Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Doplňky výživy - konkrétní látky / l carnitin
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Autor Zpráva
Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Led 2004 19:56:21 ° Změnil/a: Martin



Dávkování:
doporučuje se 1g Lcarnitinu cca 20min. před cvičením. Mě osobně (85kg) zabírají 2g vynikající je to v kombinaci s kofeinem (200mg).

Při delších výkonech lze Lcarnitin přidat do pití - pomáhá!

Pozor na různe komplexy a směsi je oblibenou fintou, a to i u renomovaných firem, udávat množství Lcarnitinu koplex a spol. Vy však potřebujete znát obsah čistého Lcarnitnu tj, Lcarnitin Base !
např. USL Cutting edge (jinak vynikající věc) udáva 775mg Lacarnitin komplex v tabletě avšak po přepočtu dle českého návodu zjistíte že v tabletě je jen asi 30mg Lcarnitinu !!!!!


ZDE V ESHOPU
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1218

http://www.f-sport.cz/eshop/l-carnitine/l-carnitine.php

Anonymní



# Zasláno: 3 Bře 2004 21:19:54


Cauky.
Nemas odskouseno, jak dlouho pusobi L-carnitin pri treninku?
Ja cvicim 1.5h a tak nevim, jestli ho mam brat jako ty, nebo treba 30 min pred treninkem 1g a 1g po rozcviceni pred zahulem?
P.S.: Sauna je proti tomu slabota
Dik

Mirek-17



# Zasláno: 3 Bře 2004 21:21:11


Ten vzkaz byl ode me, zapomel jsem vyplnit uzivatelske jmeno.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Bře 2004 09:00:02


Mirek-17
mám to odzkoušené - PERFEKTNĚ
beru 2g plus tabletu kofeinu a jsem jak lokomotiva

Zkus buď 2g 15min. před, nebo 1g a druhý 1g si dej do pití, které piješ během tréninku. A zkus i ten kofein, nebo guaranu taky super věc

Martin

Mirek-17



# Zasláno: 5 Bře 2004 22:07:08


No ja jsem spis myslel, kdyz si ho vemu cca 15 minut pred treninkem, kterej mam 1.5h, kdy poslednich 20 minut jedu mrtvej tah, tak jestli jeste do ty doby vydrzi pusobit?

Dik a mnoho zdaru

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Bře 2004 08:17:09


Mirek-17
ahoj,
ty jedeš mrtvý tah na konci tréninku ? To jseš dobrej...
Jinak - nevydrží, možná tobě je, je to individuální, ale většinou vydrží tak 40min. Takže si ho dej do toho pití, nebo v polovině tréninku.

Martin

Anonymní



# Zasláno: 28 Bře 2004 21:02:22


Potřebuju poradit.Beru carnitin 30 min před cvičením. Je dobré užívat ho i mimo cvičení?Bylo mi řečeno, že jo. Dík pokud mi někdo odpoví

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Bře 2004 10:03:23 ° Změnil/a: Martin


Anonymní
no nic tím nezkazíš, když si ho vezmeš i mimo trénink... ale je to pak docela drahá sranda, budeš se furt potit a během dne máš podle mně lepší brát něco na zrychlení metabolismu (tim myslím nějaké fat burnery ne speed ) Ale za to ho používaj i když deš na kolo nebo hrát fotbal.
Martin

Mirek-17



# Zasláno: 6 Dub 2004 20:07:14


L carnitin 30000 od VitalMaxu za tech 550.
Bejt to levnejsi tak nereknu...

A jakej si tedy kupujes ty, abych to priste koupil dobre?

Dik, zachranim posledni kapky a narvu to do flasky s jontakem, at se ty svine rozpusti.

miky888



# Zasláno: 6 Dub 2004 20:53:26


pomáhá L-carnitin i při tvorbě svalové hmoty ?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Dub 2004 07:52:49


Mirek-17
ahoj,
ten samý, ale v tekuté formě a bez problému mám ho doma nahoře na lince postavenej a žádný problém !

Jo to je dobrý nápad aspoň budeš mít nejlepší ionťák ve fitku .

ps: a cos dělal s těmi tabletami, žes je měl pod papírem ?????

Martin

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Dub 2004 07:54:56 ° Změnil/a: Martin


miky888
No nepřímo jo Miky, ale pro tebe bude fakt nejlepší denně tak 200-300g masa, hromada rýže, špaget, nějaký ten jogurt, tvaroh, vajíčko a sýreček a váha poletí nahoru . Maximálně si kup nějaký protein, tak 50-60%.
Martin

Petr



# Zasláno: 7 Dub 2004 09:03:01


zajímavý článek o L-carnitinu, co na to říkáš, Martine??

http://new.biomag.sk/show_article.php?id=134

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Dub 2004 09:21:30 ° Změnil/a: Martin


Petr
díky za zajimavý článek,
a dost drsný ... No já Lcarnitin používám jako povzbuzovák a že tak funguje za to dám ruku do ohně. Bo po dvou gramech jsem rozžhavenej jako lokomotiva. No a proto jsem věřil i té aktivaci tuků, bo z čeho jiného by se ta energie vzala...
ještě si du přečíst ty anglické zdroje co tam jmenuje...

... tak na té první adrese nic není
... a na té druhé originál lánek v angličtině s referncemi a zajímavá stránka

... no nevím co si o tom mám myslet, ale faktem je, že sílu do cvičení to dodá a s kofeinem je to super kombinace. A při nejmenším větší výkon = hubnu více

Martin

Mirek-17



# Zasláno: 7 Dub 2004 17:20:38


No ja ho proste hodil do skrine a vic se o nej nezajimal.
PAk kdyz prijdu ze skoly tak to z tasky vsechno vyhazim, tak se semtam stane, ze neco zarovnam, nebo stratim.

Priste uz jedine v tekuty forme, a davkovani je porad stejny?
Zacne taky pusobit cca 15 minut po vypiti jako tablety?

PS: Dik za balik s tim protejnakem a kofeinem.
Dneska mi to doslo a mama to musela zaplatit, protoze jsem nebyl doma

miky888



# Zasláno: 7 Dub 2004 23:31:51


tak jak je to s tim Carnitinem ? pomáhá při spalování tuků nebo ne ?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Dub 2004 07:51:48


Mirek-17
ahoj,
jo tekutý působí stejně a měl by být i účinnější

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Dub 2004 07:54:56


miky888
podle mě jo, protože když si vezmu 2g tak je mi horko jak sviňa a mám spoustu síly a makám jak fretka = už jenom tím spálím více energie. A taky jsem o tom večer přemyšlel, že když si dáš 2g tak ti začne být horko, to znamená, že spaluješ více energie. Takže jestli je ten článek pravdivý tak je carnitin nejlepší placebo na světě

Martin

Anonymní



# Zasláno: 14 Dub 2004 13:07:39


co říkáte kombinaci L-carnitin + sauna ?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Dub 2004 13:37:30


Anonymní
infarkt

ps. ale v sauně se moc nehubne, není tam žádný výdaj energie !
Žádný výkon = lcarnitin je asi zbytečný.

Honza



# Zasláno: 14 Dub 2004 13:59:12


zkus spíš :

L-carnitin + sauna + sex

a jestli nezhubnes tak nevim ...

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Dub 2004 15:09:08


Honza
anebo vynech ty prvni dvě zbytečnosti a plně se věnuj té třetí


Prsar



# Zasláno: 24 Dub 2004 21:02:27


Cau. Delam zavodni plavani na docela slusny urovni a moc to s tima vyzivnejma doplnkama neprehanim ( rano po snídani cca. 40min pred treninkem 1tabletku "céčka 500" 1 tabletku LECITHINU a B12-tky. Přestal jsem na doporučení oddílový doktorky pít večer Laktofit 50. Ted jsem slysel o l-carnitinu a mam pocit,že je to presnš to co potřebuju. chci se zeptat jestli mi to pomůže před sprinterským výkonem jako je např. 50prsa ? A ještě se chci zeptat konkrétně na přípravek od firmy NUTREND CARNITARGIN nebo CARNOTARGIN GOLD v pitných ampulí . předem díky moc za odpoveď !!! Tomas

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Dub 2004 08:40:05


Prsar
ahoj,
To někdy vyzkoušej při tréninku a uvidíš, podle mě ti pomůže jak Lcarnitin, tak Inosin nebo i guarana a kofein. Jenom si musíš podrobně pročíst dopingovou listinu bo třeba kofein už tam myslím je
Zkus prvni čistý L carnitin 20min. před výkonem cca 2-3g.
ps. B12 orálně jsou vyhozené peníze, tělo to nepříjme
pps. Lecithin je s tukem a C s vodou ani tyto dvě látky tvé tělo nemůže příjmout najednou, podle mě je to co bereš akorát placebo

Prsar



# Zasláno: 26 Dub 2004 18:57:47


Díky za odpověd !
A v jake formě je dobry si teda B12 obstarat? A jak by jsi skloubil poživani B12,Lecithinu a "céčka" popřípadě L-carnitinu, aby to mělo co největší efekt? Je něco lepšího proti kyselině mléčné a následnému "vytuhnutí" než je l-carnitin? Diky moc

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Dub 2004 07:52:43


Prsar
B12 injekčně, narostou ti po ni svaly
Lecithin můžeš vzít kdykoliv s vitamíny rozpustnými v tuku, běžně se bere na noc
a C bys měl rozložit na více dávek a nejlépe si pořidit tu déle rozpustnou formu.
Na zlepšení množství kyseliny mléčne ve svalech fungují nejlépe kvalitní FREE BCAA, potom Antioxidanty
Pro regeneraci na příšti trénink se dají kombinovat gainery a proteiny s aminokyselinami
a pro větší výkon ty látky co jsem psal minule
Myslím, že jako každý sportovec máš k dnes k dispozici opravdu širokou škálu doplňků a jestli to mysliš se sportem vážně měl bys vyzkoušet vše, co je povolené a může ti pomoct být lepší.

Anonymní



# Zasláno: 27 Dub 2004 12:01:52


Takže jsem vyzkoušel firmu aminomax (www.aminomax.cz), jaxte to psali a výsledek: dobrý!
Teda mám to doma jen 3 dny, koupil sem od nich L-karnitin a Kreatin, Kreatina jsem ještě nezkoušel - toho si nechám až budu v objemovce. Ale Karnitin na mě zabírá - 3tablety půl hoďky před tréninkem k tomu malý kafe a rozjetej sem jak buldozer ).

Komunikace s nimi byla taky dobrá, zboží mi došlo za 4dny od objednání, ptal jsem se jich emailem ne věci kolem původu výrobků a použití a bez problémů mi do druhýho dne odpověděli - takže OK.
Kreatin prý pochází od výrobce "DCM Chemicals" a L-karnitin od "Lonzy" (www.lonza.cz).

Asi to teď vyzní blbě, ale tohle je příklad toho, jak by měl internetový prodej fungovat.

Jo a měl sem štěstí, dostal jsem navíc 10% slevu - údajně každý dvacátý dostane slevu ).
Patrik, paja.koblizek@seznam.cz

Anonymní



# Zasláno: 28 Dub 2004 20:58:45


Ahoj všichni,potřeboval bych helpnout.Můj kamarád je po každé fyzicky namáhavé práci totálně vyčerpaný.Např.,bourali jsme otvory do zdi přes 3h,pneu kladivem.Makačka jak prase.Všechno v pohodě,pak se naobědval a do půl hodiny byl hotovej.Přitom krevní testy neprokázali nic neobvyklého.Můj názor je ,že mu chybí karnitin.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Dub 2004 09:29:40


Anonymní
tak takovou diagnozu ještě nikdy nikdo neudělal, takže přinejmenším máš rekord
A po sytém obědě padne únava na každého, může za to inzulín, možná má kamarád náběh na cukrovku, ale spíš je prostě takovej já bych si po vydatném obědě taky nejradši dal hodinku oraz

miky888



# Zasláno: 2 Kvě 2004 22:39:46


co říkáte na ten aminomax ??? Nebude to jen nějakej blbeček z toho obchodu a nesnaží se tady dělat reklamu ? jako chtělo by to asi víc názorů nebo jeden "ověřenej".

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!