E-SHOP  
RADY, informace a lnky  


Nejnovj diskuse | Domu | Registrace | Reagovat |
Hledat | Poty | Nvod |
Osobní deníèky - nabírání svalové hmoty www.f-sport.cz Forum / Osobní deníèky - nabírání svalové hmoty /  
 

Jarmilka 28 let, 164cm, 52kg - zpevnit postavu

 
 
Strnka  Strnka 1 z 8:  1  2  3  4  5  6  7  8  Next »

Autor Jarmilka
len
#1 | Zaslno: 20 no 2010 20:33 
Ahoj,

tak jsem se rozhodla a jdu do toho!!!
Doufám, že jsem ve správné "sekci" - klidně mě odsuňtě někam jinam ;-))

Je mi 28let, měřím 164cm a vážím tak 51,5kg

Už několik let chodím na spinning, tak dva roky plavat a tak dva roky posiluju doma na lavici. Nedávno jsem začala chodit 1xtýdně na squash.

Na tyhle stránky jsem narazila asi před dvěma roky a od té doby zhubla tak 15kg. Za tu dobu to sice není žádná sláva, ale nějak extra jsem to nikdy neřešila. Jen jsem se začala držet pár zásad, a šlo to uplně samo. Nikdy jsme si nevážila ani nepočítala co jím, to až poslední asi dva týdny. Nestačím se divit, kolik cukru má třeba chleba nebo kefír nebo mrkev.

Jsem moc ráda za to co jsem zhubla, ale nevím co dál. Osobně myslím, že bych měla víc posilovat, taky se poslední dobou snažim posilovat tak 2x - 3x týdně, zbytek pak zmíněný spinning, plavání a 1xtýdně squash. Nevadí mi žádný pohyb, jen mi přijde, že by to už chtělo zase nějakou změnu.
Udělala jsem si i fotky a podle nich míním, že je rozhodně co hubnout, zároveň bych chtěla ale i zpevnit. Se svoji výškou a váhou si myslím, že spíš do hubnoucích nepatřím.

Jídelníčky si ted už občas píšu i počítám, ale zatím se mi nepodařilo dohnat bílkoviny. Uvažuji o proteinu – možná soya protein nebo něco jiného?
Málokdy zvládnu sníst jen cca 15g – 16g tuku a skoro pokaždé to přeženu se sachrama, to nejdúležitějí mi chybí – bílkoviny.

Nejlíp jsem na tom s bílkovinama byla dneska, cukry i tuky jsem zase přešvihla (ikdyž v týdnu to bylo mnohem horší), dnešní jídelák i příkládám.
Zítra nebo ještě dnes hodím nějaké z týdnu, abyste mi ho mohli pořádně zdrbnout )

Autor Jarmilka
len
#2 | Zaslno: 20 no 2010 20:34 
8h 40dkg Dobré vlákniny, 20dkg vloček, bílý jogurt
9:45 ¾ tyčiny 27% protein z drogerie DM (byla jsem venku a nic jiného neměla, včera jsem do ní jen kousla a dnes dojedla. Nikdy předtím jsem je nekupovala, ale řekla bych že nejsou špatné???)
11:00 žitný chleba PENAM, trocha šunku (po hrozně dlouhé době) a kousek sýra light
13:00 cca 50dkg kuřecího, cca 60dkg celozrných těstovin + trocha blíže neidentifikovatelné omáčky z mrazáku
15:30 40dkg chleba, kefír 250ml
17:45 100g salátu ze šmakouna s čočkou, 1xknuspi
19:30 50g salátu ze šmakouna s čočkou, 40g chleba
ještě dám 2 bílky

celkem b71,16, t20,23, s177,31
Dnes to opravdu vyšlo nejlépe co jsem to kdy počítala!!


Od včera jsem měla dost věcí po dlouhé době – tu tyčinku, těstoviny i šunku. Netušila jsem, že se něco takového „může“, poslední dobou jsem hodně zkoumala jídelníčky ostatních, tak se nebála a zakoupila

..

Autor Jarmilka
len
#3 | Zaslno: 20 no 2010 20:39 
Tak když už tak už a posílám rovnou pár hrůz z minulých týdnů

uplně první jídelníček:

pondělí
6:30 syrovátka LINIE 15g
9:30 40g musli, bilý jogurt
11:45 100g rýže, 75g kuřecího masa (stehenní), 2x rajče
14:25 50g žitný chléb Penam, 250ml kefír Olma s Aloe Vera, rajče
16:35 30g žitný chléb Penam, plátek sýra Maratonec
18:00 hovězí, rýže (odhad 50g a 60g), zelenina
2dc bílého vína
20:30 zelenina

a pár ukázek z dalších dnů:

středa - b48, t14 s174
8:45 40g musli, bílý jogurt
11:10 30g cottage s tuňákem, rajče, 2x WASA SPORT
13:10 100g rýže, 80g labužnické směsy od KALMY
13:50 1/2 wasa sport
15:10 50g žitného chleba PENAM, 250ml Revital Activ od Olmy
17:30 50g žitného chleba PENAM, tavený sýr clever light
20:10 50g cottage s tuňákem, 60g chleba, tavený sýr veselá kráva light

čtvrtek – b38, t15, s161
6:00 15g syrovátka LINIE
SPINNING
8:45 120g jablko, 20g musli, bílý jogurt
10:40 kefírové mléko 2dc, 1xWASA SPORT, rajče
12:35 60g cuscus (váženo za syrova), 80g labužnická směs, rajčata
14:45 50g chleba PENAM, plátek sýra marathonec, 1 WASA
15:00 kousek musli tyčinky
17:15 50g chleba PENAM, plátek sýra marathonec,
2dc vína,

Vrhněte se na mě
Díky za všechno

Autor Jarmilka
len
#4 | Zaslno: 20 no 2010 20:43 
JO, těch 100g rýže v pondělí je váženo ve stavu uvařeném (ted už vím, že se váží nevařená)

Autor Fina
len
#5 | Zaslno: 21 no 2010 13:44 
Možná bych přidala bílkoviny, aspoň na 80-90g. Pokud fakt buduješ svaly, bude to lepší. A hlavně jsi aktivní sportovkyně, tak jich potřebuješ více. Ale ne zase moc, jako 300g, co berou ti blázni, že?

Místo nějakých taveňáků si dej raději cottage nebo eidam 20%. To je úplně nejlepší, co si můžeš dát. Já si jídelníček už 2x předělala, mám finální verzi bez apetita, džemu a kaší emco, kde jsou sakra špatn krátké sachry. a chleba by se měl po tréninku, večer už moc ne-e.

Autor MichalPM
len
#6 | Zaslno: 21 no 2010 13:55 
Fina
emco kase je poranu v pohode,i pres cukry.samozrejme ze vlocky jsou lepsi,ale ta kase se da tolerovat, vzhledem k vyhladovelosti po spanku..a kvalitni sachry vecer rozhodne nevadi, obzvlast pri nabiracce..

Autor Jarmilka
len
#7 | Zaslno: 21 no 2010 14:07 
Já taveňáky moc nejím a chleba si občas peču sama. Zrovna dnes budu péct a chtěla jsem si ho dát k večeři. Co teda k večeři když chleba raději moc ne?

A netušíte někdo jaký je váhový rozdíl mezi syrovým a tepelně upraveným masem?

Autor spillenka
len
#8 | Zaslno: 21 no 2010 15:30 
Jarmilka
ty ale nabíráš, tak si chleba večer klidně dej, nám hubnoucím stačí navečer třeba jen dexi a knäky.
U masa a vlastně i všech ostatních surovin je směrodatná váha zasyrova. To, jak se daná potravina tepelnou úpravou smrskne (maso) a nebo navaří (rýže, luštěniny, obiloviny....) je úplně jedno.
Podle gastro norem ze školy by ze 100g masa mělo bát po uvaření cca 60-70g. Asi na tohle ses ptala, že? Nepamatuji se už ale přesně , jestli je to pro všechna masa stejné. Řekla bych, že spíš, ne. Proto se řídím výhradně váhou zasyrova.

Autor Jarmilka
len
#9 | Zaslno: 21 no 2010 16:51 
No jo, já jsem si sice deníček založila tady, ale taky bych potřebovala nějaký ten tuk shodit. Moc nevím jak do toho a jak si nastavít cíle, cvičení a hodnoty do jídelníčku

Autor spillenka
len
#10 | Zaslno: 21 no 2010 19:57 
Jarmilka
no hubnutí to tedy rozhodně není, co potřebuješ
Nech si tu poradit s tréningem, třeba od Fitness girl, jídelníčky máš slušný, hodnoty vzhledem k aktivitám o.k.,akorát bys měla mít poslední jídlo asi tak 1-,5 hoďky před tím, než jdeš spát a to myslim, že občas nemáš.

Strnka  Strnka 1 z 8:  1  2  3  4  5  6  7  8  Next » 
Osobní deníèky - nabírání svalové hmoty www.f-sport.cz Forum / Osobní deníèky - nabírání svalové hmoty /
 Jarmilka 28 let, 164cm, 52kg - zpevnit postavu

Vae reakce Kliknte na tuto ikonu, pokud se chcete pesunout na citovanou zprvu


 ?
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑