Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Abbygail (Lucie) 30let, 72 kg / 176 cm
Autor Zpráva
Abbygail

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2010 18:34:08


Lucie 30let, 72 kg / 176 cm

Abbygail

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2010 18:50:28


Ahoj, mým cílem není až tak snižovat váhu, ale spíše zeštíhlit pas, zpevnit zadek a stehna a zbavit se celulitidy, která mne celkem dost trápí. Cvičit jsem začala asi před třemi měsíci. Snažím se třikrát týdně, ale zatím žádné posilování, pouze aerobní cvičení, jako je tenis, běh nebo Zumba, a také jsem nedávno zařadila dámský Thai-box, kde trochu toho posilování je... co se týče mého boje s celulitidou, tak mými zbraněmi je ten zmiňovaný pohyb, pití většího množství neperlivé čisté vody a nějaké krémy (já vím - ty jsou na téměř na nic ), jen zatím trochu bojuji se stravou, snažím se jíst netučná jídla, ale mám v tomhle velmi slabou vůli . Za ty tři měsíce, co se více věnuji sportu, tak už na sobě pociťuji nějaké zlepšení, ale ne moc, myslím, že jsem lehce zhubla v pase a trochu přes boky, ale nejde mi to tak jak bych si představovala, takže budu ráda, za jakoukoliv radu

rufi

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2010 19:57:21


Abbygail
bez cvičení a správného jídelníčku asi nic nezmůžeš.Hodně holek tu dře skoro každý den v posilovně a výsledky jsou znatelné.pokud chceš shodit tak tě pořádný posilování nemine.Častější opakování=hubnutí,těžká čínka a málo opakování=svaly.Ale to najdeš v sekci o cvičení

spillenka

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2010 22:49:27


Abbygail

Tuk se spaluje ve svalech. Čím víc je zatížíš, i když v méně opakováních, tím víc tuku spálí, takže tady = hubnutí. Nejdřív musíš vybudovat svaly, abys měla kde a čím pálit tuky.

Přečti si tohle:
http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&forum=9&topic=4899
Napiš, jak jsi jedla doposud, přelouskej všechny články pro začátečníky a pak se pokus sestavit svůj jídelníček. Jídlo je 70% úspěchu.
zbytek poladíme pak.
Hodně zdaru

MichalPM

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2010 06:25:18


rufi
castejsi opakovani vedou akorat k cilene destrukci svalove hmoty,takze je to kontraproduktivni..klasicky-jak na objem tak na paleni sadla je idealni 6-10opakovani se stredni az tezsi vahou.to je lety proverenej fakt..smrdlani s kilovkama nikoho nespasi..

Abbygail
bez posilovani(poradneho) postavu nelze vytvarovat.totez plati o spravnem jidle..bude stacit 2-3x tydne poradny trenink s cinkami,k tomu jako doplnek 2-3x tydne aerobka(ve volnych dnech kdy necvicis) a spravny jidelnik.jen tak lze dosahnout trvaleho uspechu

rufi

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2010 07:23:18


spillenka
MichalPM
měla jsem na mysli že když bude tahat 50kg a méně opakování budou jí růst svaly,ale když bude mít 10kg a častější opakování bude hubnout.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2010 07:28:34


rufi
no,a to prave tak uplne neni..to je mytus..navic zenska,kdyz bude opravdu makat,svaly ji stejne neporostou tak jak chlapovi,spis vznikne pekna pevna hmota misto tuku.kdezto pokud budes delat hodne opakovani,veskery svaly proste zmizi vicemene,takze se telo nezpevni..
takze kdyz bude,jak rikas,tahat vic kg a 6-10opakovani,bude tvarovat..

rufi

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2010 07:33:40


MichalPM
tak když už se o tom tak bavíme,cvičím s 2kg závaží a 2kg čínek v jedné ruce.Opakuju 4x20 takže to je špatně?

MichalPM

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2010 08:00:48


rufi
tak spatne to urcite neni.urcitej energetickej vydej tam je,ale neni to tak efektivni,jako kdybys cvicila s vetsimi vahami a s min opacek..ver tomu,ze pokud das svalu impulz aby rostl(neboj,necekej velky svaly,ty fakt nehrozi), tak se pak tuk lip a efektneji pali,a to i v klidu..

Abbygail

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2010 12:23:35


Moc děkuji za první komentáře
Včera jsem pomalu začala počítat a tvořit jídelníčky, ale zatím se s tím hodně peru, takže si připadám trochu jak blázen, pořád s váhou a kalkulačkou ....přítel si směje a tvrdí že jsem cvok ...no ale co, vždyť to dělám trochu i pro něho že..
No ale proč hlavně píšu, dnes mne velmi nemile prekvapila porce kureciho masicka, ktere musim snist, abych neprekrocila výši bílkovin.. je to asi normální, když chce člověk zhubnout, ale vážně mne to zaskočila a počítala jsem asi třikrát, abych se ujistila, že to tak opravdu je... je to asi tim ze jsem byla zvykla na vetsi porce minkrat denně a ted to bude obracene.. no myslim ze budu mit ze začatku velky hlad, ale doufam ze to vydrzim..
Tak se zatím mějte

janova

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2010 14:22:40


Abbygail
Budeš mít menší porce,ale zase budeš jíst častěji.Počkej,budeš si říkat,že pořád jíš

spillenka

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2010 14:40:32


Abbygail
neboj, aspoň si jídlo rozložíš tak, abys měla maso až večer, to si můžeš dát větší porci, i když si třeba zachovávám větší i obed. A 100-120g masa třeba ve směsi už tak tragicky nevypadá

Abbygail

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2010 16:30:59


janova
no snad ano, ono mi taky bude delat trochu problem si to vsechno pripravovat, mam velmi spatnou pracovni dobu, vlastne jsem temer cely den v praci, takze budu muset maknou

spillenka
to je pravda, nakonec kdyz to nahazis do zeleninoveho salatku tak to vypada celkem fajn Porad se rozhoduji, jestli do toho mam jit nebo ne, ale budu muset, jinak se tuku nezbavim, jen zatim nemohu pridaj sport, protoze trochu marodim, ale brzo budu snad fit a nastartuju to poradne

Abbygail

Člen

# Zasláno: 11 Kvě 2010 10:26:35


Tak tady můj první jídelníček pro dnešní den... Dalo mi to docela zabrat, ale myslím že časem si některé věci budu pamatovat a půjde to rychleji
Vstávala jsem později, tak proto je snídaně až v půl desáté


S B T
9:30 65g instatní ovesna kase Emco 42,5 - 6,2 - 6,2
11:30 2 plátky Racio, bíly jogurt 24,1 - 9,1 - 0,4
13:30 100g varene ryze, 40g kur.prsa, zeli syrove 23,4 - 10,7 - 0,5
15:30 2 knackebroty, 2 plátky Madelandu light, okurka 6,4 - 11,3 - 5,9
17:30 2 plátky Racio, 125g tvaroh, redkvicky 18,5 - 17,2 - 0,6
19:30 1 Knackebrot,2olomoucke tvaruzky (55g) 4,1 - 17,4 -0,8
22:00 1 Knackebrot, 1olomoucky tvaruzek (27g) 3,6 - 9,3 - 0,5

Celkem mi to vychází na S122,5 - B81,2 - T14,8

Tak a jsem připravena na vaši kritiku, za kterou předem moc děkuji



Iohanka

Člen

# Zasláno: 11 Kvě 2010 10:49:09


Abbygail
ahojky máš to hezké, ale mě se to zdá málo přidala bych sacharidy minimálně na 140. Aby si neměla za chvilku hlad. myslím, že místo kneků v 15:30 můžeš dát klidně žitný chléb.

Na tvou váhu se mi zdá 122 žalostně málo , ale jinak to máš hezké
Možná je to tím že jsi pozdě vstávala a vlastně je tam o jídlo méně. tak by Ti to potom sedělo ...

Abbygail

Člen

# Zasláno: 11 Kvě 2010 11:11:40


Iohanka
děkuji, jsem ráda že napoprvé to nedopadlo tak špatně, ale dalo mi fakt zabrat Ty 2 plátky Racia v 11:30 jsem nahradila 1,5pšenično-žitným chlebem a dostala jsem se na S144,7 B84,6 T15,5 - snad to neni moc, ale uz jsem tady par diskuzí přečetla, takže vím, že si ty hodnoty co mi vyjdou v tabulce mohu přizpůsobit.. mne podle váhy vyšlo S122 B74

veveruska

Člen

# Zasláno: 11 Kvě 2010 21:32:36


Abbygail
Ahojky, Racia v 11:30 jsem nahradila 1,5pšenično-žitným chlebem
pokud ti můžu poradit zkus koupit žitno - pšeničný chleba. Žito na prvním místě. Moskva taky není špatná nebo lámankový chleba, kornspitz. V Kauflandu Kovářův chleba. Sami ho tam pečou.Je to normální chleba, který je žitno - pšeničný. Pokud ho seženeš dám ti hodnoty.

Abbygail

Člen

# Zasláno: 12 Kvě 2010 10:34:24


Jídelníček pro dnešní den a hodně podobný mám i na zítra:

čas S B T
8.30 65g instatní ovesna kase Bona Vita
44,3 5,1 5,8
10.30 1 plátek chléb pšen-žitný, bíly jogurt, 50g ananas
40,6 10,9 0,8
13.00 100g var.ryze, 75g Cottage, zelenina
25,9 11,3 3,9
15.30 1 plátek Racio, 125g tvaroh, redkvicky
11,5 16,1 0,5
18.00 2 knackebroty, 2 plátky Madelandu light, okurka
6,4 11,3 5,9
20.00 1 plátek Knackebrotu, 2olomoucke tvaruzky (55g)
4,1 17,4 0,8
22.00 1 plátek Knackebrotu, 1olomoucky tvaruzek (27g)
3,6 9,3 0,5

TOTAL S136,3 B81,4 T18,1

Abbygail

Člen

# Zasláno: 12 Kvě 2010 13:05:36


tak jsem dnes prvně vyzkoušela ryzi s Cottage sýrem a jo to úžasná mňamka, mohu doporučit

Abbygail

Člen

# Zasláno: 12 Kvě 2010 21:41:38


veveruska
moc děkuji za tip, do Kauflandu chodím celkem často, takže se po tom chlebu podívám, díky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Kvě 2010 11:20:05 ° Změnil/a: Martin


Abbygail
ahoj, konečně jsem se dostal k tomu udělat ti tu stránečku.
http://www.f-sport.cz/print.php?id=563
Nepošleš i fotky zepředu a z boku, jako to mají ostatní ?

Přímo tlustá nejsi, jen se to začíná pomalu hromadit, takže je určitě super, když se do toho opřeš dřív než se to něja zobludní.
Jídelniček si složila pěkný, takže to chce jen vydržet a nechat si co nejvíce dobrých návyků přejít do běžného života

Abbygail

Člen

# Zasláno: 13 Kvě 2010 11:28:51


Martin
ahoj, moc ti děkuji. No máš pravdu, začíná se to pěkně hromadit
tak doufám že se mi to podaří zastavit a zbavit se toho Co se týče jídelníčku tak s ním moc velký problém nemám, ale pociťuji trochu hlad mezi jídly a hlavně po ránu... ale nevim nechce se mi ty hodnoty moc zvyšovat, tak jde nejspíš jen o zvyk, mám totiž žaludek pěkně roztáhlý s toho mého donedávného papkání
Jo a ty fotky zepředu a z boku se pokusím co nejdřív dodělat a pošlu je.

veveruska

Člen

# Zasláno: 15 Kvě 2010 19:05:53


Abbygail
Ahojky, tak tady jsou ty nutriční hodnoty na Kovářův chlév z Kauflandu
859kj na 100g
0,8 g T
5,7g B
43,1g S



Abbygail

Člen

# Zasláno: 17 Kvě 2010 09:18:59


veveruska
super moc ti děkuji.



Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!