Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Mahamotti 27 - 78/180 max 90,5kg dnes +/- 85 kg //příspěvky jen k tématu
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 49 . 50 . >>
Autor Zpráva
Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 4 Srp 2005 14:48:33 ° Změnil/a: Mahamotti


Ahoj všem, kteří jste sem zavítali!

Jmenuji se Adam a je mi 25. Od září nastupuju do práce jakožto učitel a správce sítě ( ), přičemž hodlám také dále rozvíjet své stávající vzdělání formou kombinovaného studia. Ještě nevím jak moc mě to bude limitovat ve cvičení a co všechno tahle kombinace bude obnášet.

Momentálně dokončuju pročištění hmoty, předpokládám, že se zastavím někde kolem 77 kil na 180 cm. Míry a fotky dodám, jakmile s toudle čistkou skončím (teda pokud někoho ukecám, ať mě párkrát blejskne).

Ve cvičení nejsem začátečník, přesto bude asi dobré mít trošku dozoru. S jakýmsi cvičením jsem začal 3 roky nazpět - to jsem shazoval sádlo a bylo toho požehnaně. V čase největší hojnosti jsem vážil asi 93 kilo (sádla), možná bohudíky možná bohužel to je bez fotodokumentace. Začal jsem běhat, sehnal 2kg jednoručky a 13kg obouručku a s tím chvíli vydržel. Časem přibyly ještě nakládací sedmikilovky. Shazování probíhalo docela chaoticky, měřítkem vhodnosti pokrmu byl počet kalorií, ale jestli to obsahuje tuk a kolik to sem nějak nesledoval. I přes točený salám 3x týdně se mi za cca rok a půl povedlo dojít k hranici 73kg. To jsem ještě furt měl něco sádla, ale tělo už vypovídalo službu - nějaké třasy, tiky atd. Tak jsem začal trošku líp jíst atd.. :

Poslední rok jsem už chodil cvičit do klasického fitka - jako student jsem měl výhodnou permici 1050/školní rok, takže jsem tam byl 4x týdně. Až časem jsem pochopil, jakou roli hraje jídlo a vlastně až za poslední měsíc co si píšu co jím a i přibližné hodnoty B/S/T vidím, jaký je problém do sebe dostat 500g sachrů nebo se s nimi udržet na 200g při aspoň 2g bílkovin na kg hmotnosti. Zvlášť dokud jste závislí na rodičích a nechcete působit jako vyžírka ;-).

Na začátku prázdnin jsem byl na nějakých 83 kg, teď mám cca 78. Od prázdnin půjdeme nahoru, zkusíme opatrně zaútočit na devadesátku.

Afrodila

Člen

# Zasláno: 4 Srp 2005 15:16:59


Mahamotti

Tak šup šup, jsem s Tebou.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 4 Srp 2005 16:31:42 ° Změnil/a: Mahamotti


Afrodila

Si piš, že jsi se mnou, ani nevíš jak . Budu používat Tvoje jídelníčky, jen abych nabral, tak budu žrát tak 3-4 násobné porce

Afrodila

Člen

# Zasláno: 4 Srp 2005 18:49:44


Mahamotti

Ale fuj, žerou zvířata My papáme

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 4 Srp 2005 21:13:10


Afrodila

Papáš Ty, protože Tvoje porce se dají zvládnout i kultivovaným stolováním, ale dostat do sebe skoro kilo živin denně (B,S,T), to už není papání, ale opravdu žraní, chro!

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 4 Srp 2005 21:20:46


Pro dnešek mám za sebou úspěšné nacukrování, jen tuky mi ujely trošku výš než sem si představoval, ale furt v normě: B/S/T=206/458/37. Trošku pohybu bylo taky: 35 minut běhání + hodinka na kole.
Půjdu spát a zítra si s kolegou v ranních hodinách dáme záda a tricák. Kolega si dožene ramena, které zanedbal ve středu, já si dám bříško.. a pak 30 minut na kole. Další součástí plánu je udržet v následujících 2 dnech B>180 S na cca 200-230, T<30.

kakofonix

Člen

# Zasláno: 5 Srp 2005 05:43:48


Mahamotti
Tuky drž tak do 50-ti, to bohatě stačí a přidej malinko bílkovin

Afrodila

Člen

# Zasláno: 5 Srp 2005 07:52:43


Mahamotti

Takže už ne ale

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 5 Srp 2005 07:54:59


kakofonix

momentálně vlním a trošku shazuju, do objemu jdu po prázkách, mysím, že v "dietce" je 50g tuků opravdu solidní úlet, ale jinač máš recht, víc bílkovin by to sneslo, ale zatím nebudou. Přesně podle hesla:"neživíš, tak nepřepínej"

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 5 Srp 2005 07:59:04


Afrodila

to ani nezkoušej nebo se urazím, naštvu a

Afrodila

Člen

# Zasláno: 5 Srp 2005 08:10:03


Mahamotti

neeeee

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 5 Srp 2005 12:00:00


To je teda den. Hned ze startu po probuzení mě nasral sparing SMSkou, že ho bolí hlava a má v krvi alkohol, jestli prý má chodit. Zjevně se mu nechtělo, tak sem mu hodil zprávu, že když nechce, tak ať nechodí. Stejně nežere, zůstane průhledný.


Hodil sem do sebe snídani, vyčkal vhodné doby a šel cvičit (momentálně si to dávám u strejdy ve sklepě). Aby se to ráno vylepšilo, tak se sestřenka blýskla, že mají novou váhu s tukoměrem, že ji musim testnout. U nich doma jsou všichni postavou v normálu nebo lehce přes, ale žádný extrém. Mělo mě varovat, když sem slyšel, že už mají 1x velmi obézního, 2x obezního a jednoho tak tak v normě. Mně to hodilo 22% tuk a 53% vodu - tabulkově tedy na hranici normálu a obezity (ale již v obezitě) To fakt nasere, člověk si říká, že konečně vypadá k světu a najednou mu nějaká váha říká, že je špekoun. Beztak je to od Větnamce nebo z krámu se žertovnými předměty.

Takže dnešní cvičení :
(rozcvičení nepíšu, to je snad jasné)
ZÁDA:
3x8 shyby, ty dneska nešly, od druhé sérky sem si musel pomahat co to šlo, takže čistých bylo 7,5,4, čtvrtou sem ani nezařazoval
10,8,8,6 přítahy velké činky k hrudníku
10,10,8,8 přitahy velké činky na úzko k břichu
TRICEPS:
10,10,8 tlaky podhmatem (sám sem dal to s čím mi minule pomáhali )
3x10 francouzské tlaky
2x10 tlaky jednoručkou za hlavou bezpalcovým úchopem
BŘICHO:
supersérie 3xzvedání nohou, 2x zkracovačky

posléze něco přes půl hodinky na kole, byl hnusný protivítr, ale popral sem se s tím jako chlap

ad jídlo, zatím to držím, asi se vejdu do plánu.. ale to radši uvidíme až večer.

kakofonix

Člen

# Zasláno: 5 Srp 2005 12:25:56


Mahamotti
Na tabulky a váhy se vybodni, hlavní je vzhled, dojem a hlavně to jak se cítíš ty sám

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 5 Srp 2005 12:58:42


kakofonix
V pohodě chlape, to měla být jen úsměvná historka, ať to není jen samý jídelníček, trénink a "ahoj jak se máš" Podle tabulek (BMI) jsou všichni kulturisti vyžraní jak Cartman , i když mají zrovna závodní formu a 4% podkožního tuku. Mi poslední dobou nedělá problém se ráno postavit před zrcadlo a pochválit se , přestože by to mohlo být lepší .

Kdysi jsem smutně chodil do bazénu aspoň si zaplavat, koukal po tlouštících a říkal si: "aspoň takhle kdybych vypadal". Teď mám výborný pocit z toho, že jsem pro tyhle dávné "vzory" někde v oblasti nedosažitelných snů. A já zatím mám taky svoje sny a vím, že jich půjde dosáhnout, i když to bude trvat. Machrovat se svou postavou zatím opravdu nemůžu, ale žít se s tím dá velmi dobře

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Srp 2005 14:39:44


Mahamotti
v tréninku jedeš zbytečně za sebou stejnou část svalu ... možná zkus převzit trénink co tu je nebo z něj "vypreparuj" celé bloky pro danou partii

Jinak startovní zápal máš

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 5 Srp 2005 15:07:42


Martin

nevím na co narážíš, ale zkusme si to lehce ujednotit ;-)

Záda: shyby - klasika, přítahy k hrudníku jsou naširoko - tedy horní část širokého zádového a asi i něco ze střední partie zad, přítahy k pupku = spodní část širokého zádového
Tricák: podhmat je spíš širší tedy na vnější hlavy, francouz = všechno (předpokládám) a ty jednoručky jsou na dojezd, kde se prostě vyblbnu.
Aktuální trénink už stejně vydrží jen jeden týden, pak je 14 dní oddech před nástupem na objem.

Zápal mám už pár let, bohužel nejen do cvičení, ale i do "chatování" a dalšímu zbytečnému utrácení času na netu

Každopádně s dalším tréninkovým rozpisem si rád nechám poradit. Jako rád bych použil nějaký "už hotový" trénink, fór je v tom, že ve sklepě není kladka a kliky na bradlech jsou pro mě takové, že dám 8, 8 (možná) a pak to jde rapidně dolů. No ale už jsem avizoval, že po prázkách jdu zpět do ověřeného fitka, takže odpovídající nářadí bude

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 5 Srp 2005 18:58:44


Takže, jelikož jsem ještě neukázal žádný jídelníček, tak Vám udělám radost a hodím sem ten dnešní. Hodnoty v pořadí BST. Počítám si to do papírového deníčku, takže žádné desetiné místa nevedu, v případě zaokrouhlení a aproximace točím B směrem dolů, S a T nahoru. Zeleninu nepíšu, ono to rajče, půl cibule a dvě papriky za den stejně nemá žádné zásadní hodnoty. Veškeré pečivo je tmavé. Jestli někde není uvedené množství, pak myslím 1 ks. Takže jdeme se zpovídat

do 7,55 snídaně: 100g žlutý meloun, pak 40g vloček a 300g netučného jogurtu (20/50/3)
od 9,15 trénink, pak ještě něco přes 30 minut na kole, 20 minut po tréninku
11,10 40g protein50 (20/15/1)
11,30-11,40 250g treska, 200g brambory (45/30/1)
13,50-14,00 1/2 rohlíku, 50g tvaroh, 50g kuř. šunka, 1bílek (20/22/6)
16,10-16,15 200g tvaroh, 1/2 rohlíku (27/28/1)
18,30-18,35 84g tvarůžky, 150g brambory, 2dcl mléko (32/30/3)
no a cca tak 20,45 nebo možná 21,00 do sebe šoupnu
+/-21: tvaroh 250g, 100g brambory (33/25/0)
a půjdu spát

celkem to je B197/S200/T15, kJ nepočítám nic mi ten údaj neříká
zítra by měly být hodnoty jídla velmi podobné, uvidíme co najdu v lednici .. a přidám sem měření, protože se měřím jen v sobotu

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 6 Srp 2005 08:36:53


Máme tu sobotu, jakési změny v měření za poslední týden proběhly, ale jde to pomalu. A už k těm vlnám začínám ztrácet motivaci. Zápis bude následující (aktuální hodnota, před vlněním, změna za minulý týden)
Hmotnost: 79/83/-1
Pas: 83/88/-2
Boky: 99/103/-1
Hruď: 105/104/0
Biceps: 35/35/0
Stehno: 62/60/0
Lýtko: 42/43/0

Zkusím vydržet ještě pár dní.. možná tak do středy, třeba se to ještě trošku pohne..

Na těch hodnotách je vcelku vidět, že nohy jsou lépe rozvinuté než horní část těla - to je asi dáno "po rodičích", nohám moc dávat nemusím. To že nerostou paže tak jak bych si přál mě zatím tak nebere, myslím si totiž, že tvar mají hezký, ale do budoucna bych chtěl určitě pár cenťáků přidat. Hejslabší partií je u mě hrudník - dlouho jsem špatně cvičil bench, takže se mi to ještě nepovedlo dohnat.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 6 Srp 2005 16:12:19 ° Změnil/a: Mahamotti


Sice jsem se dal do rozšiřování textu, který ještě musím přeložit, ale pekelně mě to nebaví. Takže tu práci opět trošku odsunu stranou a hodím sem dnešní jídelníček a poslechnu si něco libového, třeba Silent Stream of Godless Elegy

budíček 7,30
07,45-07,55 broskev, 40g vločky, 2dcl mléko (11/55/6)
09,55-10,00 rohlík, 2x NT jogurt (17/54/2)
kolem 11 začátek výšlapu na kole, něco přes hodinku
12,30-12,45 150g brambory, mix kuřecího a sojového masa (45/35/8)
14,50-15,00 tvaroh + 1/2 rohlík (34/30/2)
následovat bude (přibližné časy)
17,15 130g tuňák ve vlastní šťávě + 1/2 rohlík (32/20/3)
19,30 2x NT jogurt + 1/2 rohlík (17/35/2)
21,40 tvaroh + 1/2 rohlík (34/30/2)
---------------------------------------------------- součet
BST: (190/259/25), s tím jsem spokojen, zítra to vidím se sachrama tak na 350, ráno si asi půjdu zaběhat řekněme 6 kiláčků, to by mohlo dát takovou půlhodinku a obávám se že pak nafasuju kýbl s Primalexem, štětku, štafle a budu bílit strop, až budu mít před očima rudo

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 7 Srp 2005 18:25:06


Už jsem za půlkou toho zatraceného překladu , sice to bude angličtina jako když větnamec mluví česky, ale čert s tím . Dneska to je bez cvičení, plánovaných cca 350 sachrů a taky jeden "hřích" protože už se to fakt nedalo vydržet

Dneska mi k tomu hrajou holandští Within Temptation, můžu vřele doporučit, ale k věci:

do 8,00 broskev, mléko 3dcl, vločky 60g (B,S,T: 13/70/6)
po deváté 25 minut běhu, sákra moje staré tratě mi už začínají být krátké
10-10,10 rohlík, 2 NT jogurty (18,55,2)
12,25-12,40 200g kuřecí prsa, 300g vař. brambor (43/48/2)
14,55-15,10 tvaroh, rohlík (34/50/2)
17,15-17,25 1a1/2 rohliku, 90g vídeňských párků (17/47/20)
pokračovat budu cca takto:
19,40 84g tvarůžky, 100 g chleba (27/48/2)
21,50 tvaroh, 1/2rohlík (33/30/1)
-------------------------------------------------
B185/S348/T35, může být , zítra mě čeká malování obýváku, ráno cvičení břicho, kozy, bicák a cca 1/2 hoďky na kole a předpokládám tak 200g sachrů, to bude den, nezáviďte mi, já vám taky nezávidím

už ale začínám uvažovat o tréninku po návratu z dovolenky, vidím to na 2 týdny kruhového tréninku 3x týdně, než uvidím do čeho sem to vlastně (v práci) vlezl.

Nebo má někdo nějakou dobrou radu? předem díky

Afrodila

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2005 21:22:16


Mahamotti

Ahoj ahoj,

vidím, že jsi to označení "deníček" vzal doslova. Člověk se u toho čtení fakt nenudí
Měla jsem hrozný víkend, co se jídla týče. Oba dny jsem vždy tu první polovinu dne vydržela, ale odpoledne zhřešila. Až se bojím zítra ráno stoupnout na váhu, no snad to taková hrůza nebude. Drž mi pěsti, plz.

Teď musím jít zase makat, uklid a tak, však mě znáš, tak pačlo zítra


Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 7 Srp 2005 21:32:09


Afrodila
díky za záznam
Taky mám tak trošku pocit, že je to spíš blog než diskuse Ale pokud to lidi bude bavit aspoň číst, když už sem nebudou psát, tak to je taky dobrý.
Sem tam hříšek neuškodí, ale 2 dny za sebou?? to neděláš dobře, ty ty ty, ale já Ti věřím, že to rychle doženeš a bude to zase dobrý. My teď stěhujeme, těžký zmatek, zítra to bude u mě drsný den a ještě plánuju málo sachrů, no když bude fakt velký zápřah, tak přidám jedno jídlo plán/neplán
Zatím papa a přijď zase

507

Člen

# Zasláno: 7 Srp 2005 22:44:30


Mahamotti
Je to především deníček, pak se zpětně podíváš, jak jsi cvičil, jak jsi jedl, případně jestli ti na to někdo něco řekl. Pokud ne, tak to taky může znamenat že
a) je to bez chyb tak proč se k tomu vyjadřovat, nebo
b) vedeš diskuzi v jiných deníčcích.

Cvičení zdar!

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 8 Srp 2005 07:42:49


Chjo včera jsem šel spát skoro až dnes, takže 2 hoďky po posledním proteinovém jídle, sem do sebe kopnul 2 kousky uvařeného bramboru na dobrou noc a vytuhnul. Dneska to bude pěkný hnus, tak já jdu do toho ať stihnu něco zmáknout ještě před tréninkem.

507
Kéž by to bylo takové jak píšeš, ale zase abych se ve svém deníčku necítil sám samotinký a opuštěný

Ale líbí se mi tady ten "týmový duch"

Afrodila

Člen

# Zasláno: 8 Srp 2005 08:06:45


Mahamotti

Stydím se.

507

Člen

# Zasláno: 8 Srp 2005 09:35:50


Mahamotti
Když už se v tom hrabem tak mi z pročítání cizích (starších) deníčků také připadá, že je ta stará (chytrá) garda radičů/diskutérů tak trochu unavena věnovat se stále novým deníčkům.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 8 Srp 2005 10:07:30


Afrodila
to nedělej! radši si navrhni nějaký hezký jídelníček a toho se drž

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 8 Srp 2005 10:11:17


507
Máš recht, už si vybírají komu poradí a jestli vůbec, ale vždycky exisuje možnost naběhnout přímo do jejich deníčků a poprostit konkrétního jedince, maximálně tě pošle do oněch míst, ale to je riziko, se kterým se počítá

Mizím na trenál, doufám že to bude k čemu.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Srp 2005 11:59:15


Mahamotti
shyby - klasika, přítahy k hrudníku jsou naširoko - tedy horní část širokého zádového = zabírá stejný sval

Na tricák jsou základ bradla fr. tlak i jety podhmatem je hlavně na dlouhou hlavu tricepsu, vnější zabírá až v poslední fázi a pořád méně než u bradel nebo kladky.


Ty jídelničky jsou takové hubnoucí, ty teď hubneš

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 8 Srp 2005 12:16:23


Martin
aha aha, chápu, teď už to tak nechám, stejně je to poslední týden před dovčou, tak nějaké pokusy teď nemají valný smysl, ve stávajících podmínkách stejně není moc dalšího co by se dalo jet.

JJ, momentálně pročištuju, vím že sem v nabírací sekci, ale chtěl sem mít jen jeden deníček, takže tento týden dojedu ty vlnky, dám si dovču a pak hned pokračuju zde v nabírání.

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 49 . 50 . >>
Toto téma je uzavřeno. Nemůžete zaslat odpověď.