Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Doplňky výživy - konkrétní látky / HMB
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Autor Zpráva
Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Říj 2004 08:01:13


oko_z_buvola
tak ja ti ji založím ve výrobcích ...

Anonymní



# Zasláno: 15 Led 2005 16:54:41


Čau jak nejlíp rozdělit hmb do celýho dne když ho budu dávat ve třech dávkách- řekl bych určitě ráno, vpoledne a teď nevim jestli je lepší ho dát před nebo po tréningu díky za odpověď

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Led 2005 12:41:35


Anonymní
dej ho večer před spaním, vlastně ho můžeš rozdělit rovnoměrně podle hodin a velikosti tablet

Anonymní



# Zasláno: 16 Led 2005 14:49:54


mám ho v jednom přípravku už smíchanej s creatinem a glutaminem a píšou tam brát 3 dávky denně ale nevim jestli je lepší tu třetí dávku vzít před tréningem nejspíš pro ochranu svalů nebo po tréningu nejspíš pro lepší regeneraci protože to tam nepíšou nebo je to uplně jedno ? Jak to bude nejlepší ?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Led 2005 07:59:12


Anonymní
tak to máš teda blbý glutamin nelze brát tak cca 1h po tréninku a když tak max. 1g creatin je zase nejlepší brát po tréninku
Asi to tedy dělej tak, že ten přípravek ber 3-4x denně rovnoměrně napiš čeho v tom kolik je

Anonymní



# Zasláno: 17 Led 2005 22:45:47


v jedné dávce:
HMB-2g
creatin-2g
glutamin-2g
taurin-500mg
sacharidy-5g
proč by se neměl glutamin brát po tréningu?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Led 2005 08:42:01


Anonymní
protože je to produkt rozpadu aminokyseliny a ty už jich tak máš po tréninku plné tělo a tak se to jen zhoršuje
To cos psal už nekupuj to je teda fakt na nic denní dávka HMB je 3g, Creatinu 20-5g a glutaminu 5-10g každé se bere jindy - s tím ti fakt neporadím

Anonymní



# Zasláno: 18 Led 2005 20:21:01


spletl jsem se v jedné dávce je 1g HMB, takže ve třech dávkách za den je to akorát, všichni to doporučujou že je to fakt super a je to od špičkové americké firmy- když už to mám tak to sním a uvidím kdybys tenhle výrobek dostal a prostě ho musel 3x denně užívat, jak bys ty dávky rozložil?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Led 2005 08:16:17


Anonymní
v tom případě ráno ve 2 a před spaním, kolem tréninku bych to nedával

KENNY_FX



# Zasláno: 17 Bře 2005 18:35:32


HMB s Creatinem mi udelalo pekne strie

Phoenix

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2005 19:18:00




Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Kvě 2005 08:30:25


teorie o HM zde http://www.f-sport.cz/print.php?id=72

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Kvě 2005 09:00:40


...a právě jsem dopsal prvni polovinu recenze na HMB od Hammermanu http://www.f-sport.cz/print.php?id=318

Vlastik



# Zasláno: 6 Čec 2005 14:14:31


Jsou to vyhozené prachy. Lepší jsi koupit ijekční produkty výjde to na 3,500 tisíce a je to fakt znát hlavně musíte přidat na intezitě trénynku a takovejch 10kg možná přiberete jako já za ten měsíc a půl. Zbitečně nevyhazujte peníze za nějake HNB je to kničemu. Creatin je doceladobrý dostane rychle vodu do svalů a lépe jse svali napumpujou hlavně musíte víc dostávat do sebe tekutinu nejlepší je neperlivá voda měli by jste do sebe dostat kolem 5l deně

Anonymní



# Zasláno: 7 Čec 2005 15:53:51


Vlastik
Na injekční produkty se ti každej vy****.Feťáku

iontova_pumpa



# Zasláno: 7 Čec 2005 21:43:22


moje rec, ostatne ja se vy**** i na nejaky HMB

Phoenix

Člen

# Zasláno: 7 Čec 2005 23:47:29


jj poměr cena/výsledky je poněkud mizerná...

Navíc u HMB,glutamin a dalších jsou 10tky studií, které prokazují, že sice jistý účinek to má, ale přímy vliv na nárůst hmoty už je dost spekulativní, a to je potom hodně drahé placebo.

Pak jedinný účiný věci co tu zbydou (cena/výsledky) jsou proteiny a kreatin.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Čec 2005 12:36:06


Phoenix
a maso

Phoenix

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2005 12:54:37


Martin
mno jídlo sem nepočítám

Anonymní



# Zasláno: 22 Čec 2005 14:48:03


HMB před spaním je volovina. Účinnost HMB je nevíce ráno na lačno, hodinu před tréninkem a hodinu po. 3x denně 1g (na 60-80kg hmotnosti těla). Po 2 týdnech vysadit (snížená adaptace). Aby HMB fungoval Martine (narážka na tvé recenze, že ti HMB nezabere), je důležité a) jíst jej na lačno - nejhorší je kombinovat jej s proteiny, pak se vstřebá jen 1/4.
b) největší dávku vždy v čase kolem tréninku (před a po, opět na lačno)
c) strava bohatá na zinek a tuky! Tuky jsou důležité - jestli si nedáš denně 1-2lžíce olivového oleje můžeš HMB rovnou vysypat do záchodu. Má to svou logiku, HMB je derivát OH-máselné kyseliny a pro svou funkci potřebuje mastné kyseliny s násobnými vazbami.

Ne však vzít HMB a na to olej! Nenasycené mastné kyseliny musí být v momentě užití HMB již v krvi.

Když tedy nemáš dobrou stravu, nešiř zde alespoň nesmysly, HMB jsem aplikoval u stovky atletů a vždy to mělo pozitivní ohlas.

Anonymní



# Zasláno: 22 Čec 2005 16:49:39


Anonymní


Phoenix

Člen

# Zasláno: 23 Čec 2005 20:42:02 ° Změnil/a: Phoenix


Anonymní
This investigation evaluated the effects of oral beta-hydroxy-beta-methylbutyrate (HMB) supplementation on training responses in resistance-trained male athletes who were randomly administered HMB in standard encapsulation (SH), HMB in time release capsule (TRH), or placebo (P) in a double-blind fashion. Subjects ingested 3 g x day(-1) of HMB or placebo for 6 weeks. Tests were conducted pre-supplementation and following 3 and 6 weeks of supplementation. The testing battery assessed body mass, body composition (using dual energy x-ray absorptiometry), and 3-repetition maximum isoinertial strength, plus biochemical parameters, including markers of muscle damage and muscle protein turnover. While the training and dietary intervention of the investigation resulted in significant strength gains (p < .001) and an increase in total lean mass (p = .01), HMB administration had no influence on these variables. Likewise, biochemical markers of muscle protein turnover and muscle damage were also unaffected by HMB supplementation. The data indicate that 6 weeks of HMB supplementation in either SH or TRH form does not influence changes in strength and body composition in response to resistance training in strength-trained athletes.


The purpose of this study was to quantify which dietary supplements augment lean mass and strength gains during resistance training. Peer-reviewed studies between the years 1967 and 2001 were included in the analysis if they met a predetermined set of experimental criteria, among which were at least 3-wk duration and resistance-training 2 or more times a week. Lean mass and strength were normalized for meta-analysis by conversion to percent change per week and by calculating the effect size for each variable. Of the 250 supplements examined, only 6 had more than 2 studies that met the criteria for inclusion in the meta-analysis. Creatine and -hydroxy--methylbutyrate (HMB) were found to significantly increase net lean mass gains of 0.36 and 0.28%/wk and strength gains of 1.09 and 1.40%/wk (P < 0.05), respectively. Chromium, dehydroepiandrosterone, androstenedione, and protein did not significantly affect lean gain or strength. In conclusion, two supplements, creatine and HMB, have data supporting their use to augment lean mass and strength gains with resistance training.


a ten poměr studií je řekl bych tak 1:1, nicméně HMB sem zkoušel je to zhruba rok, a ta strava nebyla moc dobrá, spší na howno, nedával sem žádnej olivovej olej akorát to dávkování sedí, bral sem to podle návodu, tedy před a po trenálu + na lačno, (to s tim olejem slyšim poprví, nikde sem to nenašel zmínku - nemáš nějak link se studií???, respektive v žádný studii testující účinky HMB, se o tomhle nezmiňujóu) a světe div se HMB sem cejtil hlavně co se týče regenerace, ale do jaký míry to bylo placebo newiem. a pořád si myslim, že poměr cena/výsledky =

+
HMB nepůsobí na ka?dého stejně. Obvykle zabírá u cvičenců, kteří mají zpo?děnou insulinovou odezvu, co? se pozná např. nutkavou chuté na sladké.
+
to s tim 2 týdenním on and out sem taky nikde nenašel
, právě naopak HMB je doporučován spíše pro delší suplementaci.
+
ani ve stuidiích od společnosti (nevim přesný názew) s patentem na HMB, (mimochodem všechny s kladným výsledkem) neni zmínka o těhle zásadách

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Čec 2005 09:20:28 ° Změnil/a: Martin


Anonymní
to je příspěvek kapku zajimávý ...

... jenže sám sebe zhazuje tou útočnosti jestli má autor nějaké super čáry máry použití měl by ho popsat ! Ale nazvat to, že do sebe nefutruji olivový olej po lžících a nejím HMB podle těchto složitých postupů o kterých sem nikdy neslyšel nemáš dobrou stravu mi příjde značně stupidní Zejména proto, že s dobrou stravou bych už doplňky nepotřeboval vůbec

Anonymní



# Zasláno: 27 Čec 2005 07:15:13


Martine promiň, mě to trochu ujelo, protože jsem si těsně předtím četl tvé recenze na HMB a za nechalo to na mě neblahý dojem o). Nechci ti do toho kecat, ale recenze by měli být přeci jen trochu konkrétnější.

Právěže bez dobré stravy nemá smysl do sebe cpát doplňky typu HMB a keto-analogy obecně. Něco jiného je u Creatinu, bcaa, glutaminu a podobných věcí, které ti zaberou i když je strava hodně mizivá. U HMB, keto-kyselin (a jejich derivátů) a látek typu lysin, tribulus je potřeba správou stravou "usměrnit" účinek.

Když se tyhle látky berou jen tak, většinu je to poznat až po delší době při větších dávkách a na jiném místě než bych chtěl.

S tím olejem je věc známá snad 20 let. Předpokládal jsem, že je to základ. Nutnost zvýšené plazmatické hladiny Zn je také natolik známé, že to snad ani nemusím rozebírat.

Jestli to nevadí, trochu ještě rozeberu HMB:
HMB působí i při nárazovém podání před tréninkem, mohu to potvrdit na několika sportovcích, dělal jsem na toto téma disertační práci. Jednorázově však zvýší sportovní výkon tím stylem, že cvičenec sice je schopen cvičit s vyššími dávkami a ve vyšší intenzitě, ale subjektivně mu připadá, že je jeho výkon průměrný. HMB před tréninkem blokuje část mozkové hemisféry a dochází tak ke zmíněnému paradoxu (subjektivně z pohledu cvičícího se nic neděje, objektivně z pohledu trenéra je vidět větší "výkon", navíc blokace neurotrasmitérů znemožňuje "úplně se vydat", tj. se nedostavuje pocit úplného vyčerpání, což je někdy na škodu psychiky cvičence - má pocit, že ze sebe nevydal maximum).

Aby HMB působil jak má je nutno:
1. dostatek Zn v krvi, základní suplementace kolem 30mg čistého Zn denně ve formě organických solí.
2. polynenasycené mastné kyseliny - z nich se tvoří steroly a z těch zase účinkem HMB prekurzory hormonů. Při skoro nulovém příjmu tuků jde efekt HMB jen částečně do "síly". Samotný HMB na blokaci kortizonu nestačí, jsou nutné mastné kyseliny. Konečným důsledkem je působek na anabolizaci aminokyselin, tj. při dodržení zásad doslova "cpe" HMB aminokyseliny do svalů. Výsledky jsou pak lepší než u creatinu.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Čec 2005 08:24:36


Anonymní
to vypadá hodně zajímavě můžu to zkopnout do toho článku ?

určitě to taky někdy vyzkouším

jinak jsem se s tím fakt setkal poprvé a to už jsem dost pročetl

a nechceš napsat i nějaké články, když se v tom tak vyznáš ?

Phoenix

Člen

# Zasláno: 27 Čec 2005 10:57:50 ° Změnil/a: Phoenix


Anonymní
mě by spíš zajímalo, kde si čerpal. z těch 10tek studií co sou, se o tomhle žádná nezmiňuje, což je dost divný když je to tak známá věc.
Jinak to povídání je dost zajímávý a rozhodně stojí za vyzkoušení.

b.t.w. Martin: jo souhlas, kompletní článek z tvýho(anonym) pohledu by byl užitečnej.
Mohl bys trochu konkrénějc rozepsat ty zásady?

Anonymní



# Zasláno: 16 Srp 2005 15:46:13


Čus potřebuji poradit která značka je lepší Aminomax nebo Dymatize.

Anonymní



# Zasláno: 18 Srp 2005 21:24:48


Aminomax je český, Dymatize tuším USA. Těžko říct, co z toho je lepší. Hodně lidí nadává třeba na kreatiny z USA - u nás se vychvalují do aleluja, ale amící tamnější kreatin nekupují, protože je to všechno dovoz z Číny.
Nevím, věci, který se dají srovnat, tj. kreatin a glutamin mi připadají kvalitou snad stejný, ale Damtize má zase větší výběr.

Marek



# Zasláno: 13 Zář 2005 16:34:18


Hel potřeboval bych poradit jestli můžu kombinovat HMB s laktofitem 80????Diky

Lukas



# Zasláno: 13 Zář 2005 18:25:58


Napiš důvod proč ne., já ti ho nenapíšu

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!