Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...


E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


 | Hlavní stránka | Registrace | Reagovat | Hledat | Statistika | Manuál |
Recepty a jídla www.f-sport.cz Forum / Recepty a jídla /  
 

Vyzkoušená jídla pro snížení váhy a udržení chutí

 
 
Stránka  Stránka 3 z 18:  « Previous  1  2  3  4  5  ...  15  16  17  18  Next »

Autor MLSNA HUBA
Člen
#21 | Zasláno: 29 Srp 2004 13:14 
Sardinková pomazánka

Zkusila jsem si vyrobit výživnou pomazánku a byla
Výroba velmi jednoduchá:vezmeme sardinky ve vlastní š?áv?, tvaroh a šmakouna (jemn? nastouhaného). Všechno to smícháme, p?idám? kapku citr. š?ávy, trochu pep?e a na jemno nakrájenou cibulku!
Použila jsem 50g sardinek, 40g tvarohu a 40g šmakouna.
Potom výsledná pomazánka má na 100g 440KJ 13gB 5gT 2gC

Místo sardinek je možno použít i jinou rybu (losos, tu?ák) a t?eba to bude chu?ov? lepší - chce to jen vyzkoušet

Autor Anonymní
Návštěvník
#22 | Zasláno: 6 Zář 2004 18:42 
?au
cht?l bych se jenom zeptat ohledn? toho pudinku :
vždy? je tam necelých 80 g sacharid? na 100 g samotnýho prášku, to je jak u rýže, navíc to nejsou cukry ale škrob a glikemický index má uva?enej puding s mlíkem jenom 40 tak nechápu pro? je to taková sacharidová nálož a pro? by jsi to dával jenom po tréningu?

Autor Martin
Administrátor
#23 | Zasláno: 6 Zář 2004 21:42 
Anonymní
no problém je s úpravou, když ud?láš rýži s mlékem na sladko, tak ji taky posuneš jinam a neznám nikoho kdo by sn?dl jen 20g pudinku. Osobní zkušenosti jsou taky jako, že to nastaruje chut?.
Jinak samoz?ejm? je to lepší než n?jaká sladká ty?inka nebo kolá? Ale opravdu bych to nedoporu?il b?žn? konzumovat b?hem dne pokud chcete zhubnout Ti zvídav?jší si to m?žou i vyzkoušet v praxi

Autor Ivka
Člen
#24 | Zasláno: 23 Lis 2004 12:36 
ahojky ,ráda bych se p?idala do diskuze -vezmete do debatního krožku? Ivka

Autor Martin
Administrátor
#25 | Zasláno: 23 Lis 2004 13:49 
Ivka
no jasn? tak si založ dení?ek v dení?cích

Autor Jiti
Člen
#26 | Zasláno: 16 Pro 2004 11:19 
Protože jsem lempl na va?ení, má jídla jsou dost jednoduchá. Tady další receptík:
Ku?ecí prsí?ka nakrájíme na kousky a hodíme na pánev s v?tším množstvím va?ící se vody. Nasypeme do ní sm?s na ?ínu a necháme ku?e uva?it. Já ?ekám do doby než se v?tšina vody odpa?í. Pak p?ihodíme mraženou zeleninovou sm?s na ?ínu a zakapeme sojovou omá?ku. A když se voda odpa?í úpln?, je hotovo. A je to m?am s rýží. I m?j ta?ka si pochutnal.

Autor Martin
Administrátor
#27 | Zasláno: 16 Pro 2004 13:24 
Jiti
zítra to p?ihodím do recept?

Autor mike
Návštěvník
#28 | Zasláno: 21 Pro 2004 12:12 
tak to jo...

Autor Jiti
Člen
#29 | Zasláno: 5 Led 2005 12:06 
Martin
Jéžiš, te? jsem si všimla, že jsem do toho receptu napsal sm?s na ?ínu, což si každý m?že vysv?tlit jinak. myslela jsem ko?ení.

Autor Jiti
Člen
#30 | Zasláno: 5 Led 2005 12:14 
Snídan? pro mlsaly:
10g ovesných vlo?ek (namo?it v trošce vody)
2 bílky (ušlehat sníh)
5g práškového proteinu (ten m?j m?l v 5g hodnoty B 2,5 S1,2 T 0,8
kJ 90)
3 tabletky um?lého sladidla (rozma?kat)
vše smícháme a hodíme na suchou teflonovou pánev. T?sto po ní rozet?eme a pomalu pe?eme. když se t?sto za?ne kroutit, dá se lehce rukou obrátit a dopéct.
Toto má celkové hodnoty: B 11,8 S 7,5 T 1,5 kJ 369
Pro ty, kte?í jsou ješt? mlsn?jší a tolik nehlídají tuky, je možno p?idat t?eba plátky mandlí nebo sezamová semínka a pod.

Stránka  Stránka 3 z 18:  « Previous  1  2  3  4  5  ...  15  16  17  18  Next » 
Recepty a jídla www.f-sport.cz Forum / Recepty a jídla /
 Vyzkoušená jídla pro snížení váhy a udržení chutí

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑