Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / st78940 31let - 48/168 - nabrat svalovou hmotu
Autor Zpráva
st78940

Člen

# Zasláno: 18 Čen 2018 12:10:49


Ahoj,

Chtěla bych nabrat na svalech a potřebovala bych poradit. Je mi 21 let, 168 cm a 48,5 kg. Měsíc posiluji 4x týdně (7 min. kardio, 50 posilování, 10 min. kardio), vždy jednu svalovou partii v tréninku, někdy i s břichem. Užívám před a po kreatin a po tréninku 20 min protein. Můj jídelníček vypadá asi takto (dodržuji ho v téhle podobě asi týden, ale suplementy užívám měsíc).

7:00 vločky + jogurt
9:20 jogurt+ 2 rýžové chlebíčky
kreatin
10:00 trénink
kreatin
protein
12:30 hovězí maso + rýže
16:00 hrst madlí
19:00 kuřecí maso + pohanka
22:00 sojové mléko

Nic jsem nepřibrala, ale jen jsem se vyrýsovala. Nevíte, co dělám špatně?

Děkuji moc za cenné rady

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Čen 2018 22:13:01


st78940
ahoj,
podle mě je toho jídla prostě málo. Počti si článek jak skládat jídelniček
http://www.f-sport.cz/print.php?id=68

Každé plnohodnotné jídlo musí mít nějaké sacharidy i bílkoviny. A takové máš jen v 7:00, 9:20, 12:30 a 19:00 - to je málo. Určitě bych dal plnohodnotné jídlo místo hrsti mandli. Ty jsou sice zdravé, ale jinak je to jen moc tuků. a v 22:00 by se lehké jídlo hodilo. Zkus spočítat živiny, je možné, že za den sníš jen 70g sacharidů a při cvičení bych to viděl na potřebu 150 až 200g sacharidů denně.

st78940

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2018 07:31:08


děkuju za radu

A co se týče těch suplementů je to takhle pro mě vhodné? Měla bych zařadit protein také i během dne nebo na noc, ne jenom po tréninku? Slyšela jsem, že se přibírá ( i na svalech) i pro gaineru, doporučil by jste mi ho nebo stačí, když teď užívám při cvičení iontový nápoj?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Čen 2018 21:54:27


st78940
omlouvám se za prodlevu - kapku jsem se odovolenkoval

Protein bych doporučil. Nabrat tuky po něm nelze, svalu nabereš jen podle svých genetický předpokladů, protože jako dívka máš málo testosteronu - takže bez obav. A stejně nabereš s i bez proteinu. Protein jen zkvalitní stravu a zlepší fungování organismu = zlepší i formu. Jinak občas si kup silné multivitamíny: Nexgen Pro

Pokud budeš chtít více stahovat tuky, tak se dá spalovač, případně carnitin.

st78940

Člen

# Zasláno: 12 Čec 2018 11:50:11


Ahoj,
mám ještě jeden dotaz

Chodím cvičit v 10 hod.. V kolik hodin je nejlepší se nasnídat, popřípadě zařadit ještě nějakou svačinu (a jakou)?

Děkuju za odpověď

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Čec 2018 12:23:52


st78940
v 9:00 poslední jídlo před cvičením, pokud snídáš před 7:00 můžeš si dát lehkou svačinku. Pokud pozdějí, tak to zkus nechat nebo posuň lehce snídaní na pozdější dobu.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!