Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Doplňky výživy - konkrétní látky / Proteiny
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . >>
Autor Zpráva
packa17

Člen

# Zasláno: 12 Zář 2012 19:23:28 ° Změnil/a: packa17


Ahoj potřebuji poradit hubnu a zároveň sportuji 2-3x týdně nechci ztratit svaly spíše je udržet nebo trošku nabrat.Jsem žena 170cm/60,6kg, který protein by jste mi doporučili? Rozhoduji se mezi Whey Pure fusion amix nebo Whey Protein Fitness Authority? poradíte mi prosím

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Zář 2012 12:39:00 ° Změnil/a: Martin


packa17
oba budou skvělá volba

suzzette

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2012 09:07:03


Zdravíčko!

Poslední dobou neustále narážím na fenomén bílkovinné (proteinové/ketogenní - kdo se v tom má vyznat? ) diety a ráda bych se zeptala zdejších odborníků, neboť já o tom nemám ani šajna (ale ani trochu), oč tedy jde a jak to funguje, jestli se při tom shazují kila atd. Svalovou hmotu ani tak nepotřebuju (jako jasně, potřebuju, ale né abych pak vypadala jako je jedno plemeno krav, a to Belgické modré ), spíš už potřebuju udělat něco s tim rosolem na břiše, bocích, zadku atd. Veškeré mé hubnoucí pokusy totálně selhaly a tak se tonoucí stébla chytá Omlouvám se za mou totálně neterminus netechnicus mluvu!

Děkuju moc za radu!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Zář 2012 12:57:51


suzzette
je to drsná metoda nevhodná pro laiky. Je více takových metod, ale maji všechny jedno společné - jedná se o hladovku. Prostě máš málo nebo žádné sachry. To při sakra tvrdé a pevné vůli vede ke ztrátě prvni svalové hmoty a následně i tukové hmoty. K vidění třeba v koncentračních táborech. Samozřejmosti jsou zdravotní komplikace.

Tyto se ještě umocňuji, pokud se během takové diety jí jen tuky nebo jen proteiny. Protože pak navíc v těle začnou probíhat složité procesy, kdy se tělo snaží tuky nebo bílkoviny spálit = získat energii. Takové procesy maji spoustu odpadních látek a vzniká intoxikace.

Žádný super tajný vědecky objev, jak tuky utečou samy od sebe zatím udělán nebyl

suzzette

Člen

# Zasláno: 19 Zář 2012 13:59:28


Žádný super tajný vědecky objev, jak tuky utečou samy od sebe zatím udělán nebyl

Damn it!! Děkuju za odpověď! Zrovna dneska jsem narazila na toto: http://www.ketodiet.cz/
Upřímně řečeno, přijde mi to celkem ujeté, ale jak říkám, nejsem odborník
Kdybych ještě mohla mít dotaz. Co byste mi doporučil jako podpůrný prostředek pro hubnutí? Ráda bych něco z vaší nabídky zkusila, jen nevím, po čem v tom nepřeberném množství sáhnout

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Zář 2012 11:37:43


Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro hubnutí, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=614
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se hubne je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=5

bacaluti

Člen

# Zasláno: 31 Led 2013 17:11:20


Čau, z článku Jak brát proteiny a gainery:

Gainer nebo protein do 50% je to nejlepší po tréninku....

Proč je lepší protein do 50% a ne třeba 80% ?????

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Úno 2013 12:50:28


bacaluti
Protože v něm nejsou sacharidy a ty jsou po tréninku klíčové.

petrj

Člen

# Zasláno: 1 Úno 2013 16:10:50 ° Změnil/a: petrj


Chtěl jsem se zeptat jak je to s tím trávením.
Jak tady, tak jinde jsem se dočetl, že tělo má problém strávit více než 30g v jedné porci.
Fakt to platí i u jídla?
Běžně jím 250g. kuřecích prs a 120g rýže cca hodinu až hodinu až půl po posilovně po které dávám Giant mega mass gainer 150 g (30g bílkovin) a většinou tak dvě hodiny po obědě mám zase hlad, tak se chci zeptat jestli to kuře jím zbytečně, nebo je to ok?
moje váha cca 100kg

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Úno 2013 20:34:35


petrj
No ta dávka je 30 až 60 to záleží na velikosti osoby a schopnostech těla. Navíc to máš rozložené, tak to máš OK.

Špatně by bylo třeba sníst kuře, rejži, mít tam hezkých 35g bílkovin a zapít to hned proteinem s dalšími 35g. To už je tak pro vzpěrače a drsné obry, já bych si akorat ničil trávení.

petrj

Člen

# Zasláno: 1 Úno 2013 21:00:25


super diky

Feekomil

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2013 18:06:20


Ahoj Martine,

mam dotaz ohledne proteinu. Rozhodl jsem se,ze do fitka budu chodit rano pred skolou,z mnoha duvodu,ale to je nepodstatne.

Takze dejme tomu,ze v 5 si budu delat neco lehciho pred cvicenim,abych necvicil na lacno. Tzn nejake sacharidy - banan, zdrave tuky - avokado, zaliji to mlekem a dochutim medem atd..

Chybi tomu ale bilkoviny - nejlepsi zdroj takto po ranu je asi proteinovy pripravek. Asi rychle stravitelny,ne postupne uvolnujici se. Takze ted ktery by jsi mi doporucil? Jelikoz nejedu uplne "ciste",tak asi ne zadny nad 70-80%.

A michat to budu asi zvlast,takze ne do mleka,ale do vody. Ze dam protein a x min po tom ten shake z bananu.

Je to tak spavne? Dik za rady.

Jo a snidat nema smysl pred cvicenim, zapomnel jsem dodat,ze v 6 uz budu potit krev ve fitku a to bych za tu hodku a pul nestravil..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Úno 2013 13:00:42


Feekomil
Mám obavu, že když to do sebe vše po ránu narveš, tak ti bude v tréninku akorát blbě.
Ráno si dej ovesnou kaší a před cvičením NOčko - nic vic nepotřebuješ. Teprve po tréninku začni pořádně doplňovat živiny.

Feekomil

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2013 14:44:24


Takze pred 5 vlocky (mensi porce-treba 50g), pak 5:45 NOcko a v 6 cviceni?

Po cviceni pak CJMP, co mam a jeste mi zbyly nejaka amina, tak ty dam v dobe neky pred obedem, odpoledne a na spani

Feekomil

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2013 14:46:01


A jeste me laka ten taurin! S NOckem a po treninku s tim gainerem, ve kterem je dost creatinu, takze by to mohlo fungovat!!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Úno 2013 12:30:39


Feekomil
jo a taurin taky jo

Terkams

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2013 12:23:32


Ahoj, začínám s cvičením, hlavní důvod je zhubnout a zpevnit tělo. Je mi 21, 168cm a 71,5kg. Cvičím workouty od Jillian Michales - tzn. kombinace kardio + posilování (doteď 30 dní 7x týdně, odteď 5-6x týdně), k tomu 1x týdně 1hod tenis a doteď 2x týdně rotoped (chci navýšit). Používám L-carnitin. Otázka je, jaký protein v ne příliš drahé cenové relaci by se pro mě jako pro ženu hodil. Stále se nemůžu zorientovat v obsahu bílkovin. Důležité je pro mě celkové zpevnění a posílení těla. Myšlenky na protein mám hlavně z toho důvodu, že ač jím celkem dost masa, sýrů a mléčných výrobků atd. nedaří se mi dosahovat správného příjmu bílkovin (kalorickétabulky.cz mi říkají 96g denně) já se dostává většinou na 75-85% z tohoto. Proto jsem myslela, že by bylo vhodné dát si místo jednoho jídla denně ten protein. Denní příjem mám okolo 5500-6500Kj. Cvičím večer okolo 18-19, takže asi hodinu a půl po svačině a hodinu po cvičení večeřím. Zatím nevím, kdy bych ho řadila, ale pravděpodobně místo večeře? Možná místo svačiny. Důležitá je pro mě i cena, jelikož jsem student. Píši, protože se v tom absolutně nevyznám, každý všude doporučuje něco jiného a nerada bych koupila něco, co by mi nebylo k ničemu, nebo bylo předražené a nebo naopak levný šit. A jelikož tady jsou lidi, co mají zkušenosti, tak na Vás dám. Díky Terka

kveta

Moderátor

# Zasláno: 20 Bře 2013 14:05:03 ° Změnil/a: kveta


Terkams
Kdyz zacinas (a nemas finance), doplnky zadny nepotrebujes. Pores stravu a nebudes za ne muset vyhazovat zadny penize.

Terkams

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2013 16:18:38


kveta Pro mě by bylo jednodušší právě tohle, protože žiju u rodičů tzn. nakupují oni, vaří také a když odmítám doma uvařené jídlo, tak jsou z toho vedle.. Pokud bych si šla několikrát do týdne kupovat maso, ryby atd navíc, než jsou doma v lednici, tak bych v tom nechala počítám stejné peníze jako takhle. Tím ale nechci naznačit, že bych maso nejedla. I s tím že snídám ovesné vločky, obědvám maso, a často maso i večeřím a svačím sýry a tvarohy, tak se na ty bílkoviny nějak nevyšplhám.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Bře 2013 09:41:20


Terkams
a to se vlezeš do tuků a sahcrů?? Mám obavu, že takové jídlo od rodičů bude mít mraky tuků a mraky nevhodných sacharidů.
Pokud ne a je to dobrá dietka, jen s málo bílkovinami, pak by šlo bílkoviny doplnit proteinem. Ale doporučil bych za den takto doplnit max. 30g bílkovi. Nejlépe na dvě poloviční dávky.

To samozřejmě nevylučuje další použití toho proteinu - jen nesmíš mít základní stravu někde po 60g bílkovin za den. To už by nešlo, abys měla 40g z jídla a 60g z proteinu.

Terkams

Člen

# Zasláno: 21 Bře 2013 11:22:03 ° Změnil/a: Terkams


Martin
Jj Vlezu. Tedy podle kalorickych tabulek. Mívám někdy jen 65, většinou okolo 85-95 ale přes 100% ne, snažím se to hlídat. Jinak 100% doporučené denní dávky je dle tich tabulek cca 200g sacharidů a 55g tuků. Tich sacharidů mám většinou okolo 70%. Naštěstí to nejsou jen samé omáčky doma, ale pokud je jídlo smažené, tak se mu vyhýbám velkým obloukem. Když bývají omáčky, dávám si menší porce přílohy a hodně masa. Oni kalorické tabulky i jiné internetové kalkulačky mi počítají bazál cca 6400Kj, ale v reálu se dostávám asi na 5500-6000Kj, jím každé tři hodiny (jen po snídani po 4, protože ovesné vločky mě zasytí na dlouho) a hlad rozhodně nemám. Poslední dobou se snažím pomalu navyšovat na tich 6500Kj. Jo a ze stravy to je okolo 70 či 80g bílkovin za den.
Zatím přemýšlím o něčem jako je CFM Protein 82, protože tam jde vzít mix příchutí. Koukala jsem i na Fitness authority whey protein.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Bře 2013 21:24:21


Terkams
55g tuků je na dívku dost, založ si vlastní deníček, ať to můžeme probrat důkladně.

Terkams

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2013 18:39:07


Martin
Já se jen řídím tím, co mi vypočetli kaloricketabulky.cz, deník jsem si založila

Mám ještě jeden dotaz ohledně proteinů. Na jednom foru jsem řešila s jednou slečnou, že jí nějaký kulturista řekl, že protein by se vůbec neměl rozdělávat do mléka. Že prý potom člověk nevyužije ty bílkoviny nebo se nějakým způsobem bílkoviny znehodnotí. Je na tom něco pravdy? I zde na eshopu i na obalu proteinu, vlastně i na všech ostatních shopech je psáno rozdělávat v 200-250ml mléka nebo vody. Snažila jsem se googlit ale v několika diskuzích to bylo střídavě jo-ne-jo-ne, někde psali že vůůbec, jinde zase že můžeš, že se bílkoviny vstřebají stejně jako z vody ale trvá jim to déle, mam z toho hlavu jako balon. Tak by mě zajímal názor zkušených a hlavně těch, co se v tomhle nějakou dobu orientují Díky.

papricka28

Člen

# Zasláno: 27 Bře 2013 19:29:35


Martin
Kolik bys teda doporučoval tuků na kg váhy? Teď přijímám 30-40 g denně, a to převážně z ovesných vloček, kuřecí šunky, cottage, vajec, žitného knackebrotu, bilého jogurtu, ryb a kuřecího masa. Všechny tyto věci jsou pro mě nezbytné a zařazuji je často, většinu denně (krom vajec).Vím, že bych měla upřednostňovat rostlinný tuk, ale mám až dost toho živočišného, tak rostlinné oleje vůbec nepoužívám...

Martin

Administrátor

# Zasláno: 28 Bře 2013 09:14:04


Terkams
No tak se tim neříď, když je to blbě

Protein se nedává do mléka. Výrobci z něj draze odfiltrovali látky z mléka, které zhoršuji stravení takové nálože bílkovin a ty je tam zase naliješ zpátky.

papricka28
Při hubnutí u ženy to jde krátkodobě stáhnout na cca 20g. Ale tuky musí být kvalitní a nesmí to být dívka ve vývinu nebo těhule.
Pro udržování formy se to pak, dle touhy vypadat, usadí mezi těmi 20ti až 40ti gramu tuků za den. Pokud jsou kvalitní, tak obsahuji dostatek minerálů, vitamínů a dalších látek a to je jediný důvod, na co tuky potřebujeme.

Terkams

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2013 09:44:51


Martin
No to já nevěděla, že je to blbě .) Pokusím se snížit to. Jak jsem už psala, mě to vychází cca na 40g tuků denně, až 45g. S tím mlékem mě to překvapilo, všude i na obalu píší mléko, proto jsem nějak nevěřila Pak zase na x forech psali, že je to kec atd. Díky za ujasnění.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Dub 2013 09:30:57


Terkams
Oni tam píšou mléko, protože to je chutnější. A když někdo neví co dělá, tak ať muto spoň chutná - takové správné marketingové myšlení
A pak jsou nekvalitní proteiny bez filtrace a tam je to už zase fuk, stejně nestravíš pořádně ani protein ani to mlíko.

petandb

Člen

# Zasláno: 16 Kvě 2013 23:17:21


Ahoj, vím, že se budu opakovat a každý druhý má stejný dotaz, ale stejně... Je mi 20, měřím 185 a vážím 84 kg. Moje otázka zní - který z proteinů vybrat, je jich totiž tak nepřeberné množství, že se v nich ztrácím...Mezi gainery se dá podle toho co jsem četl považovat za jedničku GGM 4000, je taková jednička i mezi proteiny, nebo je to s nimi komplikovanější ? S GGM souvisí o moje další otázka - GGM jsem si na e-shopu zakoupil a nyní ho dobírám. Povedlo se mi díky němu a změně stravy přibrat kolem 6ti kilo, současná váha mi ale už stačí a chci spíše zkvalitňovat, rýsovat a nabírat čistou svalovinu a proto jsem na vážkách jestli dobrat GGM a koupit místo něj protein, nebo koupit znovu GGM, protože vím že je klíčové doplnit po tréninku sacharidy a že obsahuje i plnohodnotnou dávku proteinů. Mám ale strach abych nepřibíral tuk. Cvičím zhruba 4-5x týdně. Vím že nejlepší kombinace by byla koupit jak protein, tak gainer, ale přece jenom jsem chudý student Existuje pro mě tedy nějaká rada ? Díky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Kvě 2013 10:39:20


Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro nárůst svalové hmoty, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=615
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se dělají velké svaly je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=2

Ještě to potlač tak k 90kg, ať to stojí za to. Tréninki suplementy nech objemové, množství živin také, jen začni hlidat kvalitu stravy.

petandb

Člen

# Zasláno: 20 Kvě 2013 11:08:06 ° Změnil/a: petandb


Díky moc, články jsem četl už kdysi, ale nevěděl jsem jestli jsou ty konkrétní produkty aktualizované Koukal jsem ale, že proteiny v tom seznamu nejsou zahrnuty vůbec, stačí teda přijímat proteiny ve formě GMM 4000 společně s těmi sacharidy ? Stravu jsem částečně pozměnil a postupně se k tomu dopracovávám a 90kg je právě moje maximum, přes 90 bych moc nechtěl jít. Ještě jednou díky.

<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!