Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / Rall - trojboj + vzpírání, 20let/174/-82,5
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 40 . 41 . >>
Autor Zpráva
Rall

Moderátor

# Zasláno: 15 Zář 2005 18:41:52 ° Změnil/a: Rall


Cau, tak sem se po nejaky dobe prohlizeni tehle stranek rozhodl taky si tu zalozit denicek. Posiluju uz nejakou dobu, ale nejdriv jsem vubec nic nevedel o jidelnicku, pocitani bilkovin apod. Takze jsem jel vpodstate celou dobu takovou silovku s ruznyma obmenama a obcas nejakou aerobkou. Pred 14 dnama jsem se rozhodnul zacit objem, udelal jsem si -doufam- jakz takz dobrej jidelnicek a rozhod jsem se dostat se vahove tak na 80 kg. Momentalne to nemam s tukem uplne idealni (neco pres 13%), takze az bych se dostal na 80 kg, zacal bych rysovat; celkove tak na 75-76 kg. Potom bych najel na nejakou silovku, ale to se jeste uvidi.

Hewlet

Člen

# Zasláno: 15 Zář 2005 18:54:50


Rall
Tak napis trenal a zradelnicek

Rall

Moderátor

# Zasláno: 15 Zář 2005 19:00:37


Btw, sory, ze jsem tohle tema omylem zalozil jeste jednou v hubnoucich deniccich

Jinak, co jsem zacal posilovat sem nabral tak 4 kg svalu a zhruba od zacatku srpna jsem najel trenink 4 tydne pokrocili, s nim sem byl pomerne spokojenej, ale bez dobryho jidelnicku se vahovy prirustky v podstate nedostavili.

Jinak tedka bych trenink trochu zmenil a jel bych zhruba toto:

A-T-Prsa-Bench rovny 10,4, 4x6
-Bench nahore 2x8
-Bench dole 2x8
-L-Ramena-rozpazky 3x10
-Triceps-stahovani provazu 3x10
-Břicho-přednosy 3x10
-vytáčení na stroji 3x10
B-T-záda-mrtvola 10, 4, 4x6
-krizové kladky 4x8
-T-biceps-zdvih EZ 10,4,4x6
-koncentrovany zdvih 3x8
-stehna-supersety predkopyX zakopy 3x10
-lýtka-výpony v sedě 3x10
C-T-ramena-tlaky v sede 10,4,4x6
-trapezy-krceni ramen 4x10
-triceps-stahovani kladky 2x10, 2x8
-kliky na bradlech 10, 8, 2x6, 4
-L-prsa-protismerne kladky 3x10
-břicho-4x10
D-T-stehna-celni drepy 15, 12, 2x8
-legpress jednou nohou 3x10
-lytka-vypony vstoje 50, 3x15
-L-biceps-zdvih na Scottovce 3x10
-zada-pritahy spodni kladka v sede 3x10

Trenink pojedu 4 tydne, melo by se mi to vejit bez problemu do 6 min.

Lukas



# Zasláno: 15 Zář 2005 19:02:14


tak to jseš hodně rychlej

Rall

Moderátor

# Zasláno: 15 Zář 2005 19:14:04 ° Změnil/a: Rall


Jinak, tady je zhruba jidelnicek na zejtrek.
6:00 budicek
6:30 vlocky 100 g+neco malo ovoce
8:30 120 g toastovy chleb tmavy+cottage 200g
10:30 80 g toastovy chleb tmavy
12:30 150 g kureci prsa+100 g ryze
14:00-15:00 trenink-pak 50g dextroza
16:00 100g kureci prsa +100g toast.chleb tmavy
18:00 130 g tunak +100 g toast.chleb tmavy
20:00 125 g tvarohu +60 g t.ch.t
21:30 50g protein 60%
22:00 spanek
+behem dne navic tak 1l nizkotucneho mleka

celkove B 252 S493 T47,18g

Rall

Moderátor

# Zasláno: 15 Zář 2005 19:18:29


Lukas Sorry, prepsal jsem se

Filip

Člen

# Zasláno: 15 Zář 2005 22:27:34


papani pekny,trenink taky

Rall

Moderátor

# Zasláno: 16 Zář 2005 17:18:58


Filip
Tak to sem rad, jidelnicek budu drzet v tomhle duchu.

Btw, dneska sem byl v posilovne a tesne predim, nez jsem prisel tam nejakej chlap uklouz ve sprse a rosek si hlavu a museli mu volat zachranku, tak to muselo bejt docela drsny.

Hewlet

Člen

# Zasláno: 16 Zář 2005 17:39:12


Rall
To nasere, kdyby ho zamackl bench tak nereknu ale uklouznout v blby sprse..... Jinak taky sem jednou zazil zachranku v posilovne - starsi chlap slapal na rotopedu, venku bylo asi 35 ve stinu a najednu rana a chlap lezi pod rotopedem. Prezil ale byl to infarkt jak vysitej.

Lukas



# Zasláno: 16 Zář 2005 18:40:57


Rall
Chápu, já jen tak, jsem neměl co dělat. Jinak jidelnak peknej, akorat no me by nesedělo to, že nemáš k jídlu v 10:30 žádný, aspoň trochu plnohodnotný bílkoviny, chleba je divnej zdroj bilkovin. Taky to behem dne 1l mleka, v mleku máš víš, takové ty jednoduché cukry debilní. Jinak se nezlob za kritiku, mam spatnej den.

Filip

Člen

# Zasláno: 16 Zář 2005 18:46:45


když dáš k tomu chlebu půllitr mlíka,je to úplně optimální
a na laktózu z litru mlíka se můžeš v klidu vy***t

Lukas



# Zasláno: 16 Zář 2005 18:59:28


Fakt tak to jsem neveděl, je tam 46g sachrů.

Tom

Člen

# Zasláno: 16 Zář 2005 19:44:24


Lukas
když to rozložíš na třeba 2 půl litry nebo 3 3decovky tak se tech pár g cukrů ztratí

Rall

Moderátor

# Zasláno: 16 Zář 2005 20:12:23


Lukas
V poho, ja jen bych uz nevedel, co dat jako dalsi bilkovinu, tak dam jen samotnej chleba, aby se nereklo

Rall

Moderátor

# Zasláno: 16 Zář 2005 20:13:51


Btw, dneska sem ukoncil plnici fazi kreatinu, tak jsem zvedavej, jaky budou vysledky.

Rall

Moderátor

# Zasláno: 16 Zář 2005 20:15:34 ° Změnil/a: Rall


Jo a jeste jednu vec jsem se chtel zeptat. Cet sem, ze maltodextrin je docela dobrej sacharid. Neda se nekde koupit? Abych furt nejed jenom chleba, rejzi, testoviny furt dokola

James_

Člen

# Zasláno: 16 Zář 2005 20:21:25


Rall

Čau, no maltodextrin koupíš v každém fitness obchodě.
Dobrou cenu mají na: http://www.4fitness.cz/i_cen.php

Lukas



# Zasláno: 16 Zář 2005 20:22:15


Rall
Jo dá se koupit ve skoro každém e-shopu, kdybys chtěl, mohu dát odkaz. A do toho jidelnaku muzes zaradit treba syrovatkový sýr- obdoba syrečků.

Rall

Moderátor

# Zasláno: 16 Zář 2005 20:25:22


James_
Dik, kouknu se

Lukas
Ja vim, ze syrovatkovej syr je hodnotama perfektni, ale ja do sebe syrecky proste nedostanu.

Rall

Moderátor

# Zasláno: 16 Zář 2005 20:28:31


James_
Neni to nahodou ten obchod, jak se tady resilo, jestli je to kvalita nebo . Jinak ale ceny maj hodne slusny.
Zajimaloby me, co je treba takovej creatinovej sleh light

James_

Člen

# Zasláno: 16 Zář 2005 21:02:59


Rall

No je to přeně ten obchod . Phoenix prý nechá udělat rozbor toho proteiňaku co maj 2kg za 530, tak uvidíme. Ale osobně bych se nebál od nich koupit maltu, glukopur a podobné věci. Na tom snad ani není co zkazit

Ten creatinovej šlech bych nebral . Myslím, že lepší je normální monohydrát a s tím dycky glukopur.

Lukas



# Zasláno: 16 Zář 2005 21:47:42


Rall
Koupíš to ale i jinde třeba http://www.fitsport-jt.cz/

Filip

Člen

# Zasláno: 16 Zář 2005 22:05:29


Rall
přesně,27 g syrovátkový bílkoviny úplně bez tuků a sachrů je paráda,ale na to jak je to malý se to tam rve sakra těžko,chtělo by to nějakou úpravu

Rall

Moderátor

# Zasláno: 17 Zář 2005 10:36:56


James_
To je fakt, a za tu cenu.

Lukas
Dik za odkaz, podivam se.

Filip
Ja vim, jednou jsem si je koupil a rek sem si, ze to proste snim, ze to nemuze bejt nic tezkyho, ale proste jsem to do sebe nedostal


Filip

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2005 10:50:09


já to sežral,ale kromě toho že mi z huby smrdělo jak když se mi tam vychcal pes mi ještě bylo trochu šoufl

Phoenix

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2005 12:33:36


fuj, to sis nechal od toho psa líbit?

Filip

Člen

# Zasláno: 17 Zář 2005 12:40:03




Rall

Moderátor

# Zasláno: 17 Zář 2005 14:01:54




Rall

Moderátor

# Zasláno: 17 Zář 2005 14:30:51


Měl bych ještě jeden dotaz ohledně toho maltodextrinu. To asi neni primo nejakej skrobovej sacharid, ze jo. Takze to je zhruba takovej stredne dlouhej? Jestli je to tak, bylo by pak vhodny dat treba 50-100 g denne behem objemu?

Lukas



# Zasláno: 17 Zář 2005 16:20:54


Rall
Jo ale největší jednorázová dávky je 50g

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 40 . 41 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!