitu. Já jsem si je právě dávala do salátu a tak teď jsem na rozpacích zda si je dávat a nebo ne.

milanm

Člen

# Zasláno: 12 Led 2010 09:30:53


Ryby jsou fajn jakékoliv. Makrela, sardinky, tuňák - vše pro sichr ve vlastní šťávě, občas neuškodí ani v rostlinném oleji, pokud máš málo tuku ten den.

U surimi se podívej na složení - co si pamatuji matně, jednou jsem shlédl, že obsahují hlavně přídavné látky.

Jinak google
http://www.emimino.cz/diskuse/tycinky-surimi-14657/

shanee
Povídálka Příspěvků: 49 15.01.07 14:16

Zrovna nedávno jsem se dívala na složení, jestli je můžu dát synovi (1,5r), ale to složení celkem fuj, jen pár procent rybího masa a jinak ochudovadla (mezi nimi sorbitol a glutamát), pro dítě je určitě přínosnější čisté filé.

spillenka

Člen

# Zasláno: 12 Led 2010 09:37:01


veveruska
ahojky, nejsem sice o moc zkušenější, ale mlsnější možná ano
Tuňák je suchej, tak ho dělám s tvarohem, nebo s cottage, sardinky ve vlast. šťávě používám, ale podle kalkulajdy mají dost tuků, ale to by měly být tuky zdravé, z mořských ryb, takže příliš neřeším V množství, které sním na porci je to únosné.
Surimi maso občas sním, ale v rámci toho, že obsahují pouze
20-30 % file, je to jako zdroj bílkovin stejně na prd a co je těch zbylých 70%? Snad radši nepátrat. Koukni na obal. Mouka, škrob, barvivo.....
Ale občas můžeš dát všechno.

veveruska

Člen

# Zasláno: 12 Led 2010 10:57:18


Je mi jasné, že ty tyčky kolem ryby jenom profrčely, ale mám je ráda. Co si dávám ještě k jídlu tak mořské potvory s ledovým salátkem a citronem, k tomu tmavé pečivo ,to je mňamka.
No a mlsná jsem taky spillenko, a hodně vybíravá. Co mi nechutná a nebo to už od pohledu nevypadá, nesním. Jíme přece očima že jo?

spillenka

Člen

# Zasláno: 12 Led 2010 11:15:49


veveruska
to ale vůbec není na škodu, tělo není popelnice

veveruska

Člen

# Zasláno: 12 Led 2010 11:35:09


milanm
Ryby já můžu pořád. Mám ráda jakoukoliv, co se týče ryby v plechovkách tak v tomatu ne. To mi moc nejede. Uzenou, ta je moc slaná. Teď jsem od Vánoc rybu tedy neměla, ale dneska mám v plánu na večeři pangasia. Upařím ho v parním hrnci s bramborem. To bude dobré.

veveruska

Člen

# Zasláno: 12 Led 2010 15:51:14 ° Změnil/a: veveruska


Ahojky lidičky,
kdo máte rádi Tzaziky tady je recept. Já si tzaziky dávám na kuřecí prsíčka místo tatarky a je to vynikající. Nebo si ho dám jen tak s rohlíkem či chlebem. Akorát ten olivový olej vynechávám.

1 miska bílého hustého jogurtu
1 salátová okurka
4 stroužky česneku
1 polévková lžíce olivového oleje
4-5 kapek citronu
trochu soli
Postup
Okurku nastrouháme nahrubo na čitý ručník, na kterém z ní vymačkáme vodu. Do misky dáme hustý jogurt, postrouhanou okurku, česnek a dobře promícháme. Do hmoty přidáme olivový olej, sůl a kapky citronu. Vše promícháme a dáme do lednice na chvíli proležet.

snahabytubyla

Člen

# Zasláno: 12 Led 2010 17:53:27


veveruska
Tzaziky já moc ráda, teď jsi mi připomněla, že jsem si je dlouho nedělala - vždycky jsem teda dávala hotové koření, ale tohle je samo lepší - hned si jdu trošku udělat ke kuřecímu, co, mám k večeři

veveruska

Člen

# Zasláno: 12 Led 2010 18:17:38


snahabytubyla
ahojky, no taky mám to koření na tzaziky, ale chutná mi to více bez toho koření.

snahabytubyla

Člen

# Zasláno: 12 Led 2010 18:53:03 ° Změnil/a: snahabytubyla


veveruska
To víš, všechno rychle nasypat, smíchat, bez práce Já to hotové používám i jen tak do zeleninového salátu a dávám ho tam hodně, aby byl pikantní. Do těch tzazik tedy ještě přidávám trošku kopru, ale když není, jsou dobrý i tak Tak už dlabu kuřecí s bramborama a tzatziky dle tvého receptu a mňam mňam

veveruska

Člen

# Zasláno: 13 Led 2010 06:59:24


Ahojky po ránu,
každý den k snídani patří i tekutiny v podobě nějaké melty nebo vitakávy nebo cara nebo inky. Tyto výrobky obsahují také sacharidy a tak se opět ptám, započítávat tyto hodnoty do jídelníčku nebo ne?Někdy si do toho dávám mléko někdy to vypiju jen holé bez mléka. Mléko započítávám do hodnot.
Díky za rady

milanm

Člen

# Zasláno: 13 Led 2010 07:14:12


Ahoj.
Meltu a spol. nepočítej.

veveruska

Člen

# Zasláno: 13 Led 2010 09:02:39


Ahojky, tak se musím pochlubit. S Vámi už jsem zhubla od konce listopadu 5 kg. Jste prima ,že tak skvěle pomáháte , Vaše rady velmi oceňuji a jsou k nezaplacení. Opravdu čučím jak to funguje .A byla doba kdy jsem slychávala "když chceš zhubnout-nežer" a to říkala lékařka.
Dokonce bych mohla napsat příběh mé sestry, kdy chodila k lékařce, která si na obezních lidech léčila svoje mindráky. Postavila je svlečené ke zdi a fotila je, nastavila jídelníček tak že první týden pili pouze vodu a čaje, pak mohli džusy za další dny teprve dužinu z ovoce a pak se teprve dostali na jogurty. Maso to bylo až na posledním místě. Když na kontrole lékařka zjistila, že moc neubrali na váze, tak je zeřvala. Za nějakou dobu zhubli, ale dlouho jim to nevydrželo. Jakmile viděli rohlík nebo normální jídlo a najedli se, tak se nemohli dojíst a byli jak koule.

spillenka

Člen

# Zasláno: 13 Led 2010 09:31:42


veveruska
tak to je super zpráva, že to jde dolů, jsi šikulka
Doufam, že už jsi sestře vysvětlila, že k solidní postavě se musí projíst

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 22 . 23 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!