Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...


E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


 | Hlavní stránka | Registrace | Reagovat | Hledat | Statistika | Manuál |
Recepty a jídla www.f-sport.cz Forum / Recepty a jídla /  
 

strava

 
Autor gymnastka
Člen
#1 | Zasláno: 5 Úno 2019 07:36 
dceri je deset, v breznu ji bude jedenact, dela moderni gymnastiku, v tomto sportu vynika, bavi ji, a ma to rada, trenink ma min.20 hod. tydne, gymnastika vyzaduje stihle postavy, s tim problem nemame, spis ted stale sleduji unavu a nechut..... trosku zabrousim ke strave, dcera ma rada zdrava jidla, snida vetsinou jogurt s m?sli a orechy, nebo chia puding s bananem, ryzovy sirup... nekdy celozrna houska se sunkou, svaciny ve skole jsou podobne... k tomu ma jeste misku zeleniny nebo ovoce, obedy ma ve skole, nekdy sni vse, nekdy neco nesni.... a pak jede na trenink, coz je cca od dvou do sesti. V dobe treninku nesmi jist a pit muze jen vodu, pak jedeme domu , tudiz dalsi jidlo ma mezi pul sedmou az sedmou, to uz ji cokoli, nekdy to co bylo k obedu, vecere jsou fakt ruznorode.... chtela bych poradit , co delam spatne, prala bych si ,aby ji sport nehuntoval telo, aby z nej mela radost... vede se ji dobre, patri do rozsireneho druzstva nadeji CR, nyni zacne sezona zavodu, coz ve skutecnosti znamena vikendy straveny po zavodech.... cca ctyri mesice... mam pocit, ze ji chybi energie... moc dekuji za jakoukoli odpoved

Autor Martin
Administrátor
#2 | Zasláno: 5 Úno 2019 20:54 
gymnastka
ono se totiž dnes za "zdravé" ozna?uje kde co :-/ a t?eba ty snídan? takto nic moc. Jídlo má být nejen pestré, ale i vhodn? rozložené b?hem dne. Ráno pot?ebuje základ pro energii na celý den.Takže lepší než jogurt a o?íšky nebo ovoce a chia jsou ovesné vlo?ky. Klidn? ty instantní z obchodu - je mladá a spálí to. Ty o?íšky (tuky) nechte na noc. Jogurty (a myslím jogurty ne vodu s škrobem) po poledni.

Když použijete Kalkulator pro rozpo?et porcí do dne, tak tam uvidíte, jak je t?eba dopoledne mít více sacharid? a odpoledne spíše ty bílkoviny. O?íšky jsou zdrojem minerál? a tedy pat?í na ve?er.

Pokud byste mi napsala výšku/váhu a kolik nyní sní za den sacharid?, tak bychom to mohli konkrétn? poladit.

Bílkoviny minimáln? 90g, klidn? 120g. A tuky n?co mezi 50 a 70g.

Z dopl?k? bych ur?it? doporu?il silné sportovní vitamíny Nexgen Pro:
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=3316#nadpis

p?ípadn? sportovní nápoj p?i výkonu:
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=5932#nadpis


A až podle t?ch hodnot živin se dá ur?it, co dále je pot?eba.

Autor gymnastka
Člen
#3 | Zasláno: 5 Úno 2019 21:20 
Meri 135 cm, vazi 30 kg, do kalkulacky jsem to zadala bilkoviny stred 68g, tuky stred 12g, sacharidy stred 60g , (ani hubnout ani tloustnout)to jsou tedy hodnoty, ktere by mela dodrzovat v prijmu potravy na den? A vitaminy ktere jste napsal jsou vhodne i pro deti? Dekuji

Autor gymnastka
Člen
#4 | Zasláno: 5 Úno 2019 21:23 
Protoze napr. ten napoj je az od 15ti let, bojim se, aby to neuskodilo

Autor A_N_D_Y
Člen
#5 | Zasláno: 7 Úno 2019 09:07 
... taky pozor, pokud sle?na závodí, tak nem?že spoustu sportovních dop?k? kv?li dopingu ... p?idávají se nepovolené látky ... a to i do n?kterých "džus?"

Autor Martin
Administrátor
#6 | Zasláno: 7 Úno 2019 11:27 
gymnastka
pro tak malé dít? se to h?? ur?uje, nejde to jen p?epo?ítat na malého ?lov?ka -je v r?stu.
Tuku tedy pro dít? mnohem více, tak 30-40g - prost? p?irozený p?íjem (mlé?n? v?ci klidn? plnotu?né, z rozumného masa (libové+šunky)) odstranit jen nadm?rný um?lý p?íjem (dorty, tu?né maso).
Stejn? sacharidy, p?i jejím výkonu to m?že být až ke 100g. Zase pro?istit. Dát pry? knedlíky, omá?ky a sladkosti. Pozor i na nápoje a džusy jsou plné cukru. Naopak brambory, rýže jsou naprosto v klidu a net?eba se bát ani p?im??eného množství pe?iva.¨
Bílkoviny by m?ly být OK p?i rozumném použití masa, mlé?ných produkt? a vajec.

Jak je vid?t celkov? jde o použití kvalitní, ale p?itom prosté stravy. Dávat pozor na složení. Nap?íklad v?tšina jogurtu je jen voda, sušené mléko a škrob.

Z dopl?k? bych dal opravdu v prvním kole jen ty vitamíny, a? ji to nakopne a samoz?ejm? sta?í malá dávka. Tedy u NexgenPro jsou psané 3 kapsle denn?, ale Vy ji dejte jen 1 kapsli za den.

Pokud ji bolí svaly, lze po?ídit ampule ho??íku, ale zase použit vždy jen 1/4 ampulky.

Autor Martin
Administrátor
#7 | Zasláno: 7 Úno 2019 11:28 
Když tak pár dn? pište její jídelni?ky a mrkneme, zda tam není n?jaká zrada.

Autor gymnastka
Člen
#8 | Zasláno: 11 Úno 2019 21:20 | Změnil(a): gymnastka 
Tak konecne se dostavam k tomu sem dopsat jídelní?ek:vim ze tam jsou jidla co jist nema , ale vikend stravila mimo domov na soustredeni, a obedy v tydnu jsou ze skolni jidelny.....
Sobota:snidane:ovesna kase s jablkem(trenink 3hod)
Obed:zapecene testoviny (trenink 3hod)
Svacina:jahody a jablko( trenink 1hod)
Vecere:nudlova polevka, špagety
Nedele:snidane:kulicky s mlekem(trenink 3hod)
Obed:kureci platek s ryzi(trenink 3hod )
Svacina:banan,hrozny(trenink1hod)
Vecere:veprovy rizek,brambor
Pondeli:snidane:ovesna kase
Svacina:2toasty
Obed:celerova polevka,1ks houskovy knedlik, hovezi pecene s
zampiony (trenink 4,5hod)
Vecere: jogurt
Bude mi to chvilku trvat , nez to asi vsechno pochopim, jsem v teto oblasti opravdu neznalec

Autor Martin
Administrátor
#9 | Zasláno: 12 Úno 2019 09:19 
gymnastka
4 jídla, z toho jedno jen ovoce, to je hrozn? málo ! A to tam ješt? máš spoustu "prázdného" jídla, jako polívky, knedlíky a sacharidy mají nevhodný pom?r samé nudle, kuli?ky jsou jen pufovaný cukr.

Asi prvním krokem by m?lo být, že snídan? bu? vlo?ky nebo pe?ivo + to ovoce. Po každém tréninku ovoce.
A den proložit více jídly a v každém musí být n?jaká sacharidová p?íloha.
Ve?e?e naopak lehké, zelenina, lehké maso, brambor, rýže nebo dexík. Pokud bude jíst správn? p?es den nebude d?vod se ve?er dojídat.

Navíc s tímto zp?sobem stravy ji hrozí, že jak na ni p?ijdou hormóny, tak hrozn? rychle nabere tuky.

Je tu super ?lánek Co máte mít v ledni?ce.

Recepty a jídla www.f-sport.cz Forum / Recepty a jídla /
 strava

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 








 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑