Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...


E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


 | Hlavní stránka | Reagovat | Hledat | Statistika | Manuál |
Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty /  
 

OndraMikel - Nabírání sval? 70/176 18 let

 
Autor OndraMikel
Člen
#1 | Zasláno: 21 Srp 2018 21:53 | Změnil(a): OndraMikel 
Zdravím, p?ed m?sícem jsem za?al chodit do posilovny a podle toho taky jíst. Proto bych se cht?l zeptat, pop?ípad? si nechat poradit, jestli d?lám všechno dob?e, aby to m?lo n?jaké výsledky. Rád bych nabral svalovou hmotu a n?jak se vyrýsoval. Díky

Jídelní?ek:
Snídan? - Vlo?ky (75g), Mléko (150ml), Banán (1ks), Bílý jogurt (100g) - S 74g, B 19g
Sva?ina - Jogurt (200g), Piškoty (60g) - S 54g, B 13g
Ob?d - Rýže (150g), Ku?ecí prsa (100g) - S 116g, B 34g
Sva?ina - Tvaroh tu?ný (250g), Piškoty (60g) - S 54g, B 28g
Ve?e?e - Cottage (180g), Tu?ák ve vl. š?áv? (200g), Chléb slune?nicový Penam fit den (75g) - S 28g, B 51g
2. Ve?e?e - Protein 100% Pure Whey Star (40g) - S 15g, B 20g

Celkem: S 346g, B 165g

Tréninkový plán:
Pond?lí - Bench Press (3x8), Tlaky s jednoru?kami hlava nahoru (3x8), Tlaky s jednoru?kami hlava dol? (3x8), Tlaky ramen na stroji (3x8), Rozpažování s jednoru?kami (3x10), Delt Deck (3x8), Biceps na Girondov? lavici (4x8), Kladivový zdvih (4x10), Zvedání nohou v leže (4x10)
St?eda - Zakopávání v leže (4x10), P?edkopávání (3x12), D?epy s velkou ?inkou na zádech (4x10), Legpress (3x8), Lýtka v sed? (3x12), Lýtka ve stoji (3x12), Zkracova?ky (4x10)
Pátek - Hyperextenze (3x12), Shyby na hrazd? (3xMAX), Veslování (3x8), Stahování horní kladky p?ed hlavu (3x10), Kliky na bradlech (3x10), Francouzský tah s velkou ?inkou (3x8), Stahování horní kladky nadhmatem (3x8), Lehy sedy s rotací (4x10)

Hned po tréninku 40g proteinu

Autor Martin
Administrátor
#2 | Zasláno: 22 Srp 2018 10:38 
OndraMikel
ahoj,

máš to docela p?kné, jen 51g bílkovin najednou je moc, ješt? p?i 70kg. Dávky zkus lépe rozložit, aby maximum bylo do t?ch 35g. T?eba by šlo ubrat na ve?e?i a p?idat protein mezi snídaní a sva?inou - hned to i pomáhá regeneraci.
Pokud to neporoste, m?žeš ješt? sacharidy zkusit zvednout.

Po tréninku to chce i sacharidy, kv?li sacharidového okna.
V první fázi bych se nebal jednoduššího gaineru (a levn?jšího):

CFM Whey Gainer Professional Explomax

Protein máme skv?lý CFM Instantní:

Instant CFM Whey Protein 100 Professional Explomax

a k tomu p?ed trénink NO?ko a je to jako základ vše:

Assassins Pump Explomax

Trénink vypadá p?kn?, jen bych možná dal d?epy na za?átek, dokud máš maximum síly.

Autor OndraMikel
Člen
#3 | Zasláno: 22 Srp 2018 22:30 
Super, díky za rady! Nad t?mi d?epy jsem také p?emýšlel. Díky moc!

Autor Martin
Administrátor
#4 | Zasláno: 23 Srp 2018 21:24 
OndraMikel
není za?, kdykoliv se zase poptej

Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty www.f-sport.cz Forum / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty /
 OndraMikel - Nabírání sval? 70/176 18 let

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®
 ⇑