E-shop na WWW.F-SPORT.CZ

Výhody E-shopu - garance nejnižších cen, Dárek ke každé objednávce zadarmo, Doprava po Brně zadarmo, Doprava při objednávce nad 1500Kč zadarmo
E-shop   Diskuse   Rady, informace a články  



? nefunguje Vám like?    


Doplňky výživy můžete nakoupit v našem E-shopu.
návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Doplňky výživy - všeobecně / Proč se v ČR tak podceňuji GAINERy a PROTEINy ???
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Čec 2009 19:38:46


docela si okolo sebe všímám, že všichni dumaji co koupit za speciality a přitom maji absolutně poddimenzovaný příjem toho základního - GANERů a PROTEINů
Mám kamarády (a zejména ti co s tím obchodují) kteří se GAINERů a PROTEINů "nebojí" a jen díky obrovskému množství z těchto produktů majo ohromnou svalovou hmotu a jsou všude v podezření, že berou steroidy

V americe se GAINERy berou úplně jinak než u nás. Například oblíbený Giant Mega Mass 4000 firmy Weider se jmenuje 4000, protože můžete v jedne dávce příjmout 4000kalorií A takové dávky si amíci daji 2 až 4 denně. Pak se samozřejmě snadno dostanou k obrovským objemům


Další doplňky jako NOčka a další berou až teprve k tomu.

A co Vy ? Jak berete GAINERy ?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Čec 2009 20:12:26


a nyní si v připraveném pidičlánečku můžete i zahlasovat

http://www.f-sport.cz/print.php?id=518

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Čec 2009 09:47:58


A když se nad tím tak zamyslite, tak při správně OBJEMOVÉM dávkování Vám takový 7kg gainer vydrží týden. Je mi jasné, že nemáme platy jako v americe. Ale otázka stojí spíše jinak. Co zvolit ?
Koupit gainer, Nočko, amina a něco ? Nebo ... Koupit hromadu gaineru ?
No a ja tvrdím - mluvíme o OBJEMU nebo o šmrdlaní ? Mluvíme o 4kg nebo o 1kg ? Tak jestli jde o OBJEM a jestli jde o 4kg za měsíc, pak se to chce SOUSTŘEDIT ! Soustředit na GAINER !

Dobrá strava, podpořená mraky energie z gaineru prostě DONUTÍ tělo k růstu ! Na Vás je jen to pak ukočírovat, aby to byly hlavně svaly.

arnold

Člen

# Zasláno: 3 Čec 2009 14:46:00


Martin napsal
Tak jestli jde o OBJEM a jestli jde o 4kg za měsíc,

To je věc názoru ,dřív jsem taky přibíral za 3 měsíce 10 kg, ze 107 na 117 kg , v benči jsem za tu dobu dal ze 180 na 200kg,
ale je tam hodně tuku , hmota je nekvalitní potom jsem musel na jaře dost shazovat a tak šla dolu kila i se svalovinou .
Tak to bylo každej rok nahoru a dolů ted jdu radši do kvality přibírat mín ,ale bez tuku .

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Čec 2009 16:52:48


arnold
no jo máš pravdu, ale tohle téma je myšleno pro ty, kteří se opravdu rozhodli nabrat

Nejhorší je, když se někdo chce "proplížit" v číste formě z 60kg na 110kg - to je pak nesmysl. S dostatečně tvrdým tréninkem 4x týdně, pořádnou stravou a pořádným příjmem gaineru to najednou JDE.

A tom je tato iniciativa ! Spousta idiotu to takhle šmrdlá mezi 70 až 80kg, bere 50g gaineru denně a pak šáhne po steroidech a to je úplná demenťárna

sebo

Člen

# Zasláno: 3 Čec 2009 20:30:33


Ahoj,mel bych zajem koupit ty sedmi kilové gainery od weidra,ale nevim jak je to s tím dávkováním v objemu.
Jinak vážím 80 kg na 170 cm a můj cíl je 90-100 kg.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Čec 2009 22:22:30


sebo
oficiálně tak, jak je napsáno v popisu na Eshopu a neoficiálně právě tak jak se tu bavíme = 7kg na týden

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Čec 2009 13:38:52


tak nyní z malé anketky vyplývá, že se gainerů asi opravdu bojíme - vyhrává 100g denně (a to radši nepočítam tu nulu - u těch nechápu proč hlasuji a tom jak berou gainery, když ho neberou ...)

Calvin

Člen

# Zasláno: 22 Čec 2009 21:18:08


Já teda zase nechápu ty, co hlasovali pro 1200g, blázni. A neměla bejt ta otázka spíš formulovaná jako kolik gaineru+proteinu? Protein většina lidí upřednostňuje myslim si. Možná by to výsledkem trochu zahejbalo. Když vezmu, že sám gainer konzumuju jenom v první půli dne a navíc jiný množství v netréninkový dny, tj. průměrně pak míň.. Mno, a možná taky hraje roli, že vás tu bylo dost toho názoru, že gainer jde docela dobře nahradit glukopurem/maltodextrinem, což taky v tý anketě jmenovaný neni. Tak třeba tohle všechno zkresluje výsledek hlasování? A nechci moc rejpat, ale divit se, že tu někdo hlasuje pro 0g denně, když jsi tam patrně sám tu možnost dal.. Tak jestli berou protein nebo to čtou hubnoucí, proč by si nezahlasovali, žjo.

Pepous

Člen

# Zasláno: 23 Čec 2009 17:32:18


Martine

Nepřehnal si to trošku? ty fakt doporučuješ 60Kg lidem aby do sebe narvali nějakejch 16 000KJ za den z gaineru?


Jako souhlasim s tvojí filozofii, ale trošku si přestřelil bych řekl

Pepous

Člen

# Zasláno: 23 Čec 2009 17:34:20


a co ti přijde divnýho na 0g gaineru za den v objemu?
Ty myslíš, že se nedá za den sníst 20 000KJ?
To se mýlíš.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Bře 2010 14:15:24


Pepous
já jsem z 63kg (fakt těžké životní období), s už nabytýma zkušenostma z minulch objemů, šel rovnou na 400g sachrů a 240g bílkovin a spravil jsem se během tří měsíců.
Navíc se bavíme o cílech a předpokládám IQ čtenáře alespoň 40, takže prasknout by nemusel nikdo.
Takže jo myslím to vážně.

Calvin
Proč někdo hlasuje 0, fakt netuším

Myšlenka s proteinem dobrá, ale právě že při hardcore použití gaineru tak aby gainil není pro protein místo! A vo tom to je. Ne o využití gaineru jen po tréninku.

Ale o tom pravém použitíGaineru jako Gaineru. Mě se pořád ptají kluci s 60kg, že ji gainer a tam je napsáno, že přiberou 4kg za měsíc a oni nic. A pak z nich vypadne, že berou třeba 40g denně ...

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Srp 2010 12:39:32


Tak co, čtete článeček Gainer a Protein - návod jak je brát pořádně ? A řídite se jím ?

Anketa v tom článečku zatím vypadá spíše na šmrdláni a pití gainerů místo kakaička Osobně nechápu proč to nazývat objemovka, když ho nevypiju alespoň 300g denně a v anketě vede 100g a to ani nechápu proč tam někdo klika na tu nulu

Tak pro šmrdlaly jim výrobce Cytogen vyšel vstříc:

HyperMass 5000
Jedna dávka je dle výrobce 50g (11g bílkovin) takže vám to vydrží opravdu dlouho

Sice to moc nesedí s tím co potřebuje vaše tělo HNED po tréninku ( Potréninkové doplnění sacharidů ) a to nemluvím o dalších kritických 72hodinách regenerace a nárůstu, ale za to to opravdu dlouho vydrží

Jean

Člen

# Zasláno: 19 Srp 2010 15:32:59 ° Změnil/a: Jean


tak pokud tam je 35g sachru v jedne davce, tak to podle toho co pises ve clanku sedi... sice jen na 70ti kiloveho jedince (0,5g/1kg hm.], ale sedi

nedavno jsem koupil na test malou pixlu tohoto http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=262 a tam je zas jedna doporucena davka 250g z toho 160g sachru a 55g bilkovin, coz mi pripada jako druhy extrem, proste zlata stredni cesta si myslim ze je da best (v jedne davce)

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Srp 2010 22:25:51


Jean
já také beru okolo 50g bílkovin v jedné dávce a ten gainer je náhodou velmi dobrej

Muscle Juice

Jean

Člen

# Zasláno: 21 Srp 2010 00:26:45 ° Změnil/a: Jean


souhlas

kdybys to srovnal s mega masem od weidera, co si o tom myslis ? (ohledne slozeni a chuti - pokud jsi teda zkousel obe vanilky, kterou budu objednavat casem)

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Srp 2010 21:50:58


Jean
chuťově je GMM4000 bezkonkurenční - teda aspoň pro mě

HonzaJ

Člen

# Zasláno: 14 Říj 2010 17:56:59


Ahoj Martine,
potřeboval bych poradit, snažím se nabrat na 85 kg, koupil jsem si Gainer Aminostar Whey Gainer a Protein. Na obalu píšou dávkování 50 g denně, ale z tohoto článku jsem pochopil, že je to málo. Mohl by jsi mě prosimtě napsat správné dávkování a v jaký čas vzít dávku. Já 73 kg, 186 cm. Díky

Jean

Člen

# Zasláno: 15 Říj 2010 13:32:12 ° Změnil/a: Jean


po treninku dej 3-4 odmerky, +-15 min

muzes rano mezi snidani a svacinou, ale tam bych dal treba jen 2, pokud to nechces moc do tuku, jsou to rychly cukry

akorat me na tom zarazilo, ze maj na slozeni napsano "susena syrovatka", to je divny, ta stoji par kacek a je prakticky nestravitelna, kazdopadne si takovym preklepem trochu skodi

hlavni je ale jidlo

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Říj 2010 12:46:08


HonzaJ
to je právě napsáno v tom článečku ve spodni části
http://www.f-sport.cz/print.php?id=518

Gainer berte v plne dávce hned po cvičení. Dávka je velká nepije se na ex ! Popíjí se postupně v klidu, třeba i 30min. Jedna dávka by vždy měla obsahovat 30 až 50g bílkovin.

Vzorec je v tom článku a rozpis KDY to brát také

kingie

Člen

# Zasláno: 18 Říj 2010 14:00:48


Jaky bude pro me rozdil zda si namicham sachry s proteinem nebo dam nejdriv sachry, pak 30-45 minut pauza a az pak protein - tak jak se to pise v clanku Potreninkove doplneni sachru. Tam je psane priklad glukopuru a tam protein neni obsazen, narozdil od gaineru.

V gaineru je ho v doporucene davce zhruba jen ctvrtina proti dop. davce proteinu ale porad tam je...Znamena to ze vyrobci to delaji blbe kdyz do gaineru pridavaji tech 5-10% proteinu a je lepsi to nekombinovat ?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Říj 2010 10:50:45


kingie
otázka je zda to strávíš tak rychle po tvrdém tréninku a odkrveném trávícím traktu. To na co se ptáš ty nemí problém.
Takže odpověď je rveme tam co nejrychleji rychlé sachry, střední sachry, dlouhé sachry stejně jako proteiny, co nejrychlejší. Rveme je tam hned jak je dělo schopno to příjmout.
Přijmutí sachru je relatibně snadné a lze snadno podpořit taurinem, No čkoy a kreatiny.
Proteiny už jsou na delší doby, proto se vyráběji tak rozložené, že už jsou jakoby natrávené. Vrcholem by bylo pití komplecních tekutých amin ihned po tréninku
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=168

Ale při potřebě cca 30g bílkovin na prvni hodinu po tréninku by to bylo na 14dávek = 30Kč na dávku plus samozřejmě gainer.

4brokenwings

Člen

# Zasláno: 10 Úno 2011 13:54:00


nazdar.kupujem si Mutant mass 6,8 kg, z financnych dovodov ho chcem rozpocitat na mesiac.pripadne nie na cely.. 6,8 kg, a v mesiaci mam cca 15 treningovych dni a 15 netreningovych.(podla casu kvoli praci) . ako by si mi poradil tento gainer davkovat pre co najlepsie vyuzitie v ramci mojich moznosti ak mi ide o co najviac hmoty s co najmenej tukmi? moja vyska 170,vaha 75,cvicim necele dva roky,bez doplnkov a chcem posunut svoj konicek a triedu vyssie.vopred dakujem za odpoved a som rad ze tu je niekto ako ty kto dokaze poradit a nesere sa s odpovedami dik dik dik

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Úno 2011 11:18:50 ° Změnil/a: Martin


4brokenwings
tenhle přístup je úúúúúplně špatně, tebe přece nezajímá, zda máš každý den gainer.
Tebe zajímá zda máš každý den dostatečný příjem sacharidů a bílkovin

zaprvé/ si dáš po každém tréninku pořádnou dávku gaineru
15tréninku to máš 15x150g = 2250g

zadruhé/ každý den následující po tréninku si dáš gainer mezi snídani a svačinou - opět 15x150g = 2250g to je celkem 4500g

Tak a těch zbylých 2300g můžeš využit dle potřeby. Spočítáš si kolik toho za den sníš. Pokusíš se běžnou stravou dostat tak na 300g sacharidů denně (co do sebe narveš 2h po tréninku se do toho nepočítá, ta ranní dávka gaineru se počítá). Pokud se ti to povede, tak těch 2300g si ušetřil do dalšího měsíce. Pokud ne, tak používej gainer dle potřeby ten který den. To vychází průměrně na 77g gaineru, tedy "jen" 50g sacharidů, na den. Ale ty to budeš používat různě, podle toho jak ti ten který den výjde.

A pokud se i tak se nemůžeš dostat na 300g sachrů denně, tak je třeba radikálně změnit způsob stravování.

Duffo

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2011 11:40:13


Zdravim vespolek. Po nekolikalete odmlce se vracim zpet do fitka. Behem lenoseni jsem ztratil cca 5-6kg svaloviny drive 75kg nyni 69-70kg/170. Jak to tu uz tyden procitam,tak pro uspesny start pro nabrani objemu je kvalitni trenink (u mne 4x tydne) + kvalitni strava + doplnky. Ja se ted placam bez doplnku na 95-112g bilkovin/den + max.200-250g sachru/den. Zbytek chci dohnat s GMM4000+MyoFusion. Je to dostacujici a realna volba pro nakopnuti k nabrani 5-6kg cca do srpna? Nebo by to bylo dobre dokrmit cca za tri mesice jeste kreatinem, nebo glutaminem??? Co se tyka proteinu, staci Myo i na noc, nebo je lepsi pro nocni davku treba SYNTHA-6 a Myo jen pres den. Bude mi v konecne fazi stacit 4x tydne fitko + strava i s vyse uvedenymi doplnky, denni prijem: 150g bilkovin a tak 300-350g sachru/den na nabrani 5-ti kg do leta?! Nebo je nutno nekde gramy pridat-kolik? Diky za info.

Duffo

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2011 12:07:49


...300-350g sachru/den na nabrani 5-ti kg do leta?! Mam trochu vitr z tech sachru, aby mi to neslo nakonec do bricha, vysedavam denne skoro 8 hodin pred PC = 1/2 zadnej pohyb

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Bře 2011 13:16:28


Duffo
vklidu do konce května, na detaily tvé přípravu je lepší tvůj deniček a ne téma o Gainerech

Afroman

Člen

# Zasláno: 16 Led 2012 13:28:59


Ahoj všichni, nedávno jsem četl jednu klinickou studii o tom že tělo není schopno přijmout více jak 1,6 g bílkovin na 1kg váhy.
Je zcela jedno jaká je aktivita protože při ideálních podmínkách si 100kg borec vezme max. 160g bílkovin denně zbytek vyloučí.
Se sachrama je to horší tam je rozmezí od 3-6g na kg za den a když se to přeženme tak to jde do špeků.

Já osobně to vidím když mám 100kg a chci nabrat 110kg tak brát denně 180g bílkovin a max 550 sachrů s tím že ráno více sachrů a postupně k večeru snižovat tak aby večer jich byloi minimum a spíše více proteinů.
Prostě po obědě v sobě musím mít minimálně 350g sahrů.

Martine pokud se pletu prosím oprav mě.

mouzi

Člen

# Zasláno: 16 Led 2012 18:34:04


Afroman
nepletes, nadbytecne uzivani proteinu a bilkovin obecne vede k toxicite organismu, mimo jine k tvorbe zvyseneho mnozstvi amoniaku, ktery vyrazne poskozuje mozek.. pokud se chces pojistit, pres 2 g na 1 kg telesne vahy bys jit nemel, ale tech 1,6-1,8 by melo uplne stacit a s timto mnozstvim uz se dale nelaboruje ani v objemu, ani v rysovani aj., za to se laboruje se sacharidy a na to si muzes najit nejake ODBORNE clanky, kdy a jak je jist..
snizovani sacharidu a zvysovani proteinu v prubehu dne nema zadne opodstatneni, travici system pracuje ve fazich a ty nejsilnejsi ma v prubehu dne tri - rano, v poledne a vecer, to jsou doby, kdy je schopno stravit a vstrebat nejvice bilkovin, takto mas tri velka jidla, mezi ne pak das tri mala s vyrazne nizsim mnozstvim bilkovin.. tech 550 sacharidu pro tebe na cilovych 110 by melo stacit, ale uvidis sam, jestli se ti vaha zacne hybat.. pokud ne, prejdi na 6, ale to uz je asi horni hranice, pokud ani to nepujde, mel bys zacit laborovat s tuky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Led 2012 11:51:13 ° Změnil/a: Martin


mouzi, Afroman
Nevidím tam otázku ani rozpor ???



Trochu podceňujete anabolický účinek bílkovin a aminokyselin. Navíc studie o 1,5g bílkovin i studie o 4g bílkovin jsou zde již velmi dlouho. Je tedytřebapřečíst oboji.

Praktické zkušenosti ukazují, že záleží na celkově stravě, postavě, typu zatížení, formě a další suplementaci, přípdaně "suplementaci". Kdy vrcholem jsou vzpěrači v plné "suplementaci", kteří se blíží 3 až 4g bílkovin na kilogram.

Při kulturistickém posilování se dlouhodobě (ověřeno) používá koeficient 1,8.

A to máte i Vy dva - tak na je zde dotaz ???

nerozumím tvému dotazu, máš 100kg, bereš 180g bílkovin, máš podle tebe brát 160g bílkovin. Já bych se nebál ani 200g bílkovin (když do toho započteš doplňky. - Nevidím na co se ptáš.

a sacharidy jakbysmet - vše ti sedí.

. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!