Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...


E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


 | Hlavní stránka | Registrace | Reagovat | Hledat | Statistika | Manuál |
Recepty a jídla www.f-sport.cz Forum / Recepty a jídla /  
 

Vyzkoušená jídla pro snížení váhy a udržení chutí

 
 
Stránka  Stránka 2 z 18:  « Previous  1  2  3  4  5  ...  15  16  17  18  Next »

Autor MLSNA HUBA
Člen
#11 | Zasláno: 4 Srp 2004 21:28 
Recept na h?íšný pudink!

Takže si seženeme klasický sá?ek s práškem, ze kterého se d?la pudink - p?íchu? dle libosti - kasickou vanilku, kakao ?i malinu už všichni znají, proto doporu?uju vyzkoušet t?eba kokosovou, d?lá se i banánová, mandlová atd.... no je z ?eho vybírat.
Pudink dle návodu smícháme s mlékem a uva?íme. Lze použít i sójové mléko (to jsem zkusila, jelikož jsem jiné nem?la).
No a v té poslední fázi va?ení jsem do pudinku p?ihodila p?edem vodou nasáknuté vlo?ky!
Jelikož jsem m?la kokosovou p?íchu?, šlo by p?idat i nastouhaný kokos - ale to bych se t?ch Kj nedopo?ítala
D?ležitá informace, ohledn? slazení - pudink se má dle klasického návodu samoz?ejm? osladit - já ho d?lala zásadn? neslazený, ale je pravda, že potom ta chu? je trochu taková Proto jsem si sehnala um?lé sladidlo a troši?ku ho tam sypla - aby prost? bylo cítit, že to má n?jakou sladkou chu?.

Ota a jemu podobní si do pudinku mohou p?ihodit rozinky, do mandlového bych p?idala i nasekané mandle... Možností je mnoho.

Narozdíl od jiných sladkých ne?estí, tenhle pudink nemá tak p?íšené výživové hodnoty a dokáže zasytit

Spo?ítala jsem (že pokud použijete na 100ml mléka 10g vlo?ek-váženo v suchém stavu), potom výsledných 100g uva?eného pudinku má 400 Kj 4,6g B, 16g C a 1,3g T

Autor Martin
Administrátor
#12 | Zasláno: 5 Srp 2004 08:49 
MLSNA HUBA
p?esto bych tuto mlsku doporu?oval jedin? po tréninku, nebo t?žkém výkonu. Puding sám o sob? je dost silná sacharidová nálož a kdo z?stane u 100g že když je to tak dobré

Autor MLSNA HUBA
Člen
#13 | Zasláno: 5 Srp 2004 11:14 
Martin

No se p?iznám, že jsem si dala 100g..... a pak ješt? jednou 100g - ale to už bylo cítit, že je to na m? moc, byla jsem docela taková p?esycená. Jediné možné ?ešení je mít jen on?ch 100g
a nebo opravdu hodn? silnou v?li

Autor MLSNA HUBA
Člen
#14 | Zasláno: 5 Srp 2004 15:57 
Tož jsem dneska ukuchtila ŠPENÁTOVÉ PLACKY

- pot?ebujeme na to špenátový protlak (200g)- ten rozmrazíme a smíchám? s vlo?kami a otrubami (dohr. 20g) - m?že se místo vlo?ek a otrub použít i celozrná mouka - je to jedno. Potom to osolíme a opravdu troši?ku prášku do pe?iva p?idáme.
Nakonec ze dvou bílk? (cca 60g) ušleháme sníh a ten vmícháme do t?ští?ka a smažíme bez tuku na tefl. pánvi (na nižší teplot?).

Fakt zajímavá varianta špenátu! Taky m? napadlo, že jsem do toho t?sta mohla p?idat prolisovaný ?esnek - to by bylo asi ješt? lepší - tak to s ním m?žete vyzkoušet.

Výživové hodnoty na 100g usmažených placek p?i použití výše uvedených surovin: 250 Kj 8gB 1,5g T 4,5g C

Autor MLSNA HUBA
Člen
#15 | Zasláno: 12 Srp 2004 11:25 
MLSNA HUBA
Do toho špenátu ten ?esnek p?idejte ur?it?! Doma m? "zdrbali", že jsem ten ?esnek tam dát m?la, že bez n?j je to takové mdlé ( ale mi to chutnalo...

Autor Martin
Administrátor
#16 | Zasláno: 12 Srp 2004 12:08 
MLSNA HUBA
plácl jsem to do jídelni?ku

Autor MLSNA HUBA
Člen
#17 | Zasláno: 12 Srp 2004 13:59 
Martin


ty placky jsou fakt dobré - jako p?íloha k masu ideální, i když taková bitka jako o rybí placky u nás doma o n? nebyla

Autor MiKy
Návštěvník
#18 | Zasláno: 13 Srp 2004 13:07 
ježiši, mn? se sbíhají sliny

Autor MLSNA HUBA
Člen
#19 | Zasláno: 14 Srp 2004 00:36 
Bramborové mlsnohubky

Jelikož se ve svém jídelní?ku snažím o to, aby v?tšina jídel obsahovala dostatek bílkovin i n?jaké sacharidy, minimum tuk? a zeleninu a taky abych nejedla po?ád to samé - vyzkoušela jsem kombinaci tvaroh+brambor.

Takže vezmeme si jednu menší bramboru a tu nakrájíme na tenká kole?ka, která poté na pá?e uva?ím v mikrovlnce (prodává se taková speciální plastová nádoba, která má vevnit? síto - kdo nemá, dopo?u?uju si sehnat, protože va?ení na pá?e je výte?né a v mikrovlnce opravdu hodn? pohodlné).
Bramborové plátky necháme vychladnout a poté na studené plátky dáme v?tší - silnou - vrstvu tvarohu (bez tuku) a dozdobíme bohat? zeleninou.
Brambory je možno jíst i teplé, ale pokud se jí jako studené mají nižší GI (glykem index) - jednoduše ?e?eno - když budete jíst brambory studené, nebudou ve vás vyvolávat tolik chut? na další jídlo jako brambory pe?ené nebo ?erstv? va?ené.

Výživové hodnoty závisí na množství použitých surovin. S bramborama to zas moc nep?ehán?t - sta?í opravdu trochu a rad?ji dát více tvarohu a zeleniny (pokud chceme hubnout

Autor Martin
Administrátor
#20 | Zasláno: 17 Srp 2004 12:08 | Změnil(a): Martin 
recept od Iv?i
RECEPT: Ku?e na houbách
Postup: 150g nakrájených ku?. prsou uva?ime ve vod?, p?idáme k tomu hrst sušených hub nebo žampion? z plechovky, 1-2 vaj. bílky na zahušt?ní, ochutíme houbovým ko?ením, podle chuti m?žete p?idat lžíci ke?upu nebo sladkokyselé omá?ky.Nakonec vše smícháme se 100g rýže va?ené rýže.

Energetické hodnoty: 45B/ 2T/ 90S
Dobrou chu?

A k tomu hromada zeleniny

Stránka  Stránka 2 z 18:  « Previous  1  2  3  4  5  ...  15  16  17  18  Next » 
Recepty a jídla www.f-sport.cz Forum / Recepty a jídla /
 Vyzkoušená jídla pro snížení váhy a udržení chutí

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑