Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Miruna 48 let, 162/67 - zatím chci zhubnout na 60 kg
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 49 . 50 . >>
Autor Zpráva
Miruna

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2010 07:43:49


Ahojky, přečetla jsem si tu hodně a hodně rad a návodů, ale přesto bych zřejmě potřebovala ještě "podpořit". Je mi 48, mám 162 cm a 67 kg. Chtěla bych se jednak dostat na asi 60 kg a mít v pase alespoň! 75 cm. Teď mám v pase 89. Problém je v postavě. Mám jen velké břicho - 98 cm a v něm zřejmě těch 6 kg tuku. Boky - 101. Lýtko - 36, nad kolenem - 39, stehno nahoře - 57 (???)

Jídelníček zatím nepočítám, snažím se jíst podle vzorů

6.00 - 50 ovesná kaše + ň kakaa na chuť ( jinak mi to nejde )
8.00 - 2 knusp + bylinková tvarohová pomazánka
10.00 - to samé
12.00 - asi 100 brambor + 70 kuře + zelenina
14.00 - 40 celozrnný chleba + 50 kuřecí šunka
16.00 - 2 knuspi + zelenina
18.00 - 1 knusp + plátek sýra + zelenina
20.00 - lžíce rýže + plátek kuřecí šunky + plátek sýra

Po cvičení si dávám v omezeném množství ovoce, sušenku atd. No sladké, které se jindy nesmí

Tak nevím.....půjde s tím v tomto věku ještě něco udělat ?

rufi

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2010 10:38:39


Miruna
ahoj a vítej bojovnice,to víš že to jde i v tvém věku.K jídelníčku:v 8bych nedávala knuspi ale ž.chleba.Nemáš tam dané hodnoty,ale cca.bych řekla že máš velké výkyvy.Buď máš S T B moc nebo příliš málo.Zkus do hodit do kalkulačky a napiš si hodnoty ať se v tom lépe orientuješ.Hodně štěstí

Miruna

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2010 13:27:14


rufi
Mno, je pravda, že jsem si myslela, že by to mohlo být dobrý..... Díky za připomínku. Hned se do toho pustím a zkusím si to na zítra naplánovat s počítáním.

rufi

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2010 13:57:53


Miruna
omlouvám se nekoukla jsem na tvoji váhu.Při tvoji by to mohlo být dobrý,ale ty hodnoty si tam stejně dej

Miruna

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2010 09:02:59


Tak. Byla to docela dřina naplánovat a spočítat. Ale už to vypadá i podle tabulek líp. I když v tabulkách jsou uvedeny hodnoty třeba masa v syrovém stavu a nevím, jak se vařením, pečením atd. změní - pokud se změní. Zatím jsem tady k tomu nenašla nic napsaný.

ovesné vločky Emco 40 g + 1 dl mlíko polotučné
lámankový chleba 30 g + 10 g bylinkový tvaroh
brambor 100g + filé 70 g
knuspi 1 ks + 10 g Light krému
brambor 70g + krůtí šunka 30g + mozzarella 30g
knuspi 2 ks + 50 krůtí šunka
rejžák 1 ks + bílek 2 ks
knuspi 1 ks + 40 g uz.eidam

Dohromady - 4142 kJ - B 73, T 20, S 125

spillenka

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2010 09:15:57


Miruna
jasně, že se změní váha potravin tepelnou úpravou, ale tím se nezabývej, všechno se váží i počítá v syrovém stavu. To, jak to nabyde nebo se smrskne tepelnou úpravou už je vedlejší, obsah živin se tím nemění.
Jídelníček vypadá dobře, na můj vkus tedy moc knäcků, pokud máš hlad, dej víc chleba (nejlépe žitného, zasytí nejlépe), rýže, vloček.

Přeji hodně zdaru

Miruna

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2010 09:35:19


spillenka
Hlad tedy nemám, až se divím, že při tak malých dávkách to jde.
No, to dělají ty dvě hoďky.
Jen když jsem si plánovala co dnes bude na baštu a dala tam chleba (ten lámankový -S 41,5) tak mi vycházely hodně vysoký sacharidy. Žitný má S 48,8. Proto jsem to takhle upravila. Ale pokud je chleba lepší, ráda ho zařadím.

spillenka

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2010 09:43:39


Miruna
48,8 S ..ano, ale ve 100g, tak si dej 50g a je to o.k.

Miruna

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2010 09:52:26


spillenka
Tak já to zkusím na zítra znova. Ale teď mi došlo, že to mám celý špatně - asi. Já sama papkám, co si napíšu. Ale když vařím rodině jejich "nezdravá" jídla, tak musím ochutnávat. I když to nejsou kvanta, ale přece jen to je jídlo

spillenka

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2010 10:09:19


Miruna
tím se až tak nezatěžuj, olíznutá lžíce byť se svíčkovou ti určitě celý, jinak vyvážený jídelák nepokazí

Miruna

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2010 10:17:26


spillenka
Toto mám radost aspoň si občas "zamlsám" Začala jsem totiž asi před 2 měsíci, co jsem objevila tyhle stránky. A obrátit úplně vzhůru nohama moje stravování zabralo dost času. Byla jsem vyznavačem dělené stravy. (Ne radikál, ale přece. A moc mi to nepomohlo) Napřed jsem tomuhle stylu moc nevěřila, ale když jsem to praktikovala víc jak týden, nestačila jsem se divit co to semnou dělá. A právě v té době mě určitý lidi strašili, že se mi tím ochutnáváním vše úplně nabourá.......záviděli, že začínám být v pohodě a daří se mi hubnout. Kyž jsem začínala měla jsem 71 kg

Miruna

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2010 07:12:00


Tak dnešní jídelníček snad.....

ovesné vločky Emco 40 g + 1 dl mlíko polotučné
knuspi 1 ks + 10 g Light krému
žitňák 40g + 10g bylink. tvaroh
brambor 100g + kuře 70g
bramborové ovesné placičky 100g
žitňák 40g + 10g bylink. tvaroh
brambor 100g + kuře 70g
rejžák 1 + 40g uz.eidam
rýže 30g + kuře 50g

4079 kJ - B70, T 18, S 126


už se těším, až budu dělat jídelníček na 24 hod......

spillenka

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2010 07:28:18


Miruna
ahojky, určitě ti stačí 1 knuspi k dopo svačině? mě by se kroutily nohy hlady. Pořádný chleba to chce, nebo klidně znovu vločky.
K plackám bramboro-vločkovým chybí bílkovina.
celkově bych nechala sachry tak na 140.
Kuře s rýží si dej k obědu, nebo k večeři, budeš si tak moci dát rýže víc a na večer a na noc si nech ty suchary a knäky.
Máš to složením pěkné, ale tak nějak špatně poskládané.
Ráno a dopo potřebuješ sacharidovou nálož a večer by zas měly převažovat bílkoviny, tvaroh a tvarůžky nejlépe, obsahují pomalu se trávící bílkovinu kasein a ve fázi nočního hladovění ochrání tvoje svaly.
tak se s tím zkus nějak poprat a ař se ti daří


Miruna

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2010 07:28:27


spillenka
někde tady v deníčcích jsi radila rozvržení sacharidů a bílkovin do jednotlivých porcí. To se počítá jak. Nějaký poměr vůči váze, výšce.

rufi

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2010 07:32:01


Miruna
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
dej si ty výživové tabulky,zadáš si váhu a věk a ono ti ukáže v kolik a kolik toho máš sníst

Miruna

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2010 07:33:35


spillenka
Já se ten jídelník snažila dělat totiž nějak rovnoměrně a ono to je špatně. No, budu mít ještě asi dost práce. Ještě až mi vysvětlíš to rozložení, půjde to líp. Možná to tady je někde napsaný, jak to rozdělit. Přitom vím, že by se mělo večer nějak bez sachrů. Dík za tip s tvarůžkama. Ty já můžu ve velkém

Miruna

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2010 07:35:11


Aha, já totiž používám jen ty výpočty celkový - do těch rozpisů jídel na hodiny jsem jěště nic nezadávala. Jdu se na to mrknout

spillenka

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2010 08:03:19


je to všechno v "užitečných tabulkách" zde na f-sportu
pro tebe by rozvržení do 7-mi porcí mohlo vypadat nějak takhle:

sacharidy bílkoviny
28,0 4,7
21,0 9,3
21,0 9,3
21,0 9,3
21,0 9,3
14,0 14,0
14,0 14,0
140,000 70,000



Miruna

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2010 08:08:42


spillenka
Už na tom pracuju. Zkusím jídlo na zítra a snad se mi to už povede

spillenka

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2010 08:40:50


A ještě tohle bys měla vědět:
Jíme každé 2-3 hodiny.
Každé jídlo by mělo obsahovat zástupce bílkovin i sacharidů!!
Snídaně do půl hodiny po probuzení. Sacharidově nejbohatší jídlo dne.
Poslední jídlo 1-1,5 hod. před spaním.
Ovoce pouze do půl hod. pocvičení, max. kousek k snídani.
Šetřit kořenovou zeleninou (hl. mrkev),a když tak omezeně a započítat.
Ostatní čerstvou syrovou zeleninu započítávat nemusíš.
Sacharidy by měly během klesat, bílkoviny naopak stoupat.

Miruna

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2010 09:17:04


spillenka

UFFF ! Takže sobota podle tabulky:

ovesná kaše 40g + 1 dl mlíko - B 7,2, S 28,7
žitňák 40g + cottage 30g - B 6,8, S 20,7
žitňák 40g + cottage 30g - B 6,8, S 20,7
rýže 80g + kuře 50g - B 11,9, S 22,1
žitňák 40g + kuře 40g - B 10,93, S 19,5
knuspi 2 ks + 70g mozzarella B 14,8, S 12,1
rejžák 2 ks + 55g tuňák B 13,8, S 12,8

no, ještě musím dopilovat. To jídlo po asi 2,5 - 3 hod bude pro mě asi ideální. A když si vemu, jak jsem do sebe na nočních soukala mrkev i 25 dkg, abych byla najezená.......no hrůza. To bylo první, co mě vyděsilo, když jsem tu začínala. Už si na ni dávám pozor. Zeleninu sem nepíšu, ale mám ji ke každému jídlu. Vždy aspoň 50g.
A ovoce a sladkosti mi nedělají vůbec problém. Jsem masová. Kousek ovoce si dám jem po cvičení, protože tělo po něm volá
...a snídat jsem se musela učit, protože jsem nebyla schopná ve 4 ráno nic pozřít. Až v 7 ale už mi to jde. Snídám jakmile vstanu a ohřeju kašičku.

Miruna

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2010 10:51:20


Ještě bude problém naplánovat asi 24 hodin bdělosti. Ráno začnu tak jak mám, akorát si potom ty hodnoty musím nějak prodloužit vůči času. Vím, že v noci mám jíst tak po 3 - 4 hodinách, ale mám si doporučené hodnoty jednoduše zdvojit a rozvrhnot "tak nějak"
S by bylo 280 a B 140

spillenka

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2010 10:52:42 ° Změnil/a: spillenka


Miruna
no vidí, jsi šikulka, jídelníček moc pěknej, tak by to mělo vypadat.
Té tabulky se drž orientačně, když má plátek chleba třeba 50g tak z něj přece nebudeš 10g ukrajovat, ale šlo tu o to abys pochopila sestup sacharidů a nárůst bílkovin během dne a to se nám myslím povedlo


S těmi nočními zkušenost nemám, prostě zkoušej, co ti bude sedět, tělo se časem stejně samo přihlásí o svůj příděl.

Miruna

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2010 11:18:56


spillenka
Díky za cenné rady. Teď jsem jen zvědavá, jestli mi břich ubude
Za ty dva měsíce jsem sice shodila, jen nevím co, když mi centimetry zůstaly. No, třeba to bude při dalším měření už ou.kej.

Miruna

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2010 08:32:24


O ou, něco mám asi špatně. Sobotní jídelák jsem měla i v neděli, pondělní napíšu. Začala jsem se cítit těžce a pořád najezeně. Tak jsem hupla na váhu a naskočilo mi od 16.3. 1,5 kg nahoru
Nevím, co s tím. "zažívání" mám úplně v pohodě, takže tím to být nemůže. Cvičení mám omezené blbou pracovní dobou, tak cvičím v průměru 3 - 4x týdně asi hoďku na elipt. + cviky na břicho.
Asi je to málo, ale při dvanáctkách a dojíždění a domácnosti to moc nejde. Počítala jsem si S na 140 a B na 70. Nemám to třeba snížit ? Já se i ráno probouzím najezená, a to jím naposled v 19 hod. Spaní v 22, takže by to mělo být v pořádku.

Pondělí
vločky 40 + mlíko 150
žitňák 40g + 30g bylink. tvaroh
bramborové ovesné placičky 150g
rýže 30g + kuře 30g
žitňák 40g + cottage 30g
knuspi 2 ks + 70g mozzarella
rejžák 2 ks + tuňák vl.šť. 55g

celkem: 4483 kJ B 66,4 S 139 T 28

spillenka

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2010 08:59:20


Miruna
naposledy bys měla ale jíst 1-1,5 hodiny před tím, než jdeš spát. V 19.00 je brzy. Třeba 2 tvarůžky a 2 knäcky tě až tak na noc nenacpou. Metabolismus musí makat pořád.
ten jídelníček je úplně o.k.
Může to být voda, piješ pořádně ? 2-3 litry vody? i vody si při nedostatku může dělat tělo zásoby. co MS? nemáš před?
Může to být z různých důvodů, netřeba se stresovat. Na váhu choď méně často, raději se změř.


Miruna

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2010 09:20:05


spillenka
Vážím se tak 1x za 10 dnů. Teď to bylo tedy dřív. S pitím to je asi pravda, včera jsem za 12 hod vypila snad jen 1,5 vody. Je tam dost šrumec a to se dost lehko zapomene. A s tím jídlem....jak jsem psala výš, i to ráno se probouzím bez hladu. Jestli to tak má být, tak budu pokračovat. No a před MS jsem pravidelně něco málo přibírala, ale ne tolik. Ale když sečtu tu vodu a MS to bude asi ono. Ještě ale ty součty kJ. Pole tabulky doporučené pro hubnutí mám mít asi 3800 momentálně je mě tak nějak....šlo to dolů, do léta to vypadalo, že to shodím. Co se měření týká, cm přes ty nejhorší partie zůstavají přilepené a nehnou se....zatím jsem zhubla v obličeji, na rukách a trošku nohy

spillenka

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2010 10:04:16


Miruna
kJ vůbec neřeš, zabývej se skladbou jídelníčku, příjmem kvalitních živin a poměrem B,S, T.
Na 3800 kJ můžeš přece sníst třeba taky kilo bůčku nebo tabulku čokolády. To je údaj o ničem asi jako BMI.
Jed si svoje dál a uvidíme, co to udělá.


Miruna

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2010 10:26:27


spillenka
Dík za podporu. Jdu se snažit. Uvidím, jak mi to půjde. Dnes mám tu 24 hodinovku, jídelníček je dost zabíračka. Upravila jsem si tabulky na cca 10 jídel a ten poměr B,S,T zkusím nějak rozhodit. Jsem zvědavá, jak mi to dnes do rána půjde. Hlavně si nachystat litry vody

Miruna

Člen

# Zasláno: 23 Bře 2010 12:55:37


spillenka
Ještě dotaz. Když vstávám po noční tak ve 12 - 13 hod. začínám s jídlem jako by to bylo ráno. Je to tak. A pak mám vše jen posunutý...

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 49 . 50 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!