Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / st78940 31let - 48/168 - nabrat svalovou hmotu
Autor Zpráva
st78940

Člen

# Zasláno: 18 Čen 2018 12:10:49


Ahoj,

Chtěla bych nabrat na svalech a potřebovala bych poradit. Je mi 21 let, 168 cm a 48,5 kg. Měsíc posiluji 4x týdně (7 min. kardio, 50 posilování, 10 min. kardio), vždy jednu svalovou partii v tréninku, někdy i s břichem. Užívám před a po kreatin a po tréninku 20 min protein. Můj jídelníček vypadá asi takto (dodržuji ho v téhle podobě asi týden, ale suplementy užívám měsíc).

7:00 vločky + jogurt
9:20 jogurt+ 2 rýžové chlebíčky
kreatin
10:00 trénink
kreatin
protein
12:30 hovězí maso + rýže
16:00 hrst madlí
19:00 kuřecí maso + pohanka
22:00 sojové mléko

Nic jsem nepřibrala, ale jen jsem se vyrýsovala. Nevíte, co dělám špatně?

Děkuji moc za cenné rady

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Čen 2018 22:13:01


st78940
ahoj,
podle mě je toho jídla prostě málo. Počti si článek jak skládat jídelniček
http://www.f-sport.cz/print.php?id=68

Každé plnohodnotné jídlo musí mít nějaké sacharidy i bílkoviny. A takové máš jen v 7:00, 9:20, 12:30 a 19:00 - to je málo. Určitě bych dal plnohodnotné jídlo místo hrsti mandli. Ty jsou sice zdravé, ale jinak je to jen moc tuků. a v 22:00 by se lehké jídlo hodilo. Zkus spočítat živiny, je možné, že za den sníš jen 70g sacharidů a při cvičení bych to viděl na potřebu 150 až 200g sacharidů denně.

st78940

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2018 07:31:08


děkuju za radu

A co se týče těch suplementů je to takhle pro mě vhodné? Měla bych zařadit protein také i během dne nebo na noc, ne jenom po tréninku? Slyšela jsem, že se přibírá ( i na svalech) i pro gaineru, doporučil by jste mi ho nebo stačí, když teď užívám při cvičení iontový nápoj?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Čen 2018 21:54:27


st78940
omlouvám se za prodlevu - kapku jsem se odovolenkoval

Protein bych doporučil. Nabrat tuky po něm nelze, svalu nabereš jen podle svých genetický předpokladů, protože jako dívka máš málo testosteronu - takže bez obav. A stejně nabereš s i bez proteinu. Protein jen zkvalitní stravu a zlepší fungování organismu = zlepší i formu. Jinak občas si kup silné multivitamíny: Nexgen Pro

Pokud budeš chtít více stahovat tuky, tak se dá spalovač, případně carnitin.

st78940

Člen

# Zasláno: 12 Čec 2018 11:50:11


Ahoj,
mám ještě jeden dotaz

Chodím cvičit v 10 hod.. V kolik hodin je nejlepší se nasnídat, popřípadě zařadit ještě nějakou svačinu (a jakou)?

Děkuju za odpověď

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Čec 2018 12:23:52


st78940
v 9:00 poslední jídlo před cvičením, pokud snídáš před 7:00 můžeš si dát lehkou svačinku. Pokud pozdějí, tak to zkus nechat nebo posuň lehce snídaní na pozdější dobu.

st78940

Člen

# Zasláno: 24 Čec 2018 16:12:06


Ahoj,

Je tento plán vhodný pro nabírání svalů a ztrácení tuků (49 kg, 168 cm)?

Posilovací trénink mám 1 hod. a na 10 minut ještě zařadím HIIT cardio nakonci. Kdybych následně si hned vzala 250 ml fresh džusu (ovoce si nejsem schopna dát) + 4 g kreatinu a za 15 - 20 min. protein a za 75 min. od tréninku pevné jídlo, je to tak v pořádku nebo je to efektivnější jinak? Dík za radu

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Čec 2018 09:10:32


st78940
ano, máš to vymyšleno dobře.

Zvedni i příjem bílkovin během dne, abys tu svalovou hmotu udržovala pořád.
A pak případně zařaď spalovače tuků, abys držela chtěný poměr tuků a svalů.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!