Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / OndraMikel - Nabírání svalů 70/176 18 let
Autor Zpráva
OndraMikel

Člen

# Zasláno: 21 Srp 2018 21:53:52 ° Změnil/a: OndraMikel


Zdravím, před měsícem jsem začal chodit do posilovny a podle toho taky jíst. Proto bych se chtěl zeptat, popřípadě si nechat poradit, jestli dělám všechno dobře, aby to mělo nějaké výsledky. Rád bych nabral svalovou hmotu a nějak se vyrýsoval. Díky

Jídelníček:
Snídaně - Vločky (75g), Mléko (150ml), Banán (1ks), Bílý jogurt (100g) - S 74g, B 19g
Svačina - Jogurt (200g), Piškoty (60g) - S 54g, B 13g
Oběd - Rýže (150g), Kuřecí prsa (100g) - S 116g, B 34g
Svačina - Tvaroh tučný (250g), Piškoty (60g) - S 54g, B 28g
Večeře - Cottage (180g), Tuňák ve vl. šťávě (200g), Chléb slunečnicový Penam fit den (75g) - S 28g, B 51g
2. Večeře - Protein 100% Pure Whey Star (40g) - S 15g, B 20g

Celkem: S 346g, B 165g

Tréninkový plán:
Pondělí - Bench Press (3x8), Tlaky s jednoručkami hlava nahoru (3x8), Tlaky s jednoručkami hlava dolů (3x8), Tlaky ramen na stroji (3x8), Rozpažování s jednoručkami (3x10), Delt Deck (3x8), Biceps na Girondově lavici (4x8), Kladivový zdvih (4x10), Zvedání nohou v leže (4x10)
Středa - Zakopávání v leže (4x10), Předkopávání (3x12), Dřepy s velkou činkou na zádech (4x10), Legpress (3x8), Lýtka v sedě (3x12), Lýtka ve stoji (3x12), Zkracovačky (4x10)
Pátek - Hyperextenze (3x12), Shyby na hrazdě (3xMAX), Veslování (3x8), Stahování horní kladky před hlavu (3x10), Kliky na bradlech (3x10), Francouzský tah s velkou činkou (3x8), Stahování horní kladky nadhmatem (3x8), Lehy sedy s rotací (4x10)

Hned po tréninku 40g proteinu

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Srp 2018 10:38:10


OndraMikel
ahoj,

máš to docela pěkné, jen 51g bílkovin najednou je moc, ještě při 70kg. Dávky zkus lépe rozložit, aby maximum bylo do těch 35g. Třeba by šlo ubrat na večeři a přidat protein mezi snídaní a svačinou - hned to i pomáhá regeneraci.
Pokud to neporoste, můžeš ještě sacharidy zkusit zvednout.

Po tréninku to chce i sacharidy, kvůli sacharidového okna.
V první fázi bych se nebal jednoduššího gaineru (a levnějšího):

CFM Whey Gainer Professional Explomax

Protein máme skvělý CFM Instantní:

Instant CFM Whey Protein 100 Professional Explomax

a k tomu před trénink NOčko a je to jako základ vše:

Assassins Pump Explomax

Trénink vypadá pěkně, jen bych možná dal dřepy na začátek, dokud máš maximum síly.

OndraMikel

Člen

# Zasláno: 22 Srp 2018 22:30:16


Super, díky za rady! Nad těmi dřepy jsem také přemýšlel. Díky moc!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 23 Srp 2018 21:24:08


OndraMikel
není zač, kdykoliv se zase poptej

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!