Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / londynanka- tereza (budouci cvicitelka aerobiku) - 175cm/ca.56kg
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . >>
Autor Zpráva
londynanka

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 11:01:15


ahoj,
nez prejdu k tomu, kvuli cemu jsem sem vlastne prisla, musim vam kdo to tu vedete, vyseknout velkou poklonu, fakt super stranky. do posilovny jsem zacala chodit teprve nedavno a vase stranky mi dost pomohli se v tomhle novym svete zorientovat.

tak a ted k veci

je mi 22, merim 175cm, vazim asi 56kg - vahu nemam moc rada, takze pokud na ni nemusim lezt u doktora,tak se ji od jiste doby, co jsem mela male problemy s jidlem vyhybam.
ted uz jsem ale hodne dlouho ok, takze bych chtela se svym telem provest par zmen a sice z duvodu toho, aby se mi podarilo v srpnu ziskat rekvalifikaci na cvicitelku aerobicu a pozdeji i bosu. moc me to bavi ale protoze mam ruce jak paratka, tak treba takovy kliky na triceps jsou pro me v soucasny dobe absolutni utopie.
urcite nechci hubnout, spis vymenit takovy dve tri kila za svaly, pokud je to teda mozny. mam i fotky, takze jestli by je slo poslat, abyste to nekdo odbornym okem zhodnotil, budu velmi vdecna
taky me, jako hodne holek tady co jsem se docetla, trapi takovy ten celozivotni minispek na brise, i kdyz jsem vazila 51kg, tak tam porad byl. a taky si cely zivot preju umet udelat provaz, ale nejak nevim, jake cviky a protahovani jsou vhodne.

se cvicenim ruzneho druhu mam docela dost zkusenosti. 2 roky jsem 4 x tydne cvicila bikram jogu, obcas aerobic, bosu, pilates, ale svaly porad nikde. proto jsem se rozhodla nechat se zasvetit do taju posilovny.

muj cvicebni plan vypada nasledovne:
pondeli - 30min jizda na eclipti...takovy to kolo ala mesicni chuze, a pak 45 min na strojich - vzdycky zacnu rukama, pak nohy a nakonec bricho - vsechno ve trech seriich po 15, s zadnou nebo minimalni zatezi, protoze vic zatim neunesu.
utery - to same
streda - to same, plus dance aerobic
ctvrtek - bosu
patek - opet posilovna + bosu
sobota - posilovna
nedele - jak kdy, vetsinou leharo
jidelnicek dodam asi az tak za dva dny, teprve se chystam na koupi nejake digitalni vahy.

doufam, ze si ten muj roman prectete hodne lidem tady se uz povedlo dosahnout svych cilu, tak doufam, ze se k nim na konci srpna - kdy se ten rekvalifikacni kurz kona, taky pridam

MichalPM

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 11:20:08


londynanka
ahoj,
abys nabrala neco svalovy hmoty, je treba cvicit velky svalovy skupiny, jak jsou zada,nohy,zadek.. diky tomu se nejen hubne,ale v tvem pripade i nabira..takze byt tebou chodim do posilovny 3x tydne, a jedu tvrde cviky jako drepy, mrtve tahy, tlaky s velkou cinkou..to da telu nejvic.. ver tomu..

londynanka

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 11:30:37


dobre, ale nebudu pak vypadat moc kulturisticky?ja bych si chtela zachovat jistou krehkou divci krasu
pokud jde o drepy, tak jsem slysela, ze se tim docela vypoukne bricho, takze do toho se mi moc nechce, protoze to je takova moje citliva partie
co se tyce mrtvyho tahu, tak kdyz jsem si tady cetla ruzny diskuze, tak zacatecnikum se to moc nedoporucuje.
tlaky s velkou cinkou znamena co?ja uzvednu max.2 kilovky

MichalPM

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 11:43:50


londynanka
hm,evidentne ses pod vlivem ruznych mytu a nepravd,ktere porad kolujou svetem..
muzu te ujistit, ze kulturisticky opravdu vypadat nebudes!!!
mrtvy tah se nauc,je to jeden z nejlepsich cviku, a o drepu plati to same. mimochodem,vis,kdo tvrdi tyhle veci?vetsinou ti,kteri jsou na cviceni drepu moc lini..takze pokud neveris mne,zeptej se primo Martina..drepy,mrtve tahy,a tlaky s velkou cinkou(jako napr. benchpress) jsou nejlepsi cviky na budovani svalove hmoty,a i na tvarovani postavy,a dokonce i na hubnuti..
jo,a ovsem podstatnou soucasti je jidelnicek..takze by to chtelo zapracovat i na nem..(jasne,az budes mit vahu).
ale ted muzes napsat,jak jsi jedla doposud..

londynanka

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 13:01:28


ok, dobre vedet zitra teda zkusim svuj prvni mrtvy tah v zivote, doufam, ze preziju.
muj dosavadni jidelnicek vypadal nasledovne:

snidane = 30g müsli + bila nesladka vitalinea 150g(tohle jim poranu uz pres dva roky,je to jedina vec, ktere se nehodlam vzdat,je to duvod, proc vstavam


svacina - jabko nebo banan, proste jeden kuss ovoce, obcas k tomu par orisku

obed - maso skoro vubec nejim, dneska jsem napriklad konzervu tunaka ve vlastni stave 160g na cibulce s 80g jasminove ryze, posypany hrstkou (ale opravdu malou) parmazanu

svacina - vetsinou 2 ctverecky 86%procentni cokolady, nekdy nejaky light jogurt

vecere - vcera pul hlavky ledoveho salatu, pul cervene papriky, 100 cottage to cele zakaple kapkou oleje + platek 30%eidamu

tak co ty na to?je to velka bida?zasadni chyby?jsem odkojena radami s elle a taky z me byvale modelingove agentury, takze zdravy pohled na vec se mi hodi, jestli je tam teda neco spatne.
diky moc

Jana75

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 13:11:10


Londinanko,
sice jsem naprostej novacek zde,ale k tvymu jidelaku bych asi dodala,ze dobre je snad jen obed,radsi toho moc nenapisu - necham to na zkusenejsich,navic ja jedu na hubnuti,to ty nepotrebujes (bych rekla).
Byt tebou zacni radama pro zacatecniky,ze se ma jist po 2- 3 hodinach by melo platit i pro tebe Kazdy jidlo ma jak sacharidovyho tak bilkovinnyho zastupce (kolik ceho opet v clancich) no a ve finale syrova zelenina cos mela na veceri se ani nepocita - bez oleje,i kdyz kapku ja osobne bych neresila.
Tak si jdi pocist,ja jsem u toho osobne stravila jeden vikend,nez jsem pochopila o co go

londynanka

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 13:18:46


jenomze ja takhle jim uz strasne dlouho, takze cokoli jinyho krome zeleniny na veceri ve me vyvolava pocit totalni provineni

MichalPM

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 13:19:50


londynanka
no,tak asi takhle-

1/ mrtvy tah si nechej nejdriv ukazat.bud od trenera,ci "barmana", nebo klidne od nejakyho zkusenyho cvicence,kazdej ti rad poradi.zpocatku to bude s prazdnou tyci,jde o techniku,je to tezkej cvik,ale stoji za to,uvidis..

2/ pokud si myslis,ze potrebujes tvarovat postavu, budes muset neco udelat s jidlem. aspon zpocatku zkus pocitat(vim,cekas na vahu) protoze brzy zjistis,jak malo jis..duvodem pro pripadny nedostatky na postave je prave nedostatek kvalitnich zivin..ty v podstate hladovis,a pak neni divu,ze nemas a ani nemuzes mit dokonalou postavu!(teda predpokladam,ze jsi prisla kvuli tomu..) dokonala postava (at uz si pod tim predstavi kdo chce co chce) vyzaduje kvalitni sacharidy(ktery krome rejze nemas vubec), bilkoviny(mas tunaka,cottage a eidam :up a urcite mnozstvi tuku,tam problem nebyva,protoze v normalnim jidle je ho dostatek..
proste se budes muset naucit jist spravne,taky budes mit zpomalenej metabolizmus..
takze mrkni do ostatnich denicku a inspiruj se,co se jidla tyce..

3/ precti Navod pro zacatecniky, at vis,co jak kdy se ma jist..
proste telo potrebuje ziviny,a ty mu je odpiras..

4/ zakladni rada- jez 6-7x denne,od probuzeni (vlocky nebo ovesna kase jsou idealni,muesli jsou prazene vlocky,tj. sachry v nich jsou zkracene,takze bych to resil snezenim milovaneho muesli,kdyz jinak nedas,ale k tomu bych zaradil poradnej sacharid,viz vlocky,zitnej chleba apod..).
Kazde jidlo musi obsahovat B i S...opakuji kazde.s tim,ze v prvnich trech jidlech ma byt co nejvice dlouhych ci delsich sachru,a s postupem dne ubirame S a pridavame B..
je to jednoduchy,jen chtit..

tak to zkus jeste prehodnotit,zakladem je opravdu nastartovat metabolizmus,bez toho nejde ani nabirat ani hubnout..

londynanka

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 13:20:29


zitra jdu kupovat vahu takze od dnesniho vecera se necham zasvecovat do taju sacharidovych a dalsich tabulek, doufam, ze mi to pujde rychle do hlavy

MichalPM

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 13:21:43


londynanka
ja byl zase 20let obezni..tohle neni argument..nezlob se.
a rozhodl jsem se neco udelat,za rok dole pres 40kg,ted jsem pevnej,sportovni typ..a diky cemu?diky drine s cinkami a jezeni 7x denne..ver tomu nebo ne,zkus to nebo zustan u nesmyslne hladovky,je to jen a jen na tobe..drzim palce a preju otevrenou mysl..

londynanka

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 13:25:51


dobre dekuju, jakmile vaha pristane doma, zkusim vypotit nejakej solidnejsi jidelnicek.
zasnu nad rychlosti odpovedi, tohle je stranka pouhych nadsencu fitka nebo vam to i neco hodi? za ty rady bych vam klidne prispela, vyjde to daleko levneji nez osobni trener

MichalPM

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 13:31:49


londynanka
ne,nikomu to nic nehazi..
spis jsme radi, pokud maj lidi uspechy..bouzel leckdy to vzdaji a vrati se k zazitemu stereotypu- prezirani/hladovka..a nikdy se z toho nevymotaji..
je treba pochopit,ze k vysnene postave se lze projist a procvicit..

kikoska

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 13:50:04


londynanka

zdravím Tě a vítám, nechci tady někoho protěžovat, ale Michal to vystihl úplně přesně, co ti tady každý doporučí. Neboj to půjde, mě trvalo 14 dní než jsem se poprala s pořádným jídelníčkem. Teď, skoro po třech měsících už mám skoro všechno v oku a jídlo už nevážím.
Dá se to naučit, jen chtít a ty přece chceš se sebou něco udělat.

Jak tady některé holčiny říkají, ke snové postavě je potřeba se prožrat...
Jídlo je 80% úspěchu!!!!!!

Držím palce a drž se.

Marek

Moderátor

# Zasláno: 11 Úno 2010 14:23:17 ° Změnil/a: Marek


londynanka
Je to jak říká MichalPM, ovšem pokud ti jde spíš o vytvarování a přibrání nějakých těch 1-2 kila, nemusíš se omezovat jen na tři základní cviky, dokonce je ani nemusíš cvičit vůbec. Zvlášť když s cvičením začínáš, půjde to rychle a ty budeš vlastně hned brzdit. Prvních 3-5kg jsem nabral rychle (tehdy dokonce i poměrně čistou hmotu) a bez mrtvých tahů a dřepů. Jde to s nimi lépe, ale, přestože s tím Michal jistě nebude souhlasit, není to nutné od začátku. Hlavně s mrtvým tahem když ho děláš špatně si můžeš parádně ublížit, třeba ne na stálo, ale pár dnů/týdnů to bolí. Na tohle se ovšem názory různí, rozhodnutí je na tobě.
Vzhledem k tvému cíli bych se spíš přikláněl k procvičení celého těla třeba 2x týdně, lépe 3x. Po pár týdnech bych to změnil na split, já tehdy chodil 2x týdně a měl split jednou prsa+záda+ramena a druhý den v týdnu nohy+břicho+ruce. Místo dřepů jsem měl předkopávání+zakovávání a místo MT byly shyby, přítahy kladky a tuším hyperextenze nebo good morningy.
Pro začátek dělej klidně těch 15 opakování, až se naučíš dobře techniku s nižší váhou, nastavil bych si opakování na 8-12.
Pokud ti dávají zabrat 2kg činky, nechal bych zatím tlaky s velkou činkou ležet ladem.
Co se týče dřepů, nevím o tom, že by z nich "vypouklo břicho", pokud něco "vypoukne", tak spíš zadek Ale nemyslím si, že by tě tohle mělo trápit.

arnold

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 14:24:15


pokud jde o drepy, tak jsem slysela, ze se tim docela vypoukne bricho, takze do toho se mi moc nechce, protoze to je takova moje citliva partie
londynanka
Klasické dřepy se dají nahradit co se týče účinků na objem legpresem,
podle některých lidí/já k ním nepatřím/ na budování hmoty nohou je to
nejlepší cvik.
Je to asi jediná výjimka co se týče účinku na budování svaloviny,obecně platí že 1. místě je velká činka ,2 místo mají v objemu jednoručky potom je kopa hnoje a až za ní jsou stroje a kladky.


Jana75

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 15:14:41


Londynanko taky mam na veceri zel.salat se syrem,ale mam ho az jakozto posledni jidlo dne nekdy v 10 vecer (bez dexiku - mi na noc pecivo v jakykoli podobe nesedi,ale jinak bych ho dala) a mezi snidani,obedem a veceri mam jeste svacinkya jak to jde,taky jsem rada za tenhle server

aleale

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 17:00:17


londynanka
moc držím pěstě, také se snažím trochu zpevnit a přibrat tu správnou hmotu,
A věř, že bez jídla a toho správného to fakt nejde.

londynanka

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 20:59:13


pred zitrejsi posilovnou bych se teda jeste chtela shrnout cvicebni plan:
posilovna nejlepe 3x tydne - podle MichalaPM, zatezovat velky svalovy skupiny (nebat se drepu a cinek, samozrejme s mirou) jinak 3 serie po 15 na kazdy cvik staci?
a jeste jeden dotaz: mam radeji jet jen deset minut na kole a zbylych ca. 45 min posilovat vzdycky 3 serie stejneho cviku a pak jit na dalsi 3 serie dalsiho cviku nebo si to rozdelit na tri kolecka a jet za sebou od kazdeho cviku jenom jednu serii? doufam, ze jsem se vyjadrila srozumitelne

do posilovny chodim vzdycky dopoledne a vecer chodim na hodiny bosu nebo aerobicu, mam jet dal tenhle dvoufazovej program nebo ty aerobni aktivity mam nejak pozmenit?

jinak dik vsem za komenty, konecne jsem nasla lidi, co se o tuhle problematiku zajimaji, vetsine znamych s tim pripadam trapna, tak je fakt mily podelit se s ostatnima o informace

londynanka

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2010 22:21:43


a jeste jedna vec nez zacnu sestavovat ten jidelnicek. prohlizela jsem si vsechny tabulky ale netroufam si odhadnout kolik ceho mam denne zkonzumovat, protoze podle te tabulky doporuceneho denniho prijmu nevim do jaky kolonky se mam napasovat - u hubnoucich zen na 55 kg je hodne velky rozdil v mnozstvi sacharidu (102 g)ve srovnovani s kolonkou nabirani na 55 kg (tam je tech sacharidu 180). takze pokud si svoji vahu - 56kg chci udrzet, a jenom zmenit pomer tuku a svalu v tele, jake mnozstvi bych mela prijmout?

uplne me z tech vsech cisel boli hlava, neco na tom projezeni se k hezke postave asi prece jen bude


MichalPM

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2010 06:45:24


londynanka
1/ 3x tydne posilovna bude super.
2/ cvic treba ty 3 serie po 8-10opakovanich,opravdu si dej do tela,ale pozor na spravnou techniku!
3/ aerobni aktivity delej v jine dny nez posilujes,jinak by bylo posilovani celkem nanic..na kole jed tak 5-10minut na rozehrati,pripadne po posilovani 5minut na regeneraci.hlavni aerobni trenink davej v jiny dny,jak jsem psal..
4/ co se tyce hodnot jidla,jez radeji vic,pak se da pripadne ubrat..
5/ neboj, pujde to..

londynanka

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2010 14:15:48


zdravim,
tak dnesni jidelnicek vypadal a bude vypadat nasledovne:

snidane:
1 zitny chleba, tenka vrstva masla, 2 platky eidamu 20%, 100g okurky

svacina: 50g netucneho tvarohu, 1 lzicka van. cukru, hrst hrozinek


obed: 100g jasminove ryze, 150 g var.zeleniny, 30 kureci sunky, ctvrt hlavky ledoveho salatu

svacina: 150g ovofit jahoda

2 svacina: 100 g okurky 20g cottage

vecere: 80g tunaka ve vlastni stave, 150g varene zeleniny

dohromady to hodi ca. 4000 kJ 60g b/142s/16t

co vy na to?


MichalPM:nemohl bys mi prosim rict kolik priblizne tech sacharidu?mam zustat kolem 140 nebo pridat popr. ubrat?

taky jsem se te chtela zeptat, kdyz ses me tady svym zpusobem ujal, jestli bych ti nemohla poslat fotku, abys vedel jak ta moje kostra vyhlizi

pak jeste otazka k dnesnimu treninku:
delka 70 min, z toho dvacet minut na rotopedu

nohy:
3x10drepu, 3x15 lytka (vypony ve stoje s min. zatezi), 3x15 vypady na lavicku, 3x15 zakopy na stroji
ruce:
3x15 kick-back, 3x15 tah za hlavou, 3x15 rozpazovani

zada: 3x15 na stroji (rukama nahoru a pak zase zpatky do vysky ramen, nevim jak se ta vec jmenuje, pak 3x15 pritahovani na stroji (takze jsem netahla celou mou vahu)

bricho: 4x10 sedlehy na zemi, jak je to ukazany tady na strankach
3 serie 8opakovani : sedlehy s pokrenyma nohama ve vzduchu a pak i s pritahovanim k telu


necvicim to bricho malo?nekde jsem cetla ze si zada az 30 min 5 x tydne aby se dostavili vysledky, to me teda podrz


spillenka

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2010 14:23:35


londynanka
každé jídlo by mělo obsahovat jak plnohodnotné bílkoviny, tak sacharidy, takže z celého jídelníčku máš správně jen 2 jídla.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2010 14:29:21


londynanka
bricho je svalova skupina jako kazda jina. a cvicenim bricha nezmizi pripadnej spek, diky kterymu neni videt onen pekny brisni lis..
sadlo se hubne jidlem a cvicenim velkych svalovych skupin..bricho cvic jako kazdou jinou skupinu..pokud cvicis bricho hodne, bude sice vetsi sval,ale stejne nepujde videt diky sadlu na nem..
spis dolad jeste to jidlo,porad to neni uplne ok..Spillenka ti to pise..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Úno 2010 23:22:42


londynanka
ahoj,
právě jsem ti vyrobil stránečku
http://www.f-sport.cz/print.php?id=537

Teruska

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2010 09:14:13 ° Změnil/a: Teruska


londynanka
ahojky,koukla jsem k tobě jelikož máš stejnou výšku jako já a pro mě tady dlouho prosazovanou ideální váhu teď už na ní radši nelezu,tělo se srovná samo doufám a taky chci předcvičovat aerobik ale hlavní prioritou je pro mně dostat se na FTVS v Brně a věnovat se sportu celý život...závodně tancuji a teď ladím formu do soutěže...máš postavu super,pár svalíků a bude to ideální
Tak držím a hodně zdaru

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 13 Úno 2010 10:55:20 ° Změnil/a: FitnessGirl


londynanka
připojuju se k Terezce, trochu to obalit svalíkama a bude to perfektní

londynanka

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2010 11:37:53


diky lidi
a taky dekuju martinovi za promptni zhotoveni stranky.
tak hura do boje

londynanka

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2010 11:39:52


Teruska
to mas skvely ze jsi nadana na tanec, ja moc ne
ale sportem taky ziju, uz jsem koukala na tvy stranky, kostym super

Teruska

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2010 11:46:05 ° Změnil/a: Teruska


londynanka
hele talent je jen pár procent v mém případě,zbytek je jen píle a dřina začínala jsem v rekreačním kurzu a na konci,když nám trenérka asi čtyřem dávala doporučení na konkurz do proficlass řekla mi že ze začátku jí ani nenapadlo že mi ho bude na konci dávat naučíš se vše,když se chce

londynanka

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2010 15:41:09


Teruska
fakt? tak ze bych tomu dala jeste sanci?
ja zase ulitavam na bikram joze, delala jsem ji docela dlouho, svaly se mi natahli docela pekne, ale moc nenabrali. certifikat na tohle cviceni je hodne financne narocnej, takze bych prave pomoci posilky chtela prvne zoptimalizovat formu, pak dat nejakej ten aerobic popr. bosu rekvalifikaci a teprve nakonec tohleto. je to muj absolutni sen, mit vlastni bikram studio

chtela jsem se te zeptat, jestli bys mi nemohla popsat nejakej tvuj klasickej trenink v posilovne?ja se tady tak prubezne inspiruju na strankach, u tebe jsem nasla jeden, ale neco noveho se vzdycky hodi

ja narozdil od tebe treba ted v unoru nemam pohyb vubec zadnej, studuju ve vidni a ted mame prazdniny takze jsem zpatky v cesku, a jedinej muj pohyb sice kazdy den ale stejne je bud posilovna nebo nejaka hodinova aerobni cinnost. zbytek dne jsem pak doma, ctu, zevlim na netu(zkoumam jidelaky:n29 a tak..proste nuda.
nemela bych tim padem tu posilovnu dat na trosku dyl?
a nemela by se ta moje nulova aktivita projevit i v jidelnicku?
na prochazky si s mym kapesnim psem ted netroufam, protoze ona chudak vzdycky zapadne ve snehu a ja ji pak ani nemuzu vylovit

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!