Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...


E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


 | Hlavní stránka | Registrace | Reagovat | Hledat | Statistika | Manuál |
Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty /  
 

NikolN 21- 60/166

 
 
Stránka  Stránka 1 z 2:  1  2  Next »

Autor NikolN
Člen
#1 | Zasláno: 10 Úno 2015 20:09 
Ahoj ,

n?jakou dobu už tyhle stránky sleduju, tak jsem se rozhodla si založit vlastní dení?ek. Nyní mám 60kg p?i 166cm a mým cílem je shodit p?ibližn? 4kg a zpevnit postavu. Nejsem moc spokojená se stehny a zadkem, sice mám z kola svaly, ale je na nich dost tuku. Postavu mám jinak docela pevnou, ráda se hýbu, b?hám, hodn? d?lám cyklistiku a snažím se cvi?it doma. Pot?ebuji poradit jak vylepšit dolní polovinu t?la a jaké hodnoty mít v jídelní?ku. Jím celkem zdrav?, jen jsem dote? nepo?ítala a nevážila, ale to není problém a za?nu
Jinak se snažím jíst 7x denn? a jídelní?ek vypadá takto

vlo?ky 35g + tvaroh 18g
celozrn. t?stoviny 32g + ku?ecí prsa 30g
žitný chleba 40g + cottage 75g
vlo?ky 20g + tvaroh 60g
celozrn. t?stoviny 21g + ku?ecí prsa 30g
žitný chleba 27g + cottage 100g + šunka 6g
tu?ák 60g + žitný chleba 20g
----------------------------------------
71 B/ 103 S/ 17 T

Autor Martin
Administrátor
#2 | Zasláno: 11 Úno 2015 10:15 
NikolN
Jídlo máš rozložené p?kn?, jen nejez ty t?stoviny.

60/166 ur?it? nebudeš tlustá, pokud máš tuk v norm? nebo pod normou, tak je další formování postavy sm?rem k fitness form? dost d?ina.

Když tak pošli fotku nebo m??ení kaliperem, a? víme, odkud kam se chceš posunout.

Fotku m?žeš bu? nechat zve?ejnit nebo ne, to když tak napiš do mailu.

Autor NikolN
Člen
#3 | Zasláno: 11 Úno 2015 10:56 
Ok, t?stoviny dám pry? a místo nich za?adím rýži a brambory

Tlustá nejsem, ale pot?ebuji shodit tak 3-4kg tuku, který se m? drží na zadku a stehnech. Pot?ebuji vyrovnat postavu, protože naho?e mám o jednu konf.velikost mí? než dole . Naho?e jsem docela i vyrýsovaná, ale dole jsou ty svaly pod tukem a to chci dát pry?. Pomohly by t?eba n?jaký spalova?e?

Jinak fotky jsem Ti posílala v?era ve?er, zkus se kdyžtak podívat a kdyby nic, tak pošlu znovu

Autor Martin
Administrátor
#4 | Zasláno: 12 Úno 2015 14:35 | Změnil(a): Martin 
NikolN
ahoj,
dení?ek jsem ti založil NikolN - stránky ?lena diskuse

A je to jak jsme se obával - ty nemáš co hubnout, dokonce je i vid?t, že sportuješ. Ten tuk co se ti tam drží je pod míru, možná bych tam p?idal svaly.

Tak jako tak, to, ?eho chceš dosáhnout, to se d?lá v AdobePhotoshopu - Optimální postava pro ženy - modelky vs realita

M?žeš d?lat jakýkoliv sport - d?lej ho na plné pecky a s nadšením a dále jez rozumn?. Tvá forma opravdu sta?í jen udržovat.

Pokud se rozhodneš pro další posun sm?rem k fitness, tak je to zejména o silovém cvi?ení.
A i tak tam tuk z?stává - jen se vše zpevní:

Autor Mescalamba
Člen
#5 | Zasláno: 13 Úno 2015 23:53 | Změnil(a): Mescalamba 
Napadá m? akorát..

1) Vážn? se nevidíš objektivn?, problém je spíš v hlav?, než Tvé fyzické schránce

2) Pokud už máš nutkání to n?jak vylepšovat, tak p?idat svaly


Jestli budeš "hubnout", tak to odnesou pravd?podobn? svaly, p?ípadn? ješt? d?ív místa, kde o objem budeš p?icházet nerada (výpl? podprsenky).

V p?ípad?, že to vemeš hardcore a budeš se snažit vyp?stovat víc sval?, tak pokud neudržíš sou?asné množství tuku, tak to ta podprsenka odnese zase.

Ono aby holka byla "tak akorát", tak to n?jaké rozumné množství tuku chce. Jen na správných místech, bohužel hubnout úpln? selektivn? není pro ženy zrovna snadné (pokud to v?bec jde).

V?tšinou podobné pokusy kon?í bu? anorexií (ano beru to trošku extrémn?), nebo n??ím co sice z ?ist? kulturstického hlediska vypadá p?kn?, ale ženu už tak moc nep?ipomíná..


Jinak osobní názor dle fotek (vím moc dob?e, že m?žou klamat) je takový, že máš prakticky perfektní postavu. Taková se fakt moc nevidí. Vypadáš hodn? mlad?, tak to moc nehro?. Bylo by škoda o takovou postavu p?ijít..

Autor NikolN
Člen
#6 | Zasláno: 14 Úno 2015 10:09 
Ahoj ,

díky za Vaše názory a Martinovi navíc za dení?ek. Abych se p?iznala, tak jsem trošku zklamaná, že už se s tím tukem nedá nic moc d?lat, ale co nad?lám .... Holt si budu muset na ten sv?j kombajn zvyknout ... Bohužel jsem moc velký perfekcionista a kritik, takže asi nebudu nikdy se sebou dost spokojená, ale budu radši dál cvi?it a za?nu i n?co s t?ma ?inkama, proložím to n?jakou aerobkou a uvidím jestli p?jde ješt? n?co sundat

Autor Martin
Administrátor
#7 | Zasláno: 14 Úno 2015 11:19 
NikolN
S tukem se dá ud?lat, ale bude to vypadat jinak než si p?edstavuješ:

To se d?lá jen p?ed sout?ží, nemá smysl si takhle trápit t?lo celý tok a ani to není zdravé.

Lepší je spravit svaly, aby t?lo bylo pevné sexy a ten tuk se p?kn? natáhl:


Jde tedy o to ZM?NIT HLAVU

Nem?žeš chtít to, co n?kdo vyrobí v grafickém programu, musíš mít REÁLNÝ CÍL

Potom si m?žeme ?íct p?esn? co chceš.
Opravdu chceš ješt? sundávat tuk (a bude to d?ina ale i zábava) a vypadat jako profesionalka (a t?eba u zkusit závodit)

nebo chceš zesílit a vypadat pevn?, zdrav? a sexy p?i menším usílí?

Autor NikolN
Člen
#8 | Zasláno: 14 Úno 2015 12:02 
No teda, ta první fotka už je opravdu hardcore. P?eci jen bych cht?la ješt? vypadat v šatech jako žena. Špíš bych se cht?la p?iblížit té druhé fotce. Super postavu má podle m? t?eba tady celkem ?asto zmi?ovaná Zuzana Light, prost? pevný t?lo bez zbyte?ných tuk? .... Nemohl by jsi mi prosím poradit n?jaké ú?inné cviky na zadek? Se stehny moc nemám problém, ty mi jdou tvarovat dob?e.

Autor VaDee
Člen
#9 | Zasláno: 14 Úno 2015 14:12 
Fandím fandím a p?idávám se, postava super Závidím množství t?ch sval?!

Autor Mescalamba
Člen
#10 | Zasláno: 14 Úno 2015 23:13 
http://secondtononenutrition.com/blog/4-steps-to-get-a-better-butt/

D?epy fungujou tak?ka zaru?en?, p?ípadn? p?ihodit n?jaké to závaží k nim neškodí. Myslím, že je tu n?kde na f-sportu i "návod" jak je d?lat správn?, taky dost d?ležité.

Lunge (prost? si to vygoogli) jak normální, tak "side lunge" taky dobré.. i tam jde p?ihodit závaží, ale bral bych to opatrn?jc. Je docela d?ležité d?lat to pe?liv? a nep?ehnat to, klouby z toho ob?as nemaj moc radost.

Stránka  Stránka 1 z 2:  1  2  Next » 
Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty /
 NikolN 21- 60/166

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑