Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Kirkmen 38 let 78kg/175 cm , cíl odbourat nějaký ten tuk
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Autor Zpráva
kirkmen

Člen

# Zasláno: 18 Lis 2013 12:12:41


A měl bych dotaz na Martina

Pořád jedu redukci "snad" tuků. Teď jsem přibral něco navrch, ale v pásku na kalhotech udělal další díru . Takže mi asi přibyla nějaká svalová hmota.
Otazka zní. Beru toto jednou denně před spaním dvě plné odměrky
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2218
neměl bych to brát denně dvakrát ? třeba 1 odměrka pak večer 1 odměrka ?
Dík

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Lis 2013 13:54:41


kirkmen
Je to 65tka, takže 50g je 32,5g bílkovin, to je tak akorát.

Klidně můžeš dle potřeby brát až 3 dávky denně. Můžeš se i rozhodnout brát poloviční dávky. To záleží jak ti vychází bílkoviny během dne.

Ale na noc doporučuji plnou dávku (50g).

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Lis 2013 13:56:58 ° Změnil/a: Martin


kirkmen
... a nevím, kam dnes pokročily běhací pásy, ale před cca 7lety stýl první běhací pás, který 80kg cvičenec do roka nezníčí okolo 50t. Běhací pásy jsou mnohem dražší než rotopéd stejné kvality. Ta konstrukce má mnoho ložisek, tlumičů, mnohy ještě nastavení náklonu, i ten pás je drahý a pak to ještě dorazí motor a spojka. Rotoped je vedle toho primitivní záležitost a oprava se většinou týká jen ložiska.

lenkac

Člen

# Zasláno: 18 Lis 2013 15:11:11


Tak něco universálního, ale nevyznám se v tom a pátrám, zda mechanický, ele. a jakou firmu a za kolik, uff snad nepřeberu

Hlavně nebrat akční nabídku http://www.insportline.cz/4730/bezecky-pas-insportline-sprynkl, to je to co jsem kupovala máti a montovala a testovala nedávno, jako chodítko pro důchodce dobrý, ale pokud nechceš zmrzačit sebe a děti přizabít a navíc vyhodit 4litry, tak je to o ničem

kirkmen

Člen

# Zasláno: 18 Lis 2013 19:46:45


Dík všem za rady

lenkac

já měl na mysli, třeba tento http://www.kettler-fitness.cz/2607-kettler-pacer

kirkmen

Člen

# Zasláno: 20 Lis 2013 09:48:30


tak jsem objednalnakonec toto
http://www.fitham.cz/kettler-track-motion

Snad nevyhozené peníze

lenkac

Člen

# Zasláno: 20 Lis 2013 11:24:17


Vypadá hezky a podle popisků a compu to vypadá, jak když to za člověka snad i odběhá

kirkmen

Člen

# Zasláno: 25 Lis 2013 11:12:22


Tak pořád nedorazil, já se snad nedočkám

kirkmen

Člen

# Zasláno: 25 Lis 2013 21:47:25


zítra dorazí

kirkmen

Člen

# Zasláno: 26 Lis 2013 09:54:36


nový trénink 3x týdně

1. Výpady s velkou činkou 3x12
2. Dřep s činkou na hrudi 2x10
3. Rozpažování jednoruček na rovné lavicče 3x8
4. Pullover 3x10
5. Přítah jednoručky v kleče 4x10
6. Předkloňování s velkou činkou 3x10
7. Upažování s jednoručkami 4x10
8. Bicepsový zdvih s velkou činkou 3x8
9. Tricepsový zdvih na lavičce s velkou činkou 3x8
10. Zkracovačky 2x40
11. Přednožování na žebřinách 2x20
12. Šikmé zkracovačky 2x30

Včera jsem to už cvičil

kirkmen

Člen

# Zasláno: 27 Lis 2013 09:41:02


tak trenažér vyzkoušen, dobrý, jen mi nevím proč nefunguje správně zpětná vazba z toho polar pásu na tepovou frekvenci a pak ty programy na hídáná tepů nefachčí

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Lis 2013 10:00:36


kirkmen
kašli na tep pusť si fajn film a malej Já včera skouknul Machete a jak je to blbost, tak jsem si to užil na běhací pas to musí být to pravé

kirkmen

Člen

# Zasláno: 27 Lis 2013 12:33:48 ° Změnil/a: kirkmen


Martin

dík za radu, mám přenosný dvd přehrávač
No však já si to užil, se seknul tep na 111 a já měl strop nastavenej na 125 a pás pořád zrychloval, 4-6-8-12-14 km/h a to sem už vzdal a pořád sem měl tep 111

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Lis 2013 14:06:31


kirkmen
asi jseš holt trénovanej borec

kirkmen

Člen

# Zasláno: 27 Lis 2013 19:04:53


Martin

to asi jo. těch 14 km/h sem vydržel asi 2 vteřiny


kirkmen

Člen

# Zasláno: 29 Lis 2013 07:36:50


Tak jsem se dnes ráno zvážil a mám depku

Vážím pořád stejně 78 kg a pneumatička kolem pupku nemizí, už mám chuť se na to vy...t

papricka28

Člen

# Zasláno: 29 Lis 2013 08:29:44


kirkmen
2 vteřiny? já musím vydržet 15 km/ hod celou minutu
Nedepkuj, co mám říkat já?...občas se to prostě zastaví ....ty intervaly zkoušej spíš 7 km vs 12 km a pořád dokola....aby si tu druhou rychlost měl jako strop, zadýchal se, ale vydržel tu minutu (nebo jak to máš nastavené)
Bereš nějaký spalovač?
A co jídelníček, napiš ho sem a koukneme

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Pro 2013 08:51:55


kirkmen
Ahoj, pošleš fotkyke konci objemové soutěže, abych tě mohl zařadit do losování ?

kirkmen

Člen

# Zasláno: 2 Pro 2013 11:48:57


Martin

Zkusím dnes něco nafotit

kirkmen

Člen

# Zasláno: 2 Pro 2013 20:53:57


fotky jsem poslal, ale žádná změna nenastala, mám pocit, že jsem dosáhnul svůj strop. Víc se sebou asi neudělám

kirkmen

Člen

# Zasláno: 4 Pro 2013 08:30:59


Takže můj momentální jídelníček

5.30 100g ovesných vloček nebo namíchaného musli + 150 ml mléka
8.30 třetina velkého jogurtu Holandia + 2,5 krajíčku žitného chleba
11.30 90g tuňáka ve vlastní šťávě + 2,5 krajíčku žitného chleba
14.30 150g kuřecích nebo krůtích prsou + 60g rýže (semolinových těstovin) nebo 60g brambor, někdy mám místo kuřecího rybu
17.30 150g cotage + 3 žitné krajíce chleba
20.30 1 krajíc žitného chleba + 150g syrečků
před spaním 50g http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2218

jinak beru spalovač momentálně carnitin

Včera jsem se mučil na páse celou hodinu

kirkmen

Člen

# Zasláno: 6 Pro 2013 19:20:00


Martin

prosím o přidání fotek co jsem poslal na soutěž

děkuji

kirkmen

Člen

# Zasláno: 7 Pro 2013 11:01:29


Myslíte si někdo, že můj jídelníček může mít vliv na vysoký tlak, se mi ho podařilo cvičením a zhubnutím dostat na těch 120/80 v průměru a teď sem se zase měřil a mám klidně 150/105. Předesílám, že vůbec nesolím, ani trochu a jím docela dost zeleniny (brokolice, papriky, rajčata)

Nemůže to dělat carnitin ? Nebo multivitamín ? Vitamín C ? Asi blbost, že ?
Nebo, že bych byl tak přetaženej z toho všeho cvičení a práce?
Kafe jsem úplně vysadil, k doktori se mi moc nechce zatím, hned mi nasadí prášky navíc jsem nervní u doktora a mám tlak vysokej vždy


Přemýšlel jsem o tomhle http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2220 , ono ty slabší prášky na tlak jsou taky diuretika ne?

Dík za poznámky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Pro 2013 11:25:43 ° Změnil/a: Martin


kirkmen
K fotkám - na hrudník a záda se ještě 5kg vleze. Chce se to soustředit na trajektorii pohybu a zvětšit jeden svalový provazec po druhém .

K soutěži už máš maila.

Fotky hned přidám.

A soukromě bych si s tlakem nehrál. Spíše se zkus měřit vícekrát po sobě a v klidu. A v různé doby. Jestli to líta, tak je to fakt na doktora.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Pro 2013 12:05:30


Fotky už jsou i na tvé stránce.

kirkmen

Člen

# Zasláno: 9 Pro 2013 12:06:45 ° Změnil/a: kirkmen


Martin

Díky, tak já vlastně hubnu, takže sem to moc neřešil, ale někdy po novém roce, chci rozjet objemovku, a pak jsem ochoten poslouchat, jak jsi mi tu jednou psal, hlavně to bude o jídelníčku a pořádném tréninku že. Cvičím doma, na posilovnu vážně nemám čas. Mám velkou činku a stojan na dřepy, dvě lavičky, jednu polohovatelnou jen směrem nahoru, hrazdu a žebřiny, ez-činku a dvě jednoručky.Vše kromě žebřin, domácí výroba
Mě osobně příjde, že nejslabší mám břicho a ruce.

Ten tlak, mě fakt lítá. Ráno mám normál (dnes měřeno 124/75) a odpoledne počítám, že budu mít 140+-/90+-, večer mi to zase sleze.
Je fakt, že teď jsem dost vynervenej ze šéfa z práce a moc si to beru i doma to řeším. Snažím se vypouštět a nestresovat se.

Co se týče toho mejla, tak se mi fakt stalo, že se mejl a dost důležitý ztratil, nechci zbytečně prudit

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Pro 2013 09:58:30


kirkmen
na šefa ser, buď tě vyhodí nebo ho prď
Nevím, co je to poslední dobou za módu, zbytečně srát vlastní zaměstnance Buď mu řeknu, že s ním nepočítám a nazdar anebo mu prostě dávám tolik úkolů, kolik stihne ...

kirkmen

Člen

# Zasláno: 13 Pro 2013 10:25:11


Martin

Tak to s tím šéfem je fakt už se pokoukávám po jiném.
Ono ani nejde o množství práce nebo to, že by mě nechtěl.
Ale jsem vedoucí provozu, svařovny a on slepě a navíc ještě velmi šplhounsky prosazuje a vylepšuje každé nařízení nového gener. ředitele. Jedny z těch vylepšení je i abych psychologicky tlačil na lidi a vymýšlel různá opatření a zákony. Prostě komunista, ti chtějí řídit život lidí na každé úrovni a to mě se.e

Bývalý majitel (došli mu prachy musel fabriku prodat), byl v podstatě člověk se kterým se dalo domluvit a bral to lidsky (ale jako každý měl i své mouchy).

Teď se určití lidé dostali k moci a není už nikdo kdo by je krotil. Nové vedení vůbec neví ve strojařině vo co go

Jinak od nového roku plus mínus, bych si chtěl užít výhru od f-sportu a tak bych ocenil nějaké rady ohledně tréninku, něco jsem si zde přečetl, ale pořád mi není jasný trénink. Navíc jsem omezený jen na činky a hrazdu.
Vím, že asi nejdůležitější bude jídelníček, na ten se budu muset kouknout, ale vůec netuším jak do toho zabudovat ty doplňky

kirkmen

Člen

# Zasláno: 15 Pro 2013 21:35:32


Změnil jsem jídelníček, kvůli tomu tlaku. V syrečku i tuňákovi je moc soli.
Takže

5.30 100g musli nebo ovesných vloček + 150 ml mléka
B 17 T 7 S 81
8.30 150g holandia + 150g žitného chleba + zelenina
B 18 T 11 S 70
11.30 150g cottage sýr + 150g žitného chleba + zelenina
B 30 T 12,5 S 69
14.30 170g kuřecích(krůtích)prsou + 80g rýže nebo brambor ve slupce + zelenina
B 54,5 T 2,5 S 21 nebo s brambory B 54 T 2,5 S 14,5
17.30 100g fitnes šunky kuřecí + 150g žitného chleba + česnek
B 30 T 10 S 45
20.30 150g ryba (hejk, pangasius) + 30g rýže
B 28 T 3,5 S 8
před spaním protein 50 g B 44 T 0,9 S 3,5

ráno mám jedno jablko a po cvičení taky. Pak ještě zkonzumuju asi 0,3 mléka jako přídavek do kafe a cara B 1 T 1 S 1,5
to jablko odhad B 1 T 0,5 S 9

celkem za den B 223 T 50 S 308

3x týdně posiluju a snažím se 3x týdně běhat 30 min, ne vždy kvůli práci se mi to podaří.

Tak a do mě, protože ani nehubnu a ani nepřibírám

kirkmen

Člen

# Zasláno: 18 Pro 2013 07:15:39


Takže je ten můj jidelák v pořádku ?

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!