Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Bublinka1 21 173/69
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Autor Zpráva
Bublinka1

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 08:39:03


Bublinka1 21 173/69

matton

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 08:47:38


Bublinka1
Ahoj.
Díky za vyčerpávajúce info o sebe.
Už vieme koľko máš rokov, koľko meriaš a vážiš. Napíšeš nám aj niečo viac?

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 08:52:25


Přeji krásný den.

Chci se k Vám přidat a zhubnout pár kileček Dnešní váha 69kg, ale nejsem nijak extra buclatá, pas mám štíhlý a bez špíčků, ale dolní partie jsou problém... Chodím pravidelně 2-3x týdně cvičit do fitka. Hrozně mě to baví a naplňuje. Na postavě jde znát, že cvičím, ale chci k tomu ještě upravit jídelníček, aby to mělo ten správný efekt! Zařadila jsem spalovač Hardcore XP a večer jsi dávám proteiňák Laktofit 70 Super Protein.

Budu ráda za každou radu a pomoc!

matton

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 09:11:11


Bublinka1
Skús napísať jedálny lístok, od neho sa odrazíme.

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 09:35:58


Dnešní jídelníček:

08:00 diet jogurt + ovesné vločky
10:00 chléb slunečnicový + tavený sýr + rajčata
12:30 rýže + sójové maso
15:00 tvaroh odtučněný + 2x polystyren
17:30 tvaroh odtučněný + 2x polystyren
20:00 vejce 2x + polystyren
21:00 Laktofit 70 Super Protein + mléko

Odpoledne si dám 30minut na rotopedu
Ale nevím, do kolika můžu jíst, když chodím spát kolem 22.hod.

matton

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 10:12:50


Bublinka1
Určitý náznak správnosti v jedálniku vidieť je, no skús pozrieť k spolubojovniciam (napr. martinique má podobné miery) a inšpiruj sa. Tiež určite pozri na články pre začiatočníkov, klik vľavo hore.

08:00 vločky OK, jogurt skús hollandia, je vynikajúci
10:00 chlieb skús pohľadať ražný - má dlhšie sachry= zasýti na dlhšie. Tavený syr neni celkom OK, je dosť mastný a má veľa soli
12:30 ok
15:00 tvaroh by som nechal úplne na večer, tak isto polystyren
17:30 detto
20:00 večer to chce viac B a menej S, dajme tomu, že +- OK
21:00 s proteinom nemám skúsenosť, takže neporadím, ale jedlo to myslím nenahradí

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 10:55:35


matton
Děkuji, pročtu a napravím to.
S tím protejňákem, jsem se právěže kdesi dočetla, že to nahrazuje jídlo. Ale nechám si popř. poradit.
Večer zajdu na nákup, takže zítra to bude určitě lepší

matton

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 11:02:19


Bublinka1
Ešte som zabudol, ak chodíš spať okolo 22 tak do tej deviatej môžeš kľudne jesť. Tam sa práve hodí ten polystyrén, knuspi, knack...

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 11:33:03


matton

Ok, děkuju

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 11:57:36


matton
Jsem nevěřila, že sójové maso má tolik bílkovin, takže na oběd bude asi vhodnější kuřecí maso a na večeři to sójové maso. Co myslíš?

Jean

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 12:41:57


O sojovem masu je dost dezinformaci, nekde se pise ono nekdo zas tamto, ja osobne jim docela casto, asi to bude lepsi odpoledne/vecer, protoze ja osobne po nem hrozne prdim, v noci to tak nevadi

Proteinak samozrejme nenahradi jidlo, ale misto posledniho jidla je docela vhodny, nez do sebe neco cpat, kdyz to das do mlika tak tam i par sachru je, sice laktoza ale z 10g ve 2dcl se snad nic nestane

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 12:47:14


Jean
Takže někdo říká jíst sóju a někdo zase říká nejíst? Naložila jsem si málo a říkala jsem si, tak to nevydržím a budu mít hlad, ale zasytilo mě to a hlad se nedostavil (naštěstí Do vody jsem protejňák dala jednou a stačilo - skončil v záchodě Radši volím to mlíčko

Jean

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 14:22:15


spis se ruzni nazory na kvalitu bilkovin ze sojy, ale to se tyka posilovani, jinak je samo soja zdrava a bilkoviny stravitelny jsou

ja si koupil Matrix proteinak, vicemene na hubnuti a lehke cviceni a muzu rict ze s vodou chutna paradne s mlikem je to lepsi, ale rozdil je minimalni

Marek

Moderátor

# Zasláno: 8 Čec 2010 14:56:34


Bublinka1
Ahoj, sojové maso bych občas zařazoval, třeba 1x týdně. Krom bílkovin (které jsou z rostlinných asi nejucelenejší) mají i dost sacharidů, ne zřejmě úplně kvalitních, ale nehodláš to jíst denně.
Proteiňák jsem pil roky v mléku, teď už jen ve vodě. Názory na to se dost rozcházejí, obě strany mají své logicky znějící argumenty, takže si vyber. Co bych ti poradil já je něco mezi. Pokud nemáš problém s trávením proteiňáku v mléce, na noc si ho klidně dej. Pokud bys ho ale brala na doplnění bílkovin mezi jídly během dne, tak zase spíš ve vodě. Já mám v kombinaci s mlékem problémy, takže se už držím jen vody. S mlékem mnohem lepší (cookies nebo čoko Martrix chutná báječně, stejně tak Dymatize Groumet nebo EAS), ale dá se zvyknout i na tu vodu

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 16:16:37


Marek
toho sójového masa jsem si udělala víc, aj na zítra a je mi to líto vyhodit, doma to nikdo nejí Zítra to ještě na večeři dojím, snad to tak moc nebude vadit. Nene, proteiňák beru jen večer, před spaním, takže to nechám v tom mlíku. Já mám vanilku Laktofit 70 Super Protein a moc mi chutná

Marek

Moderátor

# Zasláno: 8 Čec 2010 19:56:04


Bublinka1
Určitě to nebude vadit, jen si dej, škoda vyhazovat

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 11 Čec 2010 19:59:43


Po tomhle víkendu jsem zjistila, že přežít bez hříšku víkendy bude hodně náročnéPáteční a sobotní jídelák radši psát ani nebudu

Dnešní jídelníček:
08:30
Jogurt borůvka(Hollandia) 100g 2,8B 12S 3,3T
Ovesné vločky 20g 2,6B 11,4S 1,4T

10:30
chléb moskva (1 plátek) 35g 1,8B 13,8S 0,35T
sýr Apetito linea (kostička) 16g 1,8B 0,96S 1,6T

13:00
Pangasius 70g 11,2B 0S 0T
brambory 120g 2,16B 21,84S 0,36T

posilovna 60minut

15:00
Meloun vodní 150g 0,9B 7,5S 0,45T

17:30
tvaroh s jogurtem tiramisu 60g 4,08B 9,96S 0,6T
1x Knuspi Sýrový 7g 0,76B 4,84S 0,17T
odtučněný tvaroh 30g 5B 1,4S 2,4T

19:30
Tvaroh jihočeský odtučněný 100g 12,5B 3,5S 0,6T
Racio rýžové se sojou 11g 1,1B 7,2S 0,4T

21:00
Laktofit 70 Super Protein 30g 21,45B 4,86S 1,05T
Mléko polotučné 200ml 6,4B 9,4S 3T
_______________________________________________

CELKEM 3645,2Kj 74,55B 108,66S 15,68T

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 11 Čec 2010 20:01:46


Snažila jsem se už i počítat hodnoty, takže prosím poraďte, jestli je to
a nebo Jinak se cítím skvěle, ani hlad nemám!

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 12 Čec 2010 16:13:53


Prosím poraďte mi někdo

spillenka

Člen

# Zasláno: 12 Čec 2010 17:59:16


Bublinka1
108 S je strašně málo, začni u snídaně, 20g vloček je jako nic i když sacharidy jakoby "doplníš" jogurtem, ale to jsou krátké S. Ty potřebuješ snídat dlouhé sacharidy. Uvolnují se ti do krve po celý den, tráví se dlouho (proto dlouhé). První 3 jídla musí bát sacharidová nálož, večer už stačí knäky.
Samotný meloun k svačině nee, ovoce se snaž směrovat do dopoledne, pořád je to jen vda a cukr. každé jídlo by mělo obsahovat bílkoviny + sacharidy.
taveňáky moc nejez, není to nic kvalitního, spousta soli a tuku. Nízkotučný tvrdý sýr, 20%, nebo všeliké pomazánky z tvarohu, nebo tuňáka budou lepší.
Mrkni k někomu s podobnou váhou, jako máš ty.

Neboj, dostaneš se do toho, držím palec

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 12 Čec 2010 18:14:49


spillenka
Děkuji za reakci a pomoc, už jsem myslela, že žádná nepřijde Ráno by mohly jít vločky, mléko a lžička medu? Já totiž ty ovesné kaše Emco nedokážu sníst. Nechutná mi to a to jsem vyzkoušela snad všechny příchutě. Ovoce jsem si dala, protože jsem tu četla u jiných, že si dají po cvičení, tak jsem si myslela, že si můžu dát taky. K těm 108S - podle tabulky, co jsem si tu stáhla bych měla na svoji váhu přijímat 119,4S. No je pravda, že jsem to nedodržela, o 10g.
Spillenko, moc děkuji, že jsi napsala Večer písnu dnešní jídelníček, který bude nic moc, protože bude podobný tomu včerejšímu Ale já se nedám, napravím to

spillenka

Člen

# Zasláno: 12 Čec 2010 18:53:49


Bublinka1
i 119 S je málo, drž to tak kolem 140, té posilovny jsem si nevšimla, takže ten meloun je o.k.
Kaše nemusíš, stejně mají hodně cukru, namoč si na noc 40g vloček do mléka a ten jogurt si k tomu dej jako bonus. Klidně si dej vločky i na svačinu, je to to nejlepší, co můžeš snídat

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 12 Čec 2010 20:26:47 ° Změnil/a: Bublinka1


12.7.

07:00 Jogurt Selský borůvkový 100g 2,8B 12S 3,3T + Ovesné vločky 20g 2,6B 11,4S 1,4T
10:00 chléb moskva (1 plátek) 35g 1,8B 13,8S 0,35T + sýr Apetito linea (kostička) 16g 1,8B 0,96S 1,6T
13:00 rýže 30g 2,1B 23,1S 0,09T + plátek tvrd.sýra 20% 2ks 12B 1,2S 2T + mražená zelenina 150g 2,25B 12S 0,45T
16:00 chléb moskva (1 plátek) 35g 1,8B 13,8S 0,35T + plátek tvrd.sýra 20% 1ks 20g 6B 0,6S 1T
18:00 bílek 1ks 4B 0S 1T + 1x Knuspi 7g 0,76B 4,84S 0,17T
20:30 Laktofit 70 Super Protein 30g 21,45B 4,86S 1,05T + mléko 200ml 6,4B 9,4S 3T
__________________________________
CELKEM 3773,2kj 71,28B 117,64S 17,1T

spillenka

Člen

# Zasláno: 12 Čec 2010 20:59:46


Bublinka1
je to málo a nepíšeš kolik čeho, ale dělej jak myslíš

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 12 Čec 2010 21:01:55


spillenka
neee, nedělám jak myslím. Chci poradit přece a jsem ráda za každou větu. Ok, opravím. Dopíšu to tam

spillenka

Člen

# Zasláno: 12 Čec 2010 21:28:31


Bublinka1
já to nemyslela zle, každej má svojí hlavu, ale dobrá, tak ale zkus číst co ti píšu, hm?
tak znovu: 20g vloček není snídaně a 117 S celkem je málo, ještě když cvičíš.

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 13 Čec 2010 06:13:42


spillenka
Já psala včera včerejší jídelníček. Dneska už mám na stole nachystané ty vločky s mlíkem, jak jsi mi radila

spillenka

Člen

# Zasláno: 13 Čec 2010 08:04:25


Bublinka1
včerejšíma jídelníčkama se netrap, to už je stejně snědený, já myslela že je to jídelák na dnešek, dobrý je si zpočátku dělat jídelníčky den dopředu, aby se případné nedostatky včas daly vychytat.
Snaha se hodnotí, ať se daří

Marek

Moderátor

# Zasláno: 13 Čec 2010 08:26:50


Bublinka1
Dej na Spillenku a přitlač na vločky. Krom toho máš po ránu docela dlouhé ty mezery, akorát po 3 hodinách až do 16h, kdyby to šlo trochu smrsknout na 2-2,5h pauzy, dostala bys tam někam ještě jedno jídlo a hodnoty by pořád mohly být fajn

Bublinka1

Člen

# Zasláno: 13 Čec 2010 20:45:21


13.7.
Dnes jsem do sebe dostala toto:
07:00 Mléko jihočeské polotučné 100ml 3,2B 4,7S 1,5T + Ovesné vločky 40g 5,2B 22,8S 2,8T
09:00 plátek tvrd.sýra 20% 20g 6B 0,6S 1T + chléb Moskva 2ks 70g 2,6B 24,6S 0,9T
11:30 Rýže 40g 2,88B 29,36S 0,08T + Kuře 50g 9,45B 0,15S 0,5T
14:00 Racio rýžové se sojou 2ks 22 2,2B 14,4S 0,8T + plátek tvrd.sýra 20% 20g 6B 0,6S 1T
16:30 kuře 50g 9,45B 0,15S 0,5T + chléb moskva (půl plátek) 35 0,9B 6,4S 0,35T
19:00 Tvaroh jihočeský odtučněný 100g 12,5B 3,5S 0,6T + 1x Knuspi 7g 0,76B 4,84S 0,17T
21:00 Laktofit 70 Super Protein 30g 21,45B 4,86S 1,05T + Mléko 200ml 6,4B 9,4S 3T

+ 5 hodin procházka v tom pařáku v ZOO
+ posilovna
________________________________________
CELKEM 4213kj 88,99B 126,36S 14,25T

Tak nějak by to šlo? Není těch bílkovin ale až moc?

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!